Ga dan maar gauw maken voor mequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
Koffie is dus goed voor je
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat fijn om te lezenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hey!
Soms goed, soms slecht, maar steeds vaker goed dan slecht, dus ik ben tevreden![]()
En hoe is het daar?
Ik ben niet heel veel meer in DTS, werd er een beetje moe van
Jij moet wel zo'n beetje onsterfelijk zijn met al die antioxidantenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
ik gebruik echter geen filterkoffie maar cupjes tegenwoordig.. Slecht voor cholesterolquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij moet wel zo'n beetje onsterfelijk zijn met al die antioxidanten
Ik wel, een ouderwets opschenkfilter en de bonen ouderwets met de hand malenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:46 schreef Rob het volgende:
[..]
ik gebruik echter geen filterkoffie maar cupjes tegenwoordig.. Slecht voor cholesterol
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Speklap3000 het volgende:
Altijd irritant bij een klant. Vaak hebben die zo verschrikkelijk dun tweelaags toiletpapier.
Zet je een beetje kracht bij het vegen, moet je oppassen dat je vinger niet door dat flinterdun papier schiet en je je eigen kontgat aan het vingeren bent
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Speklap3000 het volgende:
Altijd irritant bij een klant. Vaak hebben die zo verschrikkelijk dun tweelaags toiletpapier.
Zet je een beetje kracht bij het vegen, moet je oppassen dat je vinger niet door dat flinterdun papier schiet en je je eigen kontgat aan het vingeren bent
gewoon extra pakken tochquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Speklap3000 het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:51 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
En dan zonder handen wassen naar de klant en een hand geven.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef Shii het volgende:
Er zijn echt mensen die hun handen niet wassen na toiletbezoek.
Ik recycle en gebruik het voor beidequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ongeveer dertig procent van het toiletpapier wordt niet gebruikt als billenpoets, maar om de neus te snuiten.
9 velletjes per keer? De gemiddelde Nederlander moet eens een heel stuk beter gaan eten als men zoveel velletjes nodig heeft!quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nederlanders gebruiken gemiddeld één rol wc-papier per week. Voor het reinigen van het achterwerk worden per keer gemiddeld acht tot negen velletjes ‘genuttigd’. U zit per week gemiddeld vijftig minuten op het toilet. Dat zijn twee volle dagen per jaar. Ongeveer dertig procent van het toiletpapier wordt niet gebruikt als billenpoets, maar om de neus te snuiten.
Zaagmans komt er straks aanquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Week is wel lekker door midden
Er zijn ook echt mensen die wassen hun handen al tijdens het plassenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef Shii het volgende:
Er zijn echt mensen die hun handen niet wassen na toiletbezoek.
Is een complot van de wcpapierindustriequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
9 velletjes per keer? De gemiddelde Nederlander moet eens een heel stuk beter gaan eten als men zoveel velletjes nodig heeft!
Heerlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik recycle en gebruik het voor beide
Die word zeker ook beheerst door de kinderbloed drinkende reptielen vanuit de kelder van een pizzeria in NYCquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een complot van de wcpapierindustrie
Waar veeg jij je billetjes dan mee af? Schuurpapierquote:
Bakkie FOKKIEquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar veeg jij je billetjes dan mee af? Schuurpapier
quote:
Zal ik eens een flinke straal vocht je kontgat in schieten onder 80 bar drukquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo'n lekkere straal vocht biem je kontgat in
Wil jij misschien een warm stukje valentijn in je hol?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik eens een flinke straal vocht je kontgat in schieten onder 80 bar druk
heerlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik eens een flinke straal vocht je kontgat in schieten onder 80 bar druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |