Is ook prima ja, maar Grolsch vind ik echt niet lekker.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verkies toch vaak de Hertog Jan moet ik zeggen.
En ik ben toch een groot fan van de beugelfles.
Dit hebben we helemaal niet besproken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Na 3 bier proef je het verschil toch niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
https://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Vanwege de nieuwe lay-out
https://klikhierniet2.jouwweb.nl/quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
Ja precies. Leven en laten leven.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.
bijna gedrukt....quote:
Lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies. Leven en laten leven.![]()
Ik drink nu lekker een glaasje kraanwater.
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkortquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bijna gedrukt....
en het probleem is ik weet mijn wachtwoord niet meer....
We kunnen de toezichthouder wel even vragen om de cookies en wachtwoorden te verwijderen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkort
quote:
dit ding is 10 jaar oud en draait nog als een gekquote:Op zondag 18 februari 2024 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkort
Dan is het afscheid nabijquote:Op zondag 18 februari 2024 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit ding is 10 jaar oud en draait nog als een gek
Maar het is al 1-1?quote:
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt nietquote:
Zou ik niet op rekenen. RKC met 10 man voor de goal genot.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje Feyenoord moet dit weekend weer gaan redden op voetbalgebied.
Wat een walgelijke vertoning weer.
Windows ME?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt niet
windows wordt niet meer ondersteund
maar het loopt nog als een trein
i7 processor kan alles aan
Heb je toevallig een webcam?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar meldingen dat ik moet upgraden en dat upgraden lukt niet
windows wordt niet meer ondersteund
maar het loopt nog als een trein
i7 processor kan alles aan
Een dood en doodsaaie 2-0 waarin Feyenoord weer een penalty krijgt, echt zin in ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje Feyenoord moet dit weekend weer gaan redden op voetbalgebied.
Wat een walgelijke vertoning weer.
Paxcon welquote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een webcam?
Ze missen jou alleen niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis @:AFCNiels
en @:Sked
En @:Erasmus
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
windows 10 pc komt uit 2014 Acer met hdmi aansluiten waar ik zelfs mijn xbox heb aangesloten
Doe dat lekker in DIG.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.
Hi there! I am a professional hacker and have successfully managed toquote:Op zondag 18 februari 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een webcam?
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat eens foto met jezelf zien naast je PC. We zijn benieuwd.
zo een kubes heb ik ook naast mijn pc....quote:
NEC speelt gewoon beter.quote:
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....quote:
je vergeet het woord 'seizoen'quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....
Met 3-4 gerichte aankopen worden ze op z’n minst makkelijk 3e.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit gaan volgend ook zo zijn want je kan niet weer 15 spelers gaan halen....
ze he ben al voor mer dan 200 miljoen aan gerichten aankopen gedaanquote:Op zondag 18 februari 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 3-4 gerichte aankopen worden ze op z’n minst makkelijk 3e.
Ik schakel wel even over.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse - Volendam is vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |