Is ook prima ja, maar Grolsch vind ik echt niet lekker.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verkies toch vaak de Hertog Jan moet ik zeggen.
En ik ben toch een groot fan van de beugelfles.
Dit hebben we helemaal niet besproken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Na 3 bier proef je het verschil toch niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
https://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Vanwege de nieuwe lay-out
https://klikhierniet2.jouwweb.nl/quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
Ja precies. Leven en laten leven.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.
bijna gedrukt....quote:
Lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies. Leven en laten leven.![]()
Ik drink nu lekker een glaasje kraanwater.
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkortquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bijna gedrukt....
en het probleem is ik weet mijn wachtwoord niet meer....
We kunnen de toezichthouder wel even vragen om de cookies en wachtwoorden te verwijderen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkort
quote:
dit ding is 10 jaar oud en draait nog als een gekquote:Op zondag 18 februari 2024 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkort
Dan is het afscheid nabijquote:Op zondag 18 februari 2024 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit ding is 10 jaar oud en draait nog als een gek
Maar het is al 1-1?quote:
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt nietquote:
Zou ik niet op rekenen. RKC met 10 man voor de goal genot.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje Feyenoord moet dit weekend weer gaan redden op voetbalgebied.
Wat een walgelijke vertoning weer.
Windows ME?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt niet
windows wordt niet meer ondersteund
maar het loopt nog als een trein
i7 processor kan alles aan
Heb je toevallig een webcam?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt niet
windows wordt niet meer ondersteund
maar het loopt nog als een trein
i7 processor kan alles aan
Een dood en doodsaaie 2-0 waarin Feyenoord weer een penalty krijgt, echt zin in ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje Feyenoord moet dit weekend weer gaan redden op voetbalgebied.
Wat een walgelijke vertoning weer.
Paxcon welquote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een webcam?
Ze missen jou alleen niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis @:AFCNiels
en @:Sked
En @:Erasmus
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
windows 10 pc komt uit 2014 Acer met hdmi aansluiten waar ik zelfs mijn xbox heb aangesloten
Doe dat lekker in DIG.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.
Hi there! I am a professional hacker and have successfully managed toquote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een webcam?
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.
zo een kubes heb ik ook naast mijn pc....quote:
NEC speelt gewoon beter.quote:
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....quote:
je vergeet het woord 'seizoen'quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....
Met 3-4 gerichte aankopen worden ze op z’n minst makkelijk 3e.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....
ze he ben al voor mer dan 200 miljoen aan gerichten aankopen gedaanquote:Op zondag 18 februari 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 3-4 gerichte aankopen worden ze op z’n minst makkelijk 3e.
Ik schakel wel even over.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse - Volendam is vermakelijk.
Proostquote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak even mijn laatste Texelse Skuumkoppe uit de koelkast!
Hup NECquote:Op zondag 18 februari 2024 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gwenette Martha? @:de_boswachter
Janksmoel.Gifquote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef RipCity het volgende:
Brobbie gaat standaard liggen na elk schot of duel
Ben benieuwd of daar ooit een interview mee is gehouden. Zo benieuwd wat voor josti daar achter zit. En het publiek in de Arena gaat er nog in mee ook.quote:
De NEC-slag.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef leolinedance het volgende:
Gaat nec de genadeklap nog uitdelen?
Ook last van z'n lies.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die Henderson valt niet mee zeg, die maakt een uitgebluste indruk
6 miljoen salaris per jaar genotquote:Op zondag 18 februari 2024 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die Henderson valt niet mee zeg, die maakt een uitgebluste indruk
Eem onder het Rendac deksel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt ook vaak op de grond. Zit in de familie.
@:zipportal
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
6 miljoen salaris per jaar genot
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef tong80 het volgende:
Volgens Forbes één van de rijkste Gooijers.
Henderson loopt Cherry vol in de rug.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet eens naar.
Echt hé. Publiek helemaal uit z’n plaat want ze staan onverdiend thuis voor tegen NECquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef RipCity het volgende:
Man struikelt over zn eigen voeten en doet alsof die wereldgoal maakte.
Verloren we vorige week niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft fascinerend dat Ajax er in al die wedstrijden weer mee wegkomt.
Waarom heeft God eigenlijk aids toegelaten tot onze aardbol?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen helaas weer Feyenoordaids tegen RKC
dat is de nummer 2 van de ranglijst die steeds het geluk aan hun broek heeftquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft fascinerend dat Ajax er in al die wedstrijden weer mee wegkomt.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Hup gelijkspel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
En als we niks laten horen is het ook niet goed. Bij Feijenoord staan ze immers altijd achter hun club.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt hé. Publiek helemaal uit z’n plaat want ze staan onverdiend thuis voor tegen NEC
@KingRoland kun jij hem helpen?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als die vent met die megafoon nou eens een flinke griep zou krijgen
Dan zou ik pas écht gelukkig zijn.
@KingRoland is drukker met Rotterdam en Feyenoord dan zijn eigen club.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord speelt nog niet eens of dit topic is al helemaal gefascineerd van Feyenoord.
Wat mooi.
Gewoon overgelopen als succes supporter.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Sinds wanneer is Tong een Feyenoorder?
Je vraagt je dan toch af welk effect God heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland is drukker met Rotterdam en Feyenoord dan zijn eigen club.
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Geen aidsquote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Feitelijk juist.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Iemand vol in de rug lopen is er kort op zitten?
Ik kreeg voor deze opmerking een notequote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Stukje Pratto.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef GGMM het volgende:
Henderson er de rest van het seizoen uit
200.000 per wedstrijd
Aangestoken door Caland sinds ze hand in hand lopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gekekenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kreeg voor deze opmerking een note
En jij anders niet met Ajax?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zegt als het over Feyenoord gaat heel vaak dat ze hand in hand lopen, alsof je daarmee grappig of gevat uit de hoek komtquote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangestoken door Caland sinds ze hand in hand lopen.
Ik zou zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg je een note (of permanente ban) hier als je zegt dat ze die megafoon in zijn reet moeten steken?
Beter dan 'Joden lopen altijd weg.' Terwijl die gewoon de trein nemen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt als het over Feyenoord gaat heel vaak dat ze hand in hand lopen, alsof je daarmee grappig of gevat uit de hoek komt
Maar dat is helemaal niet zo
Jij welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg je een note (of permanente ban) hier als je zegt dat ze die megafoon in zijn reet moeten steken?
Alleen als je zegt dat hij dood moet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Homosensuele opmerkingen krijg je hier juist punten voor.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ? Sparta is één van m'n favoriete clubs.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef KingRoland het volgende:
En als ik het over Sparta heb dan ben je weer stil
Niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gekeken
Jij zei dat hij dood moest, dat is niet hetzelfde
Gehuil afgehandeld.
Niet de hele wereld draait om jou Tong.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ? Sparta is één van m'n favoriete clubs.
Je zou een goede VBL moderator zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ? Sparta is één van m'n favoriete clubs.
Nee dan krijgt ie schreeuw-aids. (Doe dat maar niet Tong)quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oeiiiquote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je het stempel dat je te veel met Ajax bezig bent.
Als in steenpuisten ?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Homosensuele opmerkingen krijg je hier juist punten voor.
Komt je nou mee.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet de hele wereld draait om jou Tong.
Dit geldt overigens niet als je Feyenoorder bent, want dat is normaal (blijkbaar)quote:
Vertel mij wat.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zou een goede VBL moderator zijn.
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Homosensuele opmerkingen krijg je hier juist punten voor.
Goeijequote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit geldt overigens niet als je Feyenoorder bent, want dat is normaal (blijkbaar)
"Vastigheden"quote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is Schippie altijd zo zuinig met wisselen?
Op deze manier blijf je blessures houden.
Ajax heeft dit seizoen het aantal spelers al geëvenaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |