abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 20:26:03 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212428522
Dennis Schouten (28) ongelukkig: ’Ik wil stoppen met leven’

Dennis Schouten is ongelukkig en wil stoppen met leven. Dat maakt de 28-jarige presentator woensdagavond bekend in een nieuwe aflevering van Roddelpraat.

„Ik merk al enkele jaren dat ik er eigenlijk niet meer zoveel plezier in heb”, legt Schouten in de uitzending uit. „Ik heb er veel aan gedaan om dat op te lossen. Ik heb voor mijzelf de conclusie getrokken dat ik niet meer op deze wijze verder wil.”

Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd. Op Instagram licht Schouten toe: „Aannemelijk is dat jarenlang experimenteren met medicatie in mijn pubertijd bepaalde dingen in mijn hoofd hebben beschadigd, ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Maar ik wil deze rit niet meer uitzitten. (...) Ik ga nog enkele jaren mee om alles en iedereen dat me lief is goed achter te laten. Daarna neem ik de regie over mijn eigen leven.”

Schouten vertelt zijn verhaal in het boek Dennis Schouten: Beschadigd, op weg naar de dood. De biografie is geschreven door Andries Jelle de Jong.

https://www.telegraaf.nl/(...)il-stoppen-met-leven

Net naar het filmpje gekeken. Althans flarden. Wie meer dan 10 seconden achter elkaar naar Jan Roos kan kijken en luisteren verdient een lintje. Dit is amateurtoneel van het slechtste soort. De meest walgelijke 1 april "grap" ooit. Die verdienen meer dan een nekschot. Schandalig.

Dit is Gordon en Geer in duplo. Gooi dit topic niet op slot. Ik ben woest. Ik zal niet zeggen dat ik momenteel vecht voor m'n leven, maar het scheelt niet veel. Ik weet wel dat als ik zo door moet gaan het niet meer hoeft. Dat ga ik echter niet tien jaar van te voren aankondigen. Waarschijnlijk zuip ik me een stuk in de kraag en op post: 'Ik ben ff pissen.'. Geen hond heeft ook maar ene zak aan mij. Maar de onbeschaamdheid van deze zelfkicker, die er op kickt anderen te beschadigen en er genoegen uit haalt mensen te beledigen samen met de randdebiel Jan Roos.. Ik zal niet refereren aan FOK!-zelfmoorden of aan het overlijden van FOK!ers. Maar dit is tenenkrommend. Bij gebrek aan talent zijn IM laten schrijven door een ander. Deze zelfkicker schrijft het zelf van zich af. En zal nooit doot gaan. Net zoals FOK!. Wij zijn de types niet om het lootje te leggen. Om de dooie doot niet. :(

Trusten. Tot merrege. FF pissen.

:T

[ Bericht 5% gewijzigd door tong80 op 15-02-2024 11:42:08 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212428562
Leven :')
lol
pi_212428843
Wat een kernreactor van treurnis :') Het leven van anderen compleet zuur maken, treiteren, zwart maken, pesten, leugens verspreiden en ga zo maar door. En dan dit. Huil-huilie, moeilijke jeugd... :') Zak er lekker in man.
pi_212428866
Ik denk dat hij nog de waarheid spreekt ook.
Denk dat hij het moeilijk kan handelen om ouder te worden.
Hij wil namelijk nog kinds blijven.. daarom date hij ook telkens van die jonge meisjes
Maar hij mist een doel in het leven. Hij wil zich niet binden. Het is een flierefluiter. En Jan Roos is op zijn beurt dan weer te dom om die switch te maken van lompe hork naar goede vriend.
Dennis heeft gewoon vastigheid nodig.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_212428883
Dennis Tennis

Hahahahahahhaa
U MAD?
  woensdag 14 februari 2024 @ 20:56:34 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_212428927
Oh de linkse klokkenluider van de Sint-Maartenskerk is zo begaan met het lot van alle (wannabe) BN'ers dat dit zo veel emoties los maakt.

Slaap het lekker van je af joh, of ga shownieuws kijken als dat beter in je boomerstraatje past.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_212429064
Het zijn allemaal mestkevers die van dezelfde stront rollen, bn'r shit :')
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:18:25 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212429261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 20:51 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk dat hij nog de waarheid spreekt ook.
Denk dat hij het moeilijk kan handelen om ouder te worden.
Hij wil namelijk nog kinds blijven.. daarom date hij ook telkens van die jonge meisjes
Maar hij mist een doel in het leven. Hij wil zich niet binden. Het is een flierefluiter. En Jan Roos is op zijn beurt dan weer te dom om die switch te maken van lompe hork naar goede vriend.
Dennis heeft gewoon vastigheid nodig.
Wie wil dat nu niet :T
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_212429365
Doet me denken aan een aflevering van Kees van der Spek, waarin iemand een zelfmoorddrankje online bestelde omdat hij vond dat hij wel klaar was met het leven. Zijn familie was ongelooflijk verdrietig, maar het was "in goed overleg" en ze "respecteerden zijn keuze".
Kees moest er bij komen omdat die drankjes vaak nep aren en die vent wilde zeker weten dat hij deze keer een echt zelfmoorddrankje kreeg.
  Redactie Frontpage woensdag 14 februari 2024 @ 21:28:34 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_212429377
Dat krijg je wanneer je je leven invulling geeft met het verspreiden van geruchten en leugens en het andere mensen onmogelijk maakt een fijn leven te leiden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_212429995
Moet hij weten
pi_212431088
Trieste reacties hier zeg. Heb anderhalf jaar mijn beste vriend verloren door zelfmoord, en dit leest net zoals zijn problemen. Onderschat dit niet. Wees blij dat Dennis nog open is en er echt wel iets aan wilt doen, anders is die roep naar aandacht er niet.

Ik ben er nog altijd enorm kapot van, zulke situaties zijn niet terug te draaien.
Helaas geven mensen veel te snel een oordeel.
pi_212431317
Geloof er geen zak van. Hij wil gewoon zijn boekje verkopen. En drama sells. Shownieuws, Boulevard en de roddelbladen duiken er allemaal meteen op. Gratis promotie.
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 15 februari 2024 @ 08:04:59 #14
38148 crew  Innisdemon
pi_212431855
Volgens collega Jan Roos werkt Schoutens geluksstofje niet goed vanwege zijn moeilijke jeugd

Jantje heeft de klok horen luiden :')

Als je 'geluksstofje' niet goed werkt, dan heeft dat een fysieke oorzaak.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 15 februari 2024 @ 08:57:16 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212432349
Als het echt zo is is het verschrikkelijk voor hem natuurlijk.
pi_212432843
Dennis. _O_
pi_212433080
Je maakt met elkaar een show.. maar Jan Roos gaat ongevoelig zijn steun geven aan Dennis zijn daad.
Wat ben je dan een intrinsiek slecht mens om je vriend zo aan het lot over te laten.
Zo van "het is jouw leven, I don't give a fuck! Je bent een nobody voor mij".
Zulke vrienden zou ik nooit willen, laat staan mee willen samenwerken. Mensen met een moreel kompas die staat in de stand van: Ikke, en de rest mag hard doodvallen.
En als dit allemaal in scene gezet is, mogen ze allemaal doodvallen. Maar dan figuurlijk.
pi_212433158
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Viesdik op 15-02-2024 10:07:31 ]
  donderdag 15 februari 2024 @ 10:12:36 #19
503746 Hogwarts
School of swag
pi_212433228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Heb anderhalf jaar mijn beste vriend verloren door zelfmoord, en dit leest net zoals zijn problemen. Onderschat dit niet. Wees blij dat Dennis nog open is en er echt wel iets aan wilt doen, anders is die roep naar aandacht er niet.

Ik ben er nog altijd enorm kapot van, zulke situaties zijn niet terug te draaien.
Dat is ook heel verdrietig maar dit ventje doet er alles aan om andere het leven zuur te maken wat niet in zijn straatje past.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_212433271
Geheel met de O.P. eens.
pi_212433437
Mensen die zelfmoord plegen (met uitzondering van mensen die een intrinsieke wens hebben te leven, maar dat vanwege hun ziekte niet kunnen), behoren tot de grootste egoïsten op aarde.
  donderdag 15 februari 2024 @ 10:44:03 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212433602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:

Nou ja, ik snap dat het anders voor jou is gezien je ervaring. Maar er lopen nou eenmaal mensen rond op de planeet waarvan je het niet erg vindt als ze morgen dood neervallen. Dat ze dan zelf suicidaal zijn verandert daar niet veel aan. Sterker nog, is zelfs een beetje hypocriet als dat wel zo is.
  donderdag 15 februari 2024 @ 11:06:59 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212434019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen (met uitzondering van mensen die een intrinsieke wens hebben te leven, maar dat vanwege hun ziekte niet kunnen), behoren tot de grootste egoïsten op aarde.
Dat is wel een populaire mening, maar iemand die suicidaal is zal meestal juist denken dat hij mensen om hem heen en de wereld een plezier doet als hij er niet meer is. Dat is natuurlijk geen gezonde gedachtengang, maar mensen die suicidaal zijn zijn dan ook geestelijk niet gezond.
pi_212434114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Makkelijk lullen vanuit je veilige haventje waarin alle stofjes werken hoe ze horen te werken.

Ik gun jou het brein van iemand die ernstig depressief is. Gewoon voor een dag zodat je kunt ervaren wat voor regelrechte hel sommige mensen moeten leven.
blablablabla
pi_212434423
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Makkelijk lullen vanuit je veilige haventje waarin alle stofjes werken hoe ze horen te werken.

Ik gun jou het brein van iemand die ernstig depressief is. Gewoon voor een dag zodat je kunt ervaren wat voor regelrechte hel sommige mensen moeten leven.
Het een sluit het ander niet uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')