SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hoe is het trouwens met de punten. speklap eenzaam aan kop zie ik...How can I make this topic about me?![]()
sorrybolkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Je bent me voor... Ik wilde een nieuw topic openen...
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef Speklap3000 het volgende:
Ben sowieso niet echt aan het werkenbolk
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is tijd voor de middagpauze.![]()
![]()
Even naar de supermarkt voor het avondeten. Even kijken of er ook wat in de bonus is.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hoe is het hierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hagelslagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de supermarkt voor het avondeten. Even kijken of er ook wat in de bonus is.Maar of je dat als avondeten wil...
![]()
![]()
Ja, we zitten aan de middagpauze. En Rob geeft FOK! koffie.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb ook nog snert. Misschien dat ook maar eens opmaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
HagelslagMaar of je dat als avondeten wil...
How can I make this topic about me?![]()
Nog iets van 4 uur volmaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
Maar wel bijna klaar met werkdagHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog iets van 4 uur volmaken.![]()
![]()
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat zou ik zo willen, even een paar uur slaap pakken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: