Ik viel vooral van mijn stoel toen ik las dat journalisten dat er in hadden gehoord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zo herinner ik het me wel. Ik viel bijna van de stoel af namelijk.
Het is voor mij een combinatie van die twee.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, sympathieke vent enzo, maar ik stem toch liever op een partij vanwege hun standpunten.
Ik denk dat je Omtzigt onderschat, hij is echt niet zo dom dat hij denkt dat PvdAGL daar in gaat stappen. Laten we eerlijk zijn, het enige realistische alternatief voor *iets* met de PVV, is PvdAGL, D66, NSC en VVD. Dat gaan die eerste twee partijen pas doen als de rechtse optie overduidelijk geklapt is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is wel waar. Omtzigt heeft nooit in een kabinet met Wilders gewild. Voor de verkiezingen niet en na de verkiezingen niet. Dus Omtzigt is niks aangegaan, behalve een gesprek wat met name over grondrechten ging, waarschijnlijk in de hoop dat deze punten over de grondrechten genoeg draagvlak zou geven voor een breed extraparlementair kabinet met PVV, maar ook met bijvoorbeeld PvdAGL.
Ik denk echt dat Omtzigt op een breed extraparlementair of zakenkabinet hoopt, met zoveel mogelijk zowel linkse als rechtse partijen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je Omtzigt onderschat, hij is echt niet zo dom dat hij denkt dat PvdAGL daar in gaat stappen. Laten we eerlijk zijn, het enige realistische alternatief voor *iets* met de PVV, is PvdAGL, D66, NSC en VVD. Dat gaan die eerste twee partijen pas doen als de rechtse optie overduidelijk geklapt is.
Nou ik wil mijn huis wel verwedden om dat PvdAGL niet met PVV in een extraparlementair kabinet gaat zitten. We zullen zien wie er meer verstand van heeft dan, Omtzigt of ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Omtzigt op een breed extraparlementair of zakenkabinet hoopt, met zoveel mogelijk zowel linkse als rechtse partijen.
Ze zijn toch samen het formatieproces aangegaan? Dan kan het natuurlijk alsnog blijken dat daar geen formatie uit komt maar de manier waarop Omtzigt eruit stapt en dit kenbaar maakt is echt een schande voor de politiek hoor. Daar valt echt niks aan goed te praten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is wel waar. Omtzigt heeft nooit in een kabinet met Wilders gewild. Voor de verkiezingen niet en na de verkiezingen niet. Dus Omtzigt is niks aangegaan, behalve een gesprek wat met name over grondrechten ging, waarschijnlijk in de hoop dat deze punten over de grondrechten genoeg draagvlak zou geven voor een breed extraparlementair kabinet met PVV, maar ook met bijvoorbeeld PvdAGL.
Klopt, die optie gaat nu echt nog niet serieus onderzocht worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je Omtzigt onderschat, hij is echt niet zo dom dat hij denkt dat PvdAGL daar in gaat stappen. Laten we eerlijk zijn, het enige realistische alternatief voor *iets* met de PVV, is PvdAGL, D66, NSC en VVD. Dat gaan die eerste twee partijen pas doen als de rechtse optie overduidelijk geklapt is.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
BBPlas is beheerder geweest van een Facebookgroep. Niemand kan dus meer roepen dat ze geen bestuurlijke ervaring heeft.
Nee, echt formeren was afgelopen ronde nog niet, het was een verkenning over de grondrechten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze zijn toch samen het formatieproces aangegaan? Dan kan het natuurlijk alsnog blijken dat daar geen formatie uit komt maar de manier waarop Omtzigt eruit stapt en dit kenbaar maakt is echt een schande voor de politiek hoor. Daar valt echt niks aan goed te praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |