Hey Marioquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik let ook niet op de punten. Ik kom hier voor de goede gesprekken en de onorthodoxe meningen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O dat is minderquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef mario390 het volgende:
festa in brasil
en meid ligt met kolik op
de sofa , ze hebben haar met
en warmfless geholpen
nu is zij in sprekkamer
Ze kan vertrekken als ze wilt, ze zit er vrijwillig tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:09 schreef mario390 het volgende:
van kolik jammert ze al 3 weken en dann het
selfde eten altijd verträgt zij niet
quote:
quote:
Meer koffie, goed plan wel.quote:
Koffie is meestal wel een goed planquote:
Waarom slechts meestal?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie is meestal wel een goed plan
Nou gisteren had ik voor het eerst in mijn leven dat het mij tegenstond. Had zoveel koffie gehad dat het mijn neusgaten uitkwam en ik die dag geen koffie meer heb gedronkenquote:
Griekse yoghurt vind ik lekkerder dan kwark maar kwark vult beter bij mij.. Aangezien ik mijn best doe mijn levensstijl te veranderen is het vooral kwarkquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Monstertjeheb net Griekse Yoghurt op. Ik wissel af dat of kwark
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
@:justinK je staat toch ergens op 1
Toch nog ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is m'n prijs?![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Griekse yoghurt vind ik lekkerder dan kwark maar kwark vult beter bij mij.. Aangezien ik mijn best doe mijn levensstijl te veranderen is het vooral kwark
Beste thee smaak is thee gezet met gemalen koffiebonenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Thee drinken, heb je keuze uit een heleboel smaken
Eenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch nog iets
Wat is m'n prijs?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste thee smaak is thee gezet met gemalen koffiebonen
Wat je zegt ben je zelfquote:
Klopt, maar ik vind het een compliment voor mezelf want ik ben graag anders dan de rest. Sterker nog ik zal altijd mijn best blijven doen om niet zoals de rest te zijn.quote:
Ik ben normaalquote:
Das dan pech, want zie jou niet anders dan de restquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het een compliment voor mezelf want ik ben graag anders dan de rest. Sterker nog ik zal altijd mijn best blijven doen om niet zoals de rest te zijn.
Mij toch wel?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das dan pech, want zie jou niet anders dan de rest
JIj wel,quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das dan pech, want zie jou niet anders dan de rest
Nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat beeld voor je veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |