@wimderon Eentje voor op de Joetjoep kanaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finish moet wel even op een gifje vastgelegd worden
Jeroen maakt er een sport van om iedere naam verkeerd uit te spreken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Sinds wanneer is het JohanESSEN? Erg storend.
Ja, maar hoe dan? Die finishboog en streep waren óverduidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Is toch simpel, volgens mij dacht ie dat de finish eerder lag.
Het ostentatieve uitbollen laat dat wel vermoeden ja. Maar ik zie niet echt direct waar hij zich in zou kunnen vergissen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Is toch simpel, volgens mij dacht ie dat de finish eerder lag.
Er hangt en staat een ijzeren constructie tien meter voor de streep.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe dan? Die finishboog en streep waren óverduidelijk.
Ja een ijzeren constructie of een hele dikke witte finishstreep, heel begrijpelijk waar je vanuit gaat.quote:
Ik begrijp dat het vreemd klinkt voor iemand die zijn bank niet afkomt, maar als je vol in de inspanning zit zie je dingen niet altijd even snel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja een ijzeren constructie of een hele dikke witte finishstreep, heel begrijpelijk waar je vanuit gaat.
Handig is anders, maar hij had uiteindelijk toch beter op moeten letten. Ook al is dat wel wat lastiger als je net een paar uurtjes hebt gefietst over een niet volledig vlak parcours.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het vreemd klinkt voor iemand die zijn bank niet afkomt, maar als je vol in de inspanning zit zie je dingen niet altijd even snel.
Ja als wielrenner kijk je natuurlijk altijd naar boven bij een finish, naar een of andere metalen constructie, in plaats van een mokerdikke enorm in het oog springende finishstreep. Dat jij je identificeert met de domheid van Johanèssen verbaast ons niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het vreemd klinkt voor iemand die zijn bank niet afkomt, maar als je vol in de inspanning zit zie je dingen niet altijd even snel.
Niet teveel typen, straks verbrand je nog calorieën.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja als wielrenner kijk je natuurlijk altijd naar boven bij een finish, naar een of andere metalen constructie, in plaats van een mokerdikke enorm in het oog springende finishstreep. Dat jij je identificeert met de domheid van Johanèssen verbaast ons niet.
Projectie.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet teveel typen, straks verbrand je nog calorieën.
Ja als ik het zo zie, dit is wel heel slecht aangegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |