Ja zeker. In het zwart zelfs.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Randy word wel veel gegund ... zou die aandelen hebben in BB.
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfdequote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is Alice toch een verademing vergeleken met de anderen inwoners. Lekker nuchter. Ronahi weer slecht praten over tom en sabeau zegt ook dingen over hem
Over een paar jaar zien we haar terug in een aflevering van Mr. Visser doet uitspraak over een boom of schutting 😆quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
Ro doet me altijd denken aan mijn betweterige roddelende buurvrouw, die ook iedereen in de buurt afkraakt.
Ze doet het zelf bijna de hele dag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Frummelie het volgende:
Met een lange lip rondlopen... nou dat doen er wel een paar...
NEENquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef keesjedestamper het volgende:
ze moeten Ashley, Tom en Karen nomineren
Nee, Ronahi, Doriana en Randy.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef keesjedestamper het volgende:
ze moeten Ashley, Tom en Karen nomineren
Do praat ook zo zeurderig .. zal wel komen omdat ze beiden uit dezelfde streek komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfde
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. mssn is ze verliefd op hemquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is net een kapotte langspeelplaat. Blijft steeds hangen op het woordje tom.
Ze is getrouwd toch? alhoewel kan ze nog wel vliefd zijn op Domquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. mssn is ze verliefd op hem
Echt hé, ze is helemaal geobsedeerd door Tom, alles wat hij doet /zegt buigt ze naar het negatieve om.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is net een kapotte langspeelplaat. Blijft steeds hangen op het woordje tom.
Boos worden lucht gewoon op ...tje verpest het niet voor ons Dotquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar goed dat wij samen geen overeenstemming moeten maken over wie er genomineerd moet worden.
Mensen het is een spel laat ze lekker gaan. Hun spelen het spel en wij mogen meekijken. Boos worden heeft geen zin.
nee want Ronahi, Doriana en Randy zij tenminste hun eigen persoonquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, Ronahi, Doriana en Randy.
Nog meer dooddoeners?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar goed dat wij samen geen overeenstemming moeten maken over wie er genomineerd moet worden.
Mensen het is een spel laat ze lekker gaan. Hun spelen het spel en wij mogen meekijken. Boos worden heeft geen zin.
Of met dikke lippen rondlopen. Zo zijn er ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Frummelie het volgende:
Met een lange lip rondlopen... nou dat doen er wel een paar...
Ze doen allemaal het zelfde en verwijten het elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal beïnvloedbaar door elkaar. Denk dat alleen Glenn, Danny en Alice doen wat ze zelf willen.
Dat denk ik ook. Maar ik wil niet die doodnormale mensen over houden. Ik wil me ergerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal beïnvloedbaar door elkaar. Denk dat alleen Glenn, Danny en Alice doen wat ze zelf willen.
je bedoelt zeker alleen Alice doet wat ze zelf wiltquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kan wel wijze uitspraken doen maar inderdaad een beetje zeurderig af en toe... ik vind dat Zwitserland altijd een beetje makkelijk van haar, je wil of moet toch eens kleur bekennen... het is zo makkelijk om dat te zeggen.. zo hoef je nooit een standpunt in te nemen... want ik ben nuchter, ik ben Zwitserland..quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat zo zeurderig en dan die uitdrukking van haar Jammer op beide streams hetzelfde
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
Is Anneke tanneke toverheks nog bezig.
Als Tom en Karen meelopers zijn, waarom lopen ze dan niet met Ro en Do mee of achteraan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nee want Ronahi, Doriana en Randy zij tenminste hun eigen persoon
Tom en Karen zijn gewoon meelopers van Ashley en voeren haar wil uit
dat is ook niet leuk om naar de kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |