Met de kennis van nu geef ik je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik ben maar bij weinig voetbal wedstrijden geweest, ben ook geen hooligan
Met dat geweld maak je de club alleen maar kapot
ik ben nog bij de plunderingen geweest rond het leidseplein in 1986 bij de huldiging van ajax voor het winnen van de europacup 2quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de kennis van nu geef ik je helemaal gelijk.
Niet dat ik zaken wil goedpraten, maar dingen die voorheen rond voetbalwedstrijden gebeurde waren vaak spontane acties, meestal zonder een echte concrete aanleiding of een vooropgezet plan, wat nu wel vaak het geval is.
De reden dat ik in dat hek hang, was dat we het toen behaalde kampioenschap van Ajax op het veld vierde en we vanaf de Haarlem tribune bekogeld werden met stenen. Eén van die stenen raakte mij en ik ben daarop als een dolle stier richting die tribune gerend en zelfs in het hek gesprongen (het moment dat de foto is gemaakt), om verhaal te halen.
Ik ben echter nooit over dat hek geklommen, heb niemand met een vinger aangeraakt. Ik weet nog dat ik op de bovenzijde van het hek heb gezeten en toen vooral heb lopen schreeuwen…
feest tis weekendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dan is het wel ok allemaal
Ik kwam een ooievaar tegen bij mn wandeling
Van V moet ik aan mensen die niet bij het idee gaan kotsen vragen hoe lang en hoe heet een portie kibbeling in de airfryer moet, dus hier ben ik danhelp
Waarschijnlijk bedoel je 1987.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben nog bij de plunderingen geweest rond het leidseplein in 1986 bij de huldiging van ajax voor het winnen van de europacup 2
nee dat was tegen kv mechelen die verloren wequote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je 1987.
Toen zat ik nog in Athene, bij te komen van de wedstrijd en de overwinning…
Dat was in 1988, in Straatsburg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat was tegen kv mechelen die verloren we
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef Vanyel het volgende:
En wie pist er vandaag de dag het verst?
Wat is jouw record voor vandaag?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb mijn seizoenskaart nog steeds, maar ga al 7 jaar niet meer naar het stadion.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef Karzai het volgende:
blijft toch je cluppie als amsterdammer
Dit is mijn wedstrijd niet, vriendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is jouw record voor vandaag?
Ik doet het je niet na.. Mijn voeten zijn al moet van de 8km van vandaag. Die is dan ook wel bedoelt als begin van opbouwen, maar toch.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:08 schreef borisz het volgende:
Wandeltweedaagse afgesloten met Bergen aan Zee - Alkmaar. Start Trekvogepad.
Na een paar KM moesten we even om ivm hoog water. Daarna was alles goed te doen.
Mn benen vinden het nu wel mooi geweest na 2x22km
De airfryer is ook erg geschikt om gebakken vis mee op te warmen. Verwarm de airfryer voor op 190 graden. Doe de vis 3 tot 4 minuutjes in de airfryer en de vis is heerlijk krokant. Wij raden de magnetron af, de vis verliest zijn krokante laagje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dan is het wel ok allemaal
Ik kwam een ooievaar tegen bij mn wandeling
Van V moet ik aan mensen die niet bij het idee gaan kotsen vragen hoe lang en hoe heet een portie kibbeling in de airfryer moet, dus hier ben ik danhelp
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De airfryer is ook erg geschikt om gebakken vis mee op te warmen. Verwarm de airfryer voor op 190 graden. Doe de vis 3 tot 4 minuutjes in de airfryer en de vis is heerlijk krokant. Wij raden de magnetron af, de vis verliest zijn krokante laagje.
Alles onder de 20 is automatische piloot. 20-25 denk je een keer na en dan prima! 25-30 voorafquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:21 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik doet het je niet na.. Mijn voeten zijn al moet van de 8km van vandaag. Die is dan ook wel bedoelt als begin van opbouwen, maar toch.
Mijn straalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Dat mag ik heb geen geheimenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
We zien je lege verstopte flesje drank wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frips groen Kaatje👍🏼
De schuurwand staat in de primer. De platen zitten op hun plek en geprimerd.
De broek van mn.X ook. En ik stootte mijn hoofd twee x aan het keukenkastje, dat daar hangt.![]()
Toen een berg boodschappen, de tulpen in de vaas en klaar ermee.
Benen hoog.
Lekker beetje mee lullen jatoggquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
Mensen uit estonia naast me die hier werken
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Klein beetje lente.LenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
viel tegen zitten allermaal in hun eigen bubblequote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker beetje mee lullen jatogg
Oh jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel tegen zitten allermaal in hun eigen bubble
Zit je vaak alleen op het terras? Dat vind ik altijd stoerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel tegen zitten allermaal in hun eigen bubble
Ook lekker met tomaten en een scheutje wodkaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik had pasta met garnalen, knoflook, chili en een scheutje room. Erg simpel, nog nooit eerder zelf gemaakt. Maar ga ik zeker doen
nou niet zo vaak hoor, en ik ken wel wat mensen uit de buurt, alleen met die buitenlanders is het moeilijk contact makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zit je vaak alleen op het terras? Dat vind ik altijd stoer
Ah dat hebben we hier niet, een buurtcafé.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou niet zo vaak hoor, en ik ken wel wat mensen uit de buurt, alleen met die buitenlanders is het moeilijk contact maken
Nou ja, ze spreken de taal niet. Logisch dat ze dan niet echt open staan voor contact. Is geen flikker aan als je niet eens wat terug kan zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Karzai het volgende:
dat vind ik jammer, ze willen het gewoon niet
ze kunnen meestal wel engels hoor, maar ze hebben gewoon totaal geen interesse met de lokale bevolking,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ze spreken de taal niet. Logisch dat ze dan niet echt open staan voor contact. Is geen flikker aan als je niet eens wat terug kan zeggen natuurlijk.
Fijn dat er weer positieve ontwikkelingen zijn!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:37 schreef derLudolf het volgende:
Heb trouwens weer een heel klein beetje contact gehad met die Litouwse vriendin waar ik opeens geen contact meer mee had![]()
Ik had een keer gefeliciteerd met dr verjaardag en een keer op een foto gereageerd en zoals ze daarop reageerde was niet zoals je reageerde naar iemand waar je geen contact meer mee zou willen.
Van de week was een van dr zoontjes jarig (14-2 onthoudt wel makkelijk). Die is autistisch, praat niet en was vorig jaar verstandelijk 3, woensdag werd ie 8. Had een reactie onder een foto van hun samen gezet. Werd wel gewaardeerd dat ik daar aan dacht. Me ook uitgesproken dat ik best wel aan hem had gedacht toen we geen contact meer hadden, stel dat haar iets was overkomen.
something really happened back then. That knocked me off for long.
hahaha, ik zie op reddit continu buitenlanders (ook in Amsterdam) klagen dat het zo moeilijk contact maken is met Nederlandersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:28 schreef Karzai het volgende:
ze kunnen meestal wel engels hoor, maar ze hebben gewoon totaal geen interesse met de lokale bevolking, tief dan maar op denk ik dan
ik probeer meestal wel een praatje te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaha, ik zie op reddit continu buitenlanders (ook in Amsterdam) klagen dat het zo moeilijk contact maken is met Nederlanders
@:sigme wat zijn die foto's een prachtige tijdscapsule! En ze doen me aan een plek denken waar ik vroeger vaak kwam. Die foto's hadden zo daar gemaakt kunnen zijn. 25 jaar geledenIn vera ben ik maar 2 keer geweest in die tijd, concerten.
Klopt ook volgens mijn beleving. Jaar of 15-20 geleden begon dat mij en een vriendin op te vallen als we uitgingen. Iedereen ging ineens in groepjes uit en een praatje maken (niet eens versierpogingen doen) werd niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat het nu moeilijker is om contact te krijgen met vreemden vergeleken met 25 jaar geleden.Allemaal in de eigen bubble inderdaad.
Ik vind dat ook wel jammer voor de jongeren van nu. Want het is ontzettend leerzaam en gewoon ook leuk om andere mensen te ontmoeten in allerlei settings. En dat kan ook gewoon op een terras, in een park, bij een concert, in de trein zijn. Maar als mensen niet meer open staan voor contact dan houdt het al snel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt ook volgens mijn beleving. Jaar of 15-20 geleden begon dat mij en een vriendin op te vallen als we uitgingen. Iedereen ging ineens in groepjes uit en een praatje maken (niet eens versierpogingen doen) werd niet op prijs gesteld.
Dat was ineens een enorme omslag in onze beleving. Daarvoor was praatjes makennmet anderen gewoon. En ging je niet standaard als groep uit, maar zag wel wie je tegenkwam als je uitging.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel jammer voor de jongeren van nu. Want het is ontzettend leerzaam en gewoon ook leuk om andere mensen te ontmoeten in allerlei settings. En dat kan ook gewoon op een terras, in een park, bij een concert, in de trein zijn. Maar als mensen niet meer open staan voor contact dan houdt het al snel op.
Staan ze ook niet, want iedereen lijkt altijd en overal oortjes in te moeten hebben of een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als mensen niet meer open staan voor contact
Ja, klopt. Ze horen je niet eens als je wat zou zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Staan ze ook niet, want iedereen lijkt altijd en overal oortjes in te moeten hebben of een koptelefoon op.
Beginnen met een glimlach. Zo heb ik van de week nog een tijdje staan praten met een mevrouw. Zij liep naar de winkel en ik was mijn fietstas aan het inpakken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:04 schreef Barreltje het volgende:
ik zou wel willen dat ik de moed had om als ik iemand alleen zie zitten daar dan een praatje mee aan te gaan..
soms durf ik zelf niet, en soms denk ik dat die persoon misschien wel lekker alleen wil zitten.. geen idee hoe je dit nou beter aan zou kunnen pakken..
Zuster Ursula?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:14 schreef Vanyel het volgende:
Tevens worstelde ik me net door de doctor Who waar Ursula in een steen voortleeft na te zijn geabsorbeerd door de Absorbaloff. Wat een drek is dat zeg.
in het ov is anders dan in de kroeg denk ik, daar ga je juist naartoe om contact te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 's ochtends in de trein meestal ook wel koptelefoon op, want dan echt nog geen behoefte aan contact met wie dan ook. Terug heb ik sporadisch wel eens een leuk gesprek gehad, maar meestal wel met mensen die ouder zijn dan ik. Laatst nog een keer, er ging een vrouw tegenover me zitten met een tas die ik herkende van het kerstpakket van mijn PhD werkgever een aantal jaar geleden. Dus ik vroeg, goh, leuke tas, werkt u bij (werkgever)? Dat deed ze inderdaad, vroeg hoe ik dat zag aan de tas, vertelde dat ik 'm ook heb staan en zo kwamen we aan de praat. Was leuk gesprek, zij was bezig met de elektronische patiëntendossiers vanuit de IT/ondersteuning kant en oa ook in contact met andere ziekenhuizen en in een werkgroep voor stroomlijning van informatieuitwisseling tussen ziekenhuizen, incl tussen ziekenhuizen die weer met EPDs van verschillende aanbieders werken enzo. Heel interessant!
Terug heb ik ook wel regelmatig koptelefoon op, maar als ik zie of hoor dat iemand iets tegen me probeert te zeggen of iets te vragen dan zet ik 'm af. Staat niet zodanig hard dat ik helemaal niks meer hoor van de omgeving.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb geen oortjes nodig om een egocentrische op mezelf gerichte hork te zijn hoor, nee hoor nee
Als je genoeg bier erin gooit komt dat vast goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:46 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om naar de dorpskroeg te gaan voor een bierproeverijEens kijken we er wil kletsen
Klopt, en leuke herinnering toch wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
andere setting, maar de training die ik de afgelopen dagen had was met echt een heel leuk groepje. Iedereen kon echt goed meedoen en met elkaar praten en zo.
En nou zie je die mensjes ineens allemaal nooit meer
Ach ja, stelt eigenlijk niet heel veel voor... Maar ach, misschien op de langere termijn weer eens wat contact.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Fijn dat er weer positieve ontwikkelingen zijn!
Battle of coverbands is ook mooiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:50 schreef AnneX het volgende:
Jenny Arean in Verborgen Verleden op npo 2.
Een-en-tachtig jaar.
😉quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Battle of coverbands is ook mooi
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je genoeg bier erin gooit komt dat vast goed!
Lente is nog niet eens begonnen (en ik dus ook nog niet echtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:46 schreef flipsen het volgende:
Ja hou eens op met al die fijne lente-berichten en foto´sIk heb nog helemaal geen zin in herfst hiero
Om 19:00 afspraak voor een uurtje DirtMaster 2.0 in zo´n semi-simulatording, zin in! Vind Rally leuker dan F1 om zelf te doen in zo´n ding denk ik. En anders plak ik er nog een uurtje aan, met F1 en eventueel Flight SimulatorEn als het leuk genoeg is ga ik dinsdag nog een keer, maar dan met vrienden (die kunnen vandaag niet en zondag/maandag gesloten).
En leuke foto´s @:SigmeOok ietwat herkenbaar hier en daar. Hoewel ik pas wat alternatiever werd toen ik mijn ex in Amsterdam leerde kennen, die zat daarvoor volop in de krakersscene
Goed! Intens.quote:
Zeker! Maar het ging zo goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, en leuke herinnering toch wel?
Dit is echt zo herkenbaar. Ik ben heel makkelijk in de omgang, vind praten met diverse types mensen echt leuk. Maar allemaal niet te lang. Want dan is mijn sociale batterij leeg en word ik echt moe en stil. Maar ik vind mensen echt wel leukquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:16 schreef Blues het volgende:
Ik als introvertje klets ook vrij makkelijk met iedereen.
Daarna ben ik dooT
Zijn we misschien gewoon ALLEMAAL zo?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar. Ik ben heel makkelijk in de omgang, vind praten met diverse types mensen echt leuk. Maar allemaal niet te lang. Want dan is mijn sociale batterij leeg en word ik echt moe en stil. Maar ik vind mensen echt wel leuk
Je kan best 1 of 2 personen van de training toevoegen op Linkedin toch? Wie weet komt er dan nog in de toekomst een gelegenheid om een bak koffie te dronken ergens.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
andere setting, maar de training die ik de afgelopen dagen had was met echt een heel leuk groepje. Iedereen kon echt goed meedoen en met elkaar praten en zo.
En nou zie je die mensjes ineens allemaal nooit meer
Nou hier misschien wat meer dan elders, maar er zijn genoeg mensen die oprecht veel energie krijgen van menselijke interactie en die niets anders willen. En mensen die er helemaal geen zin in hebben en anderen zoveel mogelijk uit de weg gaan. Het is een spectrumquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we misschien gewoon ALLEMAAL zo?
Fijn dat de eerste indruk goed is. Vind het altijd een goed signaal als alles goed geregeld lijkt te zijn op de eerste dag!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed! Intens.
Alles liep op rolletjes: ik was er mooi op tijd, teamleider had alle tijd voor me, laptop en toegangspas en simkaart lagen klaar. We hebben een hele ronde gewandeld omdat er allerlei mensen op andere plekken op de campus werken en hij wilde me meteen aan hen voorstellen -- helaas waren er wel maar weinig mensen omdat het vrijdag was en dan werken veel parttimers en 36-uur-mensen niet.
Het is een heel andere sfeer dan m'n oude werk, lang niet zo'n kippenhok -- mensen zijn rustig maar wel heel geïnteresseerd en sociaal.
Kantoor heeft mooie grote ramen en kijkt uit over de campus.
Pauzeruimte is onder de lopende band waar de boeken vanuit het magazijn langszoeven![]()
Ik heb een gigantisch document gekregen met een lijst van mensen met wie ik kennis kan gaan maken en een lijst links naar dingen om me mee in te lezen.![]()
Ben benieuwd naar maandag, want dan is het jaarplan-bijeenkomst waar alle teams hun jaarplannen gaan presenteren. Super leerzaam voor mij natuurlijk
De houding t.o.v. uren is heel anders dan op m'n oude werk, je mag er heel flexibel mee zijn zolang het werk maar af komt. Dus bijvoorbeeld ook prima een keer een uur eerder weg en een andere dag of 's avonds inhalen. M'n vrije dag eens in de 2 weken mag ik ook inplannen wanneer dat voor mijn afspraken en taken uitkomt, zolang ik het wel op tijd laat weten aan mensen die me anders kwijt zijn
Oh en toen ik vrijdagavond thuiskwam, zat B klaar met een pot thee en benieuwd naar al m'n verhalenvandaar mijn gebrek aan reactie hier. Vandaag was ik een dagje fietsen/survivalrunnen/fietsen wat lekker was om alle prikkels van gister uit m'n hoofd te laten waaien
ja daarvoor ken je elkaar dan weer net iets te kort. Had die trainnig nog 2 dagen langer geduurd, wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan best 1 of 2 personen van de training toevoegen op Linkedin toch? Wie weet komt er dan nog in de toekomst een gelegenheid om een bak koffie te dronken ergens.
Ach ja, blind shot. Wat heb je te verliezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan best 1 of 2 personen van de training toevoegen op Linkedin toch? Wie weet komt er dan nog in de toekomst een gelegenheid om een bak koffie te dronken ergens.
Ok, ik denk niet dat het raar is. Ik werk bij een bedrijf waar duizenden mensen werken. Soms voegen ze me al toe na een meeting van een uurtje terwijl ik ze daarna nooit meer spreek. Dan heb jij toch intensiever contact gehad met je cursusgenoten!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daarvoor ken je elkaar dan weer net iets te kort. Had die trainnig nog 2 dagen langer geduurd, wel.
Nu is het raar, denk ik
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, blind shot. Wat heb je te verliezen.
Ja dat is helemaal waar. je hebt hele volksstammen die maar connecten met alles wat een hartslag heeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ok, ik denk niet dat het raar is. Ik werk bij een bedrijf waar duizenden mensen werken. Soms voegen ze me al toe na een meeting van een uurtje terwijl ik ze daarna nooit meer spreek. Dan heb jij toch intensiever contact gehad met je cursusgenoten!
Nou, dat dus. Op zich heb je niets te verliezen, alleen maar een leuk contact te winnenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, blind shot. Wat heb je te verliezen.
Nee hoor, echt niet te kort, kan je best doen. Ergste is dat ze de uitnodiging niet accepteren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daarvoor ken je elkaar dan weer net iets te kort. Had die trainnig nog 2 dagen langer geduurd, wel.
Nu is het raar, denk ik
ja nulhypothese is dat je ze nooit meer ziet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet te kort, kan je best doen. Ergste is dat ze de uitnodiging niet accepteren.
Nope.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:49 schreef AnneX het volgende:
Oei..dat klinkt naar. Voorspoedig herstel @:Isabeau
(Ben je wel vrij van werk?)
Wauwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dus verkouden en had af en toe het gevoel te stikken door dik slijm in keel en twee dichte neusgaten. Ook tandpijn en hoofdpijn van volle sinussen. Ik luisterde een wetenschappelijke podcast (nog bedankt voor de tip heel lang geleden @:Tele6 ) en daar werd oa N-acetyl-cysteine aangeraden bij slijmvorming. Dus ik online gekeken en dat koop je zomaar gewoon bij Holland and Barret. Ik was helemaal verbaasd, want ik kende dit als een medicijn bij cystic fibrose en copd (fluimucil!). Makes sense. Dus dat op laten halen. Nam een capsule. Even wachten. En mijn sinussen waren net van dat knettersuiker. Echt een heel bijzonder gevoel. En daarna stroomde het allemaal mijn keel in. Ondertussen dus al een paar uur geen dikke slijmplak in mijn keel meer. Waarom wist ik dit niet eerder
Huberman lab podcast, ging destijds over nachtdiensten. Eén van zijn laatste podcasts gaat over colds and flu.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:05 schreef Tele6 het volgende:
Wauw
En wauw, ik kan me niet herinneren dat ik je dat getipt heb. Wat was de tip destijds eigenlijk precies?
Ja ik ookquote:Op zondag 18 februari 2024 00:51 schreef mjan het volgende:
Punk én muurbloempje![]()
Prachtige foto's van Sigme. Ik was weer even 25 jaar terug in de tijd in de oude Doornroosje en de Bijstand
Hela.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dus verkouden en had af en toe het gevoel te stikken door dik slijm in keel en twee dichte neusgaten. Ook tandpijn en hoofdpijn van volle sinussen. Ik luisterde een wetenschappelijke podcast (nog bedankt voor de tip heel lang geleden @:Tele6 ) en daar werd oa N-acetyl-cysteine aangeraden bij slijmvorming. Dus ik online gekeken en dat koop je zomaar gewoon bij Holland and Barret. Ik was helemaal verbaasd, want ik kende dit als een medicijn bij cystic fibrose en copd (fluimucil!). Makes sense. Dus dat op laten halen. Nam een capsule. Even wachten. En mijn sinussen waren net van dat knettersuiker. Echt een heel bijzonder gevoel. En daarna stroomde het allemaal mijn keel in. Ondertussen dus al een paar uur geen dikke slijmplak in mijn keel meer. Waarom wist ik dit niet eerder
Beter, hoop ik? Hoewel ik inmiddels niet eens meer hoef te drinken om brak te zijn. Te laat naar bed zorgt ook al voor braafheid.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Om 5 uur naar bed gaan en om 10 uur wakker worden voelt nuchter beduidend anders dan wanneer je gezopen hebt.
Goedemorgen.
Nee. Laat mij maar alleen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we misschien gewoon ALLEMAAL zo?
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:31 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Beter, hoop ik? Hoewel ik inmiddels niet eens meer hoef te drinken om brak te zijn. Te laat naar bed zorgt ook al voor braafheid.
Down de rabbit hole. Waar is het goed voor en waar komt het vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Uh ja brakheid dusquote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is beduidend beter dan na 20 bier.![]()
Vandaag naar m'n ouders want m'n moeder viert haar verjaardag. Mogelijk ook nog even naar m'n schoonmoeder want die is wel echt jarig vandaag.
Onder welke naam vaart het dan bij H&B? Want N-acetyl-cysteine krijg ik vast m'n bek niet uitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Brood verbeteraar. Al gedraagt het zich in deeg als onverwoestbaar eiwit.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.hollandandbar(...)-capsules-6100001810
NAC
Wat een spul isa
Capsulesquote:Op zondag 18 februari 2024 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gebruik je het dan? Oplossen en in je neus spuiten? 🤷
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus je slikt het en dan full on hoofd wasabi?
© @Isabeauquote:Nam een capsule. Even wachten. En mijn sinussen waren net van dat knettersuiker. Echt een heel bijzonder gevoel. En daarna stroomde het allemaal mijn keel in. Ondertussen dus al een paar uur geen dikke slijmplak in mijn keel meer.
Wat Zet zegt: als Haarlemmer olie, als je verder goochelt. 😎quote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.hollandandbar(...)-capsules-6100001810
NAC
Wat een spul isa
Nou, ik had dus géén idee dat dat zo werkt. Ik kende het als Fluimicil wat dus idd wordt gebruikt om het dikke plakkerige slijm weg te krijgen bij mensen met cystic fibrosis en copd. Gewoon medicatie. Geen flauw idee dat je zoiets 'gewoon' bij Holland and Barret kan halen en de belangrijkste bijwerkingen zijn misselijkheid en braken omdat niet elke maag er blij van wordt. Mijn slijm is nog steeds minimaal aanwezig en niet te vergelijken met hoe het voelde voor ik dit 24 uur geleden slikte. Ik ben geen mouth breather meerquote:Op zondag 18 februari 2024 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus je slikt het en dan full on hoofd wasabi?
Elke keer dat ik het topic open, komt er een foto bijquote:Op zondag 18 februari 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
Stedelijk museum geweest en verse blommen gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nvm, ik loop al door.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had dus géén idee dat dat zo werkt. Ik kende het als Fluimicil wat dus idd wordt gebruikt om het dikke plakkerige slijm weg te krijgen bij mensen met cystic fibrosis en copd. Gewoon medicatie. Geen flauw idee dat je zoiets 'gewoon' bij Holland and Barret kan halen en de belangrijkste bijwerkingen zijn misselijkheid en braken omdat niet elke maag er blij van wordt. Mijn slijm is nog steeds minimaal aanwezig en niet te vergelijken met hoe het voelde voor ik dit 24 uur geleden slikte. Ik ben geen mouth breather meer![]()
Glutathion komt gewoon belachelijk veel voor in elke cel, betrokken bij veel processen en is een sterk antioxidant. (wat dus ook de reden is voor het artikel over wegnemen ouderdomsverschijnselen bij obesitas, omdat vetcellen veel ontstekingsstofjes aanmaken en glutathion dat kan wegvangen).quote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel oppassen met NAC als je bloedverdunners slikt, overigens, kan mogelijk het effect daarvan versterken. Dan even overleggen met huisarts/apotheek. Niet per se voor @:Isabeau, maar in algemeen. Wel bizar voor hoeveel verschillende dingen het positieve effecten lijkt te hebben! En fijn dat je slijm zoveel beter is, ik heb 'm wel opgeslagen voor als hoofd weer eens vol snot zit!
Ik snap dat misselijkheid en braken niet echt favoriet is bij jequote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef Vanyel het volgende:
Nvm, ik loop al door.
Fijn dat het je tot leven heeft gewekt
Je bent toch niet van het type "maar ik ben nu in ieder geval wel slank!"quote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben er nochtans wel knap goed in aan het worden
Wacht maar tot ik over een tijdje DIEET weer binnen zeil. De triomfen!
Nou dat ben ik nog lang nietquote:Op zondag 18 februari 2024 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent toch niet van het type "maar ik ben nu in ieder geval wel slank!"
Oh, al zou je het wel verder gaan gebruiken, mij om het even hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Glutathion komt gewoon belachelijk veel voor in elke cel, betrokken bij veel processen en is een sterk antioxidant. (wat dus ook de reden is voor het artikel over wegnemen ouderdomsverschijnselen bij obesitas, omdat vetcellen veel ontstekingsstofjes aanmaken en glutathion dat kan wegvangen).
Maar ik ga dit heus niet verder gebruiken, gewoon alleen nu om van dat slijm af te komen.
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef Vanyel het volgende:
quote:
Wie doet zoiets?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bruut gedumpt door mijn dagplanning en tot 1 uuur is het droog. Op tijd uit bed en een rondje lopen dan maar.
En de rest van de dag mokken dat ik zo achteloos aan de kant geschoven ben!
Mghihihihih. Kutje.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie doet zoiets?![]()
Loop anders hierheen en terug?
Defensie is geen gekke keuze, hebben we tenminste iemand die straks tegen Putin wil vechten. Kamp van Koningsbrugge is ondanks Jeroen van Koningsbrugge een leuk programma, Ray en Daiquote:Op maandag 19 februari 2024 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren echt niets uitgevoerd. Met dochter een seizoen Kamp van Koningsbruggen gebinged, omdat we het zo knap vinden dat wat ze kunnen. Nu wil kind naar de sportschool en misschien wel bij defensie. Gelukkig heeft ze nog een paar jaar en kan ze nog terugswitchen naar tandarts, gyneacoloog, rechter, diplomaar of accountant
Zo voelt het wel. Wat een water overal joh.quote:
Ik vind special forces vips nog toffer dan kamp van Koningsbrugge! Dus kijktipquote:Op maandag 19 februari 2024 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren echt niets uitgevoerd. Met dochter een seizoen Kamp van Koningsbruggen gebinged, omdat we het zo knap vinden dat wat ze kunnen. Nu wil kind naar de sportschool en misschien wel bij defensie. Gelukkig heeft ze nog een paar jaar en kan ze nog terugswitchen naar tandarts, gyneacoloog, rechter, diplomaar of accountant
Geen flauw idee, eerst zien hoe mijn maag en darmen het vandaag doen. Iets lichts waarschijnlijkquote:
https://www.greenchef.nl/(...)3ad03fed94da3e0c553aquote:
Joh, nog last van? Iets lichts dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, eerst zien hoe mijn maag en darmen het vandaag doen. Iets lichts waarschijnlijk
Dat zal het zeker worden. Eens zien wat ik in huis heb. Risotto wat gisteren op de planning ston lijkt me niet echt licht. Gelukkig niet misselijk meer maar wel enorm spierpijn in m’n bovenlijf van overgeven, hoesten is de hel.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://www.greenchef.nl/(...)3ad03fed94da3e0c553a
[..]
Joh, nog last van? Iets lichts dan?
On the bright side: spierenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zal het zeker worden. Eens zien wat ik in huis heb. Risotto wat gisteren op de planning ston lijkt me niet echt licht. Gelukkig niet misselijk meer maar wel enorm spierpijn in m’n bovenlijf van overgeven, hoesten is de hel.
Lasagne met tomatensaus, vegagehakt en half lasagnebladen half courgetteplakken. Als ik genoeg tijd heb om 'm af te bakken tussen werk en training. Anders doe ik curry in de magnetronquote:
leftover 1/4 kip met salade en broodquote:
Is dat ook van NPO en op NPO start terug te kijken?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind special forces vips nog toffer dan kamp van Koningsbrugge! Dus kijktip. Dacht dat ik me erg aan de bn'ers zou irriteren, maar nog geen enkel seizoen gebeurd. De life trail ook prachtig
*checkt voedingsplanquote:
Ahh nee, helaas niet! Videoland allebei.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat ook van NPO en op NPO start terug te kijken?
Wij hebben bijna alle streamingsdiensten, alleen Videoland nietquote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh nee, helaas niet! Videoland allebei.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zal het zeker worden. Eens zien wat ik in huis heb. Risotto wat gisteren op de planning ston lijkt me niet echt licht. Gelukkig niet misselijk meer maar wel enorm spierpijn in m’n bovenlijf van overgeven, hoesten is de hel.
Bij ligt Outlook eruitquote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Blues het volgende:
Alweer uren aan het thuiswerken en tot nu toe er 2x uitgegooid![]()
![]()
Wij armoedzaaiers kunnen dat toch niet gewoon kijken op npo start?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind special forces vips nog toffer dan kamp van Koningsbrugge! Dus kijktip. Dacht dat ik me erg aan de bn'ers zou irriteren, maar nog geen enkel seizoen gebeurd. De life trail ook prachtig
Wij armoedzaaiers kunnen dat toch niet gewoon kijken op npo start?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is er naast special forces vip nog een reden om Videoland te willen?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh nee, helaas niet! Videoland allebei.
Dat had ik laatst ook, werd soep ipv daging smoorquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Wij eten een ovenschotel die nog in de vriezer stond. Maar heb eigenlijk geen idee meer wat er precies in zit
Zo blijft het leven nog een beetje spannendquote:Op maandag 19 februari 2024 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, werd soep ipv daging smoor
Afhankelijk van de houdbaarheidsdatum van e.e.a. Airfryerfriet, kaassouflés en appelmoes. Of andijviestamppot met leftover knakworsten.quote:
Irritant he, ik ben ook maar wat eerder gaan lunchwandelenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij ligt Outlook eruit. Webmail doet het wel. Maar goed wel vervelend als je de mails in andere programma's wil hangen.
Uiensoepquote:Op maandag 19 februari 2024 12:18 schreef Blues het volgende:
g is boskippen doen, en koopt dingen voor 1 dag homemade uiensoep en een dag gehaktballen met aard en sla.
Goede vraag.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij armoedzaaiers kunnen dat toch niet gewoon kijken op npo start?
[..]
Is er naast special forces vip nog een reden om Videoland te willen?
Dit heb ik niet allemaal in de afgelopen week ofzo gekeken hequote:Op maandag 19 februari 2024 16:30 schreef AnneX het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan? om dat allemaal te kijken? Nog afgezien van al de abbo’s.
En dan werk ik slechts 2 dagdelen. En sporten op 2 dagdelen.
Alleen ‘s avonds staat de tv aan.
De enige streamingdienst is de formule1 😉
Vanmiddag in de schuur de zijgevel geschilderd. Dan begin ik rustig en netjes langs de afgeplakte randjes. En halverwege wordt het echt ‘soppen’ om de gaatjes te vullen van de geprimerde vezelplaten.
Woensdag nog een keertje. Denk ik.
😉quote:Op maandag 19 februari 2024 16:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet allemaal in de afgelopen week ofzo gekeken he
Ik kon een ding niet loslatenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sow. Vandaag was wel de Dag van de Domme Mensen![]()
Maar hey, ik laat dingen nu gaan zoals ze gaan en als ik iemand vraag wie van ons een ding zou regelen en ik krijg een ‘komt goed!’ reactie terug, terwijl ik het ding niet geregeld zie worden… laat ik het gaaaaaan
Vinniknogwellastigmaarikblijfoefenen
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik kijk/keek er ook:
The life trail
Special Forces who dares wins Australië
Help mijn man is klusser
Married at first sight
Married at first sight Australië
Nurses
The Bold type
New Amsterdam
The good doctor
Prince charming
De bachelor(ette)
Geen idee welke dingen er ook bij andere streamingdiensten te zien zijn.
En of dit redenen zijn om ook Videoland te willen of juist niet laat ik aan jullie
Noesquote:Op maandag 19 februari 2024 17:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kon een ding niet loslatenbelde toch maar ff naar t werk om digibete coll te vertellen hoe naar vumc/amc te verwijzen.
Stap voor stap samen doorgenomen... maar bij elke volgende stap verzuchtte zij aan de andere kant vd lijn; wat omslachtig wat een gedoe wat ingewikkeld enz enz enz
Vergeet ze door dit gemiep tegen mij tussendoor 2 dingen in te vullen waardoor wij als zkh geen bevestiging krijgen én ze ons telnr niet hebben.
Die invoervelden zijn er niet voor niets.
En was ze de verwijsbrief in pdf kwijt die we (ook samen) hadden opgeslagen.
ManManMan
(Ze werkt pas 30 jr in t zkh en dat nieuwe verwijzen doen we al 3 mnd)
Dit zouden ze beter moeten testen voordat ze het uitrollen op productiequote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef sigme het volgende:
Mijn werkplek deed weer eindelooooooooooos moeilijk. Ongeveer: 3 minuten werken, vastslaan, na 4 minuten weer losschieten en dan doen of er niks aan de hand is. Dat drie minuten lang en dan weer vastslaan.
Paar weken geleden had ik dat ook, en dan dag-in dag-uit, en een melding erover bleef gewoon open. Dus daar maakte ik nu korte metten mee en binnen een uur had er een echte techneut eens naar gekeken en geconstateerd dat ik in m'n profiel een link had naar een niet meer bestaande server en dat mijn verkenner met enige regelmaat ff checkt of we alles nog hebben en dan na 4 minuten het opgeeft, maar in die 4 minuten dan wel willekeurig andere programma's meesleept in de zoektocht.
Ughquote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef sigme het volgende:
Mijn werkplek deed weer eindelooooooooooos moeilijk. Ongeveer: 3 minuten werken, vastslaan, na 4 minuten weer losschieten en dan doen of er niks aan de hand is. Dat drie minuten lang en dan weer vastslaan.
Paar weken geleden had ik dat ook, en dan dag-in dag-uit, en een melding erover bleef gewoon open. Dus daar maakte ik nu korte metten mee en binnen een uur had er een echte techneut eens naar gekeken en geconstateerd dat ik in m'n profiel een link had naar een niet meer bestaande server en dat mijn verkenner met enige regelmaat ff checkt of we alles nog hebben en dan na 4 minuten het opgeeft, maar in die 4 minuten dan wel willekeurig andere programma's meesleept in de zoektocht.
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
computers zijn dom, toch? Een 0 blijft een 0 en een 1 blijft een 1, toch?
Hoe is het met je lijf? Heeft goed slapen ook al echt geholpen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Zittend werk gaat gelukkig goed. Flinke lading (privé) mails weggewerkt, afspraken gemaakt/bevestigd. Stapel post doorgenomen, jaaroverzichten voor belastingen bij elkaar gesprokkeld. Morgen een ander stapeltje doorkijken en NN bellen hoe dat nou zit met het pensioen bij mijn vorige werkgever. Dat gaat om 4 maanden, waarschijnlijk 1 kop koffie per jaar met een koekje erbij
Wat een (IT) gedoe @:Blues, @:Sigme en @:Cat-astrophe
Ik ga morgen maar eens contact opnemen. Denk dat ik (als het kan) bij het ABP zet, weet niet of de IOAW daar nog wat mee te maken heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het met je lijf? Heeft goed slapen ook al echt geholpen?
Als het echt een klein pensioentje is kan je het (nu al) laten vrijvallen, dat is tot een bepaald bedrag. En als het iets meer is maar eigenlijk niet de moeite waard zou je kunnen vragen of er waardeoverdracht kan worden gedaan naar je grotere pensioenpot.
Maar rustig aan doen, heeft tijd nodig om te herstellenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens contact opnemen. Denk dat ik (als het kan) bij het ABP zet, weet niet of de IOAW daar nog wat mee te maken heeft.
Morgen blijf ik ook nog thuis, spreekuur is geregeld (er is een collega die niet vast op dinsdag kan maar wel af en toe kan invallen). Heb enorm last van spierpijn maar het lange slapen heeft vast geholpen. Werd net toch weer misselijk, dus niet koken, maar crackers en bouillon. Geen verhoging meer, da's fijn.
Plaatjequote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
Dus als de oorzaak gevonden is, is het altijd zoiets stoms als een 0 of een 1.
Maar *vind* het maar eens. Het is natuurlijk mijn werk om dergelijke dingen te vinden, maar niet op het niveau van 'windows'. Da's een OS. Ik ben wel naar school geweest hiervoor en heb van Tannenbaum geleerd dat een modern OS een niet-determineerbaar systeem is.
Dan is 1 wel gewoon 1 en 0 is 0 maar welke andere enen en nullen dat meesleept is de ene keer mogelijk anders dan de andere...
[ afbeelding ]
Mijn coll in de bochtquote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand anders meldde me dat het gelukt was![]()
Hoe dan, zonder dat ik vooraf de omzetting deed
Account gecheckt: heeft het verkeerd aangepast
Veels te complex om er ook over te redeneren. Vroeger was het nog wat simpeler met MS-DOSquote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
Maar *vind* het maar eens. Het is natuurlijk mijn werk om dergelijke dingen te vinden, maar niet op het niveau van 'windows'. Da's een OS. Ik ben wel naar school geweest hiervoor en heb van Tannenbaum geleerd dat een modern OS een niet-determineerbaar systeem is.
Dan is 1 wel gewoon 1 en 0 is 0 maar welke andere enen en nullen dat meesleept is de ene keer mogelijk anders dan de andere...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Je hebt echt tijd teveel, ben jaloers op jequote:Op maandag 19 februari 2024 18:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat de fuck is deze grappenmakerij nou weer. Nog nooit gehad dat een vliegtuig hier zo'n beetje door de straat vloog
Ik had ook iets raar met m'n werkmail vanuit huis. De verzonden mails bleven in de concepten staan van de polimail.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef sigme het volgende:
Joh! Daar deed ICT bij mij vier weken overquote:Op maandag 19 februari 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had ook iets raar met m'n werkmail vanuit huis. De verzonden mails bleven in de concepten staan van de polimail.
Ik stond niet goed aangemeld op een server, daardoor werd ik niet meer herkent als mezelf maar als een spammer![]()
![]()
Voor ICT het gevonden had, had ik een paar wasjes opgehangen, de wc 's gedaan, boodschappen, gewandeld, ramen gezeemd, 3 series gebinged enz enz enz
![]()
![]()
https://www.omroepwest.nl(...)liegen-ze-vaker-overquote:Op maandag 19 februari 2024 18:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat de fuck is deze grappenmakerij nou weer. Nog nooit gehad dat een vliegtuig hier zo'n beetje door de straat vloog
Heb je dit bericht ook inhoudelijk gelezen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)liegen-ze-vaker-over
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dit bericht ook inhoudelijk gelezen?
Maar normaal draaien ze echt nooit direct over het centrum heen.quote:Ook kan het onderhoud aan de Kaagbaan gevolgen hebben voor het vliegverkeer van en naar Rotterdam The Hague Airport. In het geval van noordenwind, zullen de vliegtuigen vanaf dit vliegveld een alternatieve route vliegen.
Daarom kan er meer verkeer vanaf Rotterdam The Hague Airport vliegen over dorpen als Stolwijk, Moordrecht en Nieuwerkerk aan den IJssel. 'Hierbij wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de vooraf bepaalde route om bewoonde gebieden zoveel mogelijk te vermijden', zegt een woordvoerder van de Luchtverkeersleiding.
Zijn wel meer dingen anders dan andersquote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Maar normaal draaien ze echt nooit direct over het centrum heen.
Fijn. Dan heb ik er geen last vanquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn wel meer dingen anders dan anders
Komen bijna dagelijks legerheli's hier voorbij, langs bij de Waterweg
Ze kunnen ook doorvliegen naar jou. Hebben we er beide last vanquote:Op maandag 19 februari 2024 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fijn. Dan heb ik er geen last van.
Misschien dat mijn ouders er woensdag over klagen.
Ik heb er geen last van hoor. Ik hoor het oefenterrein op 't Harde heel duidelijk. Van klein tot grof geschut. Soms hangen er helicopters rond het huis of boven het weiland. Apache helicopters zijn machtig mooi om te zien. Chinooks zijn indrukwekkend. Jammer dat ze ook om 0:00 rond het huis vlogen om groepen op te pikken. Je zit recht overeind in bedquote:Op maandag 19 februari 2024 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze kunnen ook doorvliegen naar jou. Hebben we er beide last van
Ik ervaar trouwens geen last, maar zie ze altijd vanuit mijn werkkamer voorbij tuffen
Je ticket geëscaleerdquote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joh! Daar deed ICT bij mij vier weken overNu was er ook wel van alles mis op de server en bij de gebruikers en dingen. Ze hadden het druk. Mijn ticket is uiteindelijk geëscaleerd en dat hielp
Nu wil je me aanraken zeker hequote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu wil je me aanraken zeker he
Ik moest koningswater ook opzoeken op wikiquote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Wikipedia![]()
In 1940 verborg George de Hevesy twee gouden Nobelmedailles voor de nazi's door ze op te lossen in koningswater. Na de oorlog liet hij het goud terug neerslaan en zond het naar de Nobelstichting, die er nieuwe medailles van liet slaan voor Max von Laue en James Franck (de originele bezitters).
Mix van salpeterzuur en zoutzuurquote:Op maandag 19 februari 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moest koningswater ook opzoeken op wiki
Dat zou heel zoute polenta zijn gewordenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:52 schreef sigme het volgende:
Ik maak polenta.
[ afbeelding ]
Gelukkig beheers ik m'n talen, anders was de boel mooi in de soep gelopen
Slotje! Opgelost!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mix van salpeterzuur en zoutzuur
Je weet het koffie apparaat en schone kopjes te vinden?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Dag twee op nieuwe werk ging goed. Ik snap er al een stuk meer van.
Dat niet alleen, ook een soort behanglijm. In de andere talen voeg je de polenta toe aan kokend water. In het Nederland aan gezouten water. En dan roeren. D'r komt geen koken aan te pas.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou heel zoute polenta zijn geworden
Dat had ik nog niet eens gezien. Geweldige vertaling.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef sigme het volgende:
Dat niet alleen, ook een soort behanglijm. In de andere talen voeg je de polenta toe aan kokend water. In het Nederland aan gezouten water. En dan roeren. D'r komt geen koken aan te pas.
Nou staan we niet bekend om onze verfijnde smaak, maar 5 minuten geroerde maïsgries in een liter koud water?
Zijn je vrije dagen al weer voorbij?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:11 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Vandaag gekookt (nasi goreng) bij een buurthuis (vnl voor mensen binnen de GGZ), was erg lekker en gezellig![]()
Nu lui op de bank. Voorbereiding voor een drukke werkweek
het halve nederlandse leger loopt stoned en dronken rond van verveling en maar pinda pinda roepenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Bij kamp van Koningsbrugge lopen ze echt in een mooie omgeving, ergens in Engeland. Geen idee waar. Wel mooi om met camera rond te banjeren
Vind het vaak wel leuk om te kijken of ik kan ontdekken waar zoiets precies is. Niet dat ik dat programma ken of zo verder.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Bij kamp van Koningsbrugge lopen ze echt in een mooie omgeving, ergens in Engeland. Geen idee waar. Wel mooi om met camera rond te banjeren
Totdat je in dos iets boven de 640KB geheugen wou laden. Of toch net even een andere cd-rom aan het systeem had hangen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veels te complex om er ook over te redeneren. Vroeger was het nog wat simpeler met MS-DOS
bomen slepen commando style , geen hafslachtig stapjes tellenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind het vaak wel leuk om te kijken of ik kan ontdekken waar zoiets precies is. Niet dat ik dat programma ken of zo verder.
mooie omgevingquote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Jij zult er ook je vingers wel niet aan brandenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
bomen slepen commando style , geen hafslachtig stapjes tellen
ik ben afgekeurd toendertijd was te lichtquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zult er ook je vingers wel niet aan branden
Dartmore, zuid-Engeland.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik heb pas halverwege maart 9 dagen vrij. Nu nog gewone werkweken.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn je vrije dagen al weer voorbij?
Dartmoor ligt niet aan de kust. Dat zei derLudolf ook al.quote:
Ik neem aan dat Avrotros het wel weten, staat op hun site. https://www.avrotros.nl/a(...)gsbrugge-bekend~303/quote:Op maandag 19 februari 2024 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dartmoor ligt niet aan de kust. Dat zei derLudolf ook al.
Dan zullen ze een uitstapje hebben gemaakt voor die tocht langs de kust.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Avrotros het wel weten, staat op hun site. https://www.avrotros.nl/a(...)gsbrugge-bekend~303/
Denk het niet want daar zijn niet zoveel estuaries als bij Plymouth.quote:
Saltercrease, Kingston. Dan zou het goed the South West Coastpath ergens na Plymouth kunnen zijn en dan vermoed ik tot Salcombe.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk het niet want daar zijn niet zoveel estuaries als bij Plymouth.
Dit huisje komt nl. in beeld op 33:39
[ afbeelding ]
Ik zit nu ook te zoeken waar het is
Hmm, als ik op dat huis bij Saltercrease de Google foto bekijk uit 2021 dan zijn er rechtsboven 3 ramen. In de aflevering zijn er rechtsboven 2 ramen maar het heeft er verder wel bijzonder veel van weg. Op Facebook staan ook nog foto's van een verbouwing in 2022 dus dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Saltercrease, Kingston. Dan zou het goed the South West Coastpath ergens na Plymouth kunnen zijn en dan vermoed ik tot Salcombe.
Dat stuk ligt ook relatief dicht bij Dartmoor, wat dan ook wel logisch lijkt, als ze daar hun basiskamp hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hmm, als ik op dat huis bij Saltercrease de Google foto bekijk uit 2021 dan zijn er rechtsboven 3 ramen. In de aflevering zijn er rechtsboven 2 ramen maar het heeft er verder wel bijzonder veel van weg. Op Facebook staan ook nog foto's van een verbouwing in 2022 dus dat zal het wel zijn.
Tof. Levens veranderend.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, nou, wat een nieuws he!![]()
Ze zit in de nos schaatspodcast die vandaag online is gekomen. Vond t een mooie aflevering.
Verder voor allen hier met migraine een interessant artikel: klik. Bij geen abonnement gebruik maken van een betaalmuuromzeilmethode, de moeite waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |