Henderson loopt Cherry vol in de rug.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet eens naar.
Echt hé. Publiek helemaal uit z’n plaat want ze staan onverdiend thuis voor tegen NECquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef RipCity het volgende:
Man struikelt over zn eigen voeten en doet alsof die wereldgoal maakte.
Verloren we vorige week niet?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft fascinerend dat Ajax er in al die wedstrijden weer mee wegkomt.
Waarom heeft God eigenlijk aids toegelaten tot onze aardbol?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen helaas weer Feyenoordaids tegen RKC
dat is de nummer 2 van de ranglijst die steeds het geluk aan hun broek heeftquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft fascinerend dat Ajax er in al die wedstrijden weer mee wegkomt.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Hup gelijkspel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
En als we niks laten horen is het ook niet goed. Bij Feijenoord staan ze immers altijd achter hun club.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt hé. Publiek helemaal uit z’n plaat want ze staan onverdiend thuis voor tegen NEC
@KingRoland kun jij hem helpen?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Als die vent met die megafoon nou eens een flinke griep zou krijgen
Dan zou ik pas écht gelukkig zijn.
@KingRoland is drukker met Rotterdam en Feyenoord dan zijn eigen club.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord speelt nog niet eens of dit topic is al helemaal gefascineerd van Feyenoord.
Wat mooi.
Gewoon overgelopen als succes supporter.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Sinds wanneer is Tong een Feyenoorder?
Je vraagt je dan toch af welk effect God heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
@:kingroland is drukker met Rotterdam en Feyenoord dan zijn eigen club.
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Geen aidsquote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Feitelijk juist.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Iemand vol in de rug lopen is er kort op zitten?
Ik kreeg voor deze opmerking een notequote:Op zondag 18 februari 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
Stukje Pratto.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef GGMM het volgende:
Henderson er de rest van het seizoen uit
200.000 per wedstrijd
Aangestoken door Caland sinds ze hand in hand lopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gekekenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kreeg voor deze opmerking een note
En jij anders niet met Ajax?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij zegt als het over Feyenoord gaat heel vaak dat ze hand in hand lopen, alsof je daarmee grappig of gevat uit de hoek komtquote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangestoken door Caland sinds ze hand in hand lopen.
Ik zou zeggenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg je een note (of permanente ban) hier als je zegt dat ze die megafoon in zijn reet moeten steken?
Beter dan 'Joden lopen altijd weg.' Terwijl die gewoon de trein nemen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt als het over Feyenoord gaat heel vaak dat ze hand in hand lopen, alsof je daarmee grappig of gevat uit de hoek komt
Maar dat is helemaal niet zo
Jij welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krijg je een note (of permanente ban) hier als je zegt dat ze die megafoon in zijn reet moeten steken?
Alleen als je zegt dat hij dood moet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Homosensuele opmerkingen krijg je hier juist punten voor.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ? Sparta is één van m'n favoriete clubs.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef KingRoland het volgende:
En als ik het over Sparta heb dan ben je weer stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |