SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maria moest door de kerk ook als een hoer afgeschilderd worden om haar te vernederen. Staat dat überhaupt echt ergens in de Bijbel?
En waarom moet God een man zijn? Wat doet Hij zo de hele dag met Zijn goddelijke lul?
Ken jij hem?quote:
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
De OP wat neutraler maken dan of zo?Het is ineens zo dood hier!
Ow!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!
Ben nog druk/hard aan het werkEn zou eigenlijk nog mijnder op FOK! moeten hangen...
![]()
![]()
Neeeeee!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
Okee, verkeerd gekozen TT en OP dus?
Ow, toch reactie!
Nee ken hem niet maar Google Lens welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken jij hem?
Anyway, omdat het ff over de Bijbel ging enzo.
Ik had niet direct behoefte aan de OP te veranderen, maar het plaatje wat er in stond, deed het niet meer en ik vond het ook zo slordig om het zo te laten staan.
Ik kan er ook wat anders neer gooien hoor.
Het plaatje is klikbaar!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Kat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staat
(vanaf) Morgen kannie er wel uitdan is er weer ACTIE op de baan!
SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@DerRabbit![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
Dan krijg je dit soort effecten.Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbitOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is die zo gevoelig dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.
Dan krijg je dit soort effecten.Je tag/mention werkt nu niet meer als je wat aanpast...SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die houdt van nijntjes....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die zo gevoelig dan?
Of gaat het om dat een auto beschadigd raakt?
Dan krijg je dit soort effecten.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef maily het volgende:
Deze dan NWS / Konijn uit rijdende auto gegooid in Den Haag
@DerRabbit Of @Homijn zijn jullie nog veiligquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooien
Tsjaa, hoe debiel ben je dan...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef maily het volgende:
Deze dan NWS / Konijn uit rijdende auto gegooid in Den Haag
Gelukkig maar.. laatst had iemand een konijn gevonden in een plastic zak ( die was helaas dood )quote:
Er zijn akelige mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. laatst had iemand een konijn gevonden in een plastic zak ( die was helaas dood )
Yep of dat ze andere dieren dumpen. Snap dat nooit goed, zijn toch mensen die ze wel willen hebben via FB groep of via viaquote:
Momentje hoor, we zijn even bezig om iemand hardhandig levend te villenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:DerRabbit Of @:Homijn zijn jullie nog veilig
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep of dat ze andere dieren dumpen. Snap dat nooit goed, zijn toch mensen die ze wel willen hebben via FB groep of via via
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!
Sowieso al die lui die in de lockdown een puppy/kitten hebben genomenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!
Corona-dieren, zo dom om dan dieren te nemenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ook
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ook
Jep. Dat soort mensen hadden sowieso nooit aan huisdieren of kinderen moeten beginnen als ze er in het 'normale' leven niet voor kunnen/willen zorgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sowieso al die lui die in de lockdown een puppy/kitten hebben genomen
Arme beesten zijn opgegroeid en gewend aan het feit dat de baasjes 24/7 om ze heen zijn, en vervolgens hebben ze collectief verlatingsangst als de 40-urige werkweek weer op kantoor is
Genoeg mensen die een sneeuw-uil hebben gekocht na het zien van Harry Potter, of een border collie na het zien van Lassie, of een orka nadat ze Free Willy hebben gekeken enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Corona-dieren, zo dom om dan dieren te nemen
Dat is dan weer zo'n érg overdreven huisdier, maar ik snap je puntquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo érg overdreven huisdier, maar ik snap je punt
Ik wilde een volbloed Italiaans renpaard aanschaffen nadat ik Ferrari had zien winnen, maar dat was toch best duur stukkie vlees bij nader inzienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde het nog bij een kangoeroe houden na Skippy, maar ik kon me niet inhouden!
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet etenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde een volbloed Italiaans renpaard aanschaffen nadat ik Ferrari had zien winnen, maar dat was toch best duur stukkie vlees bij nader inzien
Ik heb er uiteindelijk maar voor gekozen om het geld dat ik voor handen had in een huis te steken ipv een paardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet eten![]()
Daar moet je mee gaan racen (of de jockey, dan die voor jou in dienst is)
Kan je nog eens winnen bij wedkantoren
Ook heel verstandig!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar voor gekozen om het geld dat ik voor handen had in een huis te steken ipv een paard
Ik ken niet genoeg Chinezen in de paarden race weddenschappen om daar een leuk rendement op mijn investering op te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken niet genoeg Chinezen in de paarden race weddenschappen om daar een leuk rendement op mijn investering op te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet eten![]()
Beste ToT,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |