abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212593691
Ik was te laat voor Den Uyl, maar zat wel in de vorige van Exvero. Rol deze ook rustig door.
pi_212593840
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Exvero 2
Link
https://www.collincrowdfu(...)21b4b6ec503c2ac6ba13

vorige lening 350.000 tegen 5,5% (36 mnd)
huidige lening 325.000 tegen 7% (48 mnd)
Jullie zijn geweldig! Ik had weer een inleg bij elkaar geschraapt en val direct met m'n neus in de boter. Ik ga weer door met schrapen voor de volgende.
pi_212594241
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Jaco078 het volgende:
Ik was te laat voor Den Uyl, maar zat wel in de vorige van Exvero. Rol deze ook rustig door.
Ik was ook te laat voor den Uyl. Ga ook Exvero nu maar doorrollen. Vind 7% Wel wat laag voor dit moment.Had mijn geld dus liever naar de nazaat van Joop met ook zeer goede zekerheden gebracht.
pi_212594549
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Jaco078 het volgende:
Ik was te laat voor Den Uyl, maar zat wel in de vorige van Exvero. Rol deze ook rustig door.
Idem, hier ook doorgerold.
pi_212594578
Nieuwe Collin lening met een 2e hypotheek:

Praktijk Relou B.V.
¤ 150.000 | 9,0% rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/praktijk-relou-b-v/
pi_212595403
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Ik was ook te laat voor den Uyl. Ga ook Exvero nu maar doorrollen. Vind 7% Wel wat laag voor dit moment.Had mijn geld dus liever naar de nazaat van Joop met ook zeer goede zekerheden gebracht.
Idem, te laat voor den Uyl, geeft wat gedoe als je voor het stoplicht staat.
Ivo uit Vessem ook nu weer meegenomen. Ivo is begaan met het dorp en gaat niet voor de fast & easy ¤ . Woont vlgs mij zelf ook in de straat (zie KvK OG bvtje). Pand 21-21a en het voormalig café op 40 hadden ook fast omgeturnd kunnen worden tot huisvesting voor arbeidsmigranten, maar het ene zijn hotelkamers (21-21a) en het andere keurige woningen (40a-d) geworden. Compliment. Rente in verhouding tot zekerheden, had zelf liever misschien ook wat meer % gehad, stukje regio-gunning vanwege kwaliteit & doel dus. *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door peterc op 26-02-2024 13:58:04 ]
pi_212596423
Er investeren peoples 20k & 46k & 61k in Exvero2, dan gaat het rapido, nu 125k to go.
Jammer geen incentive, B:)B B:)B Beerze biertje lust ik wel
pi_212596611


[ Bericht 100% gewijzigd door Slingervinger op 26-02-2024 14:56:47 (verkeerde topic) ]
pi_212596823
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:35 schreef Slingervinger het volgende:
Het is hier meen ik al eens vaker langsgekomen: bij Raisin is een deposito uitbetaald, geld staat op de rekening maar als je wil herinvesteren krijg je toch een melding "onvoldoende saldo" Er was een mogelijkheid dit te omzeilen maar dat ben ik even kwijt. Weet iemand dat nog?
Ik denk dat je je vraag in het verkeerde topic hebt geplaatst ;)
pi_212596868
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Ik denk dat je je vraag in het verkeerde topic hebt geplaatst ;)
klopt, excuus
pi_212597824
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:56 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
klopt, excuus
Gebeurd ons allemaal wel eens 👍🏻
pi_212598755
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:18 schreef peterc het volgende:
Er investeren peoples 20k & 46k & 61k in Exvero2, dan gaat het rapido, nu 125k to go.
Jammer geen incentive, B:)B B:)B Beerze biertje lust ik wel
Nu een met ¤101.500 dus zo komt hij inderdaad wel vol voor hij woensdag officieel open gaat.
Blijkbaar ook terugtrekkers of investeerders die hun bedrag verhogen want nu nog 70k te gaan.
pi_212599740
Toch nog op tijd voor Exvero. Ik had graag wat meer projecten gehad die open gaan in het weekend of 's avonds, overdag heb ik meestal geen tijd.

Tevens voor het eerst in 7 jaar heb ik weer eens geïnvesteerd bij duurzaaminvesteren.
9,5%, 3 jr, aflossingsvrij, 1e hyp. op kassencomplex. En geen kosten wegens 10-jarig bestaan van duurzaaminvesteren. (Dit platform komt hier zo weinig langs dat we er volgens mij niet eens een afkorting voor hebben.)
Er staat nog wat open maar gaat erg snel. Ziet iemand nog grote bezwaren? Wat mij vooral opvalt is dat er weinig over de huurder gesproken wordt. Leegstand van de kassen zal de inkomsten en uitwinwaarde behoorlijk drukken.
pi_212599846
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef peterc het volgende:

[..]
Woont vlgs mij zelf ook in de straat (zie KvK OG bvtje).
Pitch geeft dat ook aan "Hij bezit diverse panden in Vessem, nagenoeg allemaal in de Jan Smuldersstraat waar Ivo en Annemarie tevens zelf wonen."
Rente is wel wat lager dan wat ik zou willen en wat ik de laatste tijd bij Collin heb meegenomen, maar ik heb hier ook mijn bijdrage aan gedaan.

Was al weer zo'n 4 maanden geleden dat ik voor het laatst een Collin project heb meegenomen, wel in die tijd een aantal bij HCN. Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op de herfinanciering van een varkenhouderij die oorspronkelijk voor eind januari gepland stond, maar die is er nog steeds niet. Intussen is er wel weer genoeg terug voor een nieuw project en het gaat me nu een beetje te lang duren om te blijven wachten.
pi_212600582
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:35 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

Tevens voor het eerst in 7 jaar heb ik weer eens geïnvesteerd bij duurzaaminvesteren.
9,5%, 3 jr, aflossingsvrij, 1e hyp. op kassencomplex. En geen kosten wegens 10-jarig bestaan van duurzaaminvesteren. (Dit platform komt hier zo weinig langs dat we er volgens mij niet eens een afkorting voor hebben.)
Volgens de OP is de afkorting DI :)
pi_212601562
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Exvero 2
Link
https://www.collincrowdfu(...)21b4b6ec503c2ac6ba13

vorige lening 350.000 tegen 5,5% (36 mnd)
huidige lening 325.000 tegen 7% (48 mnd)
Dank! Meegenomen en daarmee de diamanten status bereikt *O*
pi_212602193
AV*M Sea***foo*d gaat kopje onder......... :'( Maar onze inleg is niet naar de haaien, er is méér dan voldoende waarde in de 2e hypotheek inmiddels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
pi_212603659
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:28 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dank! Meegenomen en daarmee de diamanten status bereikt *O*
Dan hoef je vanaf nu niet langer op die ski's naar het werk :) ;)
Pecunia non olet
pi_212605111
CCF
https://www.collincrowdfund.nl/artem-herenstraat-en-weimarstraat/

1.500.000E - 9,0% - 18 maanden

Volgens mij een oude bekende voor sommigen?
pi_212605269
quote:
De eerstgenoemde wordt volgens schema a.s. donderdag afgelost. Dus mooi op tijd... :N
pi_212605495
Ccf
Sluisjesdijk afgelost.

Deze maar gebruikt om Exvero te verhogen.
pi_212605634
En daar is de link.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212605764
Zijn ze bij Duurzaam investeren wel goed wijs?

https://www.duurzaaminves(...)ium=email&utm_id=595

1% rente opjaarbasis!
pi_212605869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 10:48 schreef quepos het volgende:
Zijn ze bij Duurzaam investeren wel goed wijs?

https://www.duurzaaminves(...)ium=email&utm_id=595

1% rente opjaarbasis!
Maar deze maand nog wel zonder transactiekosten! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')