Ja mijn man vindt dat dus vreselijk en ikzelf ook dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Grijs haar is juist tof, ook als je nog jong bent. Ik heb een huisarts van een jaar of 28, en zij is al helemaal grijs, zo’n jong gezicht met dik, zilvergrijs haar. Het staat dat mens nice net de vrouwelijke versie van Geralt of Rivia. Het heeft iets cools en unieks of zo.
Zelf hoopte ik ook op wat grijs bij m’n slapen, want dat staat bij mannen badass. Maar mijn genen hebben andere plannen.
Dat snap ik dat je het ook helemaal niets kan vinden inderdaad. 30 is idd wel vrij jong om al grijs te worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja mijn man vindt dat dus vreselijk en ikzelf ook dus dat gaat niet gebeuren.
Vuile klootzak.gifquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het zijn met de grijze haren van user @:Fok-it en user @:Mortaxx ?
Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mijquote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zou het zijn met de grijze haren van user @:Fok-it en user @:Mortaxx ?
Wrijf het er maar lekker in!quote:
Nee, hij ziet er uit als een jonge god.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mij
Ze zeggen van wel maar ik geloof dat niet. Anders had ik allang grijs moeten zijn. Of kaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef InzolVC het volgende:
Ik was 16 maar dit ging weer weg, en nu heb ik het afentoe. Hebben grijze haren echt met stres of ziekte te maken?
Misschien ben je wel kaal voordat het helemaal grijs isquote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee niet best inderdaad
Het geluk van een vader die snel grijs werd en wat traumas en stress waardoor het proces niet bepaald vertraagd is. Nog niet helemaal grijs gelukkig maar bakkebaarden zitten toch al aardig wat grijstinten rip.
Misschien gaat er ooit wel een Wilfred Geneetje overheen
Begon midden/eind 20 denk ik
Mijn baard wordt grijsquote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morti zag er niet als een grijze paling uit volgens mij
Ga je die vervenquote:
Bedankt!!quote:Op maandag 19 mei 2025 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien ben je wel kaal voordat het helemaal grijs is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |