Zat er niets moois tussenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon 2 boekenwinkels in geweest en niets gekocht
heb liever de klassieke emo.gifquote:
Jammer, maar je vindt vast wel weer iets nieuws ergensquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had het al of het was niet leuk.
Dit wordt het nieuwe normaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb liever de klassieke emo.gif
In mijn eigen kastquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar je vindt vast wel weer iets nieuws ergens
Neem je tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een tweede zittingKon bij de eerste zitting niet goed genoeg legen omdat de meeting sneller kwam dan verwacht
Ja nu kan het welquote:
Jepquote:
Ik las zonder broekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga therapie aanvragen. Helemaal ontdaan dat ik zonder boek(en) ben thuisgekomen
Gewoon treinabbo nemen en het hele land doorkruizen voor de beste boekwinkelsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga therapie aanvragen. Helemaal ontdaan dat ik zonder boek(en) ben thuisgekomen
Geen boek gekocht, nu wil je een sessie boekenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Webwinkels hebben gelukkig wel genoegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon treinabbo nemen en het hele land doorkruizen voor de beste boekwinkels
Ja maar die hebben niet de charme van een boekwinkelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Webwinkels hebben gelukkig wel genoeg
Correct.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet de charme van een boekwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |