Weghorstquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Babadi?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Er is geen geld om even een topspits aan te trekken. Is ook bedoeld als breekijzer
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?
Daar denkt hij zelf anders over.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.
Hangt ook een beetje van donderdag af, kom je daar vandaan met een aardig resultaat staan ze er wel anders in dan als uitgeschakeld in de kutcup.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Lijkt me de lamme tegen de blinde, kan alle kanten op.
Neuh. Ajax is enorm matig, maar hoeft echt niet afgedroogd te worden door AZ. Dat zegt wel wat over de Eredivisie ook...jaquote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat als in pakweg minuut 86 een voorsprong hebt je het over de streep moet trekken.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen, ze spelen thuis met een volle bak publiek, dus die gaan onder leiding van Clasie en de Wit gewoon volle bak opportunistisch spelen, en Ajax kan daar zeker dit seizoen totaal niet mee omgaan. Dan krijg je gewoon een herhaling van Heerenveen uit, waarbij je met een beetje pech 2 of 3 goals tegen krijgt in een uurtje, met dan nu geen Berghuis of Bergwijn om de aanvoer naar Brobbey te verzorgen.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen,.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
haat jij ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weghorst bij Ajax. Dat is wel echt een ondenkbare combinatie.
weghorst gaat toch naar twente?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
al die kankerlakken die hier komen zuigen
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
ik eet geen brood meer uit rotterdamquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol wel
ja dat wordt er idd mee bedoeld..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
veel inleveren. Zie hem echt niet naar ons gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt geen idee maar denk niet dat zij hem kunnen betalen.
dat heb ik met je moederquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat alleen op aan de verkeerde plek.
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn pielemuis als lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.
Denk dat de rest van het management enorm heeft onderschat wat de gevolgen zouden zijn, ze hadden dat anders aan moeten pakken, hem schorsen en een kantoor buiten de arena moeten laten betrekken en dan alles overdragen voor een maand of 6.
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze er van geleerd hebben.
Supporters willen begrijpen, dat lijkt me onbegonnen werk, verder heb je zulke mensen als hij wel nodig en hij voelde zichzelf het beste in die rol van ouderwetse marktkoopman, mondelinge afspraken etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn puelemuis als lijdend voorwerp.
Ik doel er op dat het overduidelijk een incapable bestuurder is en dat gedeelte juist bejubeld wordt. Dat begrijp ik niet.
Die man had nooit directeur moeten zijn, chef spelersbeleid en meer niet.
die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
wel waar anders had zeker 15 punten gescheeldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.
De gehele voetbaltechnische organisatie leunde schijnbaar op 1 iemand. Hoe is dat in godsnaam mogelijk binnen zo'n extreem groot en beursgenoteerd bedrijf.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.
Maar ja, het koste Van der Sar mogelijk bijna z’n hele gezondheid / leven. Die is behoorlijk overwerkt geraakt. En over Overmars en een terugkeer zal ik niet beginnen. Er is een nieuwe “deal with it” situatie ontstaan.
Tsja, denk dat die 3 spelers (Boomen, Manss en Kaplan) eerst wat invalbeurten moeten gaan doen. Die gaat ie echt niet zo maar een basisplek geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ben wel benieuwd of Schip nu weer wat gaat doorpakken.
Of Kaplan nu eindelijk in de basis komt te spelen. Hoe het middenveld eruit gaat zien en of hij durft een ander systeem te spelen.
Denk dat we uiteindelijk nog op een middenveld met Vd Boomen - Manssverk - Hendo gaan uitkomen.
Roger.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
echte kennerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
Had de tijd van de post niet gezien excuus.
GABRIGODquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was wel een legende. Urzaiz was ook zo'n fenomeen
Bovendien spelen die noren op kunstgras, weet niet dat nou beste debuutgras is voor meneer Kaplan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, denk dat die 3 spelers (Boomen, Manss en Kaplan) eerst wat invalbeurten moeten gaan doen. Die gaat ie echt niet zo maar een basisplek geven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke handschoenen zal Taylor ingepakt hebben voor deze wedstrijd?
valt wel mee hoe koud het daar is helaasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke handschoenen zal Taylor ingepakt hebben voor deze wedstrijd?
Dan zal hij er wel 3 makenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
valt wel mee hoe koud het daar is helaas
kenniet veelhoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel 3 maken
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:proshots/width:1200/height:900/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2022-11%2Fkennethtaylor-emmenajax-636ffc5f6287c.jpg]afbeelding[/url] ]
Gevoelstemperatuur is -8 a.s. donderdagavond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
valt wel mee hoe koud het daar is helaas
dat blijft ook maar uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:25 schreef manny het volgende:
[..]
Bovendien spelen die noren op kunstgras, weet niet dat nou beste debuutgras is voor meneer Kaplan.
bronquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is -8 a.s. donderdagavond.
waarom speelt die niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:51 schreef Tjacka het volgende:
dan speelt hendo dus ook niet donderdag
ik zie ineens kansen
Kunstgras misschien, geen idee of hij daar zin in heeft, vorige keer sloeg hij dat over maar was hij ook net pas binnen.quote:
Toen was ie net binnen en moest ie nog getest wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wilde bij heracles toch ook niet op kunstgras
Roger was te goed voor Ajax, werd toen gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
Had de tijd van de post niet gezien excuus.
#HENDOEDquote:In de vier wedstrijden dat Henderson meedeed bij Ajax, won de ploeg van John van ’t Schip er geen één
"In de twee jaar dat mejuffrouw Taylor een basisplek had, is Ajax van een CL-ploeg omlaaggevallen tot KKD-niveau".quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:19 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)rolijk-van~a6e39a7f/
[..]
#HENDOED
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagen
die heeft ook een hoop goede dingen gedaan
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-scheidsrechter#_=_
[ afbeelding ]
Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.quote:
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de 1e pot. (die floot hij niet)
Toch vond ik Babel met die haarkleur een nóg grotere clownquote:
ik moest voor deze vrij hard werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Qua lengte scheelt het niet veel vermoed ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Speelde die Werder uit niet een van zijn weinige wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Roger was te goed voor Ajax, werd toen gezegd
Die pirouette toen van hem haha
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest voor deze vrij hard werken
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste wekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Dat is wat Ajax met ons doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Voor vergeving kan hij beter naar God gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.
Ik haat elftallen zoals Getafe toen. Ontregelen, aanstellen en tijdrekken. Walgelijk vermoeiend.
Antony.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Al trek je zo wel dat soort wedstrijden over de streep. In Nederland moeten we, zeker Europees, leren dat zoiets soms nodig is. Als Feyenoord en Ajax straks in Italie en Noorwegen 0-1 voorstaan 15 minuten voor tijd moet je zulk spel gewoon gaan spelen
Jullie? Ik ben geen Ajacied hè.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @Caland maar dat kan nog komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @:caland maar dat kan nog komen.
Iets van een waardeloos gerunde organisatie trekt mij gewoon
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.
Je bent een beetje als een zelfreinigende oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |