Nee niet echt, plus hij moet die vrouw ook nog flink wat betalen, bij elkaar opgeteld is dat zo'n beetje zijn hele kapitaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:59 schreef theunderdog het volgende:
en dat hij die miljoenen makkelijk kan betalen.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:59 schreef theunderdog het volgende:
Ik denk dat wij erachter gaan komen dat het allemaal 0 politieke consequenties voor hem heeft, en dat hij die miljoenen makkelijk kan betalen.
Die miljoenen aan de vrouw waren een stuk minder geweest als hij zijn kop over haar had gehouden na de eerste veroordeling. Een zelfverklaarde aanrander is nu ook veroordeeld voor fraude in een week waarin hij Poetin heeft aangemoedigd Nederland aan te vallen. Daarnaast staat hij op tape terwijl hij mensen onder druk zet stemmen te vervalsen en zijn er doden gevallen bij zijn coup poging.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel politiek.
En voorlopig heeft hij nog geen cent betaald en ik denk ook niet dat hij dit gaat doen. Dat zijn beide rechtszaken veel te dubieus en politiek geïnspireerd voor, daar zo’n vriend en vijand het over eens.
Dat stuk komt uit de Telegraaf en heeft met journalistiek helemaal niets te maken. "Van onze correspondent" staat er ook boven, en dat snap ik wel, want hier wil je als journalist je naam niet boven hebben staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiterst dubieus dus, en zeker niet een ‘blinde ‘ vrouwe justitia, maar een politiek showproces. Het ironische is dat Trump alleen maar gaten spint bij dit soort zaken.
Zijn fans zijn irrelevant. Debieltjes die je moet negeren. Waar het omdraait zijn de mensen die zowel Trump als Biden debiel vinden. Zullen deze mensen weigeren te gaan stemmen, of gaan ze voor Biden of Trump.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles is koren op de molen van dat volk. Zelfs al wordt Trump schuldig bevonden aan het wurgen van een zwerver, dan zullen zijn fans hem alsnog op het schild hijsen.
Bron?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee niet echt, plus hij moet die vrouw ook nog flink wat betalen, bij elkaar opgeteld is dat zo'n beetje zijn hele kapitaal
Hij heeft een tijdje terug onder ede verklaard dat hij rond de 400 miljoen dollar direct beschikbaar zou hebben. Deze beide zaken gaan daar samen ruim overheen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bron?
Voor iemand die is veroordeeld voor fraude, lijkt mij toch dat hij ook wel zijn vermogen 'geheim' heeft weten te houden.
Volgens andere bronnen is hij multi-miljadair.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug onder ede verklaard dat hij rond de 400 miljoen dollar direct beschikbaar zou hebben. Deze beide zaken gaan daar samen ruim overheen.
Om dan te kunnen voldoen zal er iets verkocht moeten worden, van het eigen bezit of via het familiebedrijf.
Maar de fraude kan evengoed zijn begaan om een soort luchtkasteel overeind te houden…
Volgens mij zie ik de bewering dat hij hier blut aan zou gaan eigenlijk nauwelijks voorbij komen. Dat het ook voor hem financieel een flinke klap zal zijn lijkt me echter wel duidelijk. En voor de continuïteit van het bedrijf is het ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens andere bronnen is hij multi-miljadair.
Volgens mij is heel dat 'Trump wordt blut' vooral wensdenken van sommige.
Geen idee hoor, volgens mij weet niemand precies hoe het zit. Maar ik kan me prima voorstellen dat zijn vermogen voor het grootste deel niet heel liquide is. En er zullen zoals gebruikelijk ook de nodige schulden tegenover staan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar achten wij een trump onder ede verklaring?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug onder ede verklaard dat hij rond de 400 miljoen dollar direct beschikbaar zou hebben.
Oh, volkomen onbetrouwbaar uiteraard. Hij heeft een vrij sterke traditie van dingen mooier voorspiegelen dan ze zijn en overal een rotzooi achterlaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar achten wij een trump onder ede verklaring?
Hij zal wel met zijn hand achter zijn rug zijn vingers gekruist hebben en daarom gewoon weer wat gezegd hebben.
Dat ligt denk ik aan waar het om gaat. Hij zal toch terughoudend moeten zijn want als hij onder ede liegt over iets wat redelijk makkelijk na te gaan is kan hij flink in de problemen komen. In Amerika staan stevige straffen op meineed maar misschien nog belangrijker dat is iets waar zijn achterban ook wel problemen mee zou kunnen hebben. Zeker de Evangelicals.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar achten wij een trump onder ede verklaring?
Hij zal wel met zijn hand achter zijn rug zijn vingers gekruist hebben en daarom gewoon weer wat gezegd hebben.
Miljardair zijn wil niet zeggen dat je ook miljarden aan cash hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij iedere rechtszaak tegen hem probeert te draaien tot iets waar hij een (politiek) slaatje uit kan slaan. Zolang het civiele zaken zijn draait ie er de bal niet voor in en heeft ie wellicht sponsors en donoren die de financiele schade wat verlichten. En voor strafzaken gokt ie er ongetwijfeld op dat ie de verkiezingen wint en zichzelf gratie kan verlenen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik aan waar het om gaat. Hij zal toch terughoudend moeten zijn want als hij onder ede liegt over iets wat redelijk makkelijk na te gaan is kan hij flink in de problemen komen. In Amerika staan stevige straffen op meineed maar misschien nog belangrijker dat is iets waar zijn achterban ook wel problemen mee zou kunnen hebben. Zeker de Evangelicals.
Dat is juist de crux van deze zaak. Tegen de belastingdienst zei hij van niet, tegen de banken van wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als hij in beroep wil zal hij toch echt eerst die 463 miljoen moeten neerleggen, en wanneer moet dat? Binnen twee weken? Succes met cash vrijmaken. En daarnaast: 100 miljoen voor E Jean Carroll was waarschijnlijk al lastig om te regelen. Als hij dat niet op tijd heeft gedaan kan er uit die zaak nog beslag op bezit worden gelegd. Kredietverstrekkers zullen nu ook wel even gaan nadenken....quote:Volgens mij is heel dat 'Trump wordt blut' vooral wensdenken van sommige.
Er is al 35.000 ingezameld op GoFundMe.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:35 schreef recursief het volgende:
sponsors en donoren die de financiele schade wat verlichten. E
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is al 35.000 ingezameld op GoFundMe.
https://www.gofundme.com/f/stand-with-trump-raise-the-settlement
Of er partijen gedupeerd zijn of graag zaken doen met Trump, doet niet ter zake. Het gaat erom of hij - of zijn bedrijf - bewust fraude heeft gepleegd. Als dat is bewezen, dan kan hij worden vervolgd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiterst dubieus dus, en zeker niet een ‘blinde ‘ vrouwe justitia, maar een politiek showproces. Het ironische is dat Trump alleen maar gaten spint bij dit soort zaken.
Dat zou best mogelijk zijn. En dan kan dat wss zelfs zonder rechtszaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand of dit de deur openzet voor eisen van kredietverstrekkers? Trump heeft ook tegen die banken gelogen, het lijkt me dat daar consequenties aan zitten. Als in "terstond opeisbaar" en dergelijke?
Hij zal wel moeten want dan kan hij wat extra inkomen genereren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Hathor het volgende:
Die man kan met de beste wil van de wereld toch niet meer in het Witte Huis plaatsnemen? Dat zou een ongelofelijke freakshow zijn.
Het is niet anders als de debiele Amerikanen daar voor kiezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Hathor het volgende:
Die man kan met de beste wil van de wereld toch niet meer in het Witte Huis plaatsnemen? Dat zou een ongelofelijke freakshow zijn.
Passief en actief stemrecht raak je niet zomaar kwijt. ( En terecht ook). Aangezien dit een civiel proces is zal dit geen gevolgen hebben vermoed ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:50 schreef theunderdog het volgende:
Heeft dit overigens nou nog enige consequenties voor zijn politieke ambities? of kan in de Amerikaanse politiek iemand die pas is veroordeeld, gewoon gezellig mee blijven doen als president-kandidaat?
Wat een land...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |