SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou ja, als het officiele kanaal van BB dat laat weten, bij 'getagd' (zevende blokje).quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin, die weten net zoveel als wij. Gewoon afwachten.
Maar dan heb je toch geen even aantal meer voor de duo's..quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Als Glenn, Danny, Randy, Doriana, Tom en Jimmy genomineerd zijn dan gaan er misschien wel 2 uit zaterdag.
maakte deze week ook niet uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geen even aantal meer voor de duo's..
het was roquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:50 schreef -river- het volgende:
Doriana met haar mes, Ty rn Ran met hun neusriem eruit slaan en Do met haar praat over haar broers. Dit gaat echt veel te ver.
Denk niet dat hij zelf weggaat maar gok dat hij naar de andere kant gaat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:49 schreef ben34567 het volgende:
Duo exit Randy & Doriana deze zaterdag en Tyron is dan weer twee maten kwijt naast Lenie en Basiri. Zou me niet verbazen als hij er dan zelf de brui aan geeft.
Zijn nog met 13.. en zaterdag over 7 weken is de finale 13 min 7 is 6 dus zaterdag 2 wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef marky het volgende:
Opvallend dat er vandaag bekend wordt dat het 13 april stopt en dus dubbele exit noodzakelijk is en dan nu 3 duo's op de bank.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het langer duurt want diegene kan nooit deelnemen aan de gamesquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakte deze week ook niet uit
Tom heeft 2/3 weken amper een game gespeeldquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat het langer duurt want diegene kan nooit deelnemen aan de games
Bewoners zullen ze niet te snel laten gaan, want de ervaring leert dat het met minder bewoners (nog) veel saaier wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef marky het volgende:
Opvallend dat er vandaag bekend wordt dat het 13 april stopt en dus dubbele exit noodzakelijk is en dan nu 3 duo's op de bank.
Ja shit happens...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft 2/3 weken amper een game gespeeld
die zat gewoon in een duo
Vooral als ze hele dagen gaan zitten kaartenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners zullen ze niet te snel laten gaan, want de ervaring leert dat het met minder bewoners (nog) veel saaier wordt.
ik pasquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Hier het intro filmpje van Sabeau
https://www.facebook.com/watch?v=2110413469317779&locale=nl_NL
Denk het ook....spelen ok maar het totaal overlaten aan BB , hoe en wat er gaat gebeuren had hij volgens mij nooit verwacht....zonder zijn matties komt de strijdlust ook niet terug en hij geeft er de brui aan....het eindpunt hoefde voor hem ook niet althans nooit gedacht. Hij dacht dat hij er misschien een maandje in zou zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:49 schreef ben34567 het volgende:
Duo exit Randy & Doriana deze zaterdag en Tyron is dan weer twee maten kwijt naast Lenie en Basiri. Zou me niet verbazen als hij er dan zelf de brui aan geeft.
En nog minder zijn we geïnteresseerd in een bewoner die alleen solitaire speelt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral als ze hele dagen gaan zitten kaarten
Terwijl Randy zelf een neusring heeft....hoe serieus moet je dit nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:50 schreef -river- het volgende:
Doriana met haar mes, Ty en Ran met hun neusring eruit slaan en Do met haar praat over haar broers. Dit gaat echt veel te ver.
Daarom kan het nu nog denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners zullen ze niet te snel laten gaan, want de ervaring leert dat het met minder bewoners (nog) veel saaier wordt.
ja zeker wat een mokkel is dat ook zegquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Doriana zou willen dat van elk duo iemand genomineerd mocht worden.
En dat ze dan zelf mochten bepalen wie.
Ze weet verdomd goed dat Randy dan zichzelf zou opofferen.
Lekker makkelijk weer.
ze hebben geen idee wat ze er zelf hele dagen uitgooien aan giftigheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze weten niet hoe ze gemonteerd in de buitenwereld getoond worden. Die vergeten echt dat er livestreams zijn
Alice heeft het een paar keer hardop gezegt tegen verschillende bewoners. Niet alleen in de roze kamer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi dat Alice gister bij terugkomst in de kamer had gezegd ik ga toch geen vrijstelling kopen. Zij zat toen in de roze kamer dus moet ze het via dilano hebben gehoord.
Precies en de manier waarop ze het zei met een arrogantie pfff.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi dat Alice gister bij terugkomst in de kamer had gezegd ik ga toch geen vrijstelling kopen. Zij zat toen in de roze kamer dus moet ze het via dilano hebben gehoord.
Hoop toch niet dat ze dit meent.....die mazzel heeft ze steeds van haar partners gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Lekker makkelijk weer.
Zucht echt gaan we dit nu weer doen. Je moet niet alles serieus nemen en uit context plaatsen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:50 schreef -river- het volgende:
Doriana met haar mes, Ty en Ran met hun neusring eruit slaan en Do met haar praat over haar broers. Dit gaat echt veel te ver.
Zelf beslissen zal bij een aantal duo’s helemaal misgaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Lekker makkelijk weer.
Kindjes zijn hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:04 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Randy, Tyron, Doriana en Rohani wandelen buiten.
Tyron: ik ga ze niet feliciteren. Dat doen ze bij ons ook niet.
Precies dit, die weet dat Randy een slapjanus is en daar maakt ze maar al te graag gebruik van. Dat mens is zo vals als het kan zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef BB-King het volgende:
Lekker makkelijk weer.
Zij hebben Tyron en Ronahi, die al eerder een vrijstelling kregen, ook niet gefeliciteerd. Die zaten te saggerijnen in de hete tobbe. Dus wie is nou de lullo?quote:
Alice wel gedaan zelf gezien was laterquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt nog wat achter aan...doen ze bij ons ook niet.
Wie van die groep heeft er een vrijstelling dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt nog wat achter aan...doen ze bij ons ook niet.
Juistem.........quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zij hebben Tyron en Ronahi, die al eerder een vrijstelling kregen, ook niet gefeliciteerd. Die zaten te saggerijnen in de hete tobbe. Dus wie is nou de lullo?
Dat is 1tje van de groep dus.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice wel gedaan zelf gezien was later
Omdat hij ook niet door Ashley en Alice is gefeliciteerd. Moet hij wel over die hobbel heen stappen? Terrwijl die andere gister de hele dag in mineur waren dat Ty en Ronahi vrijgesteld waren. Ik snap dat wel. ************quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onsportief en kinderachtig
Ik hoor geen roddelen. Ze praten over de situatie. Ze praten niet eens over personen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef basicsaint het volgende:
Typerend weer dit.
Team roze binnen gezellig aan het kaarten.
Team blauw buiten aan het roddelen.
Alice wel gedaan niet gelijk maar later wel bij ronahi heb ik gezienquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat hij ook niet door Ashley en Alice is gefeliciteerd. Moet hij wel over die hobbel heen stappen? Terrwijl die andere gister de hele dag in mineur waren dat Ty en Ronahi vrijgesteld waren. Ik snap dat wel. Zoek het lekker uit.
In naam van de hele groep....de rest dus helemaal niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice wel gedaan niet gelijk maar later wel bij ronahi heb ik gezien
Duurde niet heel langquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddelen. Ze praten over de situatie. Ze praten niet eens over personen.
Ik denk dat ik naar een andere stream kijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddelen. Ze praten over de situatie. Ze praten niet eens over personen.
Geen dus , ze snappen het allemaal niet , ze doen toch niks verkeerd roepen ze de hele dag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben die lui daar nu zo weinig zelfreflectie dat ze niet inzien wat ze er allemaal uitkramen op de streams.
Ehhhhh het is Asley, asley asleyquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Heerlijk, en dat jong heeft zo gelijk....voel het door het scherm heen en wat hij zegt klopt zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Een hoop frustraties bij TY , hij gaat iedere keer op Ash stemmen net zo zo lang tot weg gaat
En ze roddelen absoluut niet, zijn zulke lieverdjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is dat clubje helemaal niet negatief
Lekker hypocriet clubje is datquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze roddelen absoluut niet, zijn zulke lieverdjes![]()
Vond hem in het begin echt een leuke knul, maar wat is hij mij tegengevallen en dat wordt met de dag ergerquote:
Hij laat zijn valse kant nu zien, dus wel valsquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Jammer Tyron dat je zo doet, ik weet dat je niet zo vals bent maar je snijdt nu echt in je eigen vingers Jammer.
Ik ken hem en zijn familie ik weet hoe hij echt is😁quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij laat zijn valse kant nu zien, dus wel vals
Dus?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik ken hem en zijn familie ik weet hoe hij echt is😁
Wil je zeggen dat hij dit speelt of dat hij zich compleet door "zijn" groepje laat beïnvloeden?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Precies, ze roddelen op een haatdragende manier.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef Lrod01 het volgende:
Ashley is zogenaamd negatief en sfeerbepalend maar zij doen zelf niets anders dan roddelen en negatief over anderen lullen. Wat een stelletje hypocriete losers.
Ik vond dat nog wel meevallen. Ze geven in ieder geval aan dat het ze geen reet kan schelen. Daarnaast hoor ik dat ze haar heel goed doorhebben dat als je met haar praat dat het om haar draait.quote:
Is dan toch niet leuk dat je zo je zoon zietquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Die mag niet eens blij zijn dat ze gewonnen heeft. Nou Ashley, steek ze de ogen maar uit en dat bedoel ik figuurlijk natuurlijk en is geen dreigement.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef Lrod01 het volgende:
Ashley is zogenaamd negatief en sfeerbepalend maar zij doen zelf niets anders dan roddelen en negatief over anderen lullen. Wat een stelletje hypocriete losers.
En als het Ashley niet is dan schakelen we over naar Tomquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley ashley ashley die zit nog altijd samen met alice in een duo
Ik ook, maar wel eens zinvol om toch naar ze te luisteren, dan hoor ik zelf hoe vals ze zijn. iedereen lult over elkaar, maar de haat die ik bij Ty hoor over Ashley, vind ik wel heftigquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zet de streams op, 2 streams op de mensen die ik het liefst vermijd![]()
Wel blij met vrijstelling voor Ash en Al !
Tyron laat zich beïnvloeden door die meiden ik ken hem niet zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hij dit speelt of dat hij zich compleet door "zijn" groepje laat beïnvloeden?
Klopt.....hij heeft een hekel aan zelfingenomen types denk ik.....altijd over haar zelf....dagen en zelf nu nog de queen spelen. Laat mensen voor haar karretje spannen.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel eens zinvol om toch naar ze te luisteren, dan hoor ik zelf hoe vals ze zijn. iedereen lult over elkaar, maar de haat die ik bij Ty hoor over Ashley, vind ik wel heftig
nou hoop wel dat die uitgezonden word ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef basicsaint het volgende:
BB mag wel wat meer mededogen hebben en dit "overleg" van de kanslozen gewoon skippen.
Bij Ashley niet hè, die spreekt aardig over haar lieve medebewoners, zoals 'we gaan ze slopen' en 'ik beuk ze zo de bank op'.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef humpty het volgende:
En een ander komt maar nauwelijks aan het woord bij Ronahi
wat een gif komt er uit haar
ik hoop beide hahahhaquote:
Dus zorgen dat Do eruit gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tyron laat zich beïnvloeden door die meiden ik ken hem niet zo.
Sneu dat hij zich zo laat opjuttenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tyron laat zich beïnvloeden door die meiden ik ken hem niet zo.
Is zeker niet leuk nee ik had nog met zijn broer vanochtend hierover gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is dan toch niet leuk dat je zo je zoon ziet
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:25 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze wat te horen gekregen ofzo? Sorry val er net in
ben je familie ook? of buren ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:25 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Is zeker niet leuk nee ik had nog met zijn broer vanochtend hierover gehad.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij Ashley niet hè, die spreekt aardig over haar lieve medebewoners, zoals 'we gaan ze slopen' en 'ik beuk ze zo de bank op'.
Ja allebij de dames moeten weg. Doriana en Ronhahi hun moeten weg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dus zorgen dat Do eruit gaat
Zucht echt gaan wij dit nu weer doen,, denk ik ook als ik jou post leesquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht echt gaan we dit nu weer doen. Je moet niet alles serieus nemen en uit context plaatsen.
Is zijn eigen keus. Niemand dwingt hem om zo te pratenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sneu dat hij zich zo laat opjutten
Eens, maar dan heb je gewoon een slap karakterquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is zijn eigen keus. Niemand dwingt hem om zo te praten
Denk dat er nog wel iets komt, maar anders is het lastig kiezen wie je wilt houden, voor mij in ieder geval welquote:
Ashley heeft een vrijstelling gewonnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er iemand dood? Ze zien eruit alsof ze hun laatste oortje versnoept hebben.
[ afbeelding ]
Duidelijk.. als jimmy en tom danny en glenn en doriana en randy genomineerd staan.. vertrekt dorianequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er iemand dood? Ze zien eruit alsof ze hun laatste oortje versnoept hebben.
[ afbeelding ]
Van mij mag Doriana vertrekken! Liefst van al Ronahi, maar dat zal niet voor deze week zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel iets komt, maar anders is het lastig kiezen wie je wilt houden, voor mij in ieder geval wel
Gemist.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ashley heeft een vrijstelling gewonnenEn dat zit ze niet lekker
En bij een dubbele exit Doriana en Randy.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Duidelijk.. als jimmy en tom danny en glenn en doriana en randy genomineerd staan.. vertrekt doriane
do en randy doen even naquote:
Dan gaat ze denk ik voor Jimmy en Tom, als dat zo isquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Karen mag er denk 1 afhalen van de duo's
Ja precies!quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jammer dat ze genomineerd zijn. Maar ze blijven toch!
Ashley was gister de hele dag ziek omdat Ty en Ronahi een vrijstelling hadden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die mag niet eens blij zijn dat ze gewonnen heeft. Nou Ashley, steek ze de ogen maar uit en dat bedoel ik figuurlijk natuurlijk en is geen dreigement.
Vermoed ik ook. Denk dat ze daar meer connectie mee heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan gaat ze denk ik voor Jimmy en Tom, als dat zo is
Denk juist niet want ze denken dat jimmy en tom populairder xijn en die dan een van die anderen kan wegspelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles wat Tom doet vinden zij verkeerd. Net liep hij bv gewoon naar de deur om de pin op techalen en zegt Rohani, kijk naar naar Tom, kijk, kijk…. Gewoon om maar weer op hem af te geven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net vertelde de anderen dat Tom tegen jimmy tekeer.ging na het spel.
Als ze het bespreekt met Ashley denk ik eerder Glenn en Danny.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Maar wat een geweldig nieuws!!
Heb jij haar onderzocht of ben je dokter? Ze voelde zich gewoon niet lekker, mssn door alles stress van het afgelopen weekend. Aanname dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley was gister de hele dag ziek omdat Ty en Ronahi een vrijstelling hadden.
Haar haat naar Tom is gigantisch, wat hij ook doet of zegt het maakt niks uit .quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alles wat Tom doet vinden zij verkeerd. Net liep hij bv gewoon naar de deur om de pin op techalen en zegt Rohani, kijk naar naar Tom, kijk, kijk…. Gewoon om maar weer op hem af te geven.
Ronahi vindt Ashley de sfeer bepalen, maar zij zeker ook met haar negativiteit naar Tom toe!quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Alles wat Tom doet vinden zij verkeerd. Net liep hij bv gewoon naar de deur om de pin op techalen en zegt Rohani, kijk naar naar Tom, kijk, kijk…. Gewoon om maar weer op hem af te geven.
Met een heleboel zout erin, 10 x deed hij het erinquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Frummelie het volgende:
En we gaan weer voor de pannenkoeken.... hoe verrassend...
Oh was dat daarom? Ik dacht dat ze ongesteld was en er last van had en dat het wellicht ook wel te maken kon hebben met de avond ervoor, met die rauwe pizza in de kou.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley was gister de hele dag ziek omdat Ty en Ronahi een vrijstelling hadden.
ik zag hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Met een heleboel zout erin, 10 x deed hij het erin
En de volgende pikobelo en gisteravond wel het kliekje op haar kamer wilde maar kon geen water opzetten dat moest Alice doen en ook een kopje thee voor haar maken,,,,quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij haar onderzocht of ben je dokter? Ze voelde zich gewoon niet lekker, mssn door alles stress van het afgelopen weekend. Aanname dus
En nu moet hij ook nog een gedeelte stofzuigen en hij is al zo moequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt... gatver... echt nie goe nie.. blehquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij moet toch niet afwassenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ipv die ene garde even omspoelen pakt Randy gewoon een schone
Weet niet.....maar koos zegt maar een zinnetje terwijl het er twee waren. en dat was "doen ze bij ons ook niet". En doelde op de vorige keer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie van die groep heeft er een vrijstelling dan?
als Alice ziek is zetten ze ook een kopje thee voor haar. Wellicht werden de spanningen haar ook teveel en ik zou ook niet met die lui willen zitten als je weet dat ze je haten. Want mijn god, dat stralen ze toch ook gewoon uit, die haat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de volgende pikobelo en gisteravond wel het kliekje op haar kamer wilde maar kon geen water opzetten dat moest Alice doen en ook een kopje thee voor haar maken,,,,
Misschien was ze niet helemaal lekker maar uit de woonkamer blijven was net zo belangrlijk voor haar.
quote:
Ty en Ro hebben nu ook vrijstellingquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet.....maar koos zegt maar een zinnetje terwijl het er twee waren. en dat was "doen ze bij ons ook niet". En doelde op de vorige keer.
Hier altijd groot respect voor mensen die in het hoofd van andere mensen kunnen kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de volgende pikobelo en gisteravond wel het kliekje op haar kamer wilde maar kon geen water opzetten dat moest Alice doen en ook een kopje thee voor haar maken,,,,
Misschien was ze niet helemaal lekker maar uit de woonkamer blijven was net zo belangrlijk voor haar.
Een reden om snel over te schakelen naar stream 2quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ty en do hebben nu ook vrijstelling
Ashley is elke dag ziek, zwak, misselijk en moe.... zo komt madame ook mooi onder haar taakjes uit....quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze toch ook een paar keer gezegd dat ze geen zin had om in de woonkamer te zitten....Ze zitten niet voor niks altijd in de barbie kamer.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:47 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hier altijd groot respect voor mensen die in het hoofd van andere mensen kunnen kijken.
Een Queen heeft geen taken maar geeft slechts orders.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ashley is elke dag ziek, zwak, misselijk en moe.... zo komt madame ook mooi onder haar taakjes uit....
Nou in ieder geval zout, zit aardig wat in las ik net in de cos..quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er aan die pannekoeken niet veel smaak zit.
Is gewoon meel met melk? En water zie ik Randy er net bijdoen
Ty en Ro.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wel. Gister met het stolpenspel gewonnen
Vrijgesteld zijn nu:quote:
Thuis misschien... niet in BBquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Queen heeft geen taken maar geeft slechts orders.
Maar je hebt er altijd een paar bij die er geen gehoor aan geven en rebels worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Queen heeft geen taken maar geeft slechts orders.
Ronahi koos na de spiegelkamer zelf voor Tom als duo-partner. Dat viel haar blijkbaar erg tegen - omdat Tom niet als een schoothondje in alles met haar meeging? - en sindsdien is ze enkel slecht over hem beginnen praten. In die mate dat hij inderdaad echt letterlijk niets meer goed kan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ronahi vindt Ashley de sfeer bepalen, maar zij zeker ook met haar negativiteit naar Tom toe!
Ik snap nog altijd niet waar die haat vandaan komt.
Snap ook wel wat Tyron bedoelde. Ik heb hetzelfde als ze wat langer op stream te zien is; gewoon geen zin meer om naar haar te luisteren. Hoogste woord, 'ik ik ik ik' en dat betweterige steeds gaat irriteren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ashley is elke dag ziek, zwak, misselijk en moe.... zo komt madame ook mooi onder haar taakjes uit....
Hij is hondstrouw steunt altijd zijn maatjes. Had het laatst over een vriend die soms verkeerde keuzes maakt maar hij weet dat het een goede gozer is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij laat zijn valse kant nu zien, dus wel vals
Hier nog een....maar slaat door....net zoals haar haar haar lippen en borsten....het moet extreem en het zou haar niet mistaan als ze een toontje lager te zingen en niet ik ik ik .quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ook wel wat Tyron bedoelde. Ik heb hetzelfde als ze wat langer op stream te zien is; gewoon geen zin meer om naar haar te luisteren. Hoogste woord, 'ik ik ik ik' en dat betweterige steeds gaat irriteren.
Heb dan wel weer genoten van haar pizza avontuur met Alice, dus zo zwart wit als hem zit ik ook weer niet in.
Dat laatste is gecheckt door BB en met 150 camera's zal dat wel lukken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:51 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron spreekt zichzelf met z'n haat naar Asley wel erg tegen.
Net zegt hij dat hij haar er iedere week opzet totdat ze eruit is.
Gisteren had hij de kans om de nominatie bij Asley te leggen en dat heeft hij niet gedaan, in plaats daarvan legde hij m bij Danny en Glenn omdat ze denken dat ze daar meer kans tegen maken dan tegen Asley.
Hij wist toen nog niet dat er bij Glenn en Danny een vrijstelling lag.
Of het verhaal wat de ronde gaat dat Dilano 3 vingers heeft opgestoken ?naar Ro voordat ze de game room in gingen moet waar zijn.
Prachtig.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef kiki2024 het volgende:
Iemand enig idee werk merk de wimpers van sabeau zijn? ziet er wel mooi uit bij Rohani
Nee, bij Roni zit het idd mooi.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef kiki2024 het volgende:
Iemand enig idee werk merk de wimpers van sabeau zijn? ziet er wel mooi uit bij Rohani
Niet zulke slimme uitspraken van Tyron, je weet nu wat de achterban gaat doen elke week. Dat komt keihard terug in je bek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:51 schreef OmaJacky het volgende:
Tyron spreekt zichzelf met z'n haat naar Asley wel erg tegen.
Net zegt hij dat hij haar er iedere week opzet totdat ze eruit is.
Gisteren had hij de kans om de nominatie bij Asley te leggen en dat heeft hij niet gedaan, in plaats daarvan legde hij m bij Danny en Glenn omdat ze denken dat ze daar meer kans tegen maken dan tegen Asley.
Hij wist toen nog niet dat er bij Glenn en Danny een vrijstelling lag.
Of het verhaal wat de ronde gaat dat Dilano 3 vingers heeft opgestoken naar Ro voordat ze de game room in gingen moet waar zijn.
Nee ik ben geen familie van hem ik ken zijn broer is een goede vriend van mijn ik kom vaak daar🙂quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je familie ook? of buren ofzo
Ik heb precies hetzelfde... en dat heb ik echt niet snel... ik kan slecht tegen dat egoïstische, manipulerende luie gedrag van haar..quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ook wel wat Tyron bedoelde. Ik heb hetzelfde als ze wat langer op stream te zien is; gewoon geen zin meer om naar haar te luisteren. Hoogste woord, 'ik ik ik ik' en dat betweterige steeds gaat irriteren.
Heb dan wel weer genoten van haar pizza avontuur met Alice, dus zo zwart wit als hem zit ik ook weer niet in.
Nou zit er ook met verbazing naar te kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Rohani 'aardig' tegen Ashley kan doen na al dat geroddel over haar.
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, vraag me echt af wat er dan door je heen gaan, schaamteloos is ze..![]()
![]()
Ja, dat is andersom precies het zelfde ik zou niet meer met slangen willen praten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Rohani 'aardig' tegen Ashley kan doen na al dat geroddel over haar.
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, vraag me echt af wat er dan door je heen gaan, schaamteloos is ze..![]()
![]()
Echt een meeloper. Zo eentje die met anderen mee gaat pesten om zelf buiten schot te blijven. Maar hey dat weet ik niet zeker want ik ken hem verder niet. In het begin leek hij me een leuke jongen maar met name de laatste dagen heb ik hem niet meer zo hoog zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is hondstrouw steunt altijd zijn maatjes. Had het laatst over een vriend die soms verkeerde keuzes maakt maar hij weet dat het een goede gozer is.
Hypocriet is here middle name...quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Die kunnen hem als het echt zijn achterban is heel goed begrijpen waarom.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zulke slimme uitspraken van Tyron, je weet nu wat de achterban gaat doen elke week. Dat komt keihard terug in je bek.
Eens, maar zover ik kijk, overigens minder dan andere jaren, vind de mensen niet zo leuk, zegt Ashley het recht in je gezicht, of zeg ik nu iets raars, roddelt Ashley net zo als die andere?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is andersom precies het zelfde ik zou niet meer met slangen willen praten.
En daar wordt keurig mee afgerekend.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je hebt er altijd een paar bij die er geen gehoor aan geven en rebels worden.
Hier zie je goed het verschil tussen Karen en Ashley.quote:
Er is weinig koud aan Ashley , het is maar net met welke bril je kijktquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier zie je goed het verschil tussen Karen en Ashley.
Karen is iemand met veel emotie en die heeft geen zin in een gezellige semi geïnteresseerde babbel met Ronahi. Ze kan haar "afkeer" niet uitschakelen.
Ashley heeft er geen moeite mee. Die zit niet in haar emotie, die kan koud en kil gewoon geïnteresseerd babbelen met Ronahi.
Dat is het enge aan die vrouw.![]()
Ronahi babbelt wel mee
Nee, ik bedoel niet zijn achterban maar de achterban van Ash en de stemmers. Die zullen nu zorgen dat ze er gewoon week na week in gaat blijven. Het is niet zo tactisch om je hysterisch uit te laten want je krijgt dat keihard terug in je bek en zodoende ga je zelf naar huis in plaats van je concurrent.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kunnen hem als het echt zijn achterban is heel goed begrijpen waarom.
Fopwimpers zijn nooit mooi.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef kiki2024 het volgende:
Het is Ashley die dingen aan haar vraagt. Wat moet Ronahi doen? Weg lopen? Negeren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
![]()
Ik denk dat Ashley dat expres doet inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is Ashley die dingen aan haar vraagt. Wat moet Ronahi doen? Weg lopen? Negeren?
Als er iemand schaamteloos is is het Ashley wel.
Nu lachen ze nog.quote:
Whuttt?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een racistische opmerking.
Ja, kan ik ook niet helpen.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Karen in haar favoriete houding
Over de vraag van Rohani of zei gezegd heeft dat ze een slang is.....draaide Ashley er toch om heen en dat ze dat niet zo gezegd had maar dat woord gebruikt ze ook in spelletjes en daar was Ashley zelf ook een slang maar niet dat ze speciaal Ronahi bedoelde....quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, maar zover ik kijk, overigens minder dan andere jaren, vind de mensen niet zo leuk, zegt Ashley het recht in je gezicht, of zeg ik nu iets raars, roddelt Ashley net zo als die andere?
Ja, zou zomaar kunnen......maar het is niet mijn spel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar wordt keurig mee afgerekend.
Woke zeker..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een racistische opmerking.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook niet helpen.
Er gaan mensen down in de media als ze dit soort opmerkingen maken.
SPOILER: Lenie ondertussen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je hebt net kunnen lezen van iemand die Ty persoonlijk kent, hem zo niet kent. Ik ben het dus niet met je eens. Dit spel doet rare dingen met mensen schijnbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kunnen hem als het echt zijn achterban is heel goed begrijpen waarom.
lekker door de draaideur voor EXIT en ze heeft alles weer thuisquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft behoefte aan iets van thuis
Ze roddelt ook, het verschil vind ik dat het veel minder haatdragend is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens, maar zover ik kijk, overigens minder dan andere jaren, vind de mensen niet zo leuk, zegt Ashley het recht in je gezicht, of zeg ik nu iets raars, roddelt Ashley net zo als die andere?
Oh. ok.....daar heb je gelijk in....en ergens hoop ik dat voor hem....hij wil eigenlijk al niet meer maar blijft voor zijn matties denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet zijn achterban maar de achterban van Ash en de stemmers. Die zullen nu zorgen dat ze er gewoon week na week in gaat blijven. Het is niet zo tactisch om je hysterisch uit te laten want je krijgt dat keihard terug in je bek en zodoende ga je zelf naar huis in plaats van je concurrent.
Tsja, het is lastig een mening te geven als je niet alles kijkt en leest, zoals ik, dus zijn het ook maar momentopnamen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over de vraag van Rohani of zei gezegd heeft dat ze een slang is.....draaide Ashley er toch om heen en dat ze dat niet zo gezegd had maar dat woord gebruikt ze ook in spelletjes en daar was Ashley zelf ook een slang maar niet dat ze speciaal Ronahi bedoelde....
Maar het gaat over en weer....en de ene hoeft al geen namen meer te noemen en de ander doet het wel
Ze missen allemaal thuis, heel normaal, ook Ro zei gister dat ze graag van thuis iets zou horen, vooral van haar man. Ik vind dat niet vreemdquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekker door de draaideur voor EXIT en ze heeft alles weer thuis
Wordt nooit verliefd want dan ben je verlo hoooren je zeilt er in met allebei je ooo hoorenquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
Ik ben het wel eens met wat Danny zegt. hij heeft het over Dilano, dat hij alleen met Sabeau bezig is, en dat hij niet kan functioneren in een groep, en dus eigenlijk in het verkeerde programma zit...was ik gister ook aan het denken..je geeft je op voor bb maar leeft eigenlijk alleen met Sabeau. waarom doe je dan mee?
Kook ni, maar ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Goreng racistisch is
Ja dan kan hij dat weer doorlullen aan de 4 , iets waarvan hij zegt dat hijndat nooit zou doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben over dilano dat die nooit goedemorgen zegt of met ze praat of contact zoekt. Karen zegt hij komt alleen bij ons zitten als hij wat wil weten over de game als wij erover praten.
Hamstertjequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ze die bek trekt.
haha klopt wel, alleen voor Sabeau was hij continue aan Jimmy aan het plakken. ik denk dat hij gewoon nier zo goed in een groep. isquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wordt nooit verliefd want dan ben je verlo hoooren je zeilt er in met allebei je ooo hooren![]()
en iets met een sigaar. Niet die van Clinton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |