Verschikkelijk... hou op, schei uit..quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he die Nederlandse taal
IK vond het van de week ook niet fijn, Ik had bijna een tampon in mijn neusgaten gedaan het liep er echt uit
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?quote:
Eerst, is het een man of een vrouw?quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?
Een man.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerst, is het een man of een vrouw?
Haha oké... je kan toch eerlijk zeggen... dat je het aanbod hartstikke leuk vindt maar voetbal niet je dingetje is... dat zou ik zeggen..quote:
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké... je kan toch eerlijk zeggen... dat je het aanbod hartstikke leuk vindt maar voetbal niet je dingetje is... dat zou ik zeggen..
Mogguhh Fruitquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.
Ken hem via een groep die flyers verzamelen.
Goedemorgen,quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?
Heer aloa.quote:
Goedemorgen Tuttebol.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Freshfruit ik sluit mij aan bij frummelie.
Ja tuurlijk is het aardig..quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.
Ken hem via een groep die flyers verzamelen.
Wat ga je rijden ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik lees net het kopje van COS dat de pleuris gaat uitbreken…..moet vanmiddag invallen voor een collega dus ga dat missen 😕
Maar dadelijk wel mijn autootje ophalen
Mogge Tuttebolleke...quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Freshfruit ik sluit mij aan bij frummelie.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht wat is het in eens stil in de SC
Euhhh Dot je was zo scherp vanmorgen, nu dus niet.
Zit in een vol topic te wachten
@D. Je collega kan dat ook goed.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn man zegt dat het mijn Valentijn kado is…..nou ik heb ook meegespaard 😝
Nou heel veel plezier met je nieuwe tuut... veel veilige kilometers gewenst Tuttebolleke..🤗quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn man zegt dat het mijn Valentijn kado is…..nou ik heb ook meegespaard 😝
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht wat is het in eens stil in de SC
Euhhh Dot je was zo scherp vanmorgen, nu dus niet.
Zit in een vol topic te wachten
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik lees net het kopje van COS dat de pleuris gaat uitbreken…..moet vanmiddag invallen voor een collega dus ga dat missen 😕
Maar dadelijk wel mijn autootje ophalen
Goedemorgen Jock.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Happy Valentine's day !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Jock.
Fijne Valentijn.![]()
[ afbeelding ]
Ik miss Elliequote:Op woensdag 14 februari 2024 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Jock.
Fijne Valentijn.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank je skattie, jij ook een fijne valentijns dagquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Happy Valentine's day !
[ afbeelding ]
Ben jij nu Miss Ellie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je skattie, jij ook een fijne valentijns dag
Je kan toch gewoon zeggen, Ik vind het leuk dat je mij uitnodigd, maar helaas hou ik niet van voetbal.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel veilige km Tuttebollkequote:Op woensdag 14 februari 2024 08:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Toyota Aygo automaat
Uit 2012 maar ziet er goed uit.
Dat is mooi klote 😜quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Iemand heeft geenf fijne valentijnsdag vandaag![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ner-af-met-keukenmes
quote:
Wandelse tot zoquote:
Lekker toch, ik hou ervan.. lekker pittig...quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben veilig thuis![]()
Ook even boodschappen gedaan en ging goed alleen gaattie snel hard 🙈
Ik ook hoor 😁quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker toch, ik hou ervan.. lekker pittig...
Wat erg Rinardo, daar heb je dan zo je best voor gedaanquote:
ik niet, @ledn81quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat erg Rinardo, daar heb je dan zo je best voor gedaan
Oepsquote:
Ach ja, risico van het vak. Er kwam ook gewoon teveel online denk ik. Op het moment is het ook niet leuk meer op X/Twitter en hier in de COS soms ook zoals je zelf ook merkt.quote:
Ja helaas wel. zodra er iets in BB land gebeurd raken de gemoederen verhit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach ja, risico van het vak. Er kwam ook gewoon teveel online denk ik. Op het moment is het ook niet leuk meer op X/Twitter en hier in de COS soms ook zoals je zelf ook merkt.
Was vorig jaar ook wel even het geval en trekt vast weer bij, maar het gaat er af en toe erg fanatiek aan toe.
Er zijn andere kanalen om content te plaatsen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach ja, risico van het vak. Er kwam ook gewoon teveel online denk ik. Op het moment is het ook niet leuk meer op X/Twitter en hier in de COS soms ook zoals je zelf ook merkt.
Was vorig jaar ook wel even het geval en trekt vast weer bij, maar het gaat er af en toe erg fanatiek aan toe.
YT is eenvoudig en daar heb je publiek. Ik doe het ook om ervaring op te doen met werking van social media enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn andere kanalen om content te plaatsen.
Als het in het huis gezellig is kijkt er niemand.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
YT is eenvoudig en daar heb je publiek. Ik doe het ook om ervaring op te doen met werking van social media enzo.
Voor mij is het niet leuk/interessant om het op een heel ander platform te gaan zetten.
Ik kan nog steeds op YT posten hoor, maar als ze het niet willen dan niet. uiteindelijk is BB de baas![]()
misschien over tijdje weer als het in en buiten het huis weer wat gezelliger is
quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het in het huis gezellig is kijkt er niemand.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is Kumbaya eigenlijk ? Mij ongekend.
Zit je weer op je Mobiel te knoeien?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Og iets bijzonders gebeurd. Staan vandaag niet evht veel sv?
Jij mag nooit meer raden 🤣quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit je weer op je Mobiel te knoeien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik hoop op een spannende dag...
Ik vertrouw meer op een hoop op de potquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik blijf altijd hopen, ik ben 1 pot hoop...
Ff mijn koffie opdrinken en dat heb ik een hoop in de pot 😜quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op een hoop op de pot
Zeker ! 7 uur geslapen !quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:22 schreef Frummelie het volgende:
Allemaal fris en fruitig... lekker geslapen enzo...
quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op een hoop op de pot
Nee, gebeurd echt nietsquote:
Nou we zijn lekker aant hopen met z'n allen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ff mijn koffie opdrinken en dat heb ik een hoop in de pot 😜
Dat water hoofdkussen werkt als een tierelierquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat is een lekker rukkie Tuttebolleke...
Dat is zeker, maar spanning in BB is ver te zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ff mijn koffie opdrinken en dat heb ik een hoop in de pot 😜
Waterhoofd kussen.... nooit van gehoord...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat water hoofdkussen werkt als een tierelier
O dat is lekkerquote:
Krijg je daar geen klotshoofd van?quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat water hoofdkussen werkt als een tierelier
Ashley gaat het dit x niet redden denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker, maar spanning in BB is ver te zoeken
Ik zag ook al voorbij komen dat Karen, Ashley en Alice genomnieeerd zouden zijn.
Eens even kijken vandaag of dat ook klopt
Was ik zeker bang voor maar nee tis top ! Aanrader !quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je daar geen klotshoofd van?
Had er ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Was ik zeker bang voor maar nee tis top ! Aanrader !
Ik heb het idee dat ALice dan gaat vertrekkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ashley gaat het dit x niet redden denk ik.
Nou ik vond het ook een trieste dag gisteren waar slaat die week op vol surprises en liefde... gewoon kak... het was ook mega saai gisteren.. het format zoals het nu is, is uitgekauwd... met de koffers, koude water, eentonige eten... enzquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gebeurd echt niets
Las op SM dat mensen telleurgesteld zijn hoe het spel verloopt
En dat ze boos zijn dat mensen niet hebben mogen strijden voor hun plaats
En dat er niets aan valentijn gedaan is, of althans niet wat ze verwacht hebben.
Ik snap dat allemaal niet. Je kijkt naar een tv programma ( want dat is het tegenwoordig)
Daar bepalen ze hoe het spel loopt.
BOos omdat Ruben dingen mocht doen.
Maar ik vraag mij dan weer af hoe ze reageerd zouden hebben als hun favoriet dit had mogen doen
SOms komen de dingen voorbij als ik op facebook kijk op de tijdlijn pppffffff heftig soms
Dan heb ik een waterbed 😜quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Ik zou ook bang zijn dat het knapt of scheurt
IK ga altijd zonder verwachtingen een RLS in dan valt het ook nooit tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook een trieste dag gisteren waar slaat die week op vol surprises en liefde... gewoon kak... het was ook mega saai gisteren.. het format zoals het nu is, is uitgekauwd... met de koffers, koude water, eentonige eten... enz
Daar b en ik dan weer niet zo bang voor die hebben waarschijnlijk een dikker omhulsel dan een kussen?quote:
Ik heb weer gehoord dat Basiri, Alice en Ashley genomineerd zouden zijn..quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker, maar spanning in BB is ver te zoeken
Ik zag ook al voorbij komen dat Karen, Ashley en Alice genomnieeerd zouden zijn.
Eens even kijken vandaag of dat ook klopt
Dan is Basi weg als dat zo is denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb weer gehoord dat Basiri, Alice en Ashley genomineerd zouden zijn..
De bovenkant is een fijne kussen en de onderkant is een stevige zak waar je water in doet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar b en ik dan weer niet zo bang voor die hebben waarschijnlijk een dikker omhulsel dan een kussen?
Ja absoluut en hij schijnt ook graag naar huis te willen.. dus...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is Basi weg als dat zo is denk ik
O nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De bovenkant is een fijne kussen en de onderkant is een stevige zak waar je water in doet.
Mijn dochter heeft Emma kussens gekocht 1 harde kant 1 medium kant en ze vind het heerlijk.
Emma en de mijne water hoofdkussenquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoe heten die kussen ook alweer die ze in het huis hebben... die schijnen ook top te zijn...
In BB huis weet ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:39 schreef Frummelie het volgende:
Hoe heten die kussen ook alweer die ze in het huis hebben... die schijnen ook top te zijn...
Ik heb altijd Silvana kussens voor m'n nek... misschien is zo'n waterkussen ook wel een optie..quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De bovenkant is een fijne kussen en de onderkant is een stevige zak waar je water in doet.
Mijn dochter heeft Emma kussens gekocht 1 harde kant 1 medium kant en ze vind het heerlijk.
Ooh echt... dan kan ik echt niet slapen... ik wil wel een beetje een dik kussen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit van gehoord
Ik slaap met een heel dun kussentje en meestal gooi ik dat ook nog aan de kant
Ja dat zei Tyron ook en was toch blij dat hij mocht blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja absoluut en hij schijnt ook graag naar huis te willen.. dus...
O nee dan worden mijn nek en schouderpartij niet blijquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... dan kan ik echt niet slapen... ik wil wel een beetje een dik kussen...
Werkse Tuttebolleke, je krijgt vandaag de uitslag toch?quote:
Huh... ik zie Basiri en Sabeau nou niet echt met elkaar optrekken of ik heb iets gemistquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei Tyron ook en was toch blij dat hij mocht blijven
Kan mij niet voorstellen dat Bas naar huis wil nu Sabeau er in zit
Ja niet te gek dik, maar ook geen flubbertje hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dan worden mijn nek en schouderpartij niet blij
Ik dacht dat die twee nu ook zonder schot slapen toch? Of zit ik nu zo verkeerd?quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh... ik zie Basiri en Sabeau nou niet echt met elkaar optrekken of ik heb iets gemist
Ben jij niet in de war met Dilano?quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat die twee nu ook zonder schot slapen toch? Of zit ik nu zo verkeerd?
Ooh echt, dan zet ik mijn streams aan.... gaat hij toch brood bakken zeker...quote:
Waarschijnlijk wel dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met Dilano?
Ja dat is Dilano...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel dusDIe altijd met zijn bovenlijf bloot loopt bedoel ik
WIe is sabiri?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is Dilano...
Sabiri is een setje met Ashley
En Dilano met Sabeau...
AL die namen ookquote:
Ben je weer aan het prutsen Frummel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is Dilano...
Sabiri is een setje met Ashley
En Dilano met Sabeau...
Toen ik het schreef dacht ik al...quote:
Volgens mij staat ze op het centraal stationquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je weer aan het prutsen Frummel?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In de SC werd gedacht dat Danny wakker was.... dus ik dacht dat hij brood ging bakken...
Ik schrijf alle acties op die ik moet doen en aan het einde van BB komt de rekening welquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toen ik het schreef dacht ik al...gaat lekker vandaag.. nou Dot maak je borst maar nat..
Echt, ik maak er weer een bende van, niet te kort, in de cos ook al...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je weer aan het prutsen Frummel?
Draakje....quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze op het centraal station
[..]
Liet ze vooruit betalen ..prepaidquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schrijf alle acties op die ik moet doen en aan het einde van BB komt de rekening wel
Gooi maar in m'n DMmetje...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schrijf alle acties op die ik moet doen en aan het einde van BB komt de rekening wel
Lief doen.... Valentijn viel ook al tegen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Liet ze vooruit betalen ..prepaid
Iedereen die over de scheef gaat in de COS of waarvan je berichten moet verwijderen/aanpassen een tikkie sturenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Liet ze vooruit betalen ..prepaid
Dat zou lekker verdienen dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen die over de scheef gaat in de COS of waarvan je berichten moet verwijderen/aanpassen een tikkie sturen
Dat gaat zeker aantikkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou lekker verdienen dan.
Kijk, hoe krijg ik mensen naar de SCquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:31 schreef Cargamelk het volgende:
Dan zou ik alleen nog maar hier posten
Gewoon in de cos de naam Tom en engerd laten vallen ... geld blijft stromenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat zeker aantikken
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het al met al best meevalt dit jaar eerlijk is eerlijk
Thnx voor het herstel...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen die over de scheef gaat in de COS of waarvan je berichten moet verwijderen/aanpassen een tikkie sturen
Is Tom nog zo geliefd onder de streamers dan, dacht dat Ashley de meest geliefde wasquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gewoon in de cos de naam Tom en engerd laten vallen ... geld blijft stromen
Moet ook zeggen dat de SC redelijk druk is vergeleken met een jaar in het leven .quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, hoe krijg ik mensen naar de SCgoed plan Carga
Je hebt DMquote:
Waar denk je waarom een vliegtuigje vandaag komt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Tom nog zo geliefd onder de streamers dan, dacht dat Ashley de meest geliefde was
O ja maar dat is door FB book fans geregeld toch niet door users van de COSquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Waar denk je waarom een vliegtuigje vandaag komt.
Klopt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar dat is door FB book fans geregeld toch niet door users van de COS
Ach die zijn gewoon arm en gierigquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar dat is door FB book fans geregeld toch niet door users van de COS
Of verstandigquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach die zijn gewoon arm en gierig
quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een leuke beestjes kan je weer bij de lidl sparen. Het is altijd zo jammer dat je veel zegeltjes moet hebben sparen voor een beestje.
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 15-02-2024 07:52:06 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kom daar nooit aan toe dus geef zegeltjes aan de kinderen die daar voor de deur zitten te bedelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een leuke beestjes kan je weer bij de lidl sparen. Het is altijd zo jammer dat je veel zegeltjes moet hebben sparen voor een beestje.
Ik wild even kijken of je geen wanbetaler bentquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo snelle Jelle... aan het eind van BB hadden we afgesproken Dotje..
quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wild even kijken of je geen wanbetaler bent
Ik heb niet veel met Tom... ik vind Glenn wel een leukie..quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Tom nog zo geliefd onder de streamers dan, dacht dat Ashley de meest geliefde was
De kleine is 2 te jong om te bedelen. Ik heb vaak wel bij de kassa als iemand niet wil dat ik ze krijgquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kom daar nooit aan toe dus geef zegeltjes aan de kinderen die daar voor de deur zitten te bedelen.
Foto gezien?quote:
Niet naar mij maar naar Dot .. ik ben niet zo hebberigquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet ik even 1 eurocentje overmaken.... ter controle?...
Ja graag NL88 COSBB 274649025 t.g.v. den dotquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet ik even 1 eurocentje overmaken.... ter controle?...
quote:
Ik wel meer geld, meer boodschappen bij de lidl, meer zegeltjes en meer beestjesquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet naar mij maar naar Dot .. ik ben niet zo hebberig
Ik know... ik maak er weer een zooitje van...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet naar mij maar naar Dot .. ik ben niet zo hebberig
Komt eraan...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja graag NL88 COSBB 274649025 t.g.v. den dot
quote:
Jij ook natuurlijk.quote:
Morguhquote:
Goedemorgen. Lilli.quote:
Heb jij die nieuwe dallas serie ook gezien?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Jock.
[ afbeelding ]
Ik niet. Is er een nieuwe reeks ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe dallas serie ook gezien?
Als het goed is wel 🤞quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse Tuttebolleke, je krijgt vandaag de uitslag toch?
Die komt niet joh het regentquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Waar denk je waarom een vliegtuigje vandaag komt.
Nee,dat is me helemaal ontgaan.Jij wel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe dallas serie ook gezien?
Ja leuk !quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:21 schreef Jockari het volgende:
@:Tuttebolleke En hoe rijdt ie ?
[ link | afbeelding ]
Toyotabolleke dus voortaan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja leuk !
Tis een feestje om er in te rijden 🥳
Moet je niet een deur verder zijn ..dit is het centraal station.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Alice zegt vaak schatje…..ik zou dan zeggen wat moet je van mij hebben ?
Nee want dan ga ik off topic 😋quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Moet je niet een deur verder zijn ..dit is het centraal station.
Mijn zusje rijdt een Landcruiser.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou zeker een automaatje !
Zo rijk zijn we nou ook weer niet 😂quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zusje rijdt een Landcruiser.
Is er al een tijdje hoor, maar met hele andere spelersquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet. Is er een nieuwe reeks ?
Spannend, ben benieuwdquote:
Ja vorig jaar alquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dat is me helemaal ontgaan.Jij wel?
Hey Enginequote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar we voelen ons wel rijk met 2 salarissen
Werk pas sinds 5 jaar weer
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:03 schreef Cargamelk het volgende:
Gaat weer veel geld opleveren in de COS voor dot
Afentoe een tikkiequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik zit al op wacht Mag niet te gretig zijn natuurlijk
Ander tikkie .. in van ik stuur je wel een tikkiequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het maar niet grensoverschrijdend tegen de kont is
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ander tikkie .. in van ik stuur je wel een tikkie
Gelukkig heb je nu een wagen ;-)quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ikke ?
Doordeweeks z’n 10.000
Weekend 2 a 3 duizend
Slecht gewetenquote:
Moet kunnen tochquote:
Hey Ruudquote:
Niet letterlijk muts.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ikke ?
Doordeweeks z’n 10.000
Weekend 2 a 3 duizend
😂quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een wagen ;-)
Ze gaan toch vliegen, zo tie zien zitten ze al wel buiten. Het is ook echt prachtig weer om buiten te zittenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:18 schreef Jockari het volgende:
Voila, de zoon is net vertrokken voor zijn werk
[ afbeelding ]
Vloegen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan toch vloegen, zo tie zien zitten ze al wel buiten. Het is ook echt prachtig weer om buiten te zitten
Zet jij je bril eens afquote:
Zo tie zien?quote:
Weet jij hoe laat ze dat vloegtuig gepland hebben? Dan kan ik hem misschien zien op Flightradar24quote:
Ik dacht gisteren e gelezen te hebben rond 14u30.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat ze dat vloegtuig gepland hebben? Dan kan ik hem misschien zien op Flightradar24
Mooi ! Ik ben wel een fan van dat spul. Bedanktquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren e gelezen te hebben rond 14u30.
Dit is ook een leuke flight tracker (ook veel militaire vliegtuigen)
https://globe.adsbexchange.com/
Als je enkel militaire vliegtuigen wil volgen, moet je die "U" rechtsboven uitklikken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi ! Ik ben wel een fan van dat spul. Bedankt
Is er ook een app voor de telefoon?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je enkel militaire vliegtuigen wil volgen, moet je die "U" rechtsboven uitklikken.
[ afbeelding ]
Ik ben niet echt een app-kenner, maar vond deze info op internet: https://www.adsbexchange.(...)-for-ads-b-exchange/quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er ook een app voor de telefoon?
Gevonden en geinstalleerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een app-kenner, maar vond deze info op internet: https://www.adsbexchange.(...)-for-ads-b-exchange/
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:04 schreef Ptr67 het volgende:
And the award goes tooooo..... (drums)... Dotteke !
Wat heeft die veel werk vandaag.
Ik antwoord maar even hier in de SC er opquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:12 schreef Verida het volgende:
wat een sfeer in de Cos.
Ik had me hierop verheugd, lekker een paar maandjes wat afleiding door BB. Maar het is dermate treurig dat het voor mij wel vergald is.
Heel jammer weer.
Maar dat is toch hoe users na de bewoners kijken en hun mening er over uiten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Verida het volgende:
Vreselijk negatief, de een zit nog harder azijn te pissen dan de ander
het is zelden zo erg geweest als nu heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is toch hoe users na de bewoners kijken en hun mening er over uiten?
Dat is bij elke COS zo geweest..
Mwa ik ben sowieso niet echt veel in de COS, dus krijg dat ook niet allemaal mee..Maar misschien komt dat ook omdat er té weinig gebeurd op de streams?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het is zelden zo erg geweest als nu heb ik het gevoel.
iemands zegt bijv : het huilen van sabeau is nep
komt daar gelijk overheen, nee hoor de enige neppe is Ashley
enz ezn.
Ik vind er gewoon geen drol aan. Het is niet meer de mening van de users over BB, het is het zeikerige, dwingende en vooral hatelijke opdringen van een mening over 1 of twee bewoners, de hele dag door, elke keer hetzelfde en dan niet eens over iets wat op dat moment op de streams gebeurd, maar gewoon naam noemen en weer het riedeltje afsteken wat er allemaal vreselijk is aan die persoon.
En dus hoeft dit voor mij niet meer en ben ik een tijdje weg uit de COS.
Inderdaad... één der saaiste BB's ooit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik ben sowieso niet echt veel in de COS, dus krijg dat ook niet allemaal mee..Maar misschien komt dat ook omdat er té weinig gebeurd op de streams?
Zolang het over de bewoners is is het oke gebeurd al jaren zo. Ik weet niet beter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Verida het volgende:
Vreselijk negatief, de een zit nog harder azijn te pissen dan de ander
Die heb ik niet gekeken, alleen BB1 op tv.. Eerste RLS die ik gekeken heb was Secret Storyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Inderdaad... één der saaiste BB's ooit.
Wat keken we toch graag naar die oude versie's van 20j terug
tuurlijk,quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het over de bewoners is is het oke
De een houdt van iemand de ander vind het niets
Vorig jaar was het net zo erg, toen heeft Deisyy nog gevraagd of het niet wat minder negatief kon allemaalquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk,
zelfs als is er iemand totaal niet in beeld op de streams, komen ze onder hun steen vandaan om af te zeiken.
en daar heb ik dus problemen mee
Mis ik iets? Ik vind de sfeer dit jaar prima.En zelfs de moderatie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar was het net zo erg, toen heeft Deisyy nog gevraagd of het niet wat minder negatief kon allemaal
Thnxquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mis ik iets? Ik vind de sfeer dit jaar prima.En zelfs de moderatie.
En mijn inziens gaat dat helemaal prima.En bevalt het het niet zet maar een TR of ga haken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Ik zie her en der wel wat berichten waarvan ik denk moet dat nu. Maar daar heb ik ook wat van gezegd. Maar ik heb hier vanmorgen nog gezegd dat ik het goed vond gaan in de COS
Dat heen en weer gekat over bewoners hou je toch en dat mag ook, zolang men elkaar maar niet persoonlijk aanvalt
Er wordt in Cre zelfs iets verloot om te hakenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mijn inziens gaat dat helemaal prima.En bevalt het het niet zet maar een TR of ga haken.
in de SC mag ik toch zeker wel mijn eigen mening verkondigen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mijn inziens gaat dat helemaal prima.En bevalt het het niet zet maar een TR of ga haken.
Jij mag posten wat je wil Verida.En ik ook dat ik het anders zie.Mijn advies was goed bedoeld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:52 schreef Verida het volgende:
[..]
in de SC mag ik toch zeker wel mijn eigen mening verkondigen?
naar mijn idee gaat het niet prima en vind ik de sfeer vreselijk,
en ik hoef van jou geen advies hoe ik mijn vrije tijd door mag brengen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
En de sfeer wordt zo hier ook niet beter op.
Ik eigenlijk ook wel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mis ik iets? Ik vind de sfeer dit jaar prima.En zelfs de moderatie.
Dat is zeker een positieve berichtquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef Ireth het volgende:
Zal ik er dan wat leuks en positiefs in gooien???
Mijn contract is weer verlengd met een jaar!! Zo blij dat ik anderhalf jaar geleden na 15 jaar thuiszorg (en een vast contract) de sprong heb gewaagd! Heb het zo onwijs naar mijn zin en zij zijn schijnbaar ook erg blij met mij!
Dikke feli Ireth.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef Ireth het volgende:
Mijn contract is weer verlengd met een jaar!! Zo blij dat ik anderhalf jaar geleden na 15 jaar thuiszorg (en een vast contract) de sprong heb gewaagd! Heb het zo onwijs naar mijn zin en zij zijn schijnbaar ook erg blij met mij!
Heuj! Congratz!quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
FF heb je dit gelezenJa Dot, en ik weet niet hoe ik hier op moet reageren. Wil hem het liefst op zijn smoel slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of door elkaar schudden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Heb het verhaal niet helemaal gelezen. Maat omdat jij hem kent van roddelpraat even hier geplaktquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Dot, en ik weet niet hoe ik hier op moet reageren. Wil hem het liefst op zijn smoel slaan.
Of door elkaar schudden.
Super ! 🍾🥂quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef Ireth het volgende:
Yeahhhhh top gefeliciteerdquote:
Opluchting of niet?quote:
Ja ik ben heel blij was best wel bang dat ik nog een x moest.quote:
O ja. Dat is altijd wel sneuquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja ik ben heel blij was best wel bang dat ik nog een x moest.
We waren met 3 maar 1 van ons is als nog gezakt wel sneu voor haar.
Ja hij was heel erg geemotioneerd. Was mooi om te zien. Ook hoe blij iedereen voor hem was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Is dat vliegtuigje voor Tom nog geweest ?
Wat fijn voor hemquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was heel erg geemotioneerd. Was mooi om te zien. Ook hoe blij iedereen voor hem was.
Nederlands 3 Fspreken, gesprek voeren en luisterenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!! (Geen idee waarvoor)
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nederlands 3 Fspreken, gesprek voeren en luisteren
Lokwinske.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nederlands 3 Fspreken, gesprek voeren en luisteren
quote:
Why?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Dot, en ik weet niet hoe ik hier op moet reageren. Wil hem het liefst op zijn smoel slaan.
Of door elkaar schudden.
Omdat ik Dennis een lieve jongen vind en hem nog een lang leven gun.IPV dat hij dood wil.Dat raakt mij nogal.quote:
Sorry to hearquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ik Dennis een lieve jongen vind en hem nog een lang leven gun.IPV dat hij dood wil.Dat raakt mij nogal.
Soms is het leven zwaar ja.Maar is altijd iets aan te doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sorry to hear
Ken je hem persoonlijk?
Soms is het leven te zwaar.. begrijp dat wel
Hm..quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms is het leven zwaar ja.Maar is altijd iets aan te doen.
Niks knaps aan, Mensen die er zo over praten doen het niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm..
Dat weet ik niet..
Vind het wel knap dat hij hier eerlijk over is ..
Dus omdat hij er over schrijft zal hij niet voor euthanasie kiezen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks knaps aan, Mensen die er zo over praten doen het niet.
I think you are wrongquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen die er niet over praten wel.
Dat mag,maar dit is mijn mening.Ik vind het nogal heftig allemaal.quote:
Het is n heftig onderwerp jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag,maar dit is mijn mening.Ik vind het nogal heftig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |