Verschikkelijk... hou op, schei uit..quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he die Nederlandse taal
IK vond het van de week ook niet fijn, Ik had bijna een tampon in mijn neusgaten gedaan het liep er echt uit
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?quote:
Eerst, is het een man of een vrouw?quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?
Een man.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerst, is het een man of een vrouw?
Haha oké... je kan toch eerlijk zeggen... dat je het aanbod hartstikke leuk vindt maar voetbal niet je dingetje is... dat zou ik zeggen..quote:
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké... je kan toch eerlijk zeggen... dat je het aanbod hartstikke leuk vindt maar voetbal niet je dingetje is... dat zou ik zeggen..
Mogguhh Fruitquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.
Ken hem via een groep die flyers verzamelen.
Goedemorgen,quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Graag zelfs.Heb iemand leren kennen op FB en die heeft me uitgenodigd om naar de finale bekerwedstrijd voetbal te komen.Ik hou helemaal niet van voetbal.Zelfs niet in een skybox.Maar hoe breng ik dit netjes?
Heer aloa.quote:
Goedemorgen Tuttebol.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Freshfruit ik sluit mij aan bij frummelie.
Ja tuurlijk is het aardig..quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Ik vond het wel heel aardig trouwens.
Ken hem via een groep die flyers verzamelen.
Wat ga je rijden ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik lees net het kopje van COS dat de pleuris gaat uitbreken…..moet vanmiddag invallen voor een collega dus ga dat missen 😕
Maar dadelijk wel mijn autootje ophalen
Mogge Tuttebolleke...quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Freshfruit ik sluit mij aan bij frummelie.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht wat is het in eens stil in de SC
Euhhh Dot je was zo scherp vanmorgen, nu dus niet.
Zit in een vol topic te wachten
@D. Je collega kan dat ook goed.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn man zegt dat het mijn Valentijn kado is…..nou ik heb ook meegespaard 😝
Nou heel veel plezier met je nieuwe tuut... veel veilige kilometers gewenst Tuttebolleke..🤗quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mijn man zegt dat het mijn Valentijn kado is…..nou ik heb ook meegespaard 😝
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |