abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2024 @ 12:20:21 #1
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212480825


quote:
Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.

Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.

De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.

https://www.geenstijl.nl/5174408/video-dader-live-weiteveen

Update vrijdag 19-01-2024:
quote:
OM verdenkt 50-jarige man uit Klazienaveen van een dubbele moord in Weiteveen
Nieuwsbericht | 19-01-2024 | 15:15

De rechter-commissaris van de rechtbank Noord-Nederland heeft vandaag besloten dat een 50-jarige man uit Klazienaveen veertien dagen langer vast blijft zitten. Ook zal hij voor observatie worden opgenomen in het Pieter Baan Centrum. Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt hem van twee moorden. Volgens het OM heeft hij op dinsdag 16 januari 2024 een 38-jarige man en een 44-jarige vrouw in hun woonplaats Weiteveen met voorbedachten rade om het leven gebracht.

Daarbij is volgens het Openbaar Ministerie (OM) excessief geweld gebruikt. Uit onderzoek blijkt dat onder meer op beide slachtoffers is geschoten. De vrouw is van korte afstand doodgeschoten, de man is op meerdere manieren letsel toegebracht. Hij is beschoten, gestoken en geslagen. Van het gebruikte geweld zijn mensen deels getuige geweest, waaronder de zoon van de twee dodelijke slachtoffers.

Alles wijst er op dat de verdachte gebruik heeft gemaakt van meerdere wapens die hij heeft meegenomen naar de plaats van het delict. De verdachte was in het bezit van een wapenvergunning. We onderzoeken welke wapens hij mocht hebben en of die gebruikt zijn bij het incident.

Het OM is ermee bekend dat er een langer lopend conflict ten grondslag ligt aan dit incident, waarbij beide partijen het laatste jaar meerdere meldingen en enkele aangiften hebben gedaan van in hun ogen overlast gevend of strafbaar gedrag door de ander. Gezien het lopende onderzoek kan het OM nu nog niet ingaan op enig detail. Datzelfde geldt voor het onderzoek naar de in beslag genomen wapens en een verstrekte vergunning.

Nogmaals wil het OM benadrukken dat er twee mensen om het leven zijn gebracht die jonge kinderen en andere familieleden achterlaten. Dat heeft grote impact op hen. Het OM vraagt om respectvol om te gaan met de belangen en de gevoelens van de nabestaanden en andere betrokkenen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 18 februari 2024 @ 12:20:51 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212480830
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:14 schreef Leandra het volgende: [..] Juist als het allemaal wel meeviel zou dit voor de rechter wel goedkomen. Dat hij in plaats daarvan op een killing spree is gegaan doet vermoeden dat het allemaal helemaal niet meeviel en de hoogte van de schadevergoeding niet onterecht was.
Dat laatste staat er denk ik echt los van
Die knakker spoorde gewoon voor geen flikker, dat ie überhaupt die mensen wat wilde aan doen, en het uiteindelijke ook (op gruwelijke wijze) deed zegt vooral dat het een extreem gestoorde debiel is.

En ja, SOG, dat vind ik gek, dat die knakker hierdoor doordraaide en dit deed.
Sterker nog, ik denk dat als je dit niet gek vindt, je zelf eens even moet nadenken hoe je eigen binnenwerk in elkaar steekt
Echt, hoe verzin je het
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212480892
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:14 schreef SOG het volgende:
Kan er ook inhoudelijk gereageerd worden ipv zomaar wat roepen?
Ff wat natte vingerwerk met wat aannames:
Nieuwe groepenkast 500 tot 1000 euro
Nieuwe cementdekvloer en vloer equivalent aan degene die erin zat. 1250-1750 voor de cementdekvloer te laten storten. 500 sloopwerk vooraf. En dan vloertje van de waarde van de oude vloer pakweg 1000 euro.
Lekkage afvoer fixen, nou wat zal het max zijn ruim geschat... 1000 euro? Als die man er pur in heeft gedaan kun je het ook afzagen en afdoppen... maar goed je huurt een loodgieter in voor 1k, prima...

Lekkage paardenstallen, nou ff ruime pakken: 1500 euro.

Kom je op 5750. Oke neem het maar ff extra ruim: 10k!! Dat is al bizar veel.

Nee, er wordt ff misbruik gemaakt van de situatie en meneer en mevrouw claimen 100.000 euro _O- _O- _O- _O- _O-
Een inhoudelijke reactie? Ok bij dezen:

Jouw aannames m.b.t. het dispuut zijn TOTAAL NUL KOMMA NUL relevant in deze zaak.
Het zijn aannames, die, zelfs wanneer ze volledige waarheid waren, 0,0 relevantie hebben.

Er was een zakelijk dispuut, daar mag je best vinden dat partij 1 of 2 wel/geen meer/minder gelijk heeft. Maar nogmaals, wie gelijk had mbt het zakelijk dispuut is totaal niet relevant m.b.t. de dubbele moord.

In Nederland is het de normale gang van zaken dat mensen in zulke omstandigheden naar de rechter stappen en dan oordeelt de rechter. Geweld gebruiken of elkaar gaan treiteren is absoluut not done. En wellicht dat beide partijen hier schuldig aan waren (wat al te triest voor woorden was), een dubbele moord, dan ben je gewoon een gestoorde gek die nooit meer vrij rond zou moeten lopen; iemand die echt NUL KOMMA NUL geldige redenen/argumentatie heeft gehad voor zo'n dubbele moord.

Dus ik snap niet wat jouw punt is bij het aanhalen van de details van het zakelijk dispuut om op basis daarvan een kant te kiezen.
Krekker is de bom!
pi_212480968
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:14 schreef SOG het volgende:
Kan er ook inhoudelijk gereageerd worden ipv zomaar wat roepen?
En dan vervolgens zomaar wat roepen. Keurig!
pi_212481039
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat laatste staat er denk ik echt los van
Die knakker spoorde gewoon voor geen flikker, dat ie überhaupt die mensen wat wilde aan doen, en het uiteindelijke ook (op gruwelijke wijze) deed zegt vooral dat het een extreem gestoorde debiel is.

En ja, SOG, dat vind ik gek, dat die knakker hierdoor doordraaide en dit deed.
Sterker nog, ik denk dat als je dit niet gek vindt, je zelf eens even moet nadenken hoe je eigen binnenwerk in elkaar steekt
Echt, hoe verzin je het
Tuurlijk vind ik het gek dat die mafketel dit heeft gedaan.
pi_212481083
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Een inhoudelijke reactie? Ok bij dezen:

Jouw aannames m.b.t. het dispuut zijn TOTAAL NUL KOMMA NUL relevant in deze zaak.
Het zijn aannames, die, zelfs wanneer ze volledige waarheid waren, 0,0 relevantie hebben.

Er was een zakelijk dispuut, daar mag je best vinden dat partij 1 of 2 wel/geen meer/minder gelijk heeft. Maar nogmaals, wie gelijk had mbt het zakelijk dispuut is totaal niet relevant m.b.t. de dubbele moord.

In Nederland is het de normale gang van zaken dat mensen in zulke omstandigheden naar de rechter stappen en dan oordeelt de rechter. Geweld gebruiken of elkaar gaan treiteren is absoluut not done. En wellicht dat beide partijen hier schuldig aan waren (wat al te triest voor woorden was), een dubbele moord, dan ben je gewoon een gestoorde gek die nooit meer vrij rond zou moeten lopen; iemand die echt NUL KOMMA NUL geldige redenen/argumentatie heeft gehad voor zo'n dubbele moord.

Dus ik snap niet wat jouw punt is bij het aanhalen van de details van het zakelijk dispuut om op basis daarvan een kant te kiezen.
Nou hier kan k niet tegenop.

Je mag de handelingen van de 2 personen niet typeren, omdat ze vermoord zijn?

Dus die podcast heeft 0.0 relevantie?

Die makelaar die erbij was heeft 0.0 relevantie?

Op nationale televisie in een talkshow is nota bene aangehaald dat die claim van die mensen belachelijk was, maar o wee als je dit aanhaalt op fok forum, dan zijn de rapen gaar

Succes iedereen in jullie bubble, oordelend achter een schermpje (engnek blablabla).
pi_212481100
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:34 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
En dan vervolgens zomaar wat roepen. Keurig!
Heb je het vorige topic gelezen? Er zal wel wat goed mis zijn idd met het huis anders waren ze niet vermoord :D over zomaar wat roepen gesproken

Oke laters mensen!
  zondag 18 februari 2024 @ 12:46:12 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212481137
Het maakt niet uit of hun claim belachelijk is, al hadden ze een miljoen geëist dan is dat nog geen reden om ze te vermoorden.

De claim en het al dan niet terecht zijn daarvan (wat nog niet vastgesteld is, dus stellen dat het onterecht of exorbitant hoog is is ook wat voorbarig), doen er helemaal niet toe.
Wat er toe doet is dat iemand die mensen koelbloedig afgeslacht heeft, waarvan een zelfs voor de ogen van hun 12-jarige kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212481174
Ah k snap hem al.... het er niet van opkijken als iemand doordraait.. bedoelde ik in het algemeen... dus mensen kunnen doordraaien in welke zin dan ook als je een ton claimt voor gebreken die meevielen volgens de makelaar en tot op zekere hoogte volgens de podcast.

Die moorden zijn natuurlijk belachelijk hehe

Ja k lees het net ff terug. Was idd foute uitspraak van mij die alleen maar op die manier op te pakken was. Excuses! :D
  zondag 18 februari 2024 @ 13:57:53 #10
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_212482236
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:14 schreef SOG het volgende:
Kan er ook inhoudelijk gereageerd worden ipv zomaar wat roepen?
Ff wat natte vingerwerk met wat aannames:
Nieuwe groepenkast 500 tot 1000 euro
Nieuwe cementdekvloer en vloer equivalent aan degene die erin zat. 1250-1750 voor de cementdekvloer te laten storten. 500 sloopwerk vooraf. En dan vloertje van de waarde van de oude vloer pakweg 1000 euro.
Lekkage afvoer fixen, nou wat zal het max zijn ruim geschat... 1000 euro? Als die man er pur in heeft gedaan kun je het ook afzagen en afdoppen... maar goed je huurt een loodgieter in voor 1k, prima...

Lekkage paardenstallen, nou ff ruime pakken: 1500 euro.

Kom je op 5750. Oke neem het maar ff extra ruim: 10k!! Dat is al bizar veel.

Nee, er wordt ff misbruik gemaakt van de situatie en meneer en mevrouw claimen 100.000 euro _O- _O- _O- _O- _O-
10k is ruim? Ik hoop voor jou dat je vloer niet gaat verzakken.
Je moet de gehele bestaande vloer verwijderen, voor het hak-en sloopwerk ben je al meer kwijt.
Bij een vloer op zand (wat ik vermoed dat het geval is) dien je grondverbetering toe te passen (die vloer is immers niet voor niets verzakt).
Grond eventueel afgraven en vervolgens verdichten. Vervolgens krijg je het leidingwerk, bestaande riolering kan in veel gevallen niet blijven zitten want een verzakte vloer is niet echt bevorderlijk voor je bestaande leidingwerk. De vloer moet natuurlijk geïsoleerd worden en er moet een nieuwe vloer gestort worden. Wapening, isolatie, folie, arbeidskosten, betonstorten, levering beton, eventueel huur beronpomp, leidingwerk enz. vervolgens nog een afwerkvloer a 50 Euro per vierkante meter.
Dan zit je natuurlijk ook nog met je bestaande binnenwanden al dan niet dragend (deze wanden blijven niet zweven natuurlijk). Dragende muren (waar de verdiepingsvloer dus op rust) op de vloer vormen natuurlijk ook een probleem wanneer de begane grondvloer eruit gaat. Deze zul je moeten stutten, anders kom je verdiepingsvloer naar beneden.
Niet dragende wanden welke op de vloer steunen zullen tijdelijk verwijderd worden (incl. leidingwerk).
Het één en ander is natuurlijk afhankelijk van overspanningsrichting van de constructie en OF er dragende binnenwanden zijn of dat alleen de spouwmuur dragend is.

Maar als jij denkt met 10k klaar te zijn, dan denk ik dat je van een koude kermis thuiskomt. En dat is nog alleen maar de kwestie verzakte vloer.
  zondag 18 februari 2024 @ 13:59:26 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212482255
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 13:57 schreef tja77 het volgende:

[..]
10k is ruim? Ik hoop voor jou dat je vloer niet gaat verzakken.
Je moet de gehele bestaande vloer verwijderen, voor het hak-en sloopwerk ben je al meer kwijt.
Bij een vloer op zand (wat ik vermoed dat het geval is) dien je grondverbetering toe te passen (die vloer is immers niet voor niets verzakt).
Grond eventueel afgraven en vervolgens verdichten. Vervolgens krijg je het leidingwerk, bestaande riolering kan in veel gevallen niet blijven zitten want een verzakte vloer is niet echt bevorderlijk voor je bestaande leidingwerk. De vloer moet natuurlijk geïsoleerd worden en er moet een nieuwe vloer gestort worden. Wapening, isolatie, folie, arbeidskosten, betonstorten, levering beton, eventueel huur beronpomp, leidingwerk enz. vervolgens nog een afwerkvloer a 50 Euro per vierkante meter.
Dan zit je natuurlijk ook nog met je bestaande binnenwanden al dan niet dragend (deze wanden blijven niet zweven natuurlijk). Dragende muren (waar de verdiepingsvloer dus op rust) op de vloer vormen natuurlijk ook een probleem wanneer de begane grondvloer eruit gaat. Deze zul je moeten stutten, anders kom je verdiepingsvloer naar beneden.
Niet dragende wanden welke op de vloer steunen zullen tijdelijk verwijderd worden (incl. leidingwerk).
Het één en ander is natuurlijk afhankelijk van overspanningsrichting van de constructie en OF er dragende binnenwanden zijn of dat alleen de spouwmuur dragend is.

Maar als jij denkt met 10k klaar te zijn, dan denk ik dat je van een koude kermis thuiskomt. En dat is nog alleen maar de kwestie verzakte vloer.
Ik wil ook wel een Ferrari als mijn motorblok van mijn Kia ploft.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 18 februari 2024 @ 14:02:12 #12
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_212482288
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik wil ook wel een Ferrari als mijn motorblok van mijn Kia ploft.
Dit is gewoon de basis hoor. Wat is hier precies Ferrari aan? Ik ga ervanuit dat jouw vloer ook gewoon geïsoleerd is.
  zondag 18 februari 2024 @ 14:40:31 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212482874
quote:
14s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:48 schreef SOG het volgende:
Ah k snap hem al.... het er niet van opkijken als iemand doordraait.. bedoelde ik in het algemeen... dus mensen kunnen doordraaien in welke zin dan ook als je een ton claimt voor gebreken die meevielen volgens de makelaar en tot op zekere hoogte volgens de podcast.

Die moorden zijn natuurlijk belachelijk hehe

Ja k lees het net ff terug. Was idd foute uitspraak van mij die alleen maar op die manier op te pakken was. Excuses! :D
^O^

Pjoew! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 februari 2024 @ 14:47:27 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212482991
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef SOG het volgende:

[..]
Nou hier kan k niet tegenop.

Je mag de handelingen van de 2 personen niet typeren, omdat ze vermoord zijn?

Dus die podcast heeft 0.0 relevantie?

Die makelaar die erbij was heeft 0.0 relevantie?

Op nationale televisie in een talkshow is nota bene aangehaald dat die claim van die mensen belachelijk was, maar o wee als je dit aanhaalt op fok forum, dan zijn de rapen gaar

Succes iedereen in jullie bubble, oordelend achter een schermpje (engnek blablabla).
Lees eens wat ik stel:

quote:
Er was een zakelijk dispuut, daar mag je best vinden dat partij 1 of 2 wel/geen meer/minder gelijk heeft. Maar nogmaals, wie gelijk had mbt het zakelijk dispuut is totaal niet relevant m.b.t. de dubbele moord.
Dat de media/talkshow iets aanhalen zegt verder weinig. Alles voor de kijkcijfers/verkoop.

In principe is er niks mis met een dergelijke discussie, het is vergelijkbaar met discussiëren over een ruzie die voorkwam in de Rijdende Rechter.

Het probleem van een dergelijke discussie na een dubbele moord, is dat er lui zijn (zoals jij) die, wellicht zonder dat ze het zelf doorhebben, de dubbele moord hierdoor gaan bagatelliseren. De meesten keuren de moord niet goed, maar komen wel met een "maar ik kan wel begrijpen dat hij door het lint ging", een soort van verzachtende omstandigheden zeg maar.

En dat is precies wat jij, bewust of onbewust, ook doet, zie nogmaals:

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 22:16 schreef SOG het volgende:
Edit: een ton aan schadevergoeding eisen ook echt :') en dan gek staan te kijken als iemand dan doordraait
Krekker is de bom!
pi_212483400
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef Leandra het volgende:
Het maakt niet uit of hun claim belachelijk is, al hadden ze een miljoen geëist dan is dat nog geen reden om ze te vermoorden.

De claim en het al dan niet terecht zijn daarvan (wat nog niet vastgesteld is, dus stellen dat het onterecht of exorbitant hoog is is ook wat voorbarig), doen er helemaal niet toe.
Wat er toe doet is dat iemand die mensen koelbloedig afgeslacht heeft, waarvan een zelfs voor de ogen van hun 12-jarige kind.
Sterker nog: juist als de claim daadwerkelijk "belachelijk" is, hoef je je er als verkoper niet al te druk om te maken en zet je er via je rechtsbijstandverzekering een advocaat op die gehakt maakt van de belachelijke claim.


Dat de moordenaar zich kennelijk heel erg druk maakte om de aangespannen rechtszaak met forse schadeclaim doet mij juist ernstig vermoeden dat de claim vrij realistisch was, ook in de ogen van de moordenaar.
pi_212630811
quote:
Een deel van het moorddrama dat zich vorige maand in Weiteveen afspeelde, is vastgelegd door camera's van de omgekomen slachtoffers Sam en Ineke, onthult het AD donderdag. Op de beelden is volgens de krant te zien hoe kalm Richard K. te werk ging.
https://www.hartvannederl(...)egd-door-cameras-van
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 11:24:18 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212630846
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 29 februari 2024 @ 11:44:51 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212631202
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef SOG het volgende:
Dus die podcast heeft 0.0 relevantie?
Podcast en relevantie in een zin, dat kan niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:41:18 #19
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212635219
quote:
Sam en Ineke plaatsten de 360 gradencamera’s omdat zij bang waren dat K. hen iets zou aandoen. Niet om te treiteren dus, maar - aldus de familie van Sam en Ineke - puur ter bescherming, om de leugens van K. te weerleggen. Volgens de nabestaanden hingen rond het huis óók twee camera's van Richard K. Met een daarvan kon hij zo in de keuken van Sam en Ineke kijken, zeggen zij. ,,Ze voelden zich 24 uur per dag gestalkt.” Richard K. zou zijn eigen camera’s vlak voor de moord hebben uitgeschakeld. K. was nog eigenaar van een weilandje, vlak voor de door hem aan Sam en Ineke verkochte woning.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lm-te-werk~ad34505c/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Forum Admin donderdag 29 februari 2024 @ 16:48:44 #20
35723 crew  GGMM
pi_212635348
quote:
Dus pas toen hij ging livestreamen was er 'opeens' paniek

En 90% van z'n kijkers tuinde er met open ogen in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_212635429
quote:
Moord lijkt me voor 99,99% wel zeker op deze manier.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:58:24 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212635539
Wanneer begint de rechtszaak? Ik ben er wel benieuwd naar en wat deze vent er zelf nog over te zeggen heeft. En wat voor stoornis er uit de observaties komt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212635690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Moord lijkt me voor 99,99% wel zeker op deze manier.
Vooraf ook al wel hoor.
pi_213181366
quote:
De ouders van de in Weiteveen vermoorde Ineke hebben zelf regelmatig de politie gewaarschuwd over de dreigende situatie rond hun dochter, die in januari van dit jaar met haar man Sam werd doodgeschoten. Volgende week is de eerste rechtszitting in de zaak, maar van verdachte Richard K. ‘hoeven de ouders van Ineke niks meer te horen’. Het huis waarover alle ruzies gingen, gaat in de verkoop.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-verkocht~a01e3182/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 12 april 2024 @ 17:27:42 #25
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213181915
Volgende week de eerste zitting, ben benieuwd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 12 april 2024 @ 17:33:17 #26
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213181973
Oh is een pro-forma zitting, wordt niet inhoudelijk behandeld.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 12 april 2024 @ 17:52:12 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213182140
Hoop dat de kinderen minstens een schadevergoeding van Richard K krijgen ter hoogte van het verlies op de ouderlijke woning, want nu er een moord gepleegd is is het nog minder waard dan met alleen maar de gebreken.
Meer dan de waarde als bouwkavel heeft het niet.
Tegen de vlakte en wat nieuws bouwen.

Maar wat mij betreft krijgen de kinderen van Sam en Ineke het volledige vermogen van Richard K plus een half miljoen, voor het geval hij ooit nog weer vermogend wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 april 2024 @ 17:56:58 #28
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213182197
Het huis van Ineke en Sam wordt in ieder geval verkocht stond in het nieuwsbericht.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 april 2024 @ 03:20:43 #29
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213213584
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-wachten~a11b7764/

Hij wil nog een verklaring afleggen. Nou, ben benieuwd. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213213630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:52 schreef Leandra het volgende:
Hoop dat de kinderen minstens een schadevergoeding van Richard K krijgen ter hoogte van het verlies op de ouderlijke woning, want nu er een moord gepleegd is is het nog minder waard dan met alleen maar de gebreken.
Meer dan de waarde als bouwkavel heeft het niet.
Tegen de vlakte en wat nieuws bouwen.

Misschien als er geen woningcrisis zou zijn maar nu zal dat huis er echt niet fors door in waarde dalen.

quote:
Maar wat mij betreft krijgen de kinderen van Sam en Ineke het volledige vermogen van Richard K plus een half miljoen, voor het geval hij ooit nog weer vermogend wordt.
Met wat geluk tree
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 03:20 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-wachten~a11b7764/

Hij wil nog een verklaring afleggen. Nou, ben benieuwd. :')
'het spijt me zo.. huiliehuiliehuil'.

Zoiets zal het wel gaan worden.
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 09:46:05 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213234763
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afleggen~ae6095dd/

De koelbloedige moordenaar wil een kort statement geven bij de rechter.

@Caland
@Bezsen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 09:46:35 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213234768
Oh, al besproken zie ik :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 17 april 2024 @ 09:46:43 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213234769
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afleggen~ae6095dd/

De koelbloedige moordenaar wil een kort statement geven bij de rechter.

@:Caland
@:Bezsen
Gaat zeker weer het slachtoffer uithangen, wat een totaaldebiel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213234781
https://www.ad.nl/binnenl(...)eze-manier~ae6095dd/

Dat had je je wat eerder moeten bedenken... mafklapper
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213234810
30 jaar en TBS aub.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 17 april 2024 @ 09:56:25 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213234827
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 04:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Misschien als er geen woningcrisis zou zijn maar nu zal dat huis er echt niet fors door in waarde dalen.
De crisis zit niet bepaald in dat segment, zelfs dichterbij de Randstad zijn huizen van 750K niet instant verkocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213234836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eze-manier~ae6095dd/

Dat had je je wat eerder moeten bedenken... mafklapper
Gaat hij dan ook nog even de kinderen "schadeloos" (niet mogelijk, maar anders woord heb ik even niet) stellen?
  woensdag 17 april 2024 @ 10:00:01 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213234849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:57 schreef Managarm het volgende:

[..]
Gaat hij dan ook nog even de kinderen "schadeloos" (niet mogelijk, maar anders woord heb ik even niet) stellen?
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.
Maar gezien hij dit vlak voor de moorden gedaan heeft gok ik dat hij al zaken weggesluisd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze woensdag 17 april 2024 @ 10:01:53 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213234858
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
30 jaar en TBS aub.
Ja ik hoop dat ze ook echt rekening houden met het feit dat die zoon heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord door Richard. Van mij hoeft die nooit meer vrij te komen.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 17 april 2024 @ 10:13:42 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213234992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.
Maar gezien hij dit vlak voor de moorden gedaan heeft gok ik dat hij al zaken weggesluisd heeft.
Acties als de financiële gegevens naar zijn vrouw sturen, deed hij wel vaker, werd gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213234996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.
Maar gezien hij dit vlak voor de moorden gedaan heeft gok ik dat hij al zaken weggesluisd heeft.
Als dat zo is valt daar ook nog best het een en ander aan te doen lijkt me.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 april 2024 @ 10:15:45 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213235014
Er gaat onderzocht worden in hoeverre zijn TIA en de klap tegen zijn hoofd 2 dagen voor het gebeuren invloed hadden. Iets met de frontaalkwab en impulscontrole. Zou moord discutabel maken.

Pieter Baan op zijn vroegst in mei, inhoudelijke behandeling mogelijk najaar of anders eind 2024/begin 2025.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213235132
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Er gaat onderzocht worden in hoeverre zijn TIA en de klap tegen zijn hoofd 2 dagen voor het gebeuren invloed hadden. Iets met de frontaalkwab en impulscontrole. Zou moord discutabel maken.

Pieter Baan op zijn vroegst in mei, inhoudelijke behandeling mogelijk najaar of anders eind 2024/begin 2025.
2 x moord met voorbedachte rade teniet doen door een kwabje, lijkt me tamelijk optimistisch. Die komt nooit meer vrij en terecht.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 11:03:07 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213235396
Ik hoorde hem zojuist huilen op radio.

Opknopen aan de hoogste boom. Met zijn krokodillentranen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 17 april 2024 @ 11:04:57 #45
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213235404
Vroegah, toen dood wensen nog niet mocht.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213235430
Hij heeft zijn excuses aangeboden en verklaart: 'Ik was mezelf niet.' Als ie dat nu ook nog in een huilend filmpje op Facebook en Tiktok plaatst houden de rechters daar natuurlijk wel rekening mee. Ook troostend voor de kinderen, later.
anonieme razernist
  woensdag 17 april 2024 @ 11:08:33 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213235441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Er gaat onderzocht worden in hoeverre zijn TIA en de klap tegen zijn hoofd 2 dagen voor het gebeuren invloed hadden. Iets met de frontaalkwab en impulscontrole. Zou moord discutabel maken.

Pieter Baan op zijn vroegst in mei, inhoudelijke behandeling mogelijk najaar of anders eind 2024/begin 2025.
Ook voor de klap op zijn hoofd deed hij al hele vreemde dingen, zoals de zoon van de slachtoffers lastigvallen.

Maar ze zullen wel gaan proberen het daar op te gooien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213235464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afleggen~ae6095dd/

De koelbloedige moordenaar wil een kort statement geven bij de rechter.

@:Caland
@:Bezsen
Mooie woorden die er toe doen. Allemaal slachtoffers in deze zaak. Ik zeg maximaal 14 jaar.
pi_213235494
Inwoners van Weiteveen praten buiten de rechtbank in een groepje na over de zitting. Ze zitten niet te wachten op journalisten, maar willen wel kwijt dat ze diep geraakt zijn door het betoog van hun vriend Richard. ,,Ik vond hem oprecht, sterk en stoer overkomen. Zo kennen we hem ook al jaren”, zegt een oudere man, zichtbaar aangeslagen. ,,Ik vind het heel knap dat hij zich zo tot beide families richt”, vult een andere inwoner aan. ,,Richard meent het dat hij met die families in gesprek wil.

Op zaterdag 27 januari 2024 20:23 schreef NoCigar het volgende:

[..]
'Pas na zijn aanhouding vinden agenten de doodsbange zoon, verschanst in een kast in het huis.'

Misschien kunnen ze dat dorp platbranden en één op de tien inwoners deporteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 17-04-2024 11:21:20 ]
anonieme razernist
pi_213235515
Van de reconstructie zoals hier beschreven in letters word ik al misselijk, sjongejongejonge

https://nos.nl/l/2517096

quote:
Verder maakte het OM een reconstructie. Daaruit komt naar voren dat de verdachte die ochtend al enige tijd zicht had op de landweg richting de woning van de slachtoffers. Hij zette zijn auto voor die van het vrouwelijke slachtoffer waardoor zij niet kon doorrijden. Daarna zou hij met een wapen naar haar toe zijn gelopen en haar direct hebben neergeschoten toen ze was uitgestapt.

Vervolgens reed hij naar de woning waar hij naar haar man riep, liet de officier weten. Toen de zoon van het slachtoffer opendeed, vertelde K. dat er een ongeluk was gebeurd met zijn moeder. K. zou toen het huis zijn binnengelopen en direct op Sam hebben geschoten die gewond weg probeerde te komen. Volgens het OM ging K. daarna terug naar zijn auto om nog een wapen te pakken waarmee hij "rustig" achter Sam aan liep en hem vervolgens nog een keer beschoot. Ook stak en sloeg hij hem, aldus justitie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')