Van der Poel was daar lekker aan ‘t trainen voor het WK. Prima keuze wmb.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk de lol hiervan en ondanks mijn geboorteplaats in Kortrijk kan ik best wel relativeren. Maar dat een coureur als Wout van Aert in een grote ronde sprintjes gaat aantrekken voor godbetert Olav Kooij vind ik van een dermate droevig gebrek aan ambitie en eigenwaarde getuigen dat het mij ook ergens ergert. Wat een slappe vod ben je dan eigenlijk. En ja, Vanderpoel deed het ook voor Philipsen en dat vond ik even onnozel.
Ze pakken uit bij Het Nieuwsblad zie ik. Vaste analyses van het trio kantoorklerk Marc Sergeant, rusthuis José De Cauwer en Nathan Van Hooydonk die bij iedere Vlaamse krant stage mag lopen als de nieuwe woordvoerder van WOUT. Dit gaat een hele mooie rubriek worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef The_Undertone het volgende:
Dit is ook weer genieten hoor:
Wout van Aert schrapt Strade Bianche en Milaan-Sanremo en kiest op dat moment voor een hoogtestage.
Van Hooydonck: “Goed vind ik. Wout stelt zijn hele voorbereiding in functie van de Ronde en Roubaix. Hij is ook geen dief van zijn eigen palmares, want Strade en Sanremo heeft hij al gewonnen.”
Sergeant: “Gericht mikken op koersen, ik ben daar honderd procent voor.”
De Cauwer: “Dat is ook weer het wielrennen van nu: vroeger was het alles zo veel mogelijk winnen. Nu is het meer afvinken. Ik vind het super dat renners niet zomaar de geijkte patronen volgen. De Tour staat zogezegd boven alles en iedereen, maar dan zegt Pogacar: ‘ik doe toch eerst de Giro, want die heb ik nog niet gewonnen’.”
Van Hooydonck: “Zou dat alleen met het sportieve te maken hebben, José? Of heeft organisator RCS een cheque van een miljoen euro uitgeschreven?”
Hopelijk krijgen we flashbacks naar de Omloop van 2011.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 VAN BAARLE Dylan
2 VAN AERT Wout
3 LAPORTE Christophe
4 BENOOT Tiesj
5 TRATNIK Jan
6 JORGENSON Matteo
7 AFFINI Edoardo
Op de startlijst voor de Omloop. Dat wordt weer een demonstatie.
Die wonnen ze toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we flashbacks naar de Omloop van 2011.
Foodappquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Vermote het stuk tussen TP1 en TP2 met de straaljager afgelegd?
Jij onderschat nog steeds de foodcoach appquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo heeft verkeerd ingedeeld dan wel zichzelf mild opgeblazen. De verschillen schommelen al de ganse dag in extreme mate. Godbetert Vermote rijdt 13 seconden sneller dan Pippo in het middenstuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |