https://www.telegraaf.nl/(...)il-stoppen-met-levenquote:Dennis Schouten is ongelukkig en wil stoppen met leven. Dat maakt de 28-jarige presentator woensdagavond bekend in een nieuwe aflevering van Roddelpraat.
„Ik merk al enkele jaren dat ik er eigenlijk niet meer zoveel plezier in heb”, legt Schouten in de uitzending uit. „Ik heb er veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik heb voor mijzelf de conclusie getrokken dat ik niet meer op deze wijze verder wil.”
Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd. Op Instagram licht Schouten toe: „Aannemelijk is dat jarenlang experimenteren met medicatie in mijn pubertijd bepaalde dingen in mijn hoofd hebben beschadigd, ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Maar ik wil deze rit niet meer uitzitten. (...) Ik ga nog enkele jaren mee om alles en iedereen dat me lief is goed achter te laten. Daarna neem ik de regie over mijn eigen leven.”
Schouten vertelt zijn verhaal in het boek Dennis Schouten: Beschadigd, op weg naar de dood. De biografie is geschreven door Andries Jelle de Jong.
Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de hulp- en preventielijn Zelfmoord. Praat erover. Tel: 0800-0113 (gratis), 113 (regulier tarief) of www.113.nl.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Dapper verhaal en alle sterkte toegewenst voor de beste man als hij zich echt zo voelt.
Gelet op de bedenkelijke reputatie van deze knakker vind ik het moeilijk om te geloven
BNW / Mircodosing and the Psychedelic revolutionquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef myShizzle het volgende:
Ik vier komende maand mijn 8e jaar met zelfmoordgedachten.
Zodra mijn ouders het hoekje om zijn ben ik dat ook.
Jeeeeeeuj
Ja dit dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Gelet op de bedenkelijke reputatie van deze knakker vind ik het moeilijk om te geloven
Een vroegtijdig einde lijkt me niet ideaal maar als je anders met Jan Roos moet samenwerken zou ik toch gaan twijfelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef nietzman het volgende:
Wat gek als je de hele tijd in een baan om die sfeerspons van een Jan heen hangt en moet leven van het vermarkten van negativiteit.
Goede samenvattingquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef nietzman het volgende:
Wat gek als je de hele tijd in een baan om die sfeerspons van een Jan heen hangt en moet leven van het vermarkten van negativiteit.
Sterkte! Kamp zelf ook al een tijdje met die gedachten. De enige reden waarom ik het niet doe is de familie inderdaad (maar ook daar zit op een gegeven moment een limiet aan, zeker als je met de dag ongelukkiger wordt en je meerdere dingen hebt geprobeerd). Dus ik begrijp hem heel goed.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef myShizzle het volgende:
Jeeeeeeuj
KLB / Een hufter van Roddelpraat kondigt zijn zelfmoord aan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Goede samenvatting
Als je van etteren je verdienmodel hebt gemaakt snap ik dat het leven leeg aanvoelt.
Thanks en jij ook kop op héquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Sterkte! Kamp zelf ook al een tijdje met die gedachten. De enige reden waarom ik het niet doe is de familie inderdaad (maar ook daar zit op een gegeven moment een limiet aan, zeker als je met de dag ongelukkiger wordt en je meerdere dingen hebt geprobeerd). Dus ik begrijp hem heel goed.
Dit ja.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Dapper verhaal en alle sterkte toegewenst voor de beste man als hij zich echt zo voelt.
Doe eens normaal joh mafklapperquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind niks zo laf en waardeloos als mensen die spreken over het mogelijk, wellicht ooit zouden willen toepassen van suicide. Ik heb er geen respect voor en vind het zo ongelooflijk genant dat ik er boos van kan worden.
Ja, het leven is soms kut en het leven is soms zwaar maar wat denk je? Dat je daar uniek in bent? Arm sneeuwvlokje. Erken dan dat je lijdt en doe er wat aan. Ga zingeving zoeken in het verminderen van het lijden van anderen. Dan ben je een vent en mag je zwelgen in zelfmedelijden.
Twee zaken in het leven hebben mij deze inzichten gegeven. Het boek van Victor Frankl en de suïcide van mijn vader. Carpe diem.
Is het aandacht trekken of iemand die iets uitspreekt waar hij jaren mee zit?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel erg aandacht trekken dit natuurlijk. Als je het echt wil doe je het en loop je dat niet openbaar te maken.
En sowieso, sta er maar eens, daar net voor het einde, kijk dan maar eens of je het nog steeds wil.
Ik vind jou eigenlijk de kneus, gevoelloos wichtquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:05 schreef 111210 het volgende:
Dat je geilt op aandacht is 1 ding, maar dat je nu met zelfmoord je zelf in de schijnwerpers wil zetten is toch echt wel het dieptepunt.
Wat een kneus
als je zegt dat je over 10 jaar niet meer wilt leven is het gewoon een publiciteitsstunt voor je boekquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef aloa het volgende:
Op een of andere manier kan ik zelfs dit niet serieus nemen bij deze gek.
En anders horen we het wel over een aantal jaar.
Zou triest zijn als dit weer één of andere stunt voor de views is.
Ik wil al euthanasie sinds 2020/2021. Mijn moeder wilde me erin steunen/begeleiden (zij heeft zelf 40 jaar in de GGZ gewerkt, dus heeft mentaal chronisch zieke, uitbehandelde mensen zoals ik van dichtbij meegemaakt), maar is vorig jaar helaas door een ongeluk plotseling overleden. Mijn vader steunt me niet, maar goede vrienden wel. Die zien mijn intense lijden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef myShizzle het volgende:
Jeeeeeeuj
Zoals?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef Cockwhale het volgende:
Als ik die reacties op social media lees, ben ik blij dat ik mij gedistantieerd heb van actief gebruik van die beerput vol met idioten.
Nee hoor. Genoeg mensen die het vooraf aankondigen en het ook doen. Eelco de Gooijer bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel erg aandacht trekken dit natuurlijk. Als je het echt wil doe je het en loop je dat niet openbaar te maken.
Kan zelfs op nationale tv.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef Cupfighter het volgende:
Het lijkt mij sterk dat als je zelfmoordgedachte hebt dit gaat verkondigen in de Telegraaf
Heel veel succes gewenst.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg mensen die het vooraf aankondigen en het ook doen. Eelde de Gooijer bijvoorbeeld.
Ik ga waarschijnlijk zelf ook een euthanasietraject in. Zelfs bekend psychiater Menno Oosterhof (bekend ook van euthanasie) erkent mijn diepe lijden.
Ik wil op een nette manier dit leven verlaten met een waardig einde, geen suicide.
Dan ben ik oprecht benieuwd naar jouw advies voor mij. Ik ben bijna 47, heb autisme, adhd, borderline, een chronische eetstoornis van 30 jaar, ernstige angst-, en dwangstoornis, intense zelfhaat, chronische depressie en zelfhaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind niks zo laf en waardeloos als mensen die spreken over het mogelijk, wellicht ooit zouden willen toepassen van suicide. Ik heb er geen respect voor en vind het zo ongelooflijk genant dat ik er boos van kan worden.
Ja, het leven is soms kut en het leven is soms zwaar maar wat denk je? Dat je daar uniek in bent? Arm sneeuwvlokje. Erken dan dat je lijdt en doe er wat aan. Ga zingeving zoeken in het verminderen van het lijden van anderen. Dan ben je een vent en mag je zwelgen in zelfmedelijden.
Twee zaken in het leven hebben mij deze inzichten gegeven. Het boek van Victor Frankl en de suïcide van mijn vader. Carpe diem.
Dank je wel.quote:
Ik denk dat dat ook vaak mensen zijn in een euthenasietrajectquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg mensen die het vooraf aankondigen en het ook doen. Eelde de Gooijer bijvoorbeeld.
Ik ga waarschijnlijk zelf ook een euthanasietraject in. Zelfs bekend psychiater Menno Oosterhof (bekend ook van euthanasie) erkent mijn diepe lijden.
Ik wil op een nette manier dit leven verlaten met een waardig einde, geen suicide.
Veel sterkte en respect voor je keusquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:27 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dan ben ik oprecht benieuwd naar jouw advies voor mij. Ik ben bijna 47, heb autisme, adhd, borderline, een chronische eetstoornis van 30 jaar, ernstige angst-, en dwangstoornis, intense zelfhaat, chronische depressie en zelfhaat.
Het boek van Frankl ken ik. Heel indrukwekkend. Maar na het lezen ervan zijn mijn klachten niet weg. Heb vrijwel alle therapiëen gedaan die er zijn en natuurlijk medicatie geslikt. Niets heeft mogen baten. Wat kan ik nu nog doen? Serieuze vraag.
Je zelfhaat proberen te veranderen. Dat hoor je op nummer 1 te zetten. Bovenaan het lijstje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:27 schreef GwanGwaa het volgende:
Wat kan ik nu nog doen? Serieuze vraag.
Dit is wellicht het domste advies wat ik ooit heb gelezen. Denk je nou echt dat dit nog niet geprobeerd is door deze user?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zelfhaat proberen te veranderen. Dat hoor je op nummer 1 te zetten. Bovenaan het lijstje.
Ze vraagt serieus wat ze nog kan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is wellicht het domste advies wat ik ooit heb gelezen. Denk je nou echt dat dit nog niet geprobeerd is door deze user?
Ik weet bijna zeker dat daar in de therapieën die ze gehad heeft wel over gesproken is, dat heeft niet geholpen zei zequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze vraagt serieus wat ze nog kan doen.
Je gaat moeilijk stoornissen en depressies oplossen als je het jezelf niet gunt.
Ja en wat denk je nou zelf? Dat ze zich dat niet gunt? Zo simpel werkt mental health niet. Je hebt makkelijk lullen als je er zelf niks te maken hebt maar zeg dan niets.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze vraagt serieus wat ze nog kan doen.
Je gaat moeilijk stoornissen en depressies oplossen als je het jezelf niet gunt.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat daar in de therapieën die ze gehad heeft wel over gesproken is, dat heeft niet geholpen zei ze
Misschien moet ze de vraag dan niet stellen op een internetforum maar aan een psycholoog.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat denk je nou zelf? Dat ze zich dat niet gunt? Zo simpel werkt mental health niet. Je hebt makkelijk lullen als je er zelf niks te maken hebt maar zeg dan niets.
Man man man wat ben jij een engnek zeg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ze de vraag dan niet stellen op een internetforum maar aan een psycholoog.
Die overigens hetzelfde tegen haar zal zeggen als ik.
Bedankt voor je bijdrage aan het topic.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij een engnek zeg.
Ik heb even niks met haar te doen maar met jou chef.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan het topic.
Ik denk dat ze daar wel wat aan heeft.
Dit soort adviezen voelen als een belediging van mijn intelligentie. Een andere die ik vanavond elders te horen kreeg was het advies het carnivoor dieet te gaan volgen. ("Goed"advies, met een eetstoornis van 30 jaar). Sporten, mediteren etc etc, ik ken ze allemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zelfhaat proberen te veranderen. Dat hoor je op nummer 1 te zetten. Bovenaan het lijstje.
Klopt. Dit advies hoor ik natuurlijk al decennia lang. Maar als het niet lukt het te integreren dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ze de vraag dan niet stellen op een internetforum maar aan een psycholoog.
Die overigens hetzelfde tegen haar zal zeggen als ik.
Hij geeft zichzelf in ieder geval een flinke marge om zich te bedenken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Rnie het volgende:
Hij geeft zichzelf maximaal 10 jaar voordat hij zelfmoord pleegt.
Ergens geloof ik er geen hol van joh.![]()
Meermaals meegemaakt, diegenen die uit het leven willen stappen doen het gewoon zonder er woorden aan vuil te maken. 2 jeugdvrienden verloren op die manier, niemand die het aan zag komen. Diegenen die er de mond van vol hebben vragen gewoon om aandacht en doen het niet. En dit is er zo een.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt wel merken dat de meesten hier dit nooit in hun leven hebben meegemaakt, bewust. Als dit in je omgeving is gebeurd dan praat je wel anders. Triest volk hier.
Heel simpel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want? Iedereen weet toch dat deze jongen er alles aan doet om anderen door het slijk te halen met zn programma en alleen maar op aandacht zit te wachten. Kan hem hier echt niet serieus in nemen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk de kneus, gevoelloos wicht
Dit is niet waar, sommige mensen uiten wel degelijk hun suïcidale gedachten voor de daad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 04:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Heel simpel.
Mensen die hulp zoeken praten over zelfdoding.
Omdat een roep is er naar.
Mensen die echt willen die doen het gewoon zonder dat iemand het weet .
En je vind zo iemand gewoon ergens liggen
Wat kan ik zeggen GwanGwaa? Ik ken je als een heel fijne user en het raakt mij om dit te lezen. Als iemand mij zou vragen of jouw leven zin heeft dan zou ik dat beantwoorden met een volmondig ja. Ik kom op dit forum om mijzelf te uiten, om te sparren en om geconfronteerd te worden met de onzin die ik soms zeg. Jij geeft mij en anderen inzichten en kaatst zaken terug. Voor de één heel klein maar voor de ander heel groot. Dit forum is waardevol en jouw aanwezigheid eveneens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:27 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dan ben ik oprecht benieuwd naar jouw advies voor mij. Ik ben bijna 47, heb autisme, adhd, borderline, een chronische eetstoornis van 30 jaar, ernstige angst-, en dwangstoornis, intense zelfhaat, chronische depressie en zelfhaat.
Het boek van Frankl ken ik. Heel indrukwekkend. Maar na het lezen ervan zijn mijn klachten niet weg. Heb vrijwel alle therapiëen gedaan die er zijn en natuurlijk medicatie geslikt. Niets heeft mogen baten. Wat kan ik nu nog doen? Serieuze vraag.
Bij mannen worden dit soort klachten duidelijk minder door een paar keer goed van bil te gaan. Hoe het met vrouwen zit weet ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:27 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Misschien draagt het uiten van de gedachten wel bij aan de mogelijkheid tot het vinden van een acceptabele oplossing. Dat betekent natuurlijk niet dat het alleen maar aandachttrekkerij was. Dat is sowieso wel een cynische manier om een roep om hulp te vertalen hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meermaals meegemaakt, diegenen die uit het leven willen stappen doen het gewoon zonder er woorden aan vuil te maken. 2 jeugdvrienden verloren op die manier, niemand die het aan zag komen. Diegenen die er de mond van vol hebben vragen gewoon om aandacht en doen het niet. En dit is er zo een.
Bij een link als dit kijk ik soms wel even. Verder geen actief profiel of plaatsing van berichten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals?
Je leest het wel ondanks je 'distantiëring'.
[..]
Ga eens gauw inburgeren op fok.forum.ie! Wegwezen!
Het is niet ongewoon dat mensen die zich slecht voelen er voor zorgen dat anderen zich ook zo voelen. Net als met pesters.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik geloof de man best. Je moet ook wel een heel zeldzaam stuk vreten zijn om een boek over je zelfmoordgedachten bij elkaar te verzinnen.
Wat ik wel jammer vind is dat hij er blijkbaar voor gekozen heeft om in zijn (mogelijk korte) tijd op aarde zoveel mogelijk anderen het leven zuur te maken. Ook mensen in zijn eigen positie zouden compleet afgebrand worden in zijn showtje.
Dat doet wel af aan de sympathie die ik voor hem voel. Ik kem hem enkel van een klootzak zijn en omgaan met Jan Roos en zo zijn er meer mensen met twijfelachtig repertoire die vooral zelf met problemen blijken te kampen.
Viktor Frankl wel eens gelezen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg mensen die het vooraf aankondigen en het ook doen. Eelco de Gooijer bijvoorbeeld.
Samen met Jan Roos is het dan ook een ontiegelijk stuk vreten ja.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik geloof de man best. Je moet ook wel een heel zeldzaam stuk vreten zijn om een boek over je zelfmoordgedachten bij elkaar te verzinnen.
Wat ik wel jammer vind is dat hij er blijkbaar voor gekozen heeft om in zijn (mogelijk korte) tijd op aarde zoveel mogelijk anderen het leven zuur te maken. Ook mensen in zijn eigen positie zouden compleet afgebrand worden in zijn showtje.
Dat doet wel af aan de sympathie die ik voor hem voel. Ik kem hem enkel van een klootzak zijn en omgaan met Jan Roos en zo zijn er meer mensen met twijfelachtig repertoire die vooral zelf met problemen blijken te kampen.
Misschien heb je hier iets aan. Vriend van me over zijn zoon Willem. Peter werkt ook in de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:16 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik wil al euthanasie sinds 2020/2021. Mijn moeder wilde me erin steunen/begeleiden (zij heeft zelf 40 jaar in de GGZ gewerkt, dus heeft mentaal chronisch zieke, uitbehandelde mensen zoals ik van dichtbij meegemaakt), maar is vorig jaar helaas door een ongeluk plotseling overleden. Mijn vader steunt me niet, maar goede vrienden wel. Die zien mijn intense lijden.
Wens je heel veel kracht en sterkte toe.
Jawel hoor. Vechtlust om zijn boek te verkopen..quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef torentje het volgende:
Zo jong en dan geen vechtlust meer hebben.
"Waarom probeer je geen mindfulness" en andere dooddoeners. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat. Kind van een ouder zijn met munchhausen by proxy is heftig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:22 schreef grrrrg het volgende:
Misschien iets normalers gaan doen? Stukje gaan wandelen, etc
Dit is geen zelfmoord, dit wordt een verzoek tot euthanasie. Ik ken iemand die er een heel Twitter-account aan heeft gewijd en haar hele weg langs alle instanties deelt. Is niet zomaar een ding en je komt er niet zomaar voor in aanmerking.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef Cupfighter het volgende:
Het lijkt mij sterk dat als je zelfmoordgedachte hebt dit gaat verkondigen in de Telegraaf
dat is idd heel erg heftigquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Waarom probeer je geen mindfulness" en andere dooddoeners. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat. Kind van een ouder zijn met munchhausen by proxy is heftig.
Zoraya?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is geen zelfmoord, dit wordt een verzoek tot euthanasie. Ik ken iemand die er een heel Twitter-account aan heeft gewijd en haar hele weg langs alle instanties deelt. Is niet zomaar een ding en je komt er niet zomaar voor in aanmerking.
Als er iets misgaat in je brein. En je brein niet genoeg "gelukshormonen" aanmaakt, of een andere stoornis waardoor de wereld niet goed bij je binnenkomt, kun je alle miljoenen en vrouwen en liefde en alles hebben maar dan betekent het niets. Want je kunt het geluk niet "voelen".quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:56 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Dennis Schouten heeft alles wat ik niet heb.
- Heel veel geld, 5 euro per maand aan donaties klinkt weinig, maar Jan Roos en Dennis zouden daar echt niet zitten als het om enkele duizenden per maand zou gaan ...
- Heel veel aandacht op straat (niemand kijkt naar mij om)
- Een koophuis (ik woon in een sociale huurwoning)
- Een super dure auto (ik heb een tweedehands auto)
- Een sociaal leven en feesten in een leuk café ( heb ik ook niet )
- Hij kan via instagram met zoveel 1000 mooie en knappe meiden afspreken ( ik kan niet aan een meisje komen)
En dan alsnog dood willen, met die theorie zou ik eerder dood moeten, want ik heb niets wat hij heeft
Dit is altijd zo een simpele gedachtequote:Op donderdag 15 februari 2024 12:56 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Dennis Schouten heeft alles wat ik niet heb.
- Heel veel geld, 5 euro per maand aan donaties klinkt weinig, maar Jan Roos en Dennis zouden daar echt niet zitten als het om enkele duizenden per maand zou gaan ...
- Heel veel aandacht op straat (niemand kijkt naar mij om)
- Een koophuis (ik woon in een sociale huurwoning)
- Een super dure auto (ik heb een tweedehands auto)
- Een sociaal leven en feesten in een leuk café ( heb ik ook niet )
- Hij kan via instagram met zoveel 1000 mooie en knappe meiden afspreken ( ik kan niet aan een meisje komen)
En dan alsnog dood willen, met die theorie zou ik eerder dood moeten, want ik heb niets wat hij heeft
Robin Williams, Chris Cornell.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als er iets misgaat in je brein. En je brein niet genoeg "gelukshormonen" aanmaakt, of een andere stoornis waardoor de wereld niet goed bij je binnenkomt, kun je alle miljoenen en vrouwen en liefde en alles hebben maar dan betekent het niets. Want je kunt het geluk niet "voelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |