SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik al op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:44 schreef Pistolero het volgende:
Die Beelen trouwens, wat een genot. Dat gaat een hele grote worden.
De Read hypetrain is ook officieel vertrokken, jullie zijn allemaal van harte welkom.
Volgende week weer in Rome.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef bbuddybb het volgende:
Santi speelde weer aardig. Moet gewoon ff een goaltje maken.
Lingr heeft als lichte handicap dat hij totaal niet kan voetballen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Lingr Spinazzola zoveel ruimte gaf bij de 1-1. Snapte die wissel sowieso niet zo.
Het verschil tussen Roma uit en thuis valt gelukkig wel mee. Volgende week zijn wij met Geert en Timber aanzienlijk sterker. En hopelijk zonder Minteh.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef F.M.D. het volgende:
Best goed gespeeld maar daar heb je niks aan. Roma heeft het resultaat wat ze willen.
Mag weer onderaan de pikorde ja. Wel sterk in de duels.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lingr heeft als lichte handicap dat hij totaal niet kan voetballen.
Is wat vroeg, maar voegt inderdaad nog niet veel toe.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen wel voorzichtig gaan stellen dat Ueda het niet gaat worden bij Feyenoord.
Omdat ze het wel best vonden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Roma dat niet kan doorzetten na die 1-1 is niet iets wat ik direct vrees.
Hij compenseert het doordat hij ook niet kan verdedigenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lingr heeft als lichte handicap dat hij totaal niet kan voetballen.
tja vorig jaar schreven we timber ook af, hij is wel heel bedrijvig maar het type spel past niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen wel voorzichtig gaan stellen dat Ueda het niet gaat worden bij Feyenoord.
Er worden hier op tamelijke bizarre wijze prima spelers afgeschreven ja, dit kan niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet wat ik meemaak in dit topic.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet wat ik meemaak in dit topic.
Wij ook niet. Wegwezen.quote:
Niet geleerd van de fouten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er worden hier op tamelijke bizarre wijze prima spelers afgeschreven ja, dit kan niet.
Los van je act, wat heeft Lingr nou laten zien in al z'n invalbeurten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet geleerd van de fouten.
Timber ligt nog wakker van al die reacties vorig seizoen
Mensen die niet hopen op overwinningen van Nederlandse clubs in Europa waar nota bene je eigen club bij gebaat is, bijzondere rubriek is dat altijd. Dan is haat voor andere clubs dus eigenlijk groter dan je liefde voor je eigen club.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |