Hij krijgt zijn zin niet. Zo zie ik in de supermarkt ook vaak dat gedrag. Ook dat zijn kinderen.quote:
Er gaat een ambtenaar intern op zijn kloten krijgen. Als je handtekening er onder staat, ben je verantwoordelijk voor de inhoud. Daar is iemand voor gemandateerd. Die heeft dan wel een probleemquote:
Wel neequote:Op woensdag 14 februari 2024 14:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Er gaat een ambtenaar intern op zijn kloten krijgen. Als je handtekening er onder staat, ben je verantwoordelijk voor de inhoud. Daar is iemand voor gemandateerd. Die heeft dan wel een probleem.
Heb je een hekel aan FC Twente?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Pieter kan beter voorzitter worden van FC Twente.
Dan kan hij mooi de wijken in.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Pieter kan beter voorzitter worden van FC Twente.
Zeker.quote:
Och, ze snappen het zelf ook allemaal niet.quote:
Nee, er gaat goed gelachen worden om Omtzigt zijn tirade op het ministerie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Er gaat een ambtenaar intern op zijn kloten krijgen. Als je handtekening er onder staat, ben je verantwoordelijk voor de inhoud. Daar is iemand voor gemandateerd. Die heeft dan wel een probleem.
Daar wordt Putters voor aangenomen, die komt straks met een lijstje van alle mogelijke varianten. Ik hoop genummerd, kunnen ze het voortaan gewoon over 'nummer 27 van het menu van Putters' hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:39 schreef jcdragon het volgende:
Iemand moet al die varianten op papier zetten. Het is echt verwarrend.
Waarom, als je zo vaag bent in wat wel/niet en wanneer dan ben je geen serieuze partij om een land te besturen. Ik zou nsc lekker buiten beschouwing laten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:39 schreef jcdragon het volgende:
Iemand moet al die varianten op papier zetten. Het is echt verwarrend.
Kan regelementair blijkbaar niet. Maar de facto is het een verkenningsopdrwcht natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:40 schreef qajariaq het volgende:
En toch is een nieuwe verkenner denk ik slimmer dan een informateur. De zaak is echt tergu bij af. Dan moet je opnieuw beginnen en de eerste stappen zo mogelijk snel doorlopen.
Maar ja. Wat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom, als je zo vaag bent in wat wel/niet en wanneer dan ben je geen serieuze partij om een land te besturen. Ik zou nsc lekker buiten beschouwing laten.
Dan denk jij aan PvdAGL, VVD, D66, BBB, CDA, SP, CU oid?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom, als je zo vaag bent in wat wel/niet en wanneer dan ben je geen serieuze partij om een land te besturen. Ik zou nsc lekker buiten beschouwing laten.
Daar is ie vast wel eens lid van geweest maar ja, welke partij niet?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Eerdmans nu PVV-woordvoerder?
Je hebt geen ongelijk al zou ik eerder stellen dat Omtzigt geen bestuurder is en ook niet zal worden maar NSC heeft momenteel gewoon een sleutelpositie, net als de VVD.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Open sollicitatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Eerdmans nu PVV-woordvoerder?
Dat is onwaarschijnlijk, behalve Geert Wilders is er nog nooit iemand lid van de PVV geweestquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:43 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Daar is ie vast wel eens lid van geweest maar ja, welke partij niet?
OK, je wintquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is onwaarschijnlijk, behalve Geert Wilders is er nog nooit iemand lid van de PVV geweest
Eerlijk gezegd geen idee. Maar lijkt mij al helpen als men dit expliciet constateert. Een dolende Omtzigt maar blijven opzoeken lijkt mij ook geen werkend landsbestuur. Wie weet ontstaan er opties als een paar partijen expliciet maken dat Omtzigt geen optie is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |