God, ts wordt vergruist, maar zulke teksten worden geliked.. Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat roepen we al sinds het begin.... Al vanaf het begin waarschuwen vijand en soms zelf vriend van Putin dat ie op veel meer uit is.
Naar mijn mening kun je de Russen beter nu aanpakken voor het echt te laat is. We weten van WOII hoe gevaarlijk afwachten kan zijn..
Nu WOIII starten heeft hopelijk een positieve uitwerking op zowel de grootte van het slagveld als de duur van de oorlog.
Net zoals jouw wens dat Oekraïne stopt met vechten op jouw wensenlijstje staat? Kinderachtig ventje ben je ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, zet het maar op je wensenlijstje voor sinterklaas. Zeggen hoe oneerlijk het is maakt weinig uit in de wereldpolitiek.
Dat nooit meer, ging niet over defensieve handelingen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.
Zijn die robots bij Nedcar daar wel geschikt voor? Ik kan me voorstellen dat ze een maximaal gewicht kunnen tillen. En pantser is zwaar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Dutch_view het volgende:
We hebben in Limburg nu een mooie fabriek staan die stil staat. Laten ze die maar ombouwen om munitie of andere zaken voor Defensie te gaan maken.
Als je denkt dat oorlog met rusland vroeg of laat onvermijdelijk is, dan is dit niet zo'n gekke gedachte.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
God, ts wordt vergruist, maar zulke teksten worden geliked.. Dat nooit meer riepen we na WW2, maar ondertussen zijn de mensen die dat riepen meest overleden.
Retooling van auto fabriek naar pantsers is 'minimaal'. Bv fabrieken voor koelkasten zijn ook geschikt. Maar; klopt dat het niet een kwestie is van hit the switch en go. Zekere retooling zal plaats moeten vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn die robots bij Nedcar daar wel geschikt voor? Ik kan me voorstellen dat ze een maximaal gewicht kunnen tillen. En pantser is zwaar.
We maken zat, het verdwijnt alleen in onze eigen magazijnen, en, geloof het of niet, lopende contractenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Breekfast het volgende:
Oekraïne is de oorlog langzaam aan het verliezen en het rijkste continent ter wereld lukt het niet eens om een fatsoenlijke productielijn voor artilleriegranaten op te zetten.
Debiel korte-termijn egoïsme dat ons later duur kan komen te staan. Zoals wel vaker: had Europa bij de eerste Russische pogingen tot landjepik, inmiddels meer dan 10 jaar geleden, paal en perk gesteld dan had dat een hoop leed bespaard.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Breekfast het volgende:
Wanneer wordt Europa een keer wakker?Oekraïne is de oorlog langzaam aan het verliezen en het rijkste continent ter wereld lukt het niet eens om een fatsoenlijke productielijn voor artilleriegranaten op te zetten. Echt te triest voor woorden.
We blijven ons qua defensie gedragen als parasieten die enkel willen leunen op de veiligheidsgaranties van de VS.
Reageer ik op een defensieve oproep?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat nooit meer, ging niet over defensieve handelingen.
Investeer in Oekraïne, daarmee hou je de oorlog buiten de deur. Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je denkt dat oorlog met rusland vroeg of laat onvermijdelijk is, dan is dit niet zo'n gekke gedachte.
rusland heeft van hoog tot laag (generaals, staatsmedia, politici, etc) al aangegeven dat het Europa wil veroveren en/of vernietigen. Dus over WW2 gesproken, welke lessen leren wij daar nou uit?
Overigens ging "nooit weer" voor een belangrijk gedeelte over de concentratiekampen en racisme. Niet zozeer over oorlog, want daar hebben we genoeg van gehad na 1945.
De rus zich laten stuklopen in Oekraine is inderdaad de beste strategie, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het mij persoonlijk kan voorstellen dat mensen een oorlog met rusland als onafwendbaar zien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Investeer in Oekraïne, daarmee hou je de oorlog buiten de deur. Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.
Als idd de Ruzzen erachter zitten is dat een zeer, zéér kwalijke zaak.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Holy mo! Dat is echt gebeurd!
Wanneer wordt Europa wakker??
[x]https://twitter.com/kajakallas/status/1759929699243819441[/x]
We moeten wapens gaan maken, zo snel en zoveel mogelijk.
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen waar Rusland op aanstuurt.
Preemptive Strike is een ding hé.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Reageer ik op een defensieve oproep?
Zelfs al zou het komen tot dat het westen zou besluiten op te rukken naar moskou, hebben we het nog steeds niet over WO3. Denk dat werkelijk geen land ze komt helpen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ww3 beginnen omdat Putin wat roept is het domste wat je kan doen.
En ik kan het me wel voorstellen dat mensen zeggen beter stoppen we ermee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:44 schreef oheng het volgende:
[..]
De rus zich laten stuklopen in Oekraine is inderdaad de beste strategie, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het mij persoonlijk kan voorstellen dat mensen een oorlog met rusland als onafwendbaar zien.
Onder alle omstandigheden…quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Preemptive Strike is een ding hé.
Tenzij je echt van mening bent dat onder alle omstandigheden we een tegenstander maar de eerst klap moeten laten uitdelen, voordat we wat terug gaan doen.
Ik ben geen expert, maar het lijkt mij dat die robots een behoorlijk hefvermogen hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn die robots bij Nedcar daar wel geschikt voor? Ik kan me voorstellen dat ze een maximaal gewicht kunnen tillen. En pantser is zwaar.
Dat is wel een hele grote overschatting van haar capaciteiten hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:41 schreef Delenlill het volgende:
[x]https://twitter.com/cheng(...)TdVu3upyKzJBWuE-8DSg[/x]
[x]https://twitter.com/P_Kallioniemi/status/1759907192944157144[/x]
Moest haar even opzoeken lol. Maar nu herinner ik mij haar. Helemaal van het padje af. Al heeft zij echt niet zoveel macht als Cheng-Wei Lai haar toedicht.
Je hoeft niet zo om je heen te schoppen hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En ik kan het me wel voorstellen dat mensen zeggen beter stoppen we ermee.
Beiden opties zijn natuurlijk onverstandig, maar een van beide voert hier de boventoon, de andere wordt vergruist.
Ik mis ondertussen hier het nieuws over het grote plaatje. Het zou ook kunnen dat ik het niet meekrijg met alle kulberichten hier natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |