Klein appartementje of studiotje denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
“Er viel een last van mijn schouders toen ik hoorde dat hij op zichzelf woonde.”
Sommige mensen dragen bijzondere lasten met zich mee zeg.
Hij was hier pas geleden nog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is hij nog wel aanwezig op FOK!?
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klein appartementje of studiotje denk ik
Zeker, toch vaak dat mensen er niet echt veel beter uit gaan zien van die cosmetische ingrepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond hem er al een beetje vreemd uitzien.
tja als je niets kan vinden moet je voor altijd single blijven dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.
Het zijn een beetje dramatische types toch. Meeeeeeid!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het werkt wel beter met daten, in zoverre heeft hij wel gelijk, maar dit was wel dramatisch.
Mijn eerste indruk was Pinkpop of Suzan & Freek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Ze kwam wel leuk over, tot het laffe handje.
Naja, gewoon tot je ouders overleden zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja als je niets kan vinden moet je voor altijd single blijven dus
Dat kan ik volgen, ze komt op zich wel chill over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk was Pinkpop of Suzan & Freek.
Intro stukje: “Ik ben trots Fok! Gebruiker, er kijken veel mensen mee!”quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zou hij nog zeggen dat mensen op dit forum meelezen? Lijkt me wel geinig
Heeft hij als item z'n pc met dit topic op het schermquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Intro stukje: “Ik ben trots Fok! Gebruiker, er kijken veel mensen mee!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |