Sja, wat doe je eraan ..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch heeft Randy deze week heel veel invloed op het spelverloop ...![]()
1. Kon kiezen wie munten konden verdienen en wie absoluut niet.
2. Kon vervolgens het kiezen van de duo's sturen en beinvloeden.
3. Bepaalt nu gewoon even wie geen PON hebben.
Volgorde is misschien net even anders, maar toch, het is Fokking spelbederf ....![]()
![]()
Met dank aan Jimmy die het bevestigdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Tom is er achterDat ronahi al die tijd heeft gelogen
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Fuck, snoeihard om Tom te verstaan, knalt Alice ff binnen
Het klonk alsof jimmy en Tom dat alquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met dank aan Jimmy die het bevestigde
Ik weiger te luisteren naar haarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
1e keer dat ik een verhaal van Ronahi leuk vind
Paarsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moet dat voor een kleur worden wat Jimmie in zijn haar heeft?
Net? Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het klonk alsof jimmy en Tom dat al
Hebben besproken
Kan het mis hebben hoor
Paars.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moet dat voor een kleur worden wat Jimmie in zijn haar heeft?
Is er iets mis met paarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er iets mis met paars
* greysbones flipt haar paarse haar over haar schouderAls het daadwerkelijk paars gaat worden is daar niets mis mee, vraag me alleen af of dit paars wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk meer grijs paarsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk paars gaat worden is daar niets mis mee, vraag me alleen af of dit paars wordt...
Ik kan het om de een of andere reden beter hebben van Alice dan van Sorbo. Bij Alice klinkt het overtuigender en meer "echt".quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Alice denkt soms ook dat ze iedereen moed moet in praten
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal wel even een verschil aangeven tussen Alice en Sabeau trouwens. Alice doet dit omdat ze het oprecht vindt. Sabeau praat omdat ze er ergens een voordeel uit denkt te halen.
Zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het om de een of andere reden beter hebben van Alice dan van Sorbo. Bij Alice klinkt het overtuigender en meer "echt".
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
Dankjewel voor de brief van de paar dagen durende relatie.
Dacht nog korter. Was het niet alice die 4 dagen voor ze het huis in ging een relatie kreeg?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ja dat is ook wel maf idd : een maand
Volgens mij een maandquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht nog korter. Was het niet alice die 4 dagen voor ze het huis in ging een relatie kreeg?
Of bedoel je daardoor nu een maand![]()
Alice denkt nu ook dat ze iets MOETEN krijgen morgen op valentijnsdag.
Zij overschreeuwd zichzelf ook ,,wel op een totaal andere manier als Sabo maar wel op het niveau van een 19-jarigequote:
Het verschilt niet veel idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:29 schreef RelDaThief het volgende:
Damn, Alice kwettert al even hard door als Sorbet.
hoe is hij er nou achter gekomen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Tom is er achterDat ronahi al die tijd heeft gelogen
![]()
Jimmyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe is hij er nou achter gekomen dan?
had hem ook al erbij gepaktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
hier ook
speciaal koptelefoon opgezet om het te kunnen verstaan
Sorbo is sabeau kwettert betekend veel,pratenquote:
Jimmy op Tomquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in een roddelscene met Ro en Do. Wie denken ze dat verliefd is op wie?
Wij welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi denkt dat ze haar eruit willen hebben
Nah wat raar dat ze dat denktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Do : Als het omgekeerd was hadden wij ook gewoon gezegd ... ok... het is zo.
![]()
![]()
![]()
ja lila is licht dus je ziet het haast niet maar ik zag het wel bij karen en bij jimmy ookquote:
Is ook een valse groepquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
Randy
Wat ik niet snap
Waarom is jimmy boos
Ronahi
Komt door Tom ( schrijft ze op tafel)
Doriana
Is hij verliefd op hem
Randy
Hij is 40 man
Dezelfde Doriana die zich al achtergesteld voelt als ze denkt een half worstje te weinig te krijgen.quote:
Zij niet alleen ik ook !!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
Precies en volgens Tom iedere dag loopt te zeuren zo vlak voor het eten : ik heb honger.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dezelfde Doriana die zich al achtergesteld voelt als ze denkt een half worstje te weinig te krijgen.
Dat zie je verkeerd , dit oprechtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat Ty zo met rohani en doriana kan lullen
Wat dat betreft had Asley gelijk ze is echt een slang.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik had dat niet verwacht [van Jimmy]
Ronahi : Maar dat komt door die andere ..... honderd procent.
Faya= zoiets als niet eerlijk en vals ofzoquote:
Zolang het ten gunste is van hun eigen rattenroedel...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd , dit oprecht![]()
Club van Ashley zijn de ratten, Club Roni is mega oprecht
okequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Praten zonder onderbreking, net zoals Sabeau/Sorbo/Sorbet.
Roni is een lammetje .. zo schattig....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , maar ook van een hoop users/kijkersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang het ten gunste is van hun eigen rattenroedel...
Behehequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Roni is een lammetje .. zo schattig....
Ja Ty en Alicequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi is weer eens in shock over iets... over dat iemand heeft gezegd dat iemand anders de finale gaat halen
Ik zie haar dan het liefste in kebab-vorm..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Chop chopquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jaja zekers geloof je meteen hahaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie haar dan het liefste in kebab-vorm..
quote:
Heeft ie toch ook niet gedaan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
ze zijn niet meer zo snel als BB ze roept naar de woonkamer
Dat deed bb toch ook niet ???quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
ze zijn niet meer zo snel als BB ze roept naar de woonkamer
Ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef Ireth het volgende:
Nou zit ik dus met Andre Hazes in mijn hoofd...
Zoals Tom over Ro lult. Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Ro ro lult nog wel even over Tom
Die haat ze echt
Ja nee dat is leukquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah het gaat al vervangen worden door K3 geloof ik
Het verschil is dat Tom de waarheid nu spreekt over Ro en Ro alleen maar leugens verspreid over Tom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals Tom over Ro lult. Ze doen jiet voor elkaar onder.
Yep en dat is nu iig daar duidelijk geworden , in die zin een voordeelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tom de waarheid nu spreekt over Ro en Ro alleen maar leugens verspreid over Tom.
Mwah beide dikken het graag aan. Tom vindt zichzelf per defintie zielig. Dat bleek vandaag wel weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tom de waarheid nu spreekt over Ro en Ro alleen maar leugens verspreid over Tom.
Ze gaat dit nooit volhouden. Voor de spanning in de groep is het beter als ze gaat dit weekeind. Da wordt het hergroeperen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley net in Glenn zijn oor fluisteren en nu ook me karen erbij. Ashley is morgen weer een wrak als ze zo doorgaat. Ze moet een beetje minderen voor zichzelf is dat beter
Zit hier te lachen met zijn fanta verhaaltjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano in z'n eentje op zee duiken. Doe je normaal nooit .. maar Dilano wel. Rog ontmoet .. en haaien op 30m diep.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano in z'n eentje op zee duiken. Doe je normaal nooit .. maar Dilano wel. Rog ontmoet .. en haaien op 30m diep.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus toen ging Dilano maar op de bodem in het zeegras liggen. Maar z'n lucht raakte op.
Praat geen Fanta ga ik er wel inhouden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
en hij vond ook nog een vette schelp die leek op een roos
en ik dacht als ik dit overleef dan heeft dit me geluk gebracht
Pablo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:59 schreef Ireth het volgende:
Vroeger hadden we een huispsycholoog bij de liveshow, ben benieuwd wat ie van dit zooitje bewoners had kunnen vertellen...
Ja dat inderdaad. Ze is flink aan het werk vanavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley is Jimmy verder aan het losweken van Dilano
Waarom denk je dat Dylano plots verhalen moet komen vertellen over duiken bij Randy en Tyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Ze is flink aan het werk vanavond.
Jimmy is niet achterlijk natuurlijk , Door Randy's zet zijn zijn ogen open gegaan, en logisch want dit maakt veel duidelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Ze is flink aan het werk vanavond.
Ja dat viel mij ook al op.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Dylano plots verhalen moet komen vertellen over duiken bij Randy en Ty
Ze zoeken het zelf op. Ze is geen godmother. En het is overleggen wat ik hoor over volgende stappen. Niet eenzijdig opleggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap de mensen niet die zie katen bepraten door ashley. Danny trapt er niet in, maar karen en jimmy wel lijkt het.
Ik dacht wat ligt Bas raarquote:
Randy koos hem zondag nog om mee te spelen dus ik vind het wat overdreven.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy is niet achterlijk natuurlijk , Door Randy's zet zijn zijn ogen open gegaan, en logisch want dit maakt veel duidelijk
4 normaal Alice, Ty, Randy en Glenn. De rest kun je op afstuderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:59 schreef Ireth het volgende:
Vroeger hadden we een huispsycholoog bij de liveshow, ben benieuwd wat ie van dit zooitje bewoners had kunnen vertellen...
Die waait mee, meeloper zonder eigen meningquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat Ty zo met rohani en doriana kan lullen
Randy heeft net verteld waarom hij dat heeft gedaan , niets overdreven aan het was te zien op de streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Randy koos hem zondag nog om mee te spelen dus ik vind het wat overdreven.
Danny ook normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
4 normaal Alice, Ty, Randy en Glenn. De rest kun je op afstuderen.
Zolang die eerste 2 er maar op zittenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:12 schreef Puzzie het volgende:
Het wordt wel een keer tijd dat er een verandering komt : Roni , Dori , randy op de bank , maar ja
Waarschijnlijk heeft iemand gehoord dat Dirano aan de kant gezet is door zijn kampje.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Dylano plots verhalen moet komen vertellen over duiken bij Randy en Ty
Het was Jimmy die zei dat ze moeilijk te peilen is. Laten we wel proberen feiten weer te geven in deze.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wie kunnen ze nu weer niet peilen die teveel op zichzelf. Dus Alice of sabeau. Ze heeft het dus over Alice daar heeft ze geen hoge pieken mee. Nou dat komt omdat Alice haar niet behandelt als een queen. Ze is jimmy aan het bepraten over Alice.
Danny en Glenn zitten nu toch ook niet bij hun ......en Tom ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap de mensen niet die zie katen bepraten door ashley. Danny trapt er niet in, maar karen en jimmy wel lijkt het.
Daarna ging ash er op inquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was Jimmy die zei dat ze moeilijk te peilen is. Laten we wel proberen feiten weer te geven in deze.
Die wil lol. Met de dames heeft hij lol. Hij zit nergens geharnast in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die waait mee, meeloper zonder eigen mening
Dat dus. Jimmy nam niet Dilano mee maar Tom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef woxxel het volgende:
Ik denk eerder dat jimmy dilano afvalt ipv andersom
Diep treurig.....toen ze voor het eerst terug kwam onze queen en Alice en zij huilend in elkaar armen vielen...En nu heeft ze geen hoge pieken meer met haar.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wie kunnen ze nu weer niet peilen die teveel op zichzelf. Dus Alice of sabeau. Ze heeft het dus over Alice daar heeft ze geen hoge pieken mee. Nou dat komt omdat Alice haar niet behandelt als een queen. Ze is jimmy aan het bepraten over Alice.
Dilano heeft Jimmy al laten vallen toen sabo in het spel kwamquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef woxxel het volgende:
Ik denk eerder dat jimmy dilano afvalt ipv andersom
Ik vind alle 1 op 1 gesprekken met Alice goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Wel een mooi gesprek
Waar Tom best veel bloot geeft
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind alle 1 op 1 gesprekken met Alice goed.
Natuurlijk doet hij dat. Tom is net zo smerig als Ronahiquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom heeft in zn achterhoofd het gesprek met danny zo straks , danny zei Alice wil per se op Dilano, misschien probeert Tom nu haar op andere gedachten te brengen
Wie heeft er wel wat met Doriana.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:21 schreef engine het volgende:
Tom vertelt ook tegen iedereen die het wil horen dat hij niks met Doriana heeft.
De enige die durft te zeggen wat hij denk. of hij er nu naast zit of niet....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die waait mee, meeloper zonder eigen mening
Ronahi, Tyron, Randy, Dilano...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie heeft er wel wat met Doriana.....
Dit is Tom die door ratelt om Alice in het kamp van Eslie te krijgen. Nogmaals dit is 4 tegen de rest. De pon gaat bij de 4 vallen als dit zo doorgaat BB kijkt mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Straks met jimmy bleef Alice eigenlijk ratelen
Dit is meer echt een gesprek
Ja ja primaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:23 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is Tom die door ratelt om Alice in het kamp van Eslie te krijgen. Nogmaals dit is 4 tegen de rest. De pon gaat bij de 4 vallen als dit zo doorgaat BB kijkt mee.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het ook eindelijk ziet.
Dat heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige die durft te zeggen wat hij denk. of hij er nu naast zit of niet....
Ro ro denkt dat ze voor iedereen kan bepalen wat hij of zij wel of niet magquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro : Ik vind _niet_ dat hij _zo moet doen tegen _Randy_
Over Jimmy.
Glenn niet. Danny niet. Ty niet. De rest lukt aardig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:25 schreef Snoozey het volgende:
grappig, saba kan het heel goed met glenn vinden
maar is het nou niet net hij die ze niet om haar vingertje kan winden
* Ireth veegt colaspetters van het beeldscherm...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het ook eindelijk ziet.
Nee, hij volgde hem nog steeds omdat hij niet zeker van zijn zaak was. Hij verdeelde zijn tijd en zat niet mee 24/7 bij hem....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dilano heeft Jimmy al laten vallen toen sabo in het spel kwam
Jawel dat heeft hij welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hij volgde hem nog steeds omdat hij niet zeker van zijn zaak was. Hij verdeelde zijn tijd en zat niet mee 24/7 bij hem....
Ik heb de hele dag geprobeerd feitelijk te postenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ook twee kampen het is net het echte leven
heeft geen zinquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geprobeerd feitelijk te posten
Maar het wordt zo vermoeiend
Die kampen
Ja, vooral als je feitelijk probeert te posten en je posts worden gebruikt om onjuiste voorstellingen van zaken te geven. Dan post ik maar niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geprobeerd feitelijk te posten
Maar het wordt zo vermoeiend
Die kampen
Ik.....raar maar waar....heb haar liever dan Saboo Karen Ronahi...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie heeft er wel wat met Doriana.....
Tom is toch wel een alleskunner... die doet volgens Ro alles daar!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik heb gewoon het gevoel dat Tom hem opfokt.
Alles fout,dat wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Tom is toch wel een alleskunner... die doet volgens Ro alles daar!!
Heeft hij van te voren bedacht dat hij het zo wilde aanpakken?quote:
Heb ik hem niet over gehoordquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft hij van te voren bedacht dat hij zo wilde aanpakken?
Wat een vent héquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Tom is toch wel een alleskunner... die doet volgens Ro alles daar!!
Hij voelt zich nu pas erbij horen....hij hoorde het altijd via Jimmy want daar werd naar geluisterd.en mocht af en toe wat zeggen......quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:25 schreef engine het volgende:
Hij doet alsof hij heel tactisch is maar hij vertelt veel te makkelijk alles. Nu ook weer. Hij wil te graag laten zien dat hij ook wat informatie heeft.
Inspector Dilanoquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Hij [Jimmy] wou mij weer gaan kiezen, maar ik zei, dat is niet verstandig, dan worden we misschien een target. Niet voor jullie [groep Ro], maar voor de anderen.
Dilano : Ik ben nu ook gevaarlijk bezig. Ik ga ook met Ashley zitten om te horen wat zij te vertellen heeft, en wat zij gaat doen. Ik ben dubbelagent hier ineens, what the fuck...
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Jullie doen dat ook wel een beetje..
Ronahi : Ja... NU .. omdat hun zo doen.
Dilano : Snap ik ook, ik ben het eens he, ik sta achter jullie. Maar ik wil m'n kaarten nog niet te veel laten zien. Daarom speel ik ook nog even mee met de andere kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |