Ik vond Roglic in Luik ook maar flauw eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag ik het ook een klein beetje flauw vinden van Lenny?
Mwoah. Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Flauw zeg dat hij rijdt voor de winst.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koers is koers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee dat mag niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Steef gaf hem abandon!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij fietst weer! Lekker achter de wagen terugkomen.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik het ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Groepsdrukquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik het ook niet.
Gaan WOUT en Olav ook heel het peloton omver beuken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de Wout + Olav-show in de Giro. Dat wordt schroeien zoals Mathieu en Philipsen in hun beste dagen.
We hopen natuurlijk vooral dat WOUT de sprint aantrekt voor Kooij en dat die het dan vervolgens niet afmaakt. Dat zou schitterende reacties opleveren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de Wout + Olav-show in de Giro. Dat wordt schroeien zoals Mathieu en Philipsen in hun beste dagen.
Of Kooij nou wel of niet wint, de reacties in Vlaanderen zullen sowieso schitterend worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hopen natuurlijk vooral dat WOUT de sprint aantrekt voor Kooij en dat die het dan vervolgens niet afmaakt. Dat zou schitterende reacties opleveren.
Al is de kans groter dat ze gaan sweepen.
Ik snap natuurlijk de lol hiervan en ondanks mijn geboorteplaats in Kortrijk kan ik best wel relativeren. Maar dat een coureur als Wout van Aert in een grote ronde sprintjes gaat aantrekken voor godbetert Olav Kooij vind ik van een dermate droevig gebrek aan ambitie en eigenwaarde getuigen dat het mij ook ergens ergert. Wat een slappe vod ben je dan eigenlijk. En ja, Vanderpoel deed het ook voor Philipsen en dat vond ik even onnozel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hopen natuurlijk vooral dat WOUT de sprint aantrekt voor Kooij en dat die het dan vervolgens niet afmaakt. Dat zou schitterende reacties opleveren.
Al is de kans groter dat ze gaan sweepen.
Mathieu heeft ooit sprints aangetrokken voor Roy Jans, er bestaat dus nóg een ondergrens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk de lol hiervan en ondanks mijn geboorteplaats in Kortrijk kan ik best wel relativeren. Maar dat een coureur als Wout van Aert in een grote ronde sprintjes gaat aantrekken voor godbetert Olav Kooij vind ik van een dermate droevig gebrek aan ambitie en eigenwaarde getuigen dat het mij ook ergens ergert. Wat een slappe vod ben je dan eigenlijk. En ja, Vanderpoel deed het ook voor Philipsen en dat vond ik even onnozel.
Maar Mathieu verdenk ik er nog van het te doen als trolactie.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mathieu heeft ooit sprints aangetrokken voor Roy Jans, er bestaat dus nóg een ondergrens.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar Mathieu verdenk ik er nog van het te doen als trolactie.
Zonder Visma was Wout van Aert nooit zo'n goede renner geworden, dus dat hij af en toe iets terug probeert te doen voor de ploeg kan ik wel begrijpen. #samenwinnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk de lol hiervan en ondanks mijn geboorteplaats in Kortrijk kan ik best wel relativeren. Maar dat een coureur als Wout van Aert in een grote ronde sprintjes gaat aantrekken voor godbetert Olav Kooij vind ik van een dermate droevig gebrek aan ambitie en eigenwaarde getuigen dat het mij ook ergens ergert. Wat een slappe vod ben je dan eigenlijk. En ja, Vanderpoel deed het ook voor Philipsen en dat vond ik even onnozel.
Toch maar mooi een veel te vroeg aangaande Thijssen net voorbij gekomen en Rui Oliveira en Marius Mayrhofer af weten te houden!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wout knalt gewoon iedereen voorbij heeft niemand nodig en wint daarna doodleuk de massasprint![]()
Die man had inmiddels al veel meer overwinningen kunnen hebben in zijn carrière
Z'n grootste probleem is volgens mij dat hij net niet goed genoeg is om de 'Monumenten' te winnen, of alles moet meezitten. Dus zou hij zich beter focussen op zaken daar net onder, ritwinsten in rondes... Nu blijft hij vaak mikken op die monumenten, en uit schuldgevoel voor zijn 'falen' daar in rijdt hij dan maar de helft van het jaar in dienst van mindere versies van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder Visma was Wout van Aert nooit zo'n goede renner geworden, dus dat hij af en toe iets terug probeert te doen voor de ploeg kan ik wel begrijpen. #samenwinnen
Eerlijk gezegd denk ik dat een sprintje aantrekken voor Kooij minder zwaar is dan dag na dag op kop sleuren in de bergen, dus in die zin gaat hij er al op vooruit natuurlijk. En Van der Poel die af en toe een sprint aantrekt voor de beste sprinter van de wereld, is dat zo erg eigenlijk? Hij vindt dat blijkbaar leuk om te doen en hij doet het in koersen die voor hem geen hoofddoel zijn. Hij gebruikte de Tour vorig jaar om te kunnen pieken op het WK, is dat een gebrek aan ambitie of ben je dan juist heel ambitieus? En als het werkt, kunnen wij er dan eigenlijk nog wel wat van zeggen?
Men kan wel van alles wel relativeren, maar ik kan wel genieten van een klasbak als Wout van Aert. Het is ook niet alleen de sprint zelf ook zijn positioneren daarvoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch maar mooi een veel te vroeg aangaande Thijssen net voorbij gekomen en Rui Oliveira en Marius Mayrhofer af weten te houden!
Maar ja, hij krijgt in de Giro (en Vuelta) nog genoeg kansen om voor eigen succes te gaan, is het dan zo’n probleem dat hij in de sprints voor Kooij aantrekt?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n grootste probleem is volgens mij dat hij net niet goed genoeg is om de 'Monumenten' te winnen, of alles moet meezitten. Dus zou hij zich beter focussen op zaken daar net onder, ritwinsten in rondes... Nu blijft hij vaak mikken op die monumenten, en uit schuldgevoel voor zijn 'falen' daar in rijdt hij dan maar de helft van het jaar in dienst van mindere versies van zichzelf.
Van der Poel heb ik minder last van, omdat hij wel die grote afspraken wint. Dus wat hij er dan naast doet, moet hij vooral weten.
Ofwel sprint hij zelf, ofwel trekt iemand anders de sprint aan voor Kooij. Maar goed, dat is mijn mening hé, met een wellicht verouderde visie op 'kopmanschap'quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hij krijgt in de Giro (en Vuelta) nog genoeg kansen om voor eigen succes te gaan, is het dan zo’n probleem dat hij in de sprints voor Kooij aantrekt?
Hij kan echt wel monumenten winnen (heeft ie trouwens ook al gedaan), maar voor Vlaanderen komt hij tekort op Van der Poel (en Pogacar als die meedoet). In '22 was hij heel goed en Van der Poel wat minder maar krijgt hij coronaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n grootste probleem is volgens mij dat hij net niet goed genoeg is om de 'Monumenten' te winnen, of alles moet meezitten. Dus zou hij zich beter focussen op zaken daar net onder, ritwinsten in rondes... Nu blijft hij vaak mikken op die monumenten, en uit schuldgevoel voor zijn 'falen' daar in rijdt hij dan maar de helft van het jaar in dienst van mindere versies van zichzelf.
Van der Poel heb ik minder last van, omdat hij wel die grote afspraken wint. Dus wat hij er dan naast doet, moet hij vooral weten.
Dit klopt helemaal : waarom rijdt hij Milaan- San Remo niet? Is het enige monument dat hij ooit won en zit hem eigenlijk als gegoten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het probleem vind ik hem zitten in dat hij steeds extremer alles op die paar koersen lijkt te zetten, terwijl je ook gewoon goed kunt rijden daar als je andere koersen meepakt. Het is een keer misgegaan in die extreem zware Tirreno, maar daar moet je dan maar tijdens de koers de handrem erop gooien. Al moet bij Van Aert wel alles perfect verlopen in een voorbereiding omdat hij net wat minder talent heeft.
Zal mij niet verbazen als Philipsen dit jaar WOUT verslaat in de sprint voor P1 in Roubaixquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal : waarom rijdt hij Milaan- San Remo niet? Is het enige monument dat hij ooit won en zit hem eigenlijk als gegoten.
En als je Strade Bianche als momument telt, die heeft hij ook gewonnen en rijdt hij nu ook weer niet.
Ronde van Vlaanderen moet hij hopen dat VDP en Pogacar niet meedoen. Parijs-Roubaix lijkt me de meest realistische kans, is ook wel de zwakst bezette van alle monumenten.
Ben ook wel benieuwd naar het niveau van Jorgensen straks.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:58 schreef Marcoss het volgende:
Zie overigens van Baarle nog wel profiteren van de favorietenrol van Wout en de afwezigheid van Pogi.
Als hij er niet te vaak bij gaat liggen uiteraard..
Oh, dacht dat hij bij Visma meer voor de rondes zou gaan, maar dat is enkel Parijs-Nice, verder zowat alle eendagskoersen ja..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar het niveau van Jorgensen straks.
Als je las dat die bij Movistar maar een beetje zijn eigen plan moest trekken en zelf zijn trainingskampen en hoogstestages moest regelen wordt dat met de vulkaan- en Foodcoachbonus een Laporte 2.0
Van der Poel was daar lekker aan ‘t trainen voor het WK. Prima keuze wmb.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ze pakken uit bij Het Nieuwsblad zie ik. Vaste analyses van het trio kantoorklerk Marc Sergeant, rusthuis José De Cauwer en Nathan Van Hooydonk die bij iedere Vlaamse krant stage mag lopen als de nieuwe woordvoerder van WOUT. Dit gaat een hele mooie rubriek worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is ook weer genieten hoor:
Wout van Aert schrapt Strade Bianche en Milaan-Sanremo en kiest op dat moment voor een hoogtestage.
Van Hooydonck: “Goed vind ik. Wout stelt zijn hele voorbereiding in functie van de Ronde en Roubaix. Hij is ook geen dief van zijn eigen palmares, want Strade en Sanremo heeft hij al gewonnen.”
Sergeant: “Gericht mikken op koersen, ik ben daar honderd procent voor.”
De Cauwer: “Dat is ook weer het wielrennen van nu: vroeger was het alles zo veel mogelijk winnen. Nu is het meer afvinken. Ik vind het super dat renners niet zomaar de geijkte patronen volgen. De Tour staat zogezegd boven alles en iedereen, maar dan zegt Pogacar: ‘ik doe toch eerst de Giro, want die heb ik nog niet gewonnen’.”
Van Hooydonck: “Zou dat alleen met het sportieve te maken hebben, José? Of heeft organisator RCS een cheque van een miljoen euro uitgeschreven?”
Hopelijk krijgen we flashbacks naar de Omloop van 2011.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 VAN BAARLE Dylan
2 VAN AERT Wout
3 LAPORTE Christophe
4 BENOOT Tiesj
5 TRATNIK Jan
6 JORGENSON Matteo
7 AFFINI Edoardo
Op de startlijst voor de Omloop. Dat wordt weer een demonstatie.
Die wonnen ze toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we flashbacks naar de Omloop van 2011.
Foodappquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Vermote het stuk tussen TP1 en TP2 met de straaljager afgelegd?
Jij onderschat nog steeds de foodcoach appquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo heeft verkeerd ingedeeld dan wel zichzelf mild opgeblazen. De verschillen schommelen al de ganse dag in extreme mate. Godbetert Vermote rijdt 13 seconden sneller dan Pippo in het middenstuk.
Heeft maar mooi zijn belangrijkste zege van het seizoen binnenquote:
Ja, jammer. Fijne ploeggenoot ookquote:
Dit is meer dan wat wielen en een helm.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Straks met de nieuwe wielen en de nieuwe helm moet dat helemaal goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |