Jullie zijn geweldig! Ik had weer een inleg bij elkaar geschraapt en val direct met m'n neus in de boter. Ik ga weer door met schrapen voor de volgende.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Exvero 2
Link
https://www.collincrowdfu(...)21b4b6ec503c2ac6ba13
vorige lening 350.000 tegen 5,5% (36 mnd)
huidige lening 325.000 tegen 7% (48 mnd)
Ik was ook te laat voor den Uyl. Ga ook Exvero nu maar doorrollen. Vind 7% Wel wat laag voor dit moment.Had mijn geld dus liever naar de nazaat van Joop met ook zeer goede zekerheden gebracht.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Jaco078 het volgende:
Ik was te laat voor Den Uyl, maar zat wel in de vorige van Exvero. Rol deze ook rustig door.
Idem, hier ook doorgerold.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Jaco078 het volgende:
Ik was te laat voor Den Uyl, maar zat wel in de vorige van Exvero. Rol deze ook rustig door.
Idem, te laat voor den Uyl, geeft wat gedoe als je voor het stoplicht staat.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik was ook te laat voor den Uyl. Ga ook Exvero nu maar doorrollen. Vind 7% Wel wat laag voor dit moment.Had mijn geld dus liever naar de nazaat van Joop met ook zeer goede zekerheden gebracht.
Ik denk dat je je vraag in het verkeerde topic hebt geplaatstquote:Op maandag 26 februari 2024 14:35 schreef Slingervinger het volgende:
Het is hier meen ik al eens vaker langsgekomen: bij Raisin is een deposito uitbetaald, geld staat op de rekening maar als je wil herinvesteren krijg je toch een melding "onvoldoende saldo" Er was een mogelijkheid dit te omzeilen maar dat ben ik even kwijt. Weet iemand dat nog?
klopt, excuusquote:Op maandag 26 februari 2024 14:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vraag in het verkeerde topic hebt geplaatst
Nu een met ¤101.500 dus zo komt hij inderdaad wel vol voor hij woensdag officieel open gaat.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:18 schreef peterc het volgende:
Er investeren peoples 20k & 46k & 61k in Exvero2, dan gaat het rapido, nu 125k to go.
Jammer geen incentive,![]()
Beerze biertje lust ik wel
Pitch geeft dat ook aan "Hij bezit diverse panden in Vessem, nagenoeg allemaal in de Jan Smuldersstraat waar Ivo en Annemarie tevens zelf wonen."quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef peterc het volgende:
[..]
Woont vlgs mij zelf ook in de straat (zie KvK OG bvtje).
Volgens de OP is de afkorting DIquote:Op maandag 26 februari 2024 18:35 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Tevens voor het eerst in 7 jaar heb ik weer eens geïnvesteerd bij duurzaaminvesteren.
9,5%, 3 jr, aflossingsvrij, 1e hyp. op kassencomplex. En geen kosten wegens 10-jarig bestaan van duurzaaminvesteren. (Dit platform komt hier zo weinig langs dat we er volgens mij niet eens een afkorting voor hebben.)
Dank! Meegenomen en daarmee de diamanten status bereiktquote:Op maandag 26 februari 2024 10:04 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Exvero 2
Link
https://www.collincrowdfu(...)21b4b6ec503c2ac6ba13
vorige lening 350.000 tegen 5,5% (36 mnd)
huidige lening 325.000 tegen 7% (48 mnd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Dan hoef je vanaf nu niet langer op die ski's naar het werkquote:Op maandag 26 februari 2024 20:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dank! Meegenomen en daarmee de diamanten status bereikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze maand nog wel zonder transactiekosten!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:48 schreef quepos het volgende:
Zijn ze bij Duurzaam investeren wel goed wijs?
https://www.duurzaaminves(...)ium=email&utm_id=595
1% rente opjaarbasis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |