Dennis Schouten (28) ongelukkig: ’Ik wil stoppen met leven’Dennis Schouten is ongelukkig en wil stoppen met leven. Dat maakt de 28-jarige presentator woensdagavond bekend in een nieuwe aflevering van Roddelpraat.
„Ik merk al enkele jaren dat ik er eigenlijk niet meer zoveel plezier in heb”, legt Schouten in de uitzending uit. „Ik heb er veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik heb voor mijzelf de conclusie getrokken dat ik niet meer op deze wijze verder wil.”
Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd. Op Instagram licht Schouten toe: „Aannemelijk is dat jarenlang experimenteren met medicatie in mijn pubertijd bepaalde dingen in mijn hoofd hebben beschadigd, ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Maar ik wil deze rit niet meer uitzitten. (...) Ik ga nog enkele jaren mee om alles en iedereen dat me lief is goed achter te laten. Daarna neem ik de regie over mijn eigen leven.”
Schouten vertelt zijn verhaal in het boek Dennis Schouten: Beschadigd, op weg naar de dood. De biografie is geschreven door Andries Jelle de Jong.
https://www.telegraaf.nl/(...)il-stoppen-met-levenNet naar het filmpje gekeken. Althans flarden. Wie meer dan 10 seconden achter elkaar naar Jan Roos kan kijken en luisteren verdient een lintje. Dit is amateurtoneel van het slechtste soort. De meest walgelijke 1 april "grap" ooit. Die verdienen meer dan een nekschot. Schandalig.
Dit is Gordon en Geer in duplo. Gooi dit topic niet op slot. Ik ben woest. Ik zal niet zeggen dat ik momenteel vecht voor m'n leven, maar het scheelt niet veel. Ik weet wel dat als ik zo door moet gaan het niet meer hoeft. Dat ga ik echter niet tien jaar van te voren aankondigen. Waarschijnlijk zuip ik me een stuk in de kraag en op post: 'Ik ben ff pissen.'. Geen hond heeft ook maar ene zak aan mij. Maar de onbeschaamdheid van deze zelfkicker, die er op kickt anderen te beschadigen en er genoegen uit haalt mensen te beledigen samen met de randdebiel Jan Roos.. Ik zal niet refereren aan FOK!-zelfmoorden of aan het overlijden van FOK!ers. Maar dit is tenenkrommend. Bij gebrek aan talent zijn IM laten schrijven door een ander. Deze zelfkicker schrijft het zelf van zich af. En zal nooit doot gaan. Net zoals FOK!. Wij zijn de types niet om het lootje te leggen. Om de dooie doot niet.

Trusten. Tot merrege. FF pissen.
[ Bericht 5% gewijzigd door tong80 op 15-02-2024 11:42:08 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !