Ik begrijp het als zelfs modjes en FA's niet eens meer de tijd nemen om alles na te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou respect voor wie die moeite doet.
ik doe het niet meer.
owh hahaha ok, neej joh ik post wel door, was ff met muziek dingen bezig en ineens is het weer ochtend ofzo..quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bleef niet op.
Ik werd een paar keer wakker en keek even omdat er een spammer los was gisteren avond in BB
Sorry, zal niet meer doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bleef niet op.
Ik werd een paar keer wakker en keek even omdat er een spammer los was gisteren avond in BB
mwah dit topic is zelf regulerend denk hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het als zelfs modjes en FA's niet eens meer de tijd nemen om alles na te lezen
En sinterklaas is echt en de kerstman brengt echt alle cadeautjes langsquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
mwah dit topic is zelf regulerend denk hahaha
niet dan???quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En sinterklaas is echt en de kerstman brengt echt alle cadeautjes langs
Jawel hoor!quote:
hmmms dat niet, maar ok uit ervaring ze willen je altijd wel aanhoren en heb echt gezeik met ze gehad we;/quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Modjes en FA's zijn ook altijd eerlijk en volgen altijd logica en gezond verstand!
En het paaskonijn verstopt chocoladeeitjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En sinterklaas is echt en de kerstman brengt echt alle cadeautjes langs
En koekiemonster eet alle koekiesquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En het paaskonijn verstopt chocoladeeitjes
ik was beetje te zeikerig en met topics dus achteraf snapte ijk het wel, maar was flink pissd off toenquote:
Op mijn forums lees ik wel terug , op die van andere niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het als zelfs modjes en FA's niet eens meer de tijd nemen om alles na te lezen
Ja, dan gaat de tijd snel hequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
owh hahaha ok, neej joh ik post wel door, was ff met muziek dingen bezig en ineens is het weer ochtend ofzo..
Het is je vergeven.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Modjes en FA's zijn ook altijd eerlijk en volgen altijd logica en gezond verstand!
Je zou deze van gisteravond terug moeten lezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op mijn forums lees ik wel terug , op die van andere niet.
ja best wel en zou het wel ff willen delen, maar niemand die het boeit hier of ff muzikaal net wat zinnigs over kan zeggen denk. hahahaquote:
O moet al van 5forums terug lezen ben blij als ik daar zo mee klaar benquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zou deze van gisteravond terug moeten lezenPrachtige liefdesrijm weer
alles uit liefdequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet al van 5forums terug lezen ben blij als ik daar zo mee klaar ben![]()
Maar misschien als ik zin heb ga ik dat even doen
Scheelt je weer tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:57 schreef JustinK het volgende:
Pijn aan je neus, je vagijn of je oor
meldt het hier en vindt gehoor
Dan zal de pijn heel snel verdwijnen
en gaat de zon ook snel weer schijnen
De liefde hier heelt alle wonden
ook andere topics wilden dat zij dit konden
Als dit niet helpt doe ik eens gek
en geef ik eenop de zere plek
Dank u dichter JKquote:
Nou ik ga straks eerst kwark etenquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
En koekiemonster eet alle koekies
Ik lust wel een koekiequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik ga straks eerst kwark eten
Hey Monstertjequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik ga straks eerst kwark eten
vollgens mijn was er niks loos en anders storm in glas water weer, Ik lees niet meer terug. die beetje nog beetje mention nakijken als ik zin hebquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet al van 5forums terug lezen ben blij als ik daar zo mee klaar ben![]()
Maar misschien als ik zin heb ga ik dat even doen
Ik lees hier ook nooit terug of ik moet een mention krijgen of gequote zijn. Vaak lees ik dan nog wel even door vanaf dat moment.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
vollgens mijn was er niks loos en anders storm in glas water weer, Ik lees niet meer terug. die akkeebn nog beetje mention nakijken als ik zin heb. of quote,, als het belangrijk is zie ik wel DM
yup doe ik ook het gaat te snel om helemaal bij te blijven, DM of PM lees ik wel, rest met ,mention of quote als ik zin heb.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees hier ook nooit terug of ik moet een mention krijgen of gequote zijn. Vaak lees ik dan nog wel even door vanaf dat moment.
En zo doet iedereen het op zijn eigen manierquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
yup doe ik ook het gaat te snel om helemaal bij te blijven, DM of PM lees ik wel, rest met ,mention of quote als ik zin heb.
ja en is prima toch? ik ben ook niet elke dag op fok.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo doet iedereen het op zijn eigen manier
Hey lekkere speklapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |