quote:
Op vrijdag 16 februari 2024 06:55 schreef KoningWouter het volgende:[..]
Ja doet me echt goed merk ik. Alleen het afvallen wil nog niet echt lukken weeg nog steeds hetzelfde.
Dus vanavond maar eens proberen een wat kleinere maaltijd te nemen.
En overdag geen 4 maar 2 boterhammen eten.
Op zijn @:Harrie 's: "Uiteindelijk prop ik het toch allemaal zelf in mijn kop."

Nu ben ik geen voedings deskundige want ik blijf in vorm door mijn Bier-Dieet wat tevens inhoud dat ik overdag zo goed als niks eet (simpelweg omdat ik geen honger heb) waardoor ik in balans blijf en nu ik de 45 voorbij ben moet ik af en toe wel een beetje opletten

maar:
Als ik jou verhalen lees moet je niet direct te snel willen met alles hoe moeilijk dat wellicht ook klinkt want je wil resultaat maar zo makkelijk werkt het niet heb ik wel gezien bij mensen die dicht bij mij staan

Eet je te weinig... val je niet af
eet je de verkeerde dingen val je niet af
eet je op de verkeerde momenten val je niet af
als je meer gaat bewegen heb je meer eten nodig
dus mijn advies is serieus, laat je doorverwijzen naar iemand die er verstand van heeft en zorg er voor dat je straks niet doordat je jezelf negatief voelt door te weinig eten je weer meer pillen gaat pakken want dat is volgens mij nog een veel grotere uitdaging en stap voor stap en niet alles tegelijk is denk ik beter.
Natuurlijk heb ik geen idee wat jij op een dag allemaal in je kop propt en of dat minder kan maar dat weet je natuurlijk zelf het beste

maar volgens mij ben je gewoon goed bezig

dus niet zo'n haast. Geef het tijd