Nog steeds een betere optie dan wanneer ik een mash-up had geprobeerd met Hercule Poirot of Jurriaan de Cockquote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rosherlockger_Epiaholmeles
Mocht ik ooit een nieuw account nodig hebben
Ik wil naar huisquote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoop voor jullie dat jullie meer zin hebben in deze maandag dan ik
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoop voor jullie dat jullie meer zin hebben in deze maandag dan ik
quote:
Hiermee vergeleken gaat het bij mij uitstekendquote:Op maandag 19 februari 2024 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit omschrijft heel goed wat ik voel
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik heb vooral last van collega's die moeilijk doen alleen maar omdat ze belangrijk gevonden willen worden... Kan altijd slecht tegen die mensen die alleen maar het negatieve zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit omschrijft heel goed wat ik voel
Dat is wel werkquote:Op maandag 19 februari 2024 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele morgen een collega geholpen, dus ik heb nog niks gedaan aan mijn eigen werk.
Dit is over de lijn, uw zult spoedig merken wat hiervan de consequenties zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan haar vragen, zij weet heel goed waarom dat is
Vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer is hij jarig? Mijn schoonvader is morgen jarig.
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van cyan’s vaderquote:
De taart is al op, sorry.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van de verjaardag van cyan’s vader
Ohquote:
Aan je PI te zien heb jij óók een geweldige maandag?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik feliciteer de moeder van Cyan met de verjaardag van de vader van Cyan.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja nou laat dan maar.
@:georgem van harte gefeliciteerd met je schoonvader!
Ik zei niet voor niks dat het gisteren werd gevierd.quote:
Als ik mijn verjaardag op een andere dag vier, heb ik nog steeds wel taart op mijn échte verjaardag!quote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei niet voor niks dat het gisteren werd gevierd.
Schoonvader van George, gefeliciteerd met de verjaardag van de vader van Cyan! En vice versa natuurlijk!quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen nu écht gefeliciteerd met de verjaardag van cyan’s vader
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.
Ik zit vooral mezelf in de weg, ben weer angstig.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
![]()
En goed bezig kat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja, dat soort mensen.
Ik zit vooral mezelf in de weg, ben weer angstig.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net wel even lekker gewandeld en voor vanmiddag heb ik alleen nog wat simpele klusjes gepland staanEdit: en de kat zorgt goed voor mij, hij heeft me net zo lang zitten aanstaren totdat ik even op de bank ging zitten in plaats van meteen weer achter mijn laptop en nu ligt hij lekker op mijn schoot te knorren
![]()
en
voor kat
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Die klacht mag je dan neerleggen bij m'n vader.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik mijn verjaardag op een andere dag vier, heb ik nog steeds wel taart op mijn échte verjaardag!
Zit hij op Fok? Ik weet niet hoe ik anders in contact met hem zou moeten komen. Ik ken helemaal niemand die jouw vader kent en die de boodschap misschien aan hem door zou kunnen gevenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die klacht mag je dan neerleggen bij m'n vader.
Ik vind het wel een stoere beslissing.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Irene Schouten stopt per direct met schaatsen
Ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoere beslissing.
O zeker! Maar ik vind het ook wel jammerquote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoere beslissing.
Dat lijkt me geen tekortkoming van mijn kant.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit hij op Fok? Ik weet niet hoe ik anders in contact met hem zou moeten komen. Ik ken helemaal niemand die jouw vader kent en die de boodschap misschien aan hem door zou kunnen geven
Verbaasd mij niets. Het reizen ging haar steeds meer tegenstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Wel jammer voor de ploegenachtervolging, hadden we eindelijk een ingespeeld team waar geen discussie over was en die gewoon de komende jaren favoriet zou zijn valt nu de belangrijkste schakel weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
Beter wordt het eigenlijk ook niet meer voor haar, dus ook wel knap om op je hoogtepunt gewoon te stoppen.
Al is het wel jammer.
Het gaat best eigenlijk hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aan je PI te zien heb jij óók een geweldige maandag?
Gelukkig maarquote:
Jaaa ja met carnaval had je nergens last van Kortjakjequote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Werkgeneuzel, en al nu al een maand met griep en verkouden constant. Ben dat wel beu. Chagrijnig.
Kortom, het zonnetje in huis.
*streept aantal gouden medailles weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht:
Ook met carnaval had ik er last van hoor. Dat heb ik zeker gemerkt aan alle pijntjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ja met carnaval had je nergens last van Kortjakje
Nee hoor, sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |