Ik denk niet dat ze echt alles wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar de rest heeft alles al doorgeluld ...
ro ro heeft het 'geraden'quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat die anderen het dan wel weten? Dat klopt dan toch niet
Niemand weet wat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende: [..] Maar de rest heeft alles al doorgeluld ...
![]()
kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen het unanieme weten ze niet denk ik ....
En dus denken ze: kat in 't bakkie (want wij doen 4 stemmen op Do & Ra)quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
want ro denkt meeste stemmen tellen
Daar ben ik idd wel benieuwd naarquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dus denken ze: kat in 't bakkie (want wij doen 4 stemmen op Do & Ra)
Enne... Dylano heeft nog niet door dat hij publiekelijk (ronde tafel) kleur zal moeten gaan bekennen.
Geen idee , daar hou ik mij niet mee bezig.quote:
Ze hebben besproken eerst Jimmy vrij te stellen mocht de situatie zich voordoen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Enne... Dylano heeft nog niet door dat hij publiekelijk (ronde tafel) kleur zal moeten gaan bekennen.
zou niet meer kijken...als de ander 6 alleen maar overblijven!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar deze gasten op stream 2 zijn toch vermakelijk ...![]()
In Belgie al hele tijd Do en Ro op de blauwe kamer, ughquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar deze gasten op stream 2 zijn toch vermakelijk ...![]()
Maar ze zullen unaniem moeten zijn in hun vrijstelling dus dat klopt dan al nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben besproken eerst Jimmy vrij te stellen mocht de situatie zich voordoen.
daar gaat hij zich voor zitten opvreten aan die tafelquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo leuk dat ze lol hebben en Ashley dollen.
En zij pakt het gewoon leuk op.
Die andere groep is zo bozig en Alice en de rest hebben lol
kom jij steeds alleen hiervoor pfffquote:
nee maar heeft jemand getyptquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kom jij steeds alleen hiervoor pfff
Ik vraag me alleen af of de genomineerden er ook bij zijn, of dat het alleen de vrijgestelden zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In de woonkamer op de bank aan het kletsenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:51 schreef zodeju het volgende:
Maar waar zijn de andere mannen allemaal.....
ik hoop het welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of de genomineerden er ook bij zijn, of dat het alleen de vrijgestelden zijn.
of dat de genomineerde stiekem op een scherm kunnen meekijken zonder dat de vrijgestelden dit wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of de genomineerden er ook bij zijn, of dat het alleen de vrijgestelden zijn.
Alleen vrijgestelden. De rest hoort het via het scherm vermoed ik. Dat geeft meeste TV.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
ja dus kom j speciaal daarvoor want blijkbaar heb je het ingesteld ofzoquote:
Als BB dat aan de genomineerden heeft uitgelegd hoe het in zijn werk zal gaan, dan vermoed ik van wel. Want Doriana haar 1e reactie, toen ze er privé met Randy over ging praten, was: "er gaan dan dingen gezegd worden door anderen, en ik denk dat ik heel erg ga gekwetst worden door wat 'hun' dan over mij gaan zeggen".quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
ze noemt haar de hele dag al dingesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice: Als Dilano en dinges .... that's the spirit ....![]()
ik denkquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als BB dat aan de genomineerden heeft uitgelegd hoe het in zijn werk zal gaan, dan vermoed ik van wel. Want Doriana haar 1e reactie, toen ze er privé met Randy over ging praten, was: "er gaan dan dingen gezegd worden door anderen, en ik denk dat ik heel erg ga gekwetst worden door wat 'hun' dan over mij gaan zeggen".
Hoorde iemand meer duidelijkheid of dat het een duo zal zijn dat moet vrijgesteld worden? of 2-3 individuen?
Ik ga uit van een duo...
dat zij ze wel paar keer ja inderdaad, dat ze erg gekwetst gaat wordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als BB dat aan de genomineerden heeft uitgelegd hoe het in zijn werk zal gaan, dan vermoed ik van wel. Want Doriana haar 1e reactie, toen ze er privé met Randy over ging praten, was: "er gaan dan dingen gezegd worden door anderen, en ik denk dat ik heel erg ga gekwetst worden door wat 'hun' dan over mij gaan zeggen".
Hoorde iemand meer duidelijkheid of dat het een duo zal zijn dat moet vrijgesteld worden? of 2-3 individuen?
Ik ga uit van een duo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |