We?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We vechten het gewoon uit in de harde werkelijkheid.
Sommige mensen zijn zo simpel hèquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We vechten het gewoon uit in de harde werkelijkheid.
Wie, Arend Feenstra?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:43 schreef bleiblei het volgende:
Die gast heeft nog NL roots ook nog.
Die nuke raakt jou ook. Of die energie chantage. Dat is het kutte van een geglobaliseerde wereld. Je vecht altijd mee.quote:
Ja, jij mag voorop. Vuur trekken.quote:
Was anders best een nette neutrale post van je. Ik zie er geen overduidelijk handenwrijven in.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Delenlill het volgende:
Ik geniet van de menselijke domheid. Dat is heel iets anders.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:53 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja Doei, jij bent hier de expert.
Denk je nou echt dat ik mij hier ook maar een seconde druk over ga maken?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die nuke raakt jou ook. Of die energie chantage. Dat is het kutte van een geglobaliseerde wereld. Je vecht altijd mee.
quote:Vandaag
05:53
Oekraïne wil van EU en Japan extra sancties Rusland om dood Navalny
Oekraïne wil dat de Europese Unie en Japan met nieuwe economische sancties tegen Rusland komen na de dood van oppositieleider Aleksej Navalny, zei de Oekraïense premier Denys Sjmyhal dinsdag tijdens een bezoek aan Japan.
Oekraïne vraagt de EU om "een kijkje te nemen" naar de toenemende import van Russische granen. Daarnaast wacht Kyiv op de goedkeuring van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden nadat de Senaat een nieuw hulppakket heeft goedgekeurd, zei Sjmyhal op een persconferentie in Tokio.
Westerse landen geven de Russische autoriteiten unaniem de schuld voor de dood van Navalny in een Russisch strafkamp, die afgelopen vrijdag werd bekendgemaakt.
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik mij hier ook maar een seconde druk over ga maken?
Ik denk dat ze helemaal geen bruikbare nukes hebben. Maar in theorie kunnen ze kernwapens inzetten tegen Ukraine of de EU.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:57 schreef sturmpie het volgende:
kan Rusland nucleaire wapens gebruiken tegen Oekraine ?
waarom hebben ze geen buikbare nukes ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal geen bruikbare nukes hebben. Maar in theorie kunnen ze kernwapens inzetten tegen Ukraine of de EU.
Jap, en ga maar gewoon van werkende Nukes uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen buikbare nukes ?
Rusland staat toch bekend om zijn nucleaire arsenaal sinds de koude oorlog
En om zijn corruptie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Dit soort zelfgekozen "leed" is inderdaad wel genieten ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en weer toon je aan te genieten van menselijk leed
koekoek
Nukes onderhouden kost serieus geld wat je dan ook echt aan onderhoud moet besteden en niet aan datschas met wodka en hoeren. Of parkeren op off-shore bankrekeningen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als Putin 'n nuke inzet is hij wel verzekerd van 'n snelle overwinning, hoe zien de represailles eruit als hij 'n nuke op Oekraine laat vallen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nu is het wel zo dat niemand op Nuke inzet zit te wachten van Rusland. Dus ook zijn bevriende landen als China niet.
Het is dus mogelijk, maar het ligt niet voor de hand aangezien Rusland er weinig mee wint, maar wel de deksel op de neus zal krijgen.
dat herinnert mij aan de Koersk, 'n onderzeeboot die zonk omdat 'n torpedo in de boot ontplofte omdat er geen onderhoud aan werd besteedquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nukes onderhouden kost serieus geld wat je dan ook echt aan onderhoud moet besteden en niet aan datschas met wodka en hoeren. Of parkeren op off-shore bankrekeningen.
Structurele corruptie maakt de veronderstelling dat het kernwapenarsenaal van Rusland minstens even gevaarlijk is voor Rusland zelf niet zo gewaagd. Dat weet de VS ook, maak je daar maar niet druk om.
overwinning op wat? het is geen alleswinnende yu gi oh-kaartquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:31 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als Putin 'n nuke inzet is hij wel verzekerd van 'n snelle overwinning, hoe zien de represailles eruit als hij 'n nuke op Oekraine laat vallen ?
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland's kernwapens werken gewoon naar behoren hoor. Dat weet de VS ook. Maak je daar maar niet druk om.
Wat moet hij platgooien om snel te winnen dan? Kyiv platgooien?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:31 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als Putin 'n nuke inzet is hij wel verzekerd van 'n snelle overwinning, hoe zien de represailles eruit als hij 'n nuke op Oekraine laat vallen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |