bedoelde het als tipquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow excuse me dat ik even weg was
ik haal het leuke eruit enzo. en ok met mij dmv van muziek. dat wil niet zegen dat ik het met alles eens ben, maar probeer iig voor zover mogelijk door muziek eenheid te maken,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je maakt wel toffe muziek, dat herinner ik me dan ook nog wel.
De OG Dragon Ball natuurlijk.quote:
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De OG Dragon Ball natuurlijk.
Ene moment gaat Goku achter een minion aan die Krillin heeft vermoord, andere moment is iedereen dood, heeft ie ze teruggewenst met de dragon balls en bestaat Kami al.
Ben nu maar de missende afleveringen aan het downloaden snap je.
Ik ken de musique, we hebben ooit al eens gesproken en toen stuurde hij me wat linkjes.. Ik kan het niet dus vind het knap. Ben zo a-muzikaal als een aap die geen bananen lust.quote:
jij doet altijd al teveel vragen enzo,,,, wat is het voor jou? hoe denk jij erover en hoe was het in jou dan?quote:
oh sorry...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
jij doet altijd al teveel vragen enzo,,,, wat is het voor jou? hoe denk jij erover en hoe was het in jou dan?
Dragon Ball was nog wat vreemder, dan zitten mensen de hele tijd aan de onderbroekjes van de dames enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KAMEEEEHAAAAMEEEE HAAAAAAA mofo
hahaha nee geen drama, maar zeg eens en even hoe jij erover denkt,, christelijk opggevoed of niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh sorry...
als je even precies zegt hoe je wil dat ik doe, zal ik dat doen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dragon Ball was nog wat vreemder, dan zitten mensen de hele tijd aan de onderbroekjes van de dames enzo
mawquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zit natuurlijk niet voor de TV die shit te kijken. Ben wat aan het doen op mijn hoofdscherm, op mijn linkerscherm bolk ik, en ik volg die serie voor 20% op m'n rechter scherm
als jij even de antwoorden geeft zal ik je natypenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee geen drama, maar zeg eens en even hoe jij erover denkt,, christelijk opggevoed of niet?
s01e01 begint, Bulma begint gewoon d'r gun te legen op Goku (een kind), niet wetende dat ie dat wel kan hebben.quote:
Ja maar niet voor de tvquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maw
je zit die serie te kijken
Niks mis mee, heb laatst nog Dragon Ball Z Broly gekeken..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maw
je zit die serie te kijken
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
s01e01 begint, Bulma begint gewoon d'r gun te legen op Goku (een kind), niet wetende dat ie dat wel kan hebben.
Drie minuten later slapped Goku d'r op d'r vagijn omdat ie de piemel mist.
Weer drie minuten later geeft Bulma aan bij Goku dat neuken er niet in zit (Goku is nog niet eens 10)
Die shit is unhinged, hilarisch
Link?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
s01e01 begint, Bulma begint gewoon d'r gun te legen op Goku (een kind), niet wetende dat ie dat wel kan hebben.
Drie minuten later slapped Goku d'r op d'r vagijn omdat ie de piemel mist.
Weer drie minuten later geeft Bulma aan bij Goku dat neuken er niet in zit (Goku is nog niet eens 10)
Die shit is unhinged, hilarisch
hahaha je bent zo van het niet antwoorden, ik denk heb echt heel veelnpersoonlijk al gegeven naar je. maar je bent beetje lastig zou hier openbaar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als jij even de antwoorden geeft zal ik je natypen
Dingen niet kijken omdat je je daar te volwassen voor voelt, of denkt dat dat niet hoort op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb laatst nog Dragon Ball Z Broly gekeken..
Whut? Ik ben 12 ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dingen niet kijken omdat je je daar te volwassen voor voelt, of denkt dat dat niet hoort op jouw leeftijd
Gewoon kijken waar je zin in hebt omdat je een volwassen iemand bent en dat zelf wel kunt bepalen
Ik heb het zelf uit volledig legale downloadbronnen, maar je kunt hier ook een 14-day trial gebruiken als je 't echt wil kijkenquote:
Helemaal mooi, ik neem mijn flippo albums meequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na school achter de gymzaal ke?
Zie je straksquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Helemaal mooi, ik neem mijn flippo albums mee
Wie blijft er nou op het schoolpleinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:20 schreef kree het volgende:
komt iemand me nog ff knuffelen in het hoekje schoolplein ?
klopt, doe lekker waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb laatst nog Dragon Ball Z Broly gekeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |