quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is al voor besprokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Victor weet al wat hij gaat eten?
Dat was gisteren? Blij dat ik niet gekeken hebquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk vandaag niet alleen maar Randstedelingen
Boven-gemiddelde intelligentie in de Randstad?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat was gisteren? Blij dat ik niet gekeken heb![]()
Zijn wel denk ik boven-gemiddeld intelligente gesprekken.
Klein appartementje of studiotje denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
“Er viel een last van mijn schouders toen ik hoorde dat hij op zichzelf woonde.”
Sommige mensen dragen bijzondere lasten met zich mee zeg.
Hij was hier pas geleden nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is hij nog wel aanwezig op FOK!?
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klein appartementje of studiotje denk ik
Zeker, toch vaak dat mensen er niet echt veel beter uit gaan zien van die cosmetische ingrepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond hem er al een beetje vreemd uitzien.
tja als je niets kan vinden moet je voor altijd single blijven dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.
Het zijn een beetje dramatische types toch. Meeeeeeid!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.
Mijn eerste indruk was Pinkpop of Suzan & Freek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Ze kwam wel leuk over, tot het laffe handje.
Naja, gewoon tot je ouders overleden zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja als je niets kan vinden moet je voor altijd single blijven dus
Dat kan ik volgen, ze komt op zich wel chill over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk was Pinkpop of Suzan & Freek.
Intro stukje: “Ik ben trots Fok! Gebruiker, er kijken veel mensen mee!”quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zou hij nog zeggen dat mensen op dit forum meelezen? Lijkt me wel geinig
Heeft hij als item z'n pc met dit topic op het schermquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Intro stukje: “Ik ben trots Fok! Gebruiker, er kijken veel mensen mee!”
Hahaha, ik wil even zwaaien naar mijn vrienden van daar (en dan een stuk of tien usernames).quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft hij als item z'n pc met dit topic op het scherm
Vooral maatjes/vriendjeszoeker met zulke dingen heb ik het ideequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je helemaal geen eisen hebt, dan ben je toch nooit echt lang alleen?
Niet doordenken, niet doordenkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef DKUp het volgende:
Hij is een gever en de andere mensen zijn nemers.
Ik dacht ja, tot ik de outfit zag en 19. Had haar minimaal 29 geschat. Oh en makeup artist hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Laurentia er een voor @:Sapstengel?
Maar 2 sterke punten. De rest kan uitgegumd worden.quote:
Dat nog gemist ook, holy shit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht ja, tot ik de outfit zag en 19. Had haar minimaal 29 geschat. Oh en makeup artist hoeft van mij ook niet.
Deed het nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet doordenken, niet doordenken
Ik was ook wel geschokt door de 19. Benieuwd of ze verder wel wat inhoud heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht ja, tot ik de outfit zag en 19. Had haar minimaal 29 geschat. Oh en makeup artist hoeft van mij ook niet.
Tering wat ziet ze er oud uit voor haar leeftijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook wel geschokt door de 19. Benieuwd of ze verder wel wat inhoud heeft.
Frederik uit Blaricum ook?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Met een naam als F…? begin je al een beetje met een achterstand,
Durf je morgen wel te kijken of heb je al vooruit gekeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
jaja tenenkrommend zag ik mijzelf terug in de intro.
Jaah!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik dacht al vandaag een nieuwe intro, dus tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Dacht je dat het carpaccio was?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Kan in het rijtje met 'Ik ga stuk'.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Hou op met me zeggen is dan weer een afknapper.
Best wel gemeen, bij iemand die bang voor afwijzing isquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:56 schreef Joop_W het volgende:
Afwijzing duurde de halve aflevering.
Dat valt best tegenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon vaak daten, wordt je er imuum voor
Boerenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze haais wel typisch.
Laatste tijd waren er juist vaker leuke haais.
Erger dan afwijzing vind ik mensen die er mega-dramatisch over gaan lopen doen - prima als je afwijst, blijf alsjeblieft wel nuchter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Best wel gemeen, bij iemand die bang voor afwijzing is
Ze komt wel over als een leuke vrouw ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Tatjana lijkt me wel vriendelijk. Vind haar niet een echte Tatjana.
Ze houdt blijkbaar van oude mannen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze komt wel over als een leuke vrouw ja.
Blijkbaar ja! Buitenkansje voor Eddie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze houdt blijkbaar van oude mannen.
Dagje wasknijpers maken hakt er in he.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ik duik zo mijn nest in, ben moe, morgen weer een dag
Je bedoelt dramatisch doen als je iemand afwijst? Zoals een heel verhaal over hoe leuk het was en dan toch nee zeggen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Erger dan afwijzing vind ik mensen die er mega-dramatisch over gaan lopen doen - prima als je afwijst, blijf alsjeblieft wel nuchter.
Nou en ofquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dagje wasknijpers maken hakt er in he.
Nee andersom! Mensen die bij over dramatisch doen als ze iemand anders afwijzen. Als in “Wat verschrikkelijk voor jou!”quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bedoelt dramatisch doen als je iemand afwijst? Zoals een heel verhaal over hoe leuk het was en dan toch nee zeggen?
Liever geghost worden dan een dramatische afwijzing?
Als je er morgen maar bent!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ik duik zo mijn nest in, ben moe, morgen weer een dag
ik ga het zelf al vooruit kijken zo, ik ben nu net thuis dus ik ga het morgen niet redden ben ik bangquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Durf je morgen wel te kijken of heb je al vooruit gekeken?
O wacht, wel wat jij zei, leesvaardigheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nee andersom! Mensen die bij over dramatisch doen als ze iemand anders afwijzen. Als in “Wat verschrikkelijk voor jou!”
Ik hou niet zo van de term downdatenquote:
Ze is wel aanwezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga het zelf al vooruit kijken zo, ik ben nu net thuis dus ik ga het morgen niet redden ben ik bang
dat was ze zeker jaquote:
Ja je moet er van houden, sommige mannen hebben het denk ik ook wel iets nodig, maar ik snap dat je het wat te vond.quote:
leuk om te horenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja je moet er van houden, sommige mannen hebben het denk ik ook wel iets nodig, maar ik snap dat je het wat te vond.
Heb jij ook al vooruit gekeken?quote:
Is de dame aan het updaten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de term downdaten
Nee, tis er toch live op?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook al vooruit gekeken?
Dat klinkt al positiever!quote:
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Hoe zou ze er uitzien zonder al dat gedoe?
Beter denk ik, dit doet meer slecht dan goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Hoe zou ze er uitzien zonder al dat gedoe?
Huh, ik dacht dat je het over cherrys date had, die is morgen pas.quote:
Nee toch? Ik dacht vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je het over cherrys date had, die is morgen pas.
Haha dacht jij dat hij de plantenwetenschapper was?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dacht jij dat hij de plantenwetenschapper was?
Morgen. Je kan t op npostart al zien (maar leuker als je morgen live meekijkt voor t eerst)quote:
Euhm jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dacht jij dat hij de plantenwetenschapper was?
DAT BEPAAL IK ZELF WELquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Morgen. Je kan t op npostart al zien (maar leuker als je morgen live meekijkt voor t eerst)
Ja zij is wel echt zo'n mbo volksbuurt meisje. Maar is wel leuk voor een keertje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef Joop_W het volgende:
Ik vond hem ook wat te veel klasse hebben voor haar.
Heb je het zelf al terug gezien?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
voordat het voorbij is
MORGEN 19.25 BEN IK AAN DE BEURT
ALLEMAAL KIJKEEEEEEHHH![]()
![]()
![]()
![]()
"of stiekem op npostart*
ga ik straks doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heb je het zelf al terug gezien?
uist van hen had ik dat totaal niet verwacht eig, maar goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, een ONS, toch een klein succesje
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
ik kon niet kijken vanavond. Was cherrycoke al te zien in het voorstukje?
Wie was het dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!
Ik geloof die waar de vrouw zei dat hij nog een beetje moest loskomen. Maar morgen weten we het zeker, een Jeroen van 35 jaar (als ik het goed zag in zn profiel).quote:
vind je het ook zo spannendquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar maar heel even, een beetje zonde van je tijd om daarvoor te gaan terugkijken. Gewoon morgen present zijn!
Ik zat net even het intro te kijken n.a.v. je post en vond dat ze het allemaal konden zijn. De hele week trouwens al.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof die waar de vrouw zei dat hij nog een beetje moest loskomen. Maar morgen weten we het zeker, een Jeroen van 35 jaar (als ik het goed zag in zn profiel).
Zekers, morgen eindelijk echt een goede reden om te kijkenquote:
Haha, alle first daters lijken op elkaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zat net even het intro te kijken n.a.v. je post en vond dat ze het allemaal konden zijn. De hele week trouwens al.
Onzin. Het stopt 8 april en komt in herfst weer terug voor kort seizoen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:52 schreef Paul het volgende:
BREAKING FIRST DATES STOPT
https://www.veronicasuper(...)assieker-first-dates
Totaal geen zin in al die reclame.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Daar spint SBS wel garen bij want ik verwacht nu nog wel meer kijkers/overstappers voor LLDL wat toch de rechtstreekse concurrent is/was. Dat zal dan in ieder geval tijdelijk zijn tot dat First Dates weer begint, of niet. LLDL is net wat gevarieerder en kijk ik i.p.v. First Dates. Af en toe zie ik wel een aflevering met name in de zomermaanden als er een zomerstop is bij LLDL maar ik denk dat dit format toch wat te sleets is en vind ik het niet gek dat het, voorlopig althans even stopt.
Ga je meekijken en hier meelezen?quote:
meelezenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je meekijken en hier meelezen?
Dan moet vanavond het warmste bad ooit worden!quote:
Jeroen, 35 jaar, procesoperator of iets in de trant?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeroen, 35 jaar, procesoperator of iets in de trant?
Jij had de aflevering gister gekeken toch? Was je een beetje tevreden?quote:
jawelquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij had de aflevering gister gekeken toch? Was je een beetje tevreden?
Tattoosquote:
nu gelijk als eerstequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:31 schreef Joop_W het volgende:
Hoe ver in de aflevering ben jij @:CherryCoke?
Misschien de haaisquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
gemiste kans dat dit niet de 8 uurs date is
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals?
@:Gibson88 @:Sapstengel @:QWARQTAARTJE ...
Dan hoor je bij de elite.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand uitleggen wat zo'n trui om de nek voor iets raars is.
Padelquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan hoor je bij de elite.
Zoals bij squash.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zit nu aan de bar met een shiraz
Nee, volgens mij niet.quote:
Dan ga ik voor de boks.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, wat doet Cherry, knuffel of 3 zoenen of een afstandelijke hand, spannend...
Ja, maar hij zei ook dat hij Jeroen heette:quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeroen, 35 jaar, procesoperator of iets in de trant?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, wat doet Cherry, knuffel of 3 zoenen of een afstandelijke hand, spannend...
Tegenstrijdige info.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei ook dat hij Jeroen heette:
[..]
Hand geven en dan net snel wegtrekken. Grapje om het ijs te breken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha dat is wel echt toewijding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig heb ik mn vergadering afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |