Das Deutsche Finalequote:Voor @Cyan9 speciaal met uitroepteken, 15 onbekende artiesten zullen meedoen met een soort reality TV concept, dit wordt gepresenteerd door Conchita Wurst. Er zal 1 ticket voor Das Deutsche Finale 2024 te winnen zijn. 6 afleveringen worden uitgezonden tussen 25 januari en 8 februari. Op 8 februari zal er een kleine liveshow zijn waar de laatste kandidaten hun Eurovisie nummer mogen zingen en het publiek de winnaar mag kiezen
quote:Een week later op 16 februari zal de Das Deutsche Finale 2024 zijn met 8 grote artiesten en 1 nobuddy uit Ich will zum ESC.De show wordt gehost door Barbara Schöneberger en zal van 22:00 tot middernacht zijn. Jury-televote is weer 50-50 zoals in 2023. De grote artiesten mogen hun nummer al uitgebracht hebben vanaf 1 september 2023. De artiesten worden bekend gemaakt op vrijdag 19 januari. Er zijn al een aantal artiesten die hebben laten weten iets opgestuurd te hebben of dat wouden doen, zoals Ikke Hüftgold en Grossstadtgeflüster.
o Galant - "Katze"
o Isaak - "Always On The Run"
o Leona - "Undream You"
o Bodine Monet - "Tears Like Rain"
o Max Mutzke - "Forever Strong"
o Marie Reim - "Naiv"
o NinetyNine - "Love On A Budget"
o Ryk - "Oh Boy"
o Wildcard
Ah heb jij dat ook. Erg vreemd ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
Is het nieuw dat een like niet meer blauw blijft? Vind ik een downgrade.
Die Ryk heeft wel iets waardoor het eruit springt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
eerlijk gezegd voelt dat optimistisch. Ik heb de hele avond geen nummer gehoord dat door een redelijke semi zou komen.
Dat viel me laatst ook op ja, erg onhandig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
Is het nieuw dat een like niet meer blauw blijft? Vind ik een downgrade.
Deze bleef blauw.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah heb jij dat ook. Erg vreemd ja.
En dan ben je nog heel optimistisch,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk dat ik hier op uitkom, maar ik ben zo veel vergeten, dat de volgorde binnen iedere categorie (op mijn bovenste twee na) effectief willekeurig is.
Heel erg goed:
Erg goed:
Goed:
Redelijk:
08 "Naiv"
07 "Oh Boy"
03 "Always On The Run"
02 "Undream You"
09 "Forever Strong"
06 "Tears Like Rain"
Matig:
04 "Katze"
01 "Love On A Budget"
05 "Scars"
Slecht:
Geschmacklos, durch die nacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
Deutschland ist ein geschmackloses Land.
Vater Abraham ist auch da?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we alle liedjes gehad?
Mooi, kunnen we gaan tossen wie er wint. Kop er wint iemand, munt er wint iemand anders.
Dit is wel beter dan Denemarken hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Wat wel nog heel erg spannend wordt dit weekend, is welke nationale voorronde het meest gaat uitblinken in radiovriendelijke middelmatigheid, Duitsland of Denemarken.
Beide landen zijn de weg kwijtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Wat wel nog heel erg spannend wordt dit weekend, is welke nationale voorronde het meest gaat uitblinken in radiovriendelijke middelmatigheid, Duitsland of Denemarken.
Barbara draagt geen ondergoed zei ze volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:46 schreef H_T het volgende:
Willen ze nu echt weten wie een rode onderbroek draagt?
Met zo'n "supermoeilijke puzzel die niemand nog heeft geraden", Welke kandidaat heeft een naam die met een R begint of zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
Wat een lelijke graphics ook voor de stem-info. Lijkt wel call-TV uit 1997.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |