Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mijquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het zijn met de grijze haren van user @:Fok-it en user @:Mortaxx ?
Wrijf het er maar lekker in!quote:
Nee, hij ziet er uit als een jonge god.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mij
Ze zeggen van wel maar ik geloof dat niet. Anders had ik allang grijs moeten zijn. Of kaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef InzolVC het volgende:
Ik was 16 maar dit ging weer weg, en nu heb ik het afentoe. Hebben grijze haren echt met stres of ziekte te maken?
Misschien ben je wel kaal voordat het helemaal grijs isquote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee niet best inderdaad
Het geluk van een vader die snel grijs werd en wat traumas en stress waardoor het proces niet bepaald vertraagd is. Nog niet helemaal grijs gelukkig maar bakkebaarden zitten toch al aardig wat grijstinten rip.
Misschien gaat er ooit wel een Wilfred Geneetje overheen
Begon midden/eind 20 denk ik
Mijn baard wordt grijsquote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mij
Ga je die vervenquote:
Bedankt!!quote:Op maandag 19 mei 2025 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien ben je wel kaal voordat het helemaal grijs is
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word dit jaar 44 en heb ze nog steeds niet.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:38 schreef halfway het volgende:
58 hier nog steeds een volle bos met normale kleur, zit in de familie.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:34 schreef mschol het volgende:
ik loop tegen de 40 aan maar bij mij vallen ze gewoon uit ipv grijs te worden
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Nog niet. Zou het niet erg vinden.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ben 29 en heb nog geen grijze haren gespot.
quote:Op maandag 19 mei 2025 01:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Niet , dik in de 40, geen enkele grijze haar. Ik had graag een zilveren vos willen zijn op deze leeftijd. Slaat nergens op dat ik niet grijs word.
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben blond, voorkant is dat nog wel maar het wordt steeds wat donkerder, beetje roodachtig. Nog geen één grijze haar, ben 53.
@Jippie verwijder deze reacties eens.quote:
Ben jij al bijna 42? Damn tijd vliegt. Voelt alsof we nog allemaal nog in de 20 waren toen met dat Kastanova-topic en tijdperk en dat lijkt pas gisteren.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:47 schreef Seven. het volgende:
Laatst een paar weken niet geschoren en toen zag ik ineens dat het proces blijkbaar al is begonnen (ik ben bijna 42). Maar nog geen grijze haren op m'n hoofd.
Waarom? Graag geen pseudomod-gedrag.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:42 schreef Nober het volgende:
Wanneer kreeg jij grijze haren?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@:Jippie verwijder deze reacties eens.
Wat een tijd was dat, in het singles topic. Leuke dingen meegemaakt maar ik zat best wel in een unhinged periode. Mooie herinneringen, maar ik zou niet terug willenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ben jij al bijna 42? Damn tijd vliegt. Voelt alsof we nog allemaal nog in de 20 waren toen met dat Kastanova-topic en tijdperk en dat lijkt pas gisteren.
Dat is vrij bijzonder, tenzij je rood haar hebt.quote:
Nee, blond.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is vrij bijzonder, tenzij je rood haar hebt.
Bij mijn vriendin (43) zie je het ook nog niet goed, maar het zit er wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |