abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212537113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 11:07 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Wel een leuke om verder te komen bij de loyaliteitskorting.
Ik heb nog 1 project nodig voor Diamant status bij Collin. Toch doe ik niet mee omdat ik geen zin heb in een project dat zo overduidelijk in een grijs gebied opereert.
pi_212537170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:05 schreef Tjalala het volgende:
Kleine nieuwe Collin:

Klussenbedrijf boba en Gini s schoonmaak 777

¤ 25.000 | 8,0% rente | 60 maanden

Met tweede hypotheek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke kleine lening met m.i. ruime zekerheden in d.m.v. de 2e hypotheek op zo te zien een mooie nieuwbouwwoning.
Als er iemand een linkje van deze kleine lening kan bemachtigen dan hou ik mij zeker aanbevolen want deze zit natuurlijk heel snel vol.
pi_212537412
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Leuke kleine lening met m.i. ruime zekerheden in d.m.v. de 2e hypotheek op zo te zien een mooie nieuwbouwwoning.
Als er iemand een linkje van deze kleine lening kan bemachtigen dan hou ik mij zeker aanbevolen want deze zit natuurlijk heel snel vol.
Waarschijnlijk een onderaannemer. Niet veel te vinden over dit bedrijf.
pi_212537548
quote:
Kleine nieuwe Collin:

Klussenbedrijf boba en Gini s schoonmaak 777

¤ 25.000 | 8,0% rente | 60 maanden

Met tweede hypotheek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:50 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Waarschijnlijk een onderaannemer. Niet veel te vinden over dit bedrijf.
Ik kan er inderdaad ook, buiten werkspot, weinig over vinden.
Misschien kan @Jaco078 ons verder helpen?
pi_212537904
quote:
Er wordt een tweede hypothecaire inschrijving ter hoogte van ¤ 525.000,- op het woonhuis aan de Wolfspootstraat 16, 8245 JS te Lelystad,
:wtf:
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_212537938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:28 schreef nostra het volgende:

[..]
:wtf:
Iets verder staat:

Er zal naar verwachting op een later moment nog een aanvullende lening aangevraagd worden. De hypothecaire inschrijving zal ook voor die lening gelden, waarbij de investeerders in deze lening als eerste in rang zullen zijn ten opzichte van de toekomstige lening
pi_212537941
quote:
Kansloos om op in te schrijven inderdaad, dat zit zo vol. Verder zijn die kleine projecten altijd wel prima, aloude adagium: met 25k schuld heb jij als schuldnemer een probleem, met 2500k heeft de schuldgever een probleem.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_212537949
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Tjalala het volgende:
Er zal naar verwachting op een later moment nog een aanvullende lening aangevraagd worden.
Van een half miljoen? :+
Friedman on Donahue
pi_212537990
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:31 schreef nostra het volgende:

[..]
Van een half miljoen? :+
tot een half miljoen
pi_212538180
quote:

[..]
Wil ook wel meedoen met deze kleine lening.
pi_212538260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Wil ook wel meedoen met deze kleine lening.
Inderdaad interessant.
pi_212538293
Vermoedelijk morgenvroeg om 11 uur open aangezien er niks anders is aangekondigd.

Wvjg heeft volgende week weer een tranche(nummer 5) in het Italiaanse vastgoed.
(6 mnd, 8.5%)
pi_212545013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:56 schreef Tjalala het volgende:
Vermoedelijk morgenvroeg om 11 uur open aangezien er niks anders is aangekondigd.

Wvjg heeft volgende week weer een tranche(nummer 5) in het Italiaanse vastgoed.
(6 mnd, 8.5%)
zit morgen toch pas op 24 uur en nog geen 48 uur?
Linkje nog niet gelukt, bezig!
pi_212545047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
zit morgen toch pas op 24 uur en nog geen 48 uur?
Linkje nog niet gelukt, bezig!
48 uur regel bestaat niet meer. Met ECSP heb je het recht om binnen 4 dagen te annuleren.
pi_212545630
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:01 schreef Horsemen het volgende:

Ik kan er inderdaad ook, buiten werkspot, weinig over vinden.

Ik heb er zelf geen profiel, maar vind wel een Linkedin pagina voor de klusser, Boban, waarin aangegeven is "allelij klusjes en isoleren".
pi_212546110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef Aster1X het volgende:

[..]
Ik heb de AMA wel meegeluisterd en hoorde diverse opvallende uitspraken:
- De financiële situatie van de Max Property Group is ‘prudent’ volgens de financiële man.
- Ze hebben zelf ook meegedaan in leningen van Max Crowdfund. Hiervan staat nog ¤ 650.000 open waarvan ze 30% afgeschreven hebben.
- Ze zitten voor ¤ 238.000 in Blue Touch en daarvan komen regelmatig betalingen van binnen (toeval dat ze hier veel aandacht aan besteden?)
- De financiële situatie van Max Crowdfund is matig (mede door de rekening van de AFM ter hoogte van ¤ 75.000) en 5 minuten na het begin van de AMA werd al gezegd dat als Max failliet gaat de stichting zekerheden doorgaat met de afwikkeling van de projecten.
- Max Crowdfund wordt, in hun eigen woorden, afgewikkeld, afgerond, lamgelegd etc.
- De diverse leningnemers kwamen langs. Met sommigen is contact en vooruitgang, met anderen niet. De juristen hebben het in elk geval druk.
- Bij Corb*elo zijn ondertussen 14 panden verkocht, het geld ligt bij de ‘receivers’ en ze verwachten dit voor eind februari over te kunnen maken.
- De curator van Corb*elo laat ook Ch.lon Smith failliet gaan en heeft MAX gevraagd of ze nog vorderingen op hem hebben.
- De funding van de eerste lening via KOM duurde langer als gedacht maar het tempo gaat omhoog. Vandaag gaat project 2 live en men wil naar 1 project per week toe.
- Eén van de redenen dat MAX geen vergunning gekregen heeft van de AFM is omdat Felix B.. in het bestuur zat. De AFM heeft hem afgekeurd als bestuurder.

Bovenstaande is wat mij persoonlijk opviel als crowdfunder van MAX. Daarnaast ook het nodige over Kazpar waar ze nu dus mee verder gaan en andere zaken maar die zijn bij mij wat minder blijven hangen.
Voor de liefhebbers hierbij de link naar de AMA (AskMeAnything)van MAX gisteren.
https://maxpropertyfund-m(...)ressBarCopied%2Eview
pi_212549170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:36 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
Ik heb er zelf geen profiel, maar vind wel een Linkedin pagina voor de klusser, Boban, waarin aangegeven is "allelij klusjes en isoleren".
Wat mij opvalt is het hoge BS gehalte in hun bedrijfsprofiel, een zelden vertoond gezwam m.i. van deze twee zzp'ertjes. En wat sowieso niet uit hun omzet blijkt.

Van de een sluit de bedrijfsnaam al niet aan met de activiteit die genoemd wordt en de ander kan haar bedrijfsnaam niet eens spellen...
Pecunia non olet
pi_212549505
Linkje campers, waarbij de rentelast bij aanvang al 17k is..

Linkje

SPOILER
pi_212550117
quote:

[..]
open
pi_212550127
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:02 schreef peterc het volgende:

[..]
open
Meegenomen 👍🏻
pi_212550377
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:03 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Meegenomen 👍🏻
te laat. Wacht dus op beter. :)
pi_212550446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef Jaco078 het volgende:

Linkje

SPOILER
Herfinanciering, werkkapitaal, gefailleerd, renteverlaging, "doelbewust" minder campers verkopen in fucking 2022 _O-, laat maar.
Friedman on Donahue
pi_212550461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef Jaco078 het volgende:

Linkje

SPOILER
Ik laat deze van het duo Peppi en Kokki aan mij voorbij gaan. Er zijn twee redenen het duo en als tweede ben ik bang dat de campermarkt de laatste tijd overspoelt wordt met bedrijven en particulieren die hier geld denken te kunnen verdienen. Als de economie een beetje tegen gaat zitten zal hier behoorlijk de klad in komen. Of te wel voor mijn gevoel is deze markt over zijn top heen.
pi_212550812
Sig pakt goed door.
Beste investeerder in dit project,

Graag melden wij de voortgang in de uitwinning van de lening die officieel 19 januari 2024 had moeten worden afgelost.

Er is door een notaris van dhr. Drost gevraagd om een overzicht van de te betalen aflossing en alle bijkomende kosten die zijn gemaakt om deze aflossing af te dwingen. Er is aangegeven dat er 14 maart 2024 zal worden afgelost.

Wij zullen tot die datum alle acties blijven doen die we hebben ingezet om de aflossing van dit project af te dwingen en te bespoedigen.
Vandaag is online te zien dat de executieveiling is gepland op 27 maart aanstaande.
Zie https://www.openbareverko(...)einde-62-u-nieuwkoop en https://www.veilingbiljet.nl/kavel/3809/zuideinde-62-u-nieuwkoop

Wanneer op 14 maart 2024 de aflossing werkelijk zal plaatsvinden zal de veiling geannuleerd worden.

Met vriendelijke groeten,
Team SamenInGeld

Ben ik zeer blij mee, ook met het signaal voor de toekomst.
pi_212551754
vanochtend behoorlijk bedrag gestort in mijn MAX account, geen mailbericht ontvangen en kan ook niet zien om welke projecten het gaat. In elk geval wel (deels) waargemaakt wat in de AMA van eergisteren werd beloofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')