nou weet het wel zeker, maar die scholen zijn natuurlijk incubatie opvang en besmetten etc bij uitvang.quote:
Ook vaak verkouden door mijn neefjes en nichtjequote:Op donderdag 22 februari 2024 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het wel zeker, maar die scholen zijn natuurlijk incubatie opvang en besmetten etc bij uitvang.
Goed gaan jij en ik niet dood aan, maar damn. weet zeker ben beetje in de verkoudheid door dat.
nouja gelukkig niet de enige dan. hahaha. maarja ze zijn te schattig wel meestal.quote:Op donderdag 22 februari 2024 07:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ook vaak verkouden door mijn neefjes en nichtje
Niet alleen bij mijn vriendin, maar daar weet jij alles vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doet @:derrabbit ook zo met zijn vriendin
Werk ze tot over 10 minuutjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb hoofdpijn maar ga echt wel werken
Uhh ik kan niet bolken op mijn werk hequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk ze tot over 10 minuutjes
Precies!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ik kan niet bolken op mijn werk he
Zwemse KWquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Hoera. Ik ga weer naar het zwembad. Zin in.not. Maar goed laters.
Iedereen loopt gewoon van hun bed en smartphone naar hun pc en browser om keihard te 'werken' of zoals het ook wel genoemd word "Bolken"quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:06 schreef kree het volgende:
we.l leuk dat jullie allemaal nou naar je werk moeten en ik gewoon vrij ben
Dacht het al te zien dat je vrij was omdat je vannacht hier zatquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:06 schreef kree het volgende:
we.l leuk dat jullie allemaal nou naar je werk moeten en ik gewoon vrij ben
ja het "thuiswerken"quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen loopt gewoon van hun bed en smartphone naar hun pc en browser om keihard te 'werken' of zoals het ook wel genoemd word "Bolken"
Zoiets ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen loopt gewoon van hun bed en smartphone naar hun pc en browser om keihard te 'werken' of zoals het ook wel genoemd word "Bolken"
ja joh, ik had nog dagje ingeplande cursus al maanden van te voren maar waren A en B groep///quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht het al te zien dat je vrij was omdat je vannacht hier zat
`Waarom blijf je hele nachten op als je vrij bent eigenlijk?quote:
Morguh man van de liefdequote:
Gewoon omdat het kan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Waarom blijf je hele nachten op als je vrij bent eigenlijk?
Lekker toch, geniet ervanquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, ik had nog dagje ingeplande cursus al maanden van te voren maar waren A en B groep///
viel deze dus mooi af en toevallig niks voor vrijdag ook dus kon ze vrij plannen even voor tijd voor tijd van ervoor
haha als jij je oogjes dicht had dan wist je dat niet...?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Waarom blijf je hele nachten op als je vrij bent eigenlijk?
Ik bleef niet op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
haha als jij je oogjes dicht had dan wist je dat niet...?
Ja nou respect voor wie die moeite doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |