Ja zeker. In het zwart zelfs.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Randy word wel veel gegund ... zou die aandelen hebben in BB.
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfdequote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is Alice toch een verademing vergeleken met de anderen inwoners. Lekker nuchter. Ronahi weer slecht praten over tom en sabeau zegt ook dingen over hem
Over een paar jaar zien we haar terug in een aflevering van Mr. Visser doet uitspraak over een boom of schutting 😆quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
Ro doet me altijd denken aan mijn betweterige roddelende buurvrouw, die ook iedereen in de buurt afkraakt.
Ze doet het zelf bijna de hele dag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Frummelie het volgende:
Met een lange lip rondlopen... nou dat doen er wel een paar...
NEENquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef keesjedestamper het volgende:
ze moeten Ashley, Tom en Karen nomineren
Nee, Ronahi, Doriana en Randy.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef keesjedestamper het volgende:
ze moeten Ashley, Tom en Karen nomineren
Do praat ook zo zeurderig .. zal wel komen omdat ze beiden uit dezelfde streek komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfde
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. mssn is ze verliefd op hemquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is net een kapotte langspeelplaat. Blijft steeds hangen op het woordje tom.
Ze is getrouwd toch? alhoewel kan ze nog wel vliefd zijn op Domquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. mssn is ze verliefd op hem
Echt hé, ze is helemaal geobsedeerd door Tom, alles wat hij doet /zegt buigt ze naar het negatieve om.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is net een kapotte langspeelplaat. Blijft steeds hangen op het woordje tom.
Boos worden lucht gewoon op ...tje verpest het niet voor ons Dotquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar goed dat wij samen geen overeenstemming moeten maken over wie er genomineerd moet worden.
Mensen het is een spel laat ze lekker gaan. Hun spelen het spel en wij mogen meekijken. Boos worden heeft geen zin.
nee want Ronahi, Doriana en Randy zij tenminste hun eigen persoonquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, Ronahi, Doriana en Randy.
Nog meer dooddoeners?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar goed dat wij samen geen overeenstemming moeten maken over wie er genomineerd moet worden.
Mensen het is een spel laat ze lekker gaan. Hun spelen het spel en wij mogen meekijken. Boos worden heeft geen zin.
Of met dikke lippen rondlopen. Zo zijn er ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Frummelie het volgende:
Met een lange lip rondlopen... nou dat doen er wel een paar...
Ze doen allemaal het zelfde en verwijten het elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal beïnvloedbaar door elkaar. Denk dat alleen Glenn, Danny en Alice doen wat ze zelf willen.
Dat denk ik ook. Maar ik wil niet die doodnormale mensen over houden. Ik wil me ergerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal beïnvloedbaar door elkaar. Denk dat alleen Glenn, Danny en Alice doen wat ze zelf willen.
je bedoelt zeker alleen Alice doet wat ze zelf wiltquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kan wel wijze uitspraken doen maar inderdaad een beetje zeurderig af en toe... ik vind dat Zwitserland altijd een beetje makkelijk van haar, je wil of moet toch eens kleur bekennen... het is zo makkelijk om dat te zeggen.. zo hoef je nooit een standpunt in te nemen... want ik ben nuchter, ik ben Zwitserland..quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfde
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
Is Anneke tanneke toverheks nog bezig.
Als Tom en Karen meelopers zijn, waarom lopen ze dan niet met Ro en Do mee of achteraan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nee want Ronahi, Doriana en Randy zij tenminste hun eigen persoon
Tom en Karen zijn gewoon meelopers van Ashley en voeren haar wil uit
dat is ook niet leuk om naar de kijken
waarom lopen ze achter Ashley aan? wat heeft dat voor toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Tom en Karen meelopers zijn, waarom lopen ze dan niet met Ro en Do mee of achteraan?
Als ze duo moeten kiezen wordt het anders weer.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
Dus de genomineerden zijn bekend nu Randy en Doriana pon hebben...
3 genomineerden Tom Ashley Karin
4 genomineerden Tom Asley Karin Alice
Dan is het nog de vraagquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
Omdat Doriana veel afstandelijker is als Ashley met kom is schat bij me zitten.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Tom en Karen meelopers zijn, waarom lopen ze dan niet met Ro en Do mee of achteraan?
dat is een goede zetquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
Nee ze gaan Ty gebruiken maar dat is de grootste denkfout. Zou hij al populair zijn dan komt hoogmoed voor de val.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
Door haar lippen denken de anderen dat zij moeder eend is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
waarom lopen ze achter Ashley aan? wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Doodnormale mensen gaan niet vrijwillig in een menselijke zoo zitten en dat dan nog laten filmen om op tv te komenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik wil niet die doodnormale mensen over houden. Ik wil me ergeren
voor hoe lang?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook weer het zonnetje in huis
Dat is niet zo gek natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley is ook weer het zonnetje in huis
Is dit zeker of jij denkt dit??quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
ja ze kunnen beter Ty niet inzetten dat is een te grote gok ze kunnen dan beter Alice kiezenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ze gaan Ty gebruiken maar dat is de grootste denkfout. Zou hij al populair zijn dan komt hoogmoed voor de val.
haha jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Door haar lippen denken de anderen dat zij moeder eend is.
Ro duwt zwakke Randy wel naar een beslissingquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is blij dat ze de beslissing niet hoeft te nemen. Die kan echt makkelijk liegen he. Ze hebben al.helemaal besproken hoe of wat
Als ze een duo moeten nomineren wordt het sowieso andersquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:40 schreef Toweler het volgende:
Maar:
Fb: Ashley, Alice en Tyron gaan ze waarschijnlijk doen, word in de blauwe kamer gezegt dan gaat tyron het zwaar krijgen
Ro zit met Ty tochquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ro duwt zwakke Randy wel naar een beslissing
Dat gaat terugkomen bij ze en gaat tyron eruitquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:40 schreef Toweler het volgende:
Maar:
Fb: Ashley, Alice en Tyron gaan ze waarschijnlijk doen, word in de blauwe kamer gezegt dan gaat tyron het zwaar krijgen
Wie zegt dat ze niet gewoon 2 duo's moeten nomineren? Ze spelen weer in duo's toch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:33 schreef Toweler het volgende:
Vorige ponquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet gewoon 2 duo's moeten nomineren? Ze spelen weer in duo's toch?
Leuk, maar denk dat we het hier wel mogen zien....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:43 schreef Lovely het volgende:
Ash is ook iets aan het maken, maar neemt het dan mee naar huis om het persoonlijk aan haar man te geven
Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Einde oefening.
Endemol heeft alles eraf gehaald
Bedankt voor het kijken
is toch ook het leuke aan BB dat wij ons heerlijk een aantal weken kunnen opwinden om dat volk daarquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Einde oefening.
Bedankt voor het kijken
zou ze dat zaterdag al mogen doen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:43 schreef Lovely het volgende:
Ash is ook iets aan het maken, maar neemt het dan mee naar huis om het persoonlijk aan haar man te geven
Neeeeee!!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Einde oefening.
Bedankt voor het kijken
Weet niet of ze weer op de bank komt.. Heb geen idee wie op wie stemt etc..quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou ze dat zaterdag al mogen doen?
je kan het mss straks horen in een andere kamerquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
Hangt Dylano nu een lul verhaal op
Om zijn ass te safen tegenover jimmy ??
Ja hij liegt nu keihard en beschuldigd Danny in feite van liegenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!! @ledn81 wat erg , ik zie het
Danny heeft wat anders gezegdquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Haha dilano baalt een beetje. Jimmy geeft aan dat Danny zei dat die koker van hem bijna vol zat. Maar dilano maakt er nu van dat etr meerdere kokers waren en dat is dus niet zo.als jimmy dit gaat navragen valt hij door de mand
Het is zo'n sneak hé...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
Ashley langzaam naar Jimmy en Dilano lopen om wat op te vangen.....
Ze kan misschien nog een scene maken ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:43 schreef Lovely het volgende:
Ro wil iets maken voor haar man, want ze mist hem heel erg.. en wil het dan voor de camera houden..
hahahha nu maak je het wel heel grappigquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Doriana veel afstandelijker is als Ashley met kom is schat bij me zitten.....
Karen is denk ik zelfs een beetje verliefd op Ashley
Tv momentje pakkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze kan misschien nog een scene maken ?
Ja nog wel.. maar die vinden ze dan vast ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het kanaal van @:Hoempah is er nog wel , dat is raar
in eerste instantie wat filmpjes van Ari en Ashley daarmee kwam ik over 3 waarschuwingen heen.quote:
Einde oefening.
Bedankt voor het kijken
Zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
Einde oefening.
Bedankt voor het kijken
Toch bedankt @ledn81quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
in eerste instantie wat filmpjes van Ari en Ashley daarmee kwam ik over 3 waarschuwingen heen.
risico van het vak
Onze tactische manquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:53 schreef Snoozey het volgende:
haha dilan heeft geen kant gekozen volgens hemzelf
mooi he
Denk je, volgens mij valt Karen op een persoon en maakt het haar niet uit of het een man of vrouw is. Als ze het maar leuk heeft....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahha nu maak je het wel heel grappig![]()
Jammer dat neuzen van mensen niet groeit als ze liegen ( alleen bij Pinokkioquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:53 schreef Snoozey het volgende:
haha dilan heeft geen kant gekozen volgens hemzelf
mooi he
Ze heeft enkel mannen gehadquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je, volgens mij valt Karen op een persoon en maakt het haar niet uit of het een man of vrouw is. Als ze het maar leuk heeft....
Maar we zullen het zien....
Dat gelooft hij toch zelf nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef Snoozey het volgende:
dilan heeft er uit ieder kamp 1 gekozen
Al die tijd die je erin gestopt hebt 🤬quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
in eerste instantie wat filmpjes van Ari en Ashley daarmee kwam ik over 3 waarschuwingen heen.
risico van het vak
wat the fuck!!!!!! echt belachelijk dat hun dat zomaar kunnen doen zijn jou filmpje ( als je geen backup heb ben je alles kwijt)quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Einde oefening.
Bedankt voor het kijken
Denk ik ook nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:55 schreef ammartje het volgende:
Jimmy lijkt me een slimme jongen. Denk dat hij er niet in trapt. Niet bij Ashley maar ook niet meer bij Dilano.
En toch......dat dachten getrouwde mannen en vrouwen ook die nu op een ander geslacht zijn gevallen....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft enkel mannen gehad
En zegt ook op mannen te vallen
Het is 2024 hèquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch......dat dachten getrouwde mannen en vrouwen ook die nu op een ander geslacht zijn gevallen....
Nee er zitten rechten op en die heeft hij niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat the fuck!!!!!! echt belachelijk dat hun dat zomaar kunnen doen zijn jou filmpje ( als je geen backup heb ben je alles kwijt)
waren het sex filmpjes ofzo? nee natuurlijk niet dus waarom zo moeilijk doen hunquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
risico van het vak
Precies dat, hij vertrouwd blind op haar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Dylano weet hoe Tom kan zijn
Als het om stemming gaat
Nee dyllie dat weet je niet
Want je weet enkel wat ro je heeft ingefluisterd
Omdat de orginele beelden van BB zijn en niet van iemand die het opneemtquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waren het sex filmpjes ofzo? nee natuurlijk niet dus waarom zo moeilijk doen hun![]()
Die filmpjes heb ik allemaal nog hoor. Belangrijkste is het kanaal en de volgers daar. Kan nog een nieuw kanaal openen, maar ben er wel even klaar mee. Misschien als de sfeer hier en op twitter/X ook weer wat leuker is op den duur.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat the fuck!!!!!! echt belachelijk dat hun dat zomaar kunnen doen zijn jou filmpje ( als je geen backup heb ben je alles kwijt)
Huichelaar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef Snoozey het volgende:
haha dilan probeert jimmie juist veilig te stellen bij de andere groep
hij doet zn best. hahahaha mooi he
inderdaad dus datquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Dylano weet hoe Tom kan zijn
Als het om stemming gaat
Nee dyllie dat weet je niet
Want je weet enkel wat ro je heeft ingefluisterd
Dat is voor Dylano niet erg, geen toegevoegde waardequote:Op woensdag 14 februari 2024 13:59 schreef greysbones het volgende:
Dylano speelt een gevaarlijk spel voor zichzelf voor jimmy
Het kan hem de kop kosten
ja dat snap ik heb zelf ook wel eens met copyright dingen te maken gehad maar hij is nu alles kwijtquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee er zitten rechten op en die heeft hij niet.
Dan moet dat wel op een eerlijke manier gebeuren, sommige streamers kunnen wel tig keer stemmenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon allemaal erop behalve de PON winnaars laat de kijker maar beslissen
Zo werkt dat nu eenmaal , en ergens weet je dat van te voren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik heb zelf ook wel eens met copyright dingen te maken gehad maar hij is nu alles kwijt
ja ik snap het wel maar vind het balen voor hemquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat de orginele beelden van BB zijn en niet van iemand die het opneemt
Nee, de finale is pas na 3 maanden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou ze dat zaterdag al mogen doen?
Dan zou Ronahi niet meer door de draaideur kunnen....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer dat neuzen van mensen niet groeit als ze liegen ( alleen bij Pinokkio)
Gaat ze maar via de achterdeur zo hup het hek overquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dan zou Ronahi niet meer door de draaideur kunnen....
ja maar zonde van je werk allemaalquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die filmpjes heb ik allemaal nog hoor. Belangrijkste is het kanaal en de volgers daar. Kan nog een nieuw kanaal openen, maar ben er wel even klaar mee. Misschien als de sfeer hier en op twitter/X ook weer wat leuker is op den duur.
Zij mogen het gewoon verwijderen, het is hun materiaal, dus goed recht om te verwijderen als ze het niet leuk meer vinden.
Achter het vliegtuig morgenquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat ze maar via de achterdeur zo hup het hek over
met wat ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
Hij heeft zelf niet eens door dat hij zichzelf heeft verlult
Benieuwd of jimmy het eruit heeft gepikt
Ik stem niet ... RTL laat het niet toe zonder dat ik mijn hele doopcel info geef met hun cookie beleid.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet dat wel op een eerlijke manier gebeuren, sommige streamers kunnen wel tig keer stemmen
Nog beter idd..quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Achter het vliegtuig morgen
2 vliegen in 1 klap
Middag etenquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:06 schreef Lovely het volgende:
Ze zijn nu al wel vroeg bezig met het avond eten maken
Hij stinkt er zelf met open ogen in. Jimmy heeft hem er nog voor gewaarschuwdquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
zij is ook vals ze trekt dilano gewoon sneaky van Jimmy af
Gewoon op haar bezemquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat ze maar via de achterdeur zo hup het hek over
Hij denkt met zijn dingelingquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij stinkt er zelf met open ogen in. Jimmy heeft hem er nog voor gewaarschuwd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
Dylano moet zich achter zijn oren gaan knopen
Sabeau
@:Rinardo
Tegeltje
Hij tintelt al lang hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:14 schreef ledn81 het volgende:
Sabaeu dr voelsprietjes gaan tintelen.
Dilano zijn voelsprietje gaat vast ook zo tintelen als ze zo door gaat met dr "kleine griezeltje"
Ik vermoed het. Alleen als ze nu willen dat een Nederlandse vrouw vertrekt dan kan Eslie wel eens het bokje zijn. Feitelijk zou er nu een Vlaamse man moeten gaan. Dat kan alleen als ze duo moeten nomineren dan is Bas het bokje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:40 schreef Toweler het volgende:
Maar:
Goed gelooped!quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:19 schreef Jockari het volgende:
Danny gaat nogmaals brood zagen
[ afbeelding ]
Tis een slang, en dat heeft ze zelf in haar intro filmpje ook al aangegeven. Ze flirt je zo de poort uit....quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mooi smoeltje hoor... maar daar is ook alles mee gezegd...
Daar twijfel ik niet aan zegt hij.. 💯quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt denk je dat ik er weer op sta. Ja zegt Glenn maar dan moet er wel een hele sterke op komen tegenover u.
Zeker weer niet genoeg voor haarquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana weer heel erg zeuren over het eten.
Dat heeft hij niet gezegd. Hij zij dat het elke keer weer anders is, dat je daar niet van uit moet gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
Glenn is eerlijk tegen Ashley, hij weet zeker dat ze erop staat.....
Ik ook.... hoe kan het verkeren..quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
Glenn is eerlijk tegen Ashley, hij weet zeker dat ze erop staat.....
Eigenlijk is dit niet het teken dat ze zoals het hoorde de eerste keer al eruit moest liggen.
Oh was ik blij dat ze terug was......
nouquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Basari het is een te gevoelige groep. We zijn er om een spel te spelen waarom dan zo reageren als je genomineerd bent.
Ik heb toch echt gehoord toen Ashley vroeg aan hem zal ik er weer op komen knikte hij eerst en zei zeker weten....hij zei ook nog 4 van de 6 keer....maar het ligt eraan hoe het gespeeld wordt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij zij dat het elke keer weer anders is, dat je daar niet van uit moet gaan.
Doriana?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:52 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat en roddelen is het enige wat ze daar doet. Oja en zeuren wanneer het eten klaar is
Wie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor haar weer klagen dat haar niets gegunt is deze week.
Noem eens iets dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor haar weer klagen dat haar niets gegunt is deze week.
Ja mooi hequote:Op woensdag 14 februari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Glenn geeft even aan dat het verhaal van Dylano niet klopt
Hoop dat het kwartje gaat vallen bij jimmy over dilanoquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Glenn
als het helft helft is
kan niet
betekend dat hij meer bij hen heeft gedaan dan bij jullie
anders kan het niet
In de verste verte niet, hij mist de looks, de humor en de klasse van Salarquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
Bas hoopt echt als Salar te kunnen spelen
maar hij heeft die flair niet van Salar
Als hij maar mag blijven, hij kijkt haar naar de ogenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Dat van Dilano zegt Ashley wel goed denk ik.
Dilano laat zich sturen door een vrouw.
Zo zonde van haar tijd.....want het kan zomaar weer anders wezen.....en nu ligt ze maar te gissen hoe het spel loopt.....en af en toe komt er eentje ff met haar praten.....er zit niks meer bij.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
Ash noemt Ty publieksfavoriet
en Alice ook
Wellicht daarom ook die emo-uitbarstingen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde van haar tijd.....want het kan zomaar weer anders wezen.....en nu ligt ze maar te gissen hoe het spel loopt.....en af en toe komt er eentje ff met haar praten.....er zit niks meer bij.
Hij heeft door dat Sabeau enorm nep is en dat Dilano niet eerlijk is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
ja en, Jimmy valt me deze week ook vies tegen om eerlijk te zijn
hypocriet vind ik hem ook, hoe hij ineens zo tegen Sabeau is uit jaloezie, terwijl toen ze er pas was, was hij ook allemaal lief en blij in haar gezicht
maar ja heeft dilano toch niet nodig, als hij ook nu als schoothondje achter Tom aan kan lopen
al sinds ze hem gebruikenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:06 schreef Ebinas het volgende:
Pauze in de hersenkrakers.
Wasmachine stinkt Ashley moet kijken
Zal het een oude zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
al sinds ze hem gebruiken
gewoon vies
dat BB er niks aan doet
Vetluis?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal het een oude zijn?
Zo snel kan daar toch geen vetluis inzitten?
Of hebben ze geen wasmiddel?
ik denk dat het degene is die ze er al 4 jaar hebben staanquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal het een oude zijn?
Zo snel kan daar toch geen vetluis inzitten?
Of hebben ze geen wasmiddel?
Alvast een voorbode hoe het met de stemmingen gaat verlopen straks....dag Alice.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vetluisquote:
ook bekend als wasluis, is een vettige substantie die na het wassen achterblijft in de wasmachinequote:
Dat kan dan bijna niet anders.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het degene is die ze er al 4 jaar hebben staan
Ja, en het leuke is dat Glenn erg fijn vindt om met Saboo te praten. Vindt haar een prettige gesprekspartner.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat Alice niet spel bezig is, en dat het niet leuk is. Glenn zegt ze doet het op haar eigen manier dat is toch goed. Hij gaat toch steeds meer tegen haar in.Glenn zegt iedereen heeft recht op zijn eigen manier.
Deden ze laatst op 30 graden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan dan bijna niet anders.
Zouden ze even flink schoon moeten draaien met soda ofzo
quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze laatst op 30 graden.
Dat moet volgens mij op 90 graden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze laatst op 30 graden.
neeeequote:Op woensdag 14 februari 2024 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ...word ik soms in de plas genomen?
jammer voor Tom danquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:13 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy heeft wel veel aan Tom op dit moment.
Soort van steun/rustpunt ofzo
Ik denk het niet, denk dat grey doelt op die 30 graden, is veel te laag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
hij verteld wat hij heeft gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef marky het volgende:
Tom doet ook lekker vies spelletje spelen met het hoofd van zijn maatje.
Oja, zo kan dat ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat grey doelt op die 30 graden, is veel te laag.
Nee nee,dat heb ik echt zelf gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat helpt dus echt niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,dat heb ik echt zelf gezien.
Over wie heeft Tom het met iemand die in de keuken komt en honger heeft maar zelf niks doet....(zover ik het kan verstaan)quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef marky het volgende:
Tom doet ook lekker vies spelletje spelen met het hoofd van zijn maatje.
Dorianaquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over wie heeft Tom het met iemand die in de keuken komt en honger heeft maar zelf niks doet....(zover ik het kan verstaan)
Dorianaquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over wie heeft Tom het met iemand die in de keuken komt en honger heeft maar zelf niks doet....(zover ik het kan verstaan)
Dorianaquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
Wie is Tom nu aan het afbranden. Hoor hem bezig over iemand maar weet niet wie (iemand die niets doet in de keuken of zo).
Ronahi volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
Wie is Tom nu aan het afbranden. Hoor hem bezig over iemand maar weet niet wie (iemand die niets doet in de keuken of zo).
Doriana heeft er geen zin meer inquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal een taak die ze smorgens bespreken.
klopt tochquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat ze Alice erop zetten om hem en ashley kwijt te raken
Dan moeten ze haar erop aan spreken....iedereen heeft geen zin in zijn taak. Gewoon doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana heeft er geen zin meer in
heeft ze vanmorgen nog gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |