Mooi hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:45 schreef JustinK het volgende:
Liefde SC
met kree
en HappyC
en JustinK
en ook Spekkie doet mee
slaapfijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga wel slapen.
.of ja
.ik ga liggen en proberen te slapen.
En als het niet lukt ga ik een Tijdschrift lezen
Ik hou van jullie
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #187 Promiscue
lastigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik niet voor je beslissen @:HappyCharly. Maar als je moe bent en het is bedtijd, dan zou een goede nachtrust zeker goed zijn! Zorg goed voor jezelf en slaap lekker wanneer je besluit te gaan rusten. ?
Welke?quote:
ahh oke, lekker, dan heb je nog ffquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke?
Netwerk problemen vanmorgen waren omdat security office met de intrusion detection systems had lopen kloten en een fail-over naar een backup system niet werkte. Dat was redelijk snel opgelost.
File system gaan we zondag oplossen. Twee dagen tijd om al onze users te informeren
Hij is al de hele dag tussen ui's aan het switchenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef devzero het volgende:
Waarom heeft @:paul een @:shii achtige UI?
oh we gingen beetje avatars ruilen vanavond, @Harrie hed ook 1tje gerolenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef devzero het volgende:
Waarom heeft @:paul een @:shii achtige UI?
Weinig origineel, dus te verwachten van hem. Ik las het goede nieuws dat ze hem van de FP af gaan gooien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag tussen ui's aan het switchen
aan het UItproberenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag tussen ui's aan het switchen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Weinig origineel, dus te verwachten van hem. Ik las het goede nieuws dat ze hem van de FP af gaan gooien.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Weinig origineel, dus te verwachten van hem. Ik las het goede nieuws dat ze hem van de FP af gaan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |