abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212520698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat roepen we al sinds het begin.... Al vanaf het begin waarschuwen vijand en soms zelf vriend van Putin dat ie op veel meer uit is.

Naar mijn mening kun je de Russen beter nu aanpakken voor het echt te laat is. We weten van WOII hoe gevaarlijk afwachten kan zijn..

Nu WOIII starten heeft hopelijk een positieve uitwerking op zowel de grootte van het slagveld als de duur van de oorlog.
God, ts wordt vergruist, maar zulke teksten worden geliked.. Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.
pi_212520722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ja, zet het maar op je wensenlijstje voor sinterklaas. Zeggen hoe oneerlijk het is maakt weinig uit in de wereldpolitiek. :+
Net zoals jouw wens dat Oekraïne stopt met vechten op jouw wensenlijstje staat? Kinderachtig ventje ben je ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:04:19 #128
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212520791
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.
Dat nooit meer, ging niet over defensieve handelingen.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_212520939
Wanneer wordt Europa een keer wakker? :{ Oekraïne is de oorlog langzaam aan het verliezen en het rijkste continent ter wereld lukt het niet eens om een fatsoenlijke productielijn voor artilleriegranaten op te zetten. Echt te triest voor woorden.

We blijven ons qua defensie gedragen als parasieten die enkel willen leunen op de veiligheidsgaranties van de VS.
pi_212520962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Dutch_view het volgende:
We hebben in Limburg nu een mooie fabriek staan die stil staat. Laten ze die maar ombouwen om munitie of andere zaken voor Defensie te gaan maken.
Zijn die robots bij Nedcar daar wel geschikt voor? Ik kan me voorstellen dat ze een maximaal gewicht kunnen tillen. En pantser is zwaar.
pi_212520993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:50 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
God, ts wordt vergruist, maar zulke teksten worden geliked.. Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.
Als je denkt dat oorlog met rusland vroeg of laat onvermijdelijk is, dan is dit niet zo'n gekke gedachte.

rusland heeft van hoog tot laag (generaals, staatsmedia, politici, etc) al aangegeven dat het Europa wil veroveren en/of vernietigen. Dus over WW2 gesproken, welke lessen leren wij daar nou uit?

Overigens ging "nooit weer" voor een belangrijk gedeelte over de concentratiekampen en racisme. Niet zozeer over oorlog, want daar hebben we genoeg van gehad na 1945.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:31:00 #132
6484 ExTec
pi_212521010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zijn die robots bij Nedcar daar wel geschikt voor? Ik kan me voorstellen dat ze een maximaal gewicht kunnen tillen. En pantser is zwaar.
Retooling van auto fabriek naar pantsers is 'minimaal'. Bv fabrieken voor koelkasten zijn ook geschikt. Maar; klopt dat het niet een kwestie is van hit the switch en go. Zekere retooling zal plaats moeten vinden.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:33:16 #133
6484 ExTec
pi_212521027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Breekfast het volgende:
Oekraïne is de oorlog langzaam aan het verliezen en het rijkste continent ter wereld lukt het niet eens om een fatsoenlijke productielijn voor artilleriegranaten op te zetten.
We maken zat, het verdwijnt alleen in onze eigen magazijnen, en, geloof het of niet, lopende contracten :')
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:36:03 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212521048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Breekfast het volgende:
Wanneer wordt Europa een keer wakker? :{ Oekraïne is de oorlog langzaam aan het verliezen en het rijkste continent ter wereld lukt het niet eens om een fatsoenlijke productielijn voor artilleriegranaten op te zetten. Echt te triest voor woorden.

We blijven ons qua defensie gedragen als parasieten die enkel willen leunen op de veiligheidsgaranties van de VS.
Debiel korte-termijn egoïsme dat ons later duur kan komen te staan. Zoals wel vaker: had Europa bij de eerste Russische pogingen tot landjepik, inmiddels meer dan 10 jaar geleden, paal en perk gesteld dan had dat een hoop leed bespaard.

Dat geldt ook voor de militaire steun die we nu gegeven hebben: dat hadden we moeten doen zodra de Russen de grens overstaken, voordat ze zich hadden ingegraven.
Huilen dan.
pi_212521050
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat nooit meer, ging niet over defensieve handelingen.
Reageer ik op een defensieve oproep?
pi_212521083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:28 schreef oheng het volgende:

[..]
Als je denkt dat oorlog met rusland vroeg of laat onvermijdelijk is, dan is dit niet zo'n gekke gedachte.

rusland heeft van hoog tot laag (generaals, staatsmedia, politici, etc) al aangegeven dat het Europa wil veroveren en/of vernietigen. Dus over WW2 gesproken, welke lessen leren wij daar nou uit?

Overigens ging "nooit weer" voor een belangrijk gedeelte over de concentratiekampen en racisme. Niet zozeer over oorlog, want daar hebben we genoeg van gehad na 1945.
Investeer in Oekraïne, daarmee hou je de oorlog buiten de deur. Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.
pi_212521105
Hmm RUS propagandist Murz heeft mogelijk ook "zelfmoord" gepleegd.

Ok, en nu is Igor Strelkov Girkin aan de beurt.
pi_212521122
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:39 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Investeer in Oekraïne, daarmee hou je de oorlog buiten de deur. Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.
De rus zich laten stuklopen in Oekraine is inderdaad de beste strategie, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het mij persoonlijk kan voorstellen dat mensen een oorlog met rusland als onafwendbaar zien.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:45:15 #139
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212521135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Holy mo! Dat is echt gebeurd!
Wanneer wordt Europa wakker??
[x]https://twitter.com/kajakallas/status/1759929699243819441[/x]
We moeten wapens gaan maken, zo snel en zoveel mogelijk.
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen waar Rusland op aanstuurt.
Als idd de Ruzzen erachter zitten is dat een zeer, zéér kwalijke zaak.

Dat gaat stukken verder dan wat raketten en drones die 'per ongeluk' op Pools en Roemeens grondgebied terecht komen.
En gerommel met infrastructuur kabels.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212521210
Schijnt ook weer een SU-34 te zijn neergeschoten vandaag, 21 februari. Nog geen bevestiging van russische zijde.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:50:43 #141
6484 ExTec
pi_212521211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:36 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Reageer ik op een defensieve oproep?
Preemptive Strike is een ding hé.

Tenzij je echt van mening bent dat onder alle omstandigheden we een tegenstander maar de eerst klap moeten laten uitdelen, voordat we wat terug gaan doen.
  woensdag 21 februari 2024 @ 10:57:06 #142
6484 ExTec
pi_212521287
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.
Zelfs al zou het komen tot dat het westen zou besluiten op te rukken naar moskou, hebben we het nog steeds niet over WO3. Denk dat werkelijk geen land ze komt helpen.
pi_212521294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:44 schreef oheng het volgende:

[..]
De rus zich laten stuklopen in Oekraine is inderdaad de beste strategie, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het mij persoonlijk kan voorstellen dat mensen een oorlog met rusland als onafwendbaar zien.
En ik kan het me wel voorstellen dat mensen zeggen beter stoppen we ermee.

Beiden opties zijn natuurlijk onverstandig, maar een van beide voert hier de boventoon, de andere wordt vergruist.

Ik mis ondertussen hier het nieuws over het grote plaatje. Het zou ook kunnen dat ik het niet meekrijg met alle kulberichten hier natuurlijk.
pi_212521331
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Preemptive Strike is een ding hé.

Tenzij je echt van mening bent dat onder alle omstandigheden we een tegenstander maar de eerst klap moeten laten uitdelen, voordat we wat terug gaan doen.
Onder alle omstandigheden…

We lachen Rusland 2 jaar uit omdat ze zo incapabel zijn. Nu worden zaken iets penibeler en meteen moeten we Rusland maar binnenvallen.
pi_212521369
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben geen expert, maar het lijkt mij dat die robots een behoorlijk hefvermogen hebben.
VDL is van nature een machine / productie bedrijf. Ik heb wel vertrouwen in dat ze heel wendbaar zijn in het schakelen naar andere producten. De politiek is aan zet, samen met banken om een stap naar voren te zetten.
Niet dralen maar actie ondernemen, in samenspraak met Defensie en andere leveranciers. Om mijn part gaan ze onder licentie van andere producenten mee produceren.
pi_212521371
Weer een vliegtuig neergeschoten.

twitter
pi_212521433
Een extra batterij Patriots zou erg handig zijn. (Al is het alleen maar om de Russische vliegtuigen richting de eigen SAMs te dwingen.)
pi_212521510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:41 schreef Delenlill het volgende:
[x]https://twitter.com/cheng(...)TdVu3upyKzJBWuE-8DSg[/x]
[x]https://twitter.com/P_Kallioniemi/status/1759907192944157144[/x]
Moest haar even opzoeken lol. Maar nu herinner ik mij haar. Helemaal van het padje af. Al heeft zij echt niet zoveel macht als Cheng-Wei Lai haar toedicht.
Dat is wel een hele grote overschatting van haar capaciteiten hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin woensdag 21 februari 2024 @ 11:15:15 #149
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212521588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:57 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En ik kan het me wel voorstellen dat mensen zeggen beter stoppen we ermee.

Beiden opties zijn natuurlijk onverstandig, maar een van beide voert hier de boventoon, de andere wordt vergruist.

Ik mis ondertussen hier het nieuws over het grote plaatje. Het zou ook kunnen dat ik het niet meekrijg met alle kulberichten hier natuurlijk.
Je hoeft niet zo om je heen te schoppen hoor.

Het is vaker gezegd: het is niet zo gek dat dat zulke heftige reacties oproept, als je uit totale desinteresse of egoïsme roept dat we maar moeten stoppen en daarmee in feite zegt "zoek het lekker uit daar" ben je geen knip voor je neus waard.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 21 februari 2024 @ 11:20:16 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212521636
Oekraïne verdedigt zich, ze vechten voor hun voortbestaan.
Ze hebben niet de optie om dan maar gewoon te stoppen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')