Hoef pas om half vier in Rotterdam te zijn. Had dus nog wel een uurtje kunnen blijven liggen, maar goed. Ik heb zelf gezegd dat ie me er op tijd uit moest halen.quote:
Dank u.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:08 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
A zo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoef pas om half vier in Rotterdam te zijn. Had dus nog wel een uurtje kunnen blijven liggen, maar goed. Ik heb zelf gezegd dat ie me er op tijd uit moest halen.
Lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
Even een grote mok sterke koffie gemaakt
Ah, dat had ik even gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2024 02:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet morgen dus mensen op Schiphol op gaan halen... Dus geen tijd voorm
Soms moet het even..quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u.
Ik weet dat je je gaat beroepen op je zwijgrecht maaruhhhhh vrouwen schoppen is niet netjes he
Lekerrrr hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:10 schreef hemarookworst het volgende:
Even een grote mok sterke koffie gemaakt
Ja en nee. Reizen is op dit moment gewoon nog erg vermoeiend. Maandag naar Duitsland geweest, gisteren naar fysio, en dat resulteerde in een nacht van meer dan 10 uur afgelopen nacht (wat nog meer had kunnen zijn). Volgende week krijg ik oefeningen van de fysio om m'n buikspieren en op de lange termijn ook m'n energie level weer omhoog te krikken, maar het advies was voorlopig wel om ook overdag toe te geven aan vermoeidheid en te gaan liggen als m'n lichaam dat aangeeft. Ik hoef er voorlopig echt niet op te rekenen dat ik weer lange afstanden kan lopen. Ik mag van geluk spreken als ik in september de airborne wandeltocht kan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo.
Mis je het reizen en het lopen nog niet?
Heyquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dat had ik even gemist.
Dan hoop ik dat het gezellige mensen zijn die je gaat ophalen!
Hey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |