SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maria moest door de kerk ook als een hoer afgeschilderd worden om haar te vernederen. Staat dat überhaupt echt ergens in de Bijbel?
En waarom moet God een man zijn? Wat doet Hij zo de hele dag met Zijn goddelijke lul?
Ken jij hem?quote:
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
De OP wat neutraler maken dan of zo?Het is ineens zo dood hier!
Ow!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij maakt er lekker van wat je ervan wil maken hoor - jouw feesje!
Ben nog druk/hard aan het werkEn zou eigenlijk nog mijnder op FOK! moeten hangen...
![]()
![]()
Neeeeee!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
Okee, verkeerd gekozen TT en OP dus?
Ow, toch reactie!
Nee ken hem niet maar Google Lens welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken jij hem?
Anyway, omdat het ff over de Bijbel ging enzo.
Ik had niet direct behoefte aan de OP te veranderen, maar het plaatje wat er in stond, deed het niet meer en ik vond het ook zo slordig om het zo te laten staan.
Ik kan er ook wat anders neer gooien hoor.
Het plaatje is klikbaar!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee!
[..]
Nee ken hem niet maar Google Lens wel
Jouw topic, jouw TT en OP![]()
Kat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wonder wonder dat die kat er nog steeds in staat
(vanaf) Morgen kannie er wel uitdan is er weer ACTIE op de baan!
SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@DerRabbit![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
Dan krijg je dit soort effecten.Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbitOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is die zo gevoelig dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat moet Stig dan maar niet kijken.
Dan krijg je dit soort effecten.Je tag/mention werkt nu niet meer als je wat aanpast...SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die houdt van nijntjes....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die zo gevoelig dan?
Of gaat het om dat een auto beschadigd raakt?
Dan krijg je dit soort effecten.SPOILER: Niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud, bekend filmpje.
Wel zielig!
@:derrabbit![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef maily het volgende:
Deze dan NWS / Konijn uit rijdende auto gegooid in Den Haag
@DerRabbit Of @Homijn zijn jullie nog veiligquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zou die gasten eens uit een rijdende auto gooien
Tsjaa, hoe debiel ben je dan...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef maily het volgende:
Deze dan NWS / Konijn uit rijdende auto gegooid in Den Haag
Gelukkig maar.. laatst had iemand een konijn gevonden in een plastic zak ( die was helaas dood )quote:
Er zijn akelige mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. laatst had iemand een konijn gevonden in een plastic zak ( die was helaas dood )
Yep of dat ze andere dieren dumpen. Snap dat nooit goed, zijn toch mensen die ze wel willen hebben via FB groep of via viaquote:
Momentje hoor, we zijn even bezig om iemand hardhandig levend te villenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:DerRabbit Of @:Homijn zijn jullie nog veilig
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep of dat ze andere dieren dumpen. Snap dat nooit goed, zijn toch mensen die ze wel willen hebben via FB groep of via via
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!
Sowieso al die lui die in de lockdown een puppy/kitten hebben genomenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere plekken al gelezen/gehoord dat asiels sinds de corona maatregelen versoepeld zijn ook bom vol zitten met jonge honden en katten. Mensen die dat hebben gedaan zouden ook jaren lang in een klein hokje opgesloten moeten worden en op minimaal rantsoen water en droog brood gezet moeten worden!
Corona-dieren, zo dom om dan dieren te nemenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ook
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep was leuk voor even tijdens corona en daarna ging het 'normale' leven weer door en hup weg hond, kat, konijn of wat voor huisdier dan ook
Jep. Dat soort mensen hadden sowieso nooit aan huisdieren of kinderen moeten beginnen als ze er in het 'normale' leven niet voor kunnen/willen zorgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sowieso al die lui die in de lockdown een puppy/kitten hebben genomen
Arme beesten zijn opgegroeid en gewend aan het feit dat de baasjes 24/7 om ze heen zijn, en vervolgens hebben ze collectief verlatingsangst als de 40-urige werkweek weer op kantoor is
Genoeg mensen die een sneeuw-uil hebben gekocht na het zien van Harry Potter, of een border collie na het zien van Lassie, of een orka nadat ze Free Willy hebben gekeken enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Corona-dieren, zo dom om dan dieren te nemen
Dat is dan weer zo'n érg overdreven huisdier, maar ik snap je puntquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo érg overdreven huisdier, maar ik snap je punt
Ik wilde een volbloed Italiaans renpaard aanschaffen nadat ik Ferrari had zien winnen, maar dat was toch best duur stukkie vlees bij nader inzienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde het nog bij een kangoeroe houden na Skippy, maar ik kon me niet inhouden!
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet etenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde een volbloed Italiaans renpaard aanschaffen nadat ik Ferrari had zien winnen, maar dat was toch best duur stukkie vlees bij nader inzien
Ik heb er uiteindelijk maar voor gekozen om het geld dat ik voor handen had in een huis te steken ipv een paardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet eten![]()
Daar moet je mee gaan racen (of de jockey, dan die voor jou in dienst is)
Kan je nog eens winnen bij wedkantoren
Ook heel verstandig!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar voor gekozen om het geld dat ik voor handen had in een huis te steken ipv een paard
Ik ken niet genoeg Chinezen in de paarden race weddenschappen om daar een leuk rendement op mijn investering op te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken niet genoeg Chinezen in de paarden race weddenschappen om daar een leuk rendement op mijn investering op te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - maar je moet ook een echt renpaard niet eten![]()
Beste ToT,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is jaren geleden wel gebeurd!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja. Rundergehakt van een paard makenGeloofwaardig
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
En het staat niet voor niks tussen aanhalingstekens he!
Dat waren nogeens topicsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
OMG GEEF.quote:
Nieuw leven inblazen dan?quote:
Ja zoiets. Zag dat er meerdere losse topics zijn....quote:
Ja hoor, ik zat gewoon in mijn hol. Bedankt voor de belangstelling.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:DerRabbit Of @:Homijn zijn jullie nog veilig
Net wakkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slik net de laatste slok van m'n bakkie weg.Ik zet zo weer een kop.
Hoestie?
Werkman kon dat ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:34 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ja ik heb vele honderden of misschien wel een paar duizend paintjes in [ONZ] gemaakt, maar er komen geen nieuwe painttopics meer en het is ook niet leuk om het nog als enige meer te doen.
In dat tong980-painttopic zag ik 2 nieuwe paintjes van anderen komen, maar da's alles.
quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]
*kuck kuch*quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoestie?
Had ikquote:
Zal jou eens luchten!quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:59 schreef maily het volgende:
[..]
What's new![]()
[..]
Dan wel zo ff luchten
Doe ik zo zelf welquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens luchten!
Tegenwoordig kan alles...quote:
Echt he!quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles...
Ik kijk wel wat anders dan die onzinquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Ik kijk vaak van die woke zooi reactie video's op Youtube!
Ach, ik vind het wel vermakelijk!quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat anders dan die onzin
Je hebt vannacht zeker je keel goed laten doorsmerenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Had ik gister ook.
Maar wonderbaarlijk genoeg vandaag verdwenen.
Sjt.quote:
ZEGquote:
Gelukkig is dit geen DTS.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat waren wel HEUL erg veel punten voor haar hoor!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt SwJ wel die een topic een paar uur op slot gooitquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerder DooDS.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen DTS.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Het lijkt SwJ wel die een topic een paar uur op slot gooit![]()
Breng er wat leven in dan!quote:
Whehe okee dan!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Breng er wat leven in dan!
Oh, ter verdediging, ik heb liggen dutten/soezen en het was F1 Testdag, dus wat ik op FOK! rondhing, was elders
Biefstukquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Ik zit ter ere van het Wakker Dier bericht op de FP hier ff een 2e biefstuk te bakken, terwijl ik er eerst eigenlijk maar eentje wilde eten!
Goede keuzequote:Op woensdag 21 februari 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Ik zit ter ere van het Wakker Dier bericht op de FP hier ff een 2e biefstuk te bakken, terwijl ik er eerst eigenlijk maar eentje wilde eten!
Ow ik ben dol op biefstuk!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
Al ben ik zelf niet per se biefstuk fan, beetje mager.
Maar die ene week in de maand gaat alles qua goed rood er wel in![]()
![]()
![]()
En als het ff kan, best Blue ja, of op zn minst Rare ^^
Toournedos is géén biefstuk!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ben dol op biefstuk!
Gisteren tournedos gegeten.
Ow.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet.Dat was een terloopse mededeling er achter aan!
Nee, van de ossenhaas. Dat is definitely GEEN biefstuk, wat een veel mindere 'kwaliteit' vlees isquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
Hoewel Google zegt: "Tournedos is gesneden biefstuk van de ossenhaas. Het is een dikke, 'kleine' biefstuk van gemiddeld 125 gram."
Nou.quote:
Varkensvlees ben ik vaak ook niet dol op!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.
Ja.
Dit.
Dusch!![]()
Ik vind bijna alles lekker, behalve mss veel soorten varkensvlees.
Maak me effe lekker jôhquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Hoe dan ook; het is prima weg te kanen!
Gisteren had ik het met een balsamico-rode wijn saus.
Hihi - wel een paar exoten die ik nog niet gegeten hebquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Hertenbiefstuk, reerug, wild zwijn, krokodil, struisvogel, lamsbiefstuk: heerlijk!!!![]()
Slang is ook wel okee, maar erg taai.
Pad smaakt opvallend goed, terwijl kikker weer heel laf van smaak is.
Oeh.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Was maar €35 overigens, viel me enorm mee! Zeker in zo'n chique tent!
Was in Thailand: "Do you like fox?"quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi - wel een paar exoten die ik nog niet gegeten heb
Whut?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was in Thailand: "Do you like fox?"
Ik had zoiets van: "Vossen? Hebben ze die hier überhaupt? En eten ze die? Nou ja, prima! "Yeah, sure!"
Die avond zag ik 2 plastic zakken vol met van die kleine springende rotmormels en toen realiseerde ik me dat die Aziaten nogal moeite hebben met de "r" uit te spreken.
En toen zat ik die avond op complete kikkertjes met kop en ingewanden en al te kauwen!Centimetertje of 5 groot.
Fox = frogs.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?!
Hm, ingewanden ook... Ehm. Zou niet oer se mijn 1e keus geweest zijn...
Ja, dat had ik inmiddels wel begrepenquote:
DutchTheStigquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen DTS.
Ach ik heb slechter gegeten:quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inmiddels wel begrepenmaar dan nog
Oeh. Die houden we erin.quote:
Ik snapquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Die houden we erin.
Als we het er toch eens over moeten hebben, zeg maar
Eh. Wth is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb slechter gegeten:
[ afbeelding ]
Zeekomkommer, hoe smaakt dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb slechter gegeten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh. Wth is dat?
En hoe kom jij bij zoveel exotische dingen uit om te eten?! Commando (geweest) of zo?!![]()
Wat muf, maar het is vooral de textuur wat ronduit walgelijk is!quote:
Oke oke okequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat muf, maar het is vooral de textuur wat ronduit walgelijk is!
Escargots en mosselen kan ik nog wel weg krijgen (hoewel ik ook wel vreselijk ranzige slakken heb gegeten), maar dit was echt next level!
Glibberig, de illusie van wat taai terwijl het wel zo tussen je tanden kapot gaat en het glijdt zo door je strot naar beneden.
Dat gecombineerd met de wat muffige smaak is gewoon een perfecte combinatie van ranzigheid!!
Oh, ze wil die avond dan wel even extra graag?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
En ja; google balut maar even!
Dat eet ik dus niet!
Mijn vrouw eet dat wel.
Oh ja, stuur even een DM met wat datums.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Waar?
* Sally en @:TheStigsDutchCousin moesten nog altijd een keer een steak gaan eten met elkaar
Ja prima.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, stuur even een DM met wat datums.
Nou, ja... die chique tent waar je dus voor een schijntje een tournedos kan eten, is dus in Thailand. Zegt @ToT .quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan we nu al samen op vakantie?
Wow, de liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan we nu al samen op vakantie?
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Sally het volgende:
- edit: huh? er gebeurde wat raars met FOK!-
Zou je denken... dat ik en Stiggy het overleven - allebei?!quote:
Misschien komen jullie niet met hetzelfde vliegtuig terugquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je denken... dat ik en Stiggy het overleven - allebei?!![]()
Ik quootte mezelf en het werd daarna gepostquote:
Zoietsquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien komen jullie niet met hetzelfde vliegtuig terug
Ik ga dat echt niet navragen johquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik quootte mezelf en het werd daarna gepost
(je kan een mnod vragen wat er stond hoor, geen problemen mee)
Zal wel per ongeluk op de mobiel zijn gebeurd net
Nee daar begin ik echt niet aan!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ze wil die avond dan wel even extra graag?
Wel geprobeerd, dan?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ja... die chique tent waar je dus voor een schijntje een tournedos kan eten, is dus in Thailand. Zegt @:ToT .![]()
* Sally vond het ook wat ver weg.
Dan vallen alle voordeeltjes meteen weer weg, zeg maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik neem wel een auto, doen we een racequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien komen jullie niet met hetzelfde vliegtuig terug
Ohw. Ik ben er niet bij - vandaag..... Pffft...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Die tournedos was gisteren!
Gewoon in een dorp hier vlakbij!
Zuidkant van Drenthe.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Ik ben er niet bij - vandaag..... Pffft...![]()
Maar waar is dat dorp dan ongeveer gelegen..?
Ah, oke. Mss iets voor een vakantie om te onthouden!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zuidkant van Drenthe.
Maar er zijn genoeg goede restaurants in het land hoor!
Lees even @ToT 's ervaringen terugquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik krijg weer honger van al dat geklets over restaurants!
Dan vergaat je je eetlust wel!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Lees even @:ToT 's ervaringen terug
i-Pad?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
Maar toch; sommige dingen waren serieus echt lekker!
Die pad kostte maar $1 en was echt goed!
chippie?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik krijg weer honger van al dat geklets over restaurants!
Ja die schijnt terug gekomen te zijn onder de naam van een vet stuk varkensvlees met een getal er achter.quote:Op donderdag 22 februari 2024 06:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Bracht altjid wel wat leven in de brouwerij
Moeilijk, wie zal dat zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die schijnt terug gekomen te zijn onder de naam van een vet stuk varkensvlees met een getal er achter.
Ik heb van horen zeggen dat hij terug zou komen onder hAloa.stukvettigvleesdesvarkers.6969quote:
We houden het in de gaten..quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij terug zou komen onder hAloa.stukvettigvleesdesvarkers.6969
Ik bepaal zelf wel of het een goede morgen is jaquote:
Oeh deed muis weer rottig tegen je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of het een goede morgen is ja
Deed ze dat maar eens, dan had ik een rustig nachtjequote:Op donderdag 22 februari 2024 08:13 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh deed muis weer rottig tegen je?
@Braadworst12quote:Op donderdag 22 februari 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die schijnt terug gekomen te zijn onder de naam van een vet stuk varkensvlees met een getal er achter.
Ow, dus ik post hier voor niksquote:
Correct. Compleet onzinnigquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dus ik post hier voor niks
Mooi om naar uit te kijken danquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah....
Ach, morgen een positievere dag in ieder geval!
Nee hier nog niks.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi om naar uit te kijken dan
Storm het bij jullie al?
Hier valt volgens mij nog best wel mee, wel wat regen en wind
Ah dat is wel fijn/beter.. hier wel groot raam dus als de wind aan de voorkant zit dan merk je het welquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hier nog niks.Lekker rustig buiten.
Maar dit huis is sowieso ook zeer goed geïsoleerd, je krijgt erg weinig mee van wat er buiten gebeurt.
Hier een groot raam (uit meerdere kleine delen) aan de zijkant, maar dan wel HR++ of whatever de neuk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn/beter.. hier wel groot raam dus als de wind aan de voorkant zit dan merk je het wel
Hier al wel heel veel wind, en best veel regen (waar ik doorheen naar huis moest fietsen, met wind tegen... )quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Storm het bij jullie al?
Oew minder!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier al wel heel veel wind, en best veel regen (waar ik doorheen naar huis moest fietsen, met wind tegen... )
Daarom ben ik binnen aan het fietsenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier al wel heel veel wind, en best veel regen (waar ik doorheen naar huis moest fietsen, met wind tegen... )
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom ben ik binnen aan het fietsen
Iets luxere uitvoeringquote:
Wij hadden hier zo'n crossfit apparaat hier in de woonkamer staan!quote:
Die heb ik ook lang gehad. Best lekker, maar inderdaad lomp grootquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden hier zo'n crossfit apparaat hier in de woonkamer staan!Was een perfect ding, maar wat een lompe aanwezigheid!
Jajajaja - jij kan dat - patserquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom ben ik binnen aan het fietsen
Hard worden doe ik liever niet in een fietsbroekjequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajajaja - jij kan dat - patser![]()
Ik denk dan liever aan dat ik snoeihard in die wind en regen gefietst ben. Word je hard van zeiden ze altijd.
Hmpf.
Wij hadden een behoorlijk professioneel apparaat van zo'n dumpshop die retourzendingen opkoopt en voor een habbekrats verkoopt. Was echt een mazzeltje toen, maar we hebben hem nauwelijks gebruikt!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook lang gehad. Best lekker, maar inderdaad lomp groot
Ik moest vroeger altijd 10 km naar school en weer 10 km terug fietsen, weer of geen weer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajajaja - jij kan dat - patser![]()
Ik denk dan liever aan dat ik snoeihard in die wind en regen gefietst ben. Word je hard van zeiden ze altijd.
Hmpf.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hard worden doe ik liever niet in een fietsbroekje
Hier ook altijd 2e hands gekocht. Mensen hebben 2 maanden lang een goed voornemen en na een jaar staat die in de wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden een behoorlijk professioneel apparaat van zo'n dumpshop die retourzendingen opkoopt en voor een habbekrats verkoopt. Was echt een mazzeltje toen, maar we hebben hem nauwelijks gebruikt!Thuis doe je dat gewoon niet.
Al die mensen die die Telsell-zooi kopen en daarna weer op Marktplaats zetten!
Ik heb ook wel eens zo'n Telsell apparaat gekocht die je buikspieren zou trainen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook altijd 2e hands gekocht. Mensen hebben 2 maanden lang een goed voornemen en na een jaar staat die in de weg
Tssssssquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hard worden doe ik liever niet in een fietsbroekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KPD is een andere hoek om
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Af en toe hoor je een windvlaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd 10 km naar school en weer 10 km terug fietsen, weer of geen weer.
Storm, hagel, sneeuw, 10 graden vorst.....
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tssssss
Kpd? Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KPD is een andere hoek omReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KPD is een andere hoek om![]()
Nou, ik moest dus nog een boodschap doen, en was daar idd verzopen aangekomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe hoor je een windvlaag![]()
Ah kwam je thuis als een verzopen katje![]()
Schijnheilige?quote:
Doet me denken aan de Filipijnen; mevrouw ToT en ik op de motor, onvoorstelbare lokale hoosbui, maar door de warme wind kwamen we weer kurkdroog op ons resort aan!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik moest dus nog een boodschap doen, en was daar idd verzopen aangekomen.
Weer op weg terug naar huis, regende het niet meer maar dus nog wel veel wind
Kom ik de berginggangen in, bedenk ik me: goh, het voelt ongeveer alsof mn broek "droog" is gewaaid![]()
Is je broek droog gewaaid door de windquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik moest dus nog een boodschap doen, en was daar idd verzopen aangekomen.
Weer op weg terug naar huis, regende het niet meer maar dus nog wel veel wind
Kom ik de berginggangen in, bedenk ik me: goh, het voelt ongeveer alsof mn broek "droog" is gewaaid![]()
Greyskequote:
Maantjequote:
Lovkequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is je broek droog gewaaid door de wind![]()
Haaiii Stiggiequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greyske
[..]
Maantje
[..]
Lovke
Stigke!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greyske
[..]
Maantje
[..]
Lovke
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is je broek droog gewaaid door de wind![]()
Veel regen gehad vanmiddag en een beetje woei.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Storm het bij jullie al?
Beetje veel woei hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Veel regen gehad vanmiddag en een beetje woei.
En nu is Blokker failliet aan het gaan ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n Telsell apparaat gekocht die je buikspieren zou trainen.
Ontzettend snel weer weg gedaan; het had absoluut geen weerstand, je zat maar wat te wiebelen op dat ding!
Ook met wat andere dingen er in getrapt met dat bedrijf. De PWA 10X power mop, en één of andere krasverwijderaar voor op de auto.
Veel van die troep kwam later bij de Blokker te liggen voor 10% van de originele prijs.
Die Pink Stuff was ook bagger, maar ik heb er tenminste weinig voor betaald bij de Blokker.
De Subakawa boekwijtdoppenkussen was echter wel een gigantische hit! 25 jaar geleden gekocht en sindsdien koop ik alleen nog maar dat soort kussens!
Hier was het gelukkig droog pas later in de middag regenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Veel regen gehad vanmiddag en een beetje woei.
Ik heb wel een kadt. Die vindt 't wel interessantquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dank voor je waarschuwing![]()
Gelukkig hebben wij geen hont.
Mja daar hoef je niet mee te gaan wandelen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een kadt. Die vindt 't wel interessant
Alles goed? En met Marley?quote:
Sitting in a tree?quote:
Hier nu ook.... hoop dat het op het balkon heel blijftquote:
Ja wel goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles goed? En met Marley?
[..]
Sitting in a tree?
Whut?!quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
En nu is Blokker failliet aan het gaan ...
Prima eigenlijk. Ook luiquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja wel goedmet Marley gaat het goed, word steeds luier
hoe is het met jou??
En terechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ah neeee i love blokkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lokker-staat-te-koop
Blokker was een paar jaar geleden toch al bijna dood?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lokker-staat-te-koop
Alweer?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
De Kijkshop verkocht ook zulke shit
Blokker heeft van alles, maar inderdaad niks wat ik me kan bedenken dat ik niet bij de hema of action krijgquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom de Blokker nog bestaat.
Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik dacht 'oh, hiervoor moet ik ff naar de Blokker gaan'.
Ja dat. Ze hebben een uitgebreid assortiment hoor, maar ze zijn nooit #1 in mijn hoofd als ik iets moet halenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blokker heeft van alles, maar inderdaad niks wat ik me kan bedenken dat ik niet bij de hema of action krijg
Daar krijg ik nooit wat ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blokker heeft van alles, maar inderdaad niks wat ik me kan bedenken dat ik niet bij de hema of action krijg
Ja m'n vrouw wilde er een paar keer naar toe voor wat design borden, en kerstversiering.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom de Blokker nog bestaat.
Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik dacht 'oh, hiervoor moet ik ff naar de Blokker gaan'.
ZEGquote:
Je doet het erom he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |