Misschien als er geen woningcrisis zou zijn maar nu zal dat huis er echt niet fors door in waarde dalen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:52 schreef Leandra het volgende:
Hoop dat de kinderen minstens een schadevergoeding van Richard K krijgen ter hoogte van het verlies op de ouderlijke woning, want nu er een moord gepleegd is is het nog minder waard dan met alleen maar de gebreken.
Meer dan de waarde als bouwkavel heeft het niet.
Tegen de vlakte en wat nieuws bouwen.
Met wat geluk treequote:Maar wat mij betreft krijgen de kinderen van Sam en Ineke het volledige vermogen van Richard K plus een half miljoen, voor het geval hij ooit nog weer vermogend wordt.
'het spijt me zo.. huiliehuiliehuil'.quote:Op maandag 15 april 2024 03:20 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-wachten~a11b7764/
Hij wil nog een verklaring afleggen. Nou, ben benieuwd.
Gaat zeker weer het slachtoffer uithangen, wat een totaaldebielquote:Op woensdag 17 april 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afleggen~ae6095dd/
De koelbloedige moordenaar wil een kort statement geven bij de rechter.
@:Caland
@:Bezsen
De crisis zit niet bepaald in dat segment, zelfs dichterbij de Randstad zijn huizen van 750K niet instant verkocht.quote:Op maandag 15 april 2024 04:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
Misschien als er geen woningcrisis zou zijn maar nu zal dat huis er echt niet fors door in waarde dalen.
Gaat hij dan ook nog even de kinderen "schadeloos" (niet mogelijk, maar anders woord heb ik even niet) stellen?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eze-manier~ae6095dd/
Dat had je je wat eerder moeten bedenken... mafklapper
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook nog even de kinderen "schadeloos" (niet mogelijk, maar anders woord heb ik even niet) stellen?
Ja ik hoop dat ze ook echt rekening houden met het feit dat die zoon heeft gezien hoe zijn vader werd vermoord door Richard. Van mij hoeft die nooit meer vrij te komen.quote:
Acties als de financiële gegevens naar zijn vrouw sturen, deed hij wel vaker, werd gezegd.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.
Maar gezien hij dit vlak voor de moorden gedaan heeft gok ik dat hij al zaken weggesluisd heeft.
Als dat zo is valt daar ook nog best het een en ander aan te doen lijkt me.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, de vermogenspositie van zijn gezin staat iig op papier.
Maar gezien hij dit vlak voor de moorden gedaan heeft gok ik dat hij al zaken weggesluisd heeft.
2 x moord met voorbedachte rade teniet doen door een kwabje, lijkt me tamelijk optimistisch. Die komt nooit meer vrij en terecht.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Er gaat onderzocht worden in hoeverre zijn TIA en de klap tegen zijn hoofd 2 dagen voor het gebeuren invloed hadden. Iets met de frontaalkwab en impulscontrole. Zou moord discutabel maken.
Pieter Baan op zijn vroegst in mei, inhoudelijke behandeling mogelijk najaar of anders eind 2024/begin 2025.
Ook voor de klap op zijn hoofd deed hij al hele vreemde dingen, zoals de zoon van de slachtoffers lastigvallen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Er gaat onderzocht worden in hoeverre zijn TIA en de klap tegen zijn hoofd 2 dagen voor het gebeuren invloed hadden. Iets met de frontaalkwab en impulscontrole. Zou moord discutabel maken.
Pieter Baan op zijn vroegst in mei, inhoudelijke behandeling mogelijk najaar of anders eind 2024/begin 2025.
Mooie woorden die er toe doen. Allemaal slachtoffers in deze zaak. Ik zeg maximaal 14 jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afleggen~ae6095dd/
De koelbloedige moordenaar wil een kort statement geven bij de rechter.
@:Caland
@:Bezsen
quote:Verder maakte het OM een reconstructie. Daaruit komt naar voren dat de verdachte die ochtend al enige tijd zicht had op de landweg richting de woning van de slachtoffers. Hij zette zijn auto voor die van het vrouwelijke slachtoffer waardoor zij niet kon doorrijden. Daarna zou hij met een wapen naar haar toe zijn gelopen en haar direct hebben neergeschoten toen ze was uitgestapt.
Vervolgens reed hij naar de woning waar hij naar haar man riep, liet de officier weten. Toen de zoon van het slachtoffer opendeed, vertelde K. dat er een ongeluk was gebeurd met zijn moeder. K. zou toen het huis zijn binnengelopen en direct op Sam hebben geschoten die gewond weg probeerde te komen. Volgens het OM ging K. daarna terug naar zijn auto om nog een wapen te pakken waarmee hij "rustig" achter Sam aan liep en hem vervolgens nog een keer beschoot. Ook stak en sloeg hij hem, aldus justitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |