abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2024 @ 08:34:32 #176
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212532575
quote:
88s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit is niet helemaal waar

een krachtcentrale vol ongewapende burgers die niets met welke strijd dan ook te maken willen hebben is gewoon een militair doel ... dan is het voor de werknemers gewoon pech hebben

wij hebben in Servie ook energiecentrales gebombardeerd, deden we nog stoer ook dat het de dikste ontploffing tot dan toe was gemeten
ook double taps en zelfs tripple taps waren de normaalste zaak van de wereld

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“You just don’t lead them so much “ Blijft een prachtige film hoor!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 22 februari 2024 @ 08:35:47 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212532586
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:34 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
"How can you shoot women and children?"
"Easy! You don't lead 'em so much!" _O-

Wat was die film goed zeg, ongelooflijk.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:34 schreef nixxx het volgende:

[..]
“You just don’t lead them so much “ Blijft een prachtige film hoor!
beste oorlogsfil ooit imo

wordt nauwelijks geschoten en er komen misschien 5 bad guys in beeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 februari 2024 @ 08:37:26 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212532596
quote:
88s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit is niet helemaal waar

een krachtcentrale vol ongewapende burgers die niets met welke strijd dan ook te maken willen hebben is gewoon een militair doel ... dan is het voor de werknemers gewoon pech hebben

...
Dan is die krachtcentrale het eigenlijke doel en niet de burgers; die hebben dan inderdaad pech.
  donderdag 22 februari 2024 @ 08:38:41 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212532606
quote:
88s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
vind ik geen hele interessante nuance

dood is dood
Qua hoe dat nou zit met de legitimiteit van het doelwit is het een hele relevante nuance.
Wat betreft gruwelijk en oneerlijk doodgaan niet, nee.
  Moderator donderdag 22 februari 2024 @ 08:41:10 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212532625
iedere keer kippenvel als ze op patrouille zijn door zo'n stukgeschoten stad en de soundtrack alleen maar industriele herrie maakt
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dan is die krachtcentrale het eigenlijke doel en niet de burgers; die hebben dan inderdaad pech.
punt is dat een burgerdoel beschieten niet per se illegaal is, het moet een militaire noodzaak hebben

oorlogsrecht is er niet om burgerdoden te voorkomen maar om ze te verminderen ... klinkt luguber maar het is wat het is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212532710
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:11 schreef aTypisch het volgende:
Leuk feitje over Israël: top exportproduct is diamanten :)
Ruwe diamanten of bewerkte (geslepen) diamanten?
Intolerant voor intolerantie
pi_212532720
Weer een aanslag in Israel
pi_212532721
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ruwe diamanten of bewerkte (geslepen) diamanten?
bewerkt en hapklaar

israël heeft zelf geen diamantmijnen
pi_212532758
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]
bewerkt en hapklaar

israël heeft zelf geen diamantmijnen
Okay, dacht ik al.

Wat is trouwens de relevantie van dit nieuws? :P
pi_212532888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:50 schreef oblo het volgende:
Weer een aanslag in Israel
twitter
pi_212532949
Het is bij Ma’ale Adumim las ik. Is dat de grootste nederzetting?
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:46:13 #187
3542 Gia
User under construction
pi_212533202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:28 schreef zalkc het volgende:

[..]
Vrijwel zeker een of andere obscure steentijdbeschaving, toen de mens Afrika uittrok was dit zo'n beetje het eerste station.
Ik bedoel: de eerste van die grote drie religies die je noemt....
pi_212533793
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 01:34 schreef HiZ het volgende:

[..]
Goh, je bent heel erg begaan met mensen die 75 jaar geleden hun thuis kwijtraakten als gevolg van de stichting van Israël zie ik. Maar kun je even toelichten of dat medeleven zich ook uitstrekt over de Joden van Damascus, Bagdad, Alexandrie etc? Want het lijkt er een beetje op dat je om onduidelijke redenen alleen Arabische vluchtelingen zielig vindt die niet Joods waren.
Begaan? ik ben met helemaal niemand begaan.
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:56:34 #189
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_212534356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik bedoel: de eerste van die grote drie religies die je noemt....
Je snapt dat dit een geladen vraag is?
Wat hoop je er mee te bereiken? Als ik zeg dat de tempel van Salomo daar als eerste stond, ga je dan zeggen dat Joden (niet per definitie Israëli), het meeste recht eraan ontlenen?

Een aanzienlijk deel van de oudste kerken is gebouwd op resten van een oude tempel, geeft dit dan speciale rechten aan Paganisten? Wie heeft recht van spreken over de Hagia Sophia?

Feit blijft dat die plaatsen belangrijk zijn voor alle belanghebbenden, en daaropvolgend is het dus ook belangrijk dat deze plaatsen geen onderdeel blijven van politieke spelletjes. Anders blijft dit conflict eeuwig doorgaan, in het westen zijn we zelf ook de kruistochten begonnen omdat pelgrims niet meer veilig naar Jeruzalem konden gaan. En ik vertrouw zowel Israël en Palestina niet als het gaat om de Tempelberg.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 22 februari 2024 @ 12:18:38 #190
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212535550
ARCCI (Association of Rape Crisis Centers in Israel) heeft de eerste volledige rapportage over het seksuele geweld van 7 oktober ingediend bij de VN.

Volledige rapport is hier te downloaden.

Staat op zich niet veel nieuws in, maar het interessante gaat dus zijn wat de reactie van de VN zal zijn na hun aanvankelijke stilte maandenlang/
pi_212535679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 12:18 schreef Qarrad het volgende:
ARCCI (Association of Rape Crisis Centers in Israel) heeft de eerste volledige rapportage over het seksuele geweld van 7 oktober ingediend bij de VN.

Volledige rapport is hier te downloaden.

Staat op zich niet veel nieuws in, maar het interessante gaat dus zijn wat de reactie van de VN zal zijn na hun aanvankelijke stilte maandenlang/
Ik gok: oorverdovende stilte.
pi_212536561
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212537309
quote:
Arme Palestijnen, zomaar de consequenties van hun eigen daden moeten ondergaan. :'(

Het lijkt erop dat de "amnesia"-fase weer is aangebroken na de eerdere "ecstasy". Niet alleen bij de Palestijnen zelf, maar vooral bij de Israël-haters die alleen nog kunnen klagen over hoe slecht het IDF de arme Palestijnen behandelt.

Uiteraard zonder stil te staan bij waarom dit gebeurt en vooral de moordzuchtige taal die Hamas en de meeste Palestijnen uitsloegen op 7 oktober en vlak erna.

Geen woord hierover van Slayage... alleen dikke, bittere krokodillentranen over dat slechte, slechte Israël... ;(
pi_212537401
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van vandaag. De rest op de site
https://www.volkskrant.nl/a-b443568c

Veel respect (waardering) voor de Israëliërs die zijn gaan vechten en helemaal als je er niet opgegroeid bent.
Rebecca wordt enorm gemist.. Bijzonder dat je haar verhaal en dat van haar ouders hier (via Volkskrant) plaatst. O+
pi_212537403
quote:
twitter

Beetje losse tweets posten is niet moeilijk
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_212537690
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van vandaag. De rest op de site
https://www.volkskrant.nl/a-b443568c

Veel respect (waardering) voor de Israëliërs die zijn gaan vechten en helemaal als je er niet opgegroeid bent.
Heldin!
pi_212538956
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2024 07:06 schreef aTypisch het volgende:
[x]https://twitter.com/TheTNHoller/status/1760094441199559041[/x]

samenvatting van hoe sommige users hier posten
Mooi ook hoe ze aan een stuk door blijven ratelen, behalve als ie het woordje naïviteit gebruikt en ze niet snappen wat het betekent.
pi_212539088
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat een rare opmerking. Een volk wat daar sinds mensenheugenis zit vervangen door Europees import door middel van terreur en ethnic cleansing. Daar een staat op stichten met behulp van imperialistische landen uit Europa en dan nog een grote mond hebben over verzet van een volk wat zo bezet wordt. Daarnaar nog toegeven dat je hen eigenlijk geen staat will gunnen terwijl zij je wel erkennen.
Ze zouden dat hele gedrocht niet meer moeten erkennen en als terug moeten draaien.
Meer dan duizend onschuldige Israëli's als beesten afslachten is geen verzet. Raketten en bommen importeren terwijl de Palestijnen honger lijden ook niet. Diezelfde raketten lanceren vanaf huizen van burgers ook niet. Jezelf vervolgens verstoppen tussen burgers ook niet. Zeker niet als de leiders in miljoenenvilla's in het buitenland wonen.

Vandaar dat Israël, voor eens en altijd, korte metten wil maken met Hamas. Beter voor de Palestijnen, beter voor de Israëli's.

En dan kan men net doen alsof de Palestijnen (en niet Hamas) uit "verzet" willekeurige mensen afslachten, maar dan leef je in een fantasie.
pi_212539162
En waarom plegen de Aboriginals en Polynesiërs nooit aanslagen, als je het over etnische zuiveringen en landjepik wil hebben.
  donderdag 22 februari 2024 @ 17:53:09 #200
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212539653
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat een rare opmerking. Een volk wat daar sinds mensenheugenis zit
Mensenheugenis gaat wel iets verder, hoor
quote:
vervangen door Europees import
Er was geen vervanging totdat er vanuit Arabische hoek geageerd werd tegen de aanwezigheid van de ook "sinds mensenheugenis" aanwezige Joden en de nieuwe aanwas
quote:
door middel van terreur en ethnic cleansing.
Begonnen door de Arabieren, die het spel (vreselijk slechte woordkeus in deze uitdrukking) verloren
quote:
Daar een staat op stichten met behulp van imperialistische landen uit Europa
Met aanvankelijke tegenwerking van met name de Britten totdat het momentum niet meer te keren viel
quote:
en dan nog een grote mond hebben over verzet van een volk wat zo bezet wordt.
Een volk dat zoals tienduizenden keren in de geschiedenis gebeurd is, aan de verliezende kant stond en hun territorium heeft moeten verlaten
quote:
Daarnaar nog toegeven dat je hen eigenlijk geen staat will gunnen terwijl zij je wel erkennen.
Ze zouden dat hele gedrocht niet meer moeten erkennen en als terug moeten draaien.
Gaat. Nooit. Gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')