SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.![]()
Ze reden alle 23 tegen Jutta!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:40 schreef Nober het volgende:
Super goed gereden. Al in de training. Doen er juist nu twee snellere mee. Zo oneerlijk!
Nee, in het tijdrijden in het wielrennen is het toch ook prima om tussentijden te hebben, net zoals je in het schaatsen hebt: bij de rondes. Een tijdrit in het wielrennen is een stuk minder spannend bij de keren dat ze constant de live verschillen in beeld brengen, net zoals het hier kut is om steeds dat blokje met die verschillen te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook, maar eigenlijk is het raar. Waarom mag de spanning er alleen aan de finish zijn?
Je zegt bij een tijdrit in het wielrennen toch ook niet "jammer van die tussentijden, dan weten we al voor de finish dat ie het niet gaat halen" of zo?
Voor mij hoeft het niet, maar om dat nou op de spanning te gooien...
Koud op het podium.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
“Op de training raak ik alles”
Jutta van Barneveld
Ze moeten eerst Stolz aandacht geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Nu graag even op audintie bij Keizerin Miho.
Allemaal snel naar de Brienenoord van Calgaryquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
“Op de training raak ik alles”
Jutta van Barneveld
Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het zelf ook, dat is het gekke.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, in het tijdrijden in het wielrennen is het toch ook prima om tussentijden te hebben, net zoals je in het schaatsen hebt: bij de rondes. Een tijdrit in het wielrennen is een stuk minder spannend bij de keren dat ze constant de live verschillen in beeld brengen, net zoals het hier kut is om steeds dat blokje met die verschillen te zien.
Het gaat dus niet om de splits bij de lijn he
1500 meterquote:
Eerder een scheve schaats rijderquote:
Ik dacht even dat Tuitert 500m zeiquote:
Morgen pas, dan is de ondertiteling klaarquote:
Japanners praten niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen pas, dan is de ondertiteling klaar
Michael van Gerwen met ontbloot bovenlijf dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja da's topsport...
Nee ik hoef geen afbeelding van een kogelstoter.
Omdat je toch wel iets van een spanningsopbouw wilt hebben voor de kijker, en dat is er totaal niet als je gewoon ruim vooraf al ziet of iemand het wel of niet haalt. De kijkbeleving wordt onderuit gehaald, en uiteindelijk is dat toch wel belangrijk voor een sport waar men het echt wel van TV-kijkers moet hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het zelf ook, dat is het gekke.
Maar als ik erover nadenk vind ik dat dan weer onterecht, want het is gewoon een tijdopname op een ander moment dan op de lijn. Waarom daar dan wel? Ook al verandert dat mijn menng niet en vind ik het ook leuker zonder
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Michael van Gerwen met ontbloot bovenlijf dan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja da's topsport...
Nee ik hoef geen afbeelding van een kogelstoter.
Is maar goed dat Nao Kodaira is gestopt die interviews in het Nederlands waren altijd ontzettend vervelend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sinds 1941 doen we dat niet meer.
Gjeld rijdt alleen nog hard voor OLUMPISCH goud.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:48 schreef Starflyer het volgende:
Kjeld gaat niet winnen, dat is wel duidelijk.
Goede vraag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met beroepsverliezer Kai Verbij?
Zijn tijd is Verbijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met beroepsverliezer Kai Verbij?
2 weken geleden wel bij de WB, weet niet of dat nog langer is doorgegaan daarnaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:57 schreef Bofjijff het volgende:
De boo was ziek toch ook afgelopen week?
Als je 3 kilo verliest door de griep kun je hier gewoon niet top zijn helaas...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:57 schreef Marcoss het volgende:
Dat ene weekend in Heerenveen van de Boo was geniaal, maar hij kan het daarna niet echt doorzetten.. zonder dat ene weekend was dit prima in lijn met z'n seizoen geweest
Oh, wist niet dat de ziekte dan zo heftig wasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je 3 kilo verliest door de griep kun je hier gewoon niet top zijn helaas...
De Herbert-ziekte.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk blijft consequent zijn stigmata volhouden, ook als tijdens de ronde of race al blijkt dat het heel anders gaat.
Stigmata? Falko Zandstra door de handjes geslagen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk blijft consequent zijn stigmata volhouden, ook als tijdens de ronde of race al blijkt dat het heel anders gaat.
Ik gun hem persoonlijk niks slechts hoor, misschien is het een hele vriendelijke vent. Maar als commentator trapt hij de meest openstaande deuren gewoon in.quote:
Joris vd Berg heeft vast tijd over om hier commentaar te geven!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:02 schreef franklop het volgende:
Erik mag wel eens op een legoblokje stappen
- Geschreeuw incl. overslaande stemquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:05 schreef franklop het volgende:
Kunnen een bingo kaart gaan ontwikkelen voor Van Dijk
- Verkeerd doorrekenen van tijden
- Tijd van verkeerde persoon aflezen
- Ice Jordan
Etc
De Zurek was er nu wel uitquote:
Jep, zuur.quote:
Maar degene die voorop rijdt heeft ook voordeel!!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:07 schreef Zorro het volgende:
Mag ie achter de Duitser bij de kruising, is ie nog langzamer dan hem
In de catacomben aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:07 schreef Nober het volgende:
Waar zijn de Zuid-Amerikanen en Afrikanen eigenlijk op het WK?
- Zevenenzestig zeggen bij 76 en visa versaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:05 schreef franklop het volgende:
- Ice Jordan
Etc
Die zitten aan een coupe mokka-ijsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:07 schreef Nober het volgende:
Waar zijn de Zuid-Amerikanen en Afrikanen eigenlijk op het WK?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:05 schreef franklop het volgende:
- Ice Jordan
Etc
Ik denk dat Erik ook visa versa zou typen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:07 schreef Remco het volgende:
[..]
- Zevenenzestig zeggen bij 76 en visa versa
Wat een matige bingo, "dat wordt een lager 32'er"quote:
Nee, verse visa zou die zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik ook visa versa zou typen.
Kon zo snel alleen deze vindenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een matige bingo, "dat wordt een lager 32'er"
Alsof het nog een tienermeisje is. Kjeld is Roest niet.quote:
Die vliegt vast uit een binnenbochtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Shinhama gaat schroeien...ik voel het!
Een bingo is beter dan geen bingo natuurlijk, dat welquote:
Hersman moet ook eens ophouden iets uit die uiterst onbetrouwbare snelheden op te maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Die 54 klopte niet Martin, een halve seconde later reed hij 59.
Niet eens dit keerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die vliegt vast uit een binnenbocht
Niet op dat moment.quote:
SPOILER: Men 1000mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Om met de woorden van Erik zelf te spreken: "Wat een niveau."quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:17 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk vindt z'n Ice Jordan-vondst helemaal geweldig
Prins was wel prima tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prins en de Boo gewoon matig
Kjeld en Jenningquote:
Voorlaatste bocht toch? Toen was het verschil twee tienden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, hij zei het na de laatste bocht.
Hij zei het in ieder geval ook in de laatste bochtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlaatste bocht toch? Toen was het verschil twee tienden.
Ik denk dat hij het letterlijk 2 seconden voor de finish zei.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlaatste bocht toch? Toen was het verschil twee tienden.
Dan slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei het in ieder geval ook in de laatste bocht
Prins moest mee met Stolz en kwam dus op het laatst wat in de problemen maar reed goed. Als die tegen Dombek had gemoeten had ie brons kunnen pakkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prins en de Boo gewoon matig
Twee tokkiesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er zijn hier veel "puntige knien"-types.
Beiden niet mijn type idd. Desalniettemin Joy gestemdquote:
Dadelijk nog een keer Deutschland ber alles als een Nederlander wint.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Even nog een keertje 1945 inwrijven.
Ja lol dat kon niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef noodgang het volgende:
Er kwam nog een of ander deuntje achteraan
Nee, Jorien Voorhuis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:32 schreef Bugno3 het volgende:
Is dat Katriona-godin bij de prijsuitreiking?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:32 schreef Bugno3 het volgende:
Is dat Katriona-godin bij de prijsuitreiking?
Wel mooi, zo voel ik me toch een beetje onderdeel van de sport.quote:
In deze hal wordt geschaatst, gehuild, gelachen, maken we fouten en beleven we mooie momenten.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
In deze hal wordt geschaatst, gehuild, gelachen, maken we fouten en beleven we mooie momenten.
Misschien wilde zij zelf niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
Wacht even, dus Stolz wordt wel genterviewd, maar Miho niet??
Dat kan ook inderdaad, maar het zou me ook weer niet verbazen als dit een bewuste keuze van de NOS is.quote:
Engels is makkelijker te vertalen dan Japansquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben ze nu mooi de tijd voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Engels is makkelijker te vertalen dan Japans
Advies van Ritsma gekregen?quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:47 schreef AgnesGru het volgende:
Mag Groenewoud nu wel voor zichzelf rijden?
Echt hequote:
Grootste concurrent valt, laten we er op wachten.quote:
SPOILER: Women Mass Start FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Maar ja, je kunt ook niet 16 rondes volle bak gaan danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grootste concurrent valt, laten we er op wachten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Mueller, Ritsma en Anema die zou je eens voor een talkshow moeten uitnodigen.
Een beetje doorrijden kan wel toch.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, je kunt ook niet 16 rondes volle bak gaan dan
Zeker, volgens mij hebben we Maltais nu helemaal niet gezien verder, die had daar best tempo kunnen rijden ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje doorrijden kan wel toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |