Niet per se hoor, het is hier al een tijdje 12 graden ofzo overdag. Veel te warm voor je winterbanden... Ik gooi ze dit weekend om.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:50 schreef Hupje het volgende:
Zomerbanden bij het ingaan van de zomertijd
Wowww dat is echt fors. Wij zaten rond de 850. Ik sloeg wel even steil achterover van de WOZ-waarde. Ik heb recent geen vergelijkbare huizen te koop gezien in de buurt, maar ik vind het bizar. Zeker als je bedenkt dat de verkoopprijs meestal hoger ligt dan de WOZ.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wij vorig jaar onder de duizend euro zaten. Nu 1300! Echt idioot...
Je kan via het taxatierapport zien waar je woning mee vergeleken is en eventueel je bezwaar indienen als je denkt dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wowww dat is echt fors. Wij zaten rond de 850. Ik sloeg wel even steil achterover van de WOZ-waarde. Ik heb recent geen vergelijkbare huizen te koop gezien in de buurt, maar ik vind het bizar. Zeker als je bedenkt dat de verkoopprijs meestal hoger ligt dan de WOZ.
Weet ik. We hebben vorig jaar zelf een taxatie laten doen en het verschil is niet zo groot als bij Vanyel. Vriend dacht dat het wel kon kloppen, en ik geloof dat ook wel. Maar ik vind het echt bizar wat tegenwoordig normaal wordt gevonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan via het taxatierapport zien waar je woning mee vergeleken is en eventueel je bezwaar indienen als je denkt dat het niet klopt.
Dat is het ook, sommige prijsstijgingen zijn wel waarheid maar gewoon niet meer te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet ik. We hebben vorig jaar zelf een taxatie laten doen en het verschil is niet zo groot als bij Vanyel. Vriend dacht dat het wel kon kloppen, en ik geloof dat ook wel. Maar ik vind het echt bizar wat tegenwoordig normaal wordt gevonden.
Op het wozwaardeloket kan je het zelf gewoon bekijken voor elk huis in NL.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:59 schreef Nijna het volgende:
woz 25k hoger dan vorig jaar... zal de buren eens vragen, vorig jaar verschilden we behoorlijk ondanks zelfde oppervlak enzo.
Al gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Op het wozwaardeloket kan je het zelf gewoon bekijken voor elk huis in NL.
Ik zie nu dat de WOZ maar 7.000 scheelt met vorig jaar. Op één of andere manier klonk het nu als véél meerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Op het wozwaardeloket kan je het zelf gewoon bekijken voor elk huis in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |