Sja, wat doe je eraan ..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch heeft Randy deze week heel veel invloed op het spelverloop ...![]()
1. Kon kiezen wie munten konden verdienen en wie absoluut niet.
2. Kon vervolgens het kiezen van de duo's sturen en beinvloeden.
3. Bepaalt nu gewoon even wie geen PON hebben.
Volgorde is misschien net even anders, maar toch, het is Fokking spelbederf ....![]()
![]()
Met dank aan Jimmy die het bevestigdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Tom is er achterDat ronahi al die tijd heeft gelogen
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Fuck, snoeihard om Tom te verstaan, knalt Alice ff binnen
Het klonk alsof jimmy en Tom dat alquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met dank aan Jimmy die het bevestigde
Ik weiger te luisteren naar haarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
1e keer dat ik een verhaal van Ronahi leuk vind
Paarsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moet dat voor een kleur worden wat Jimmie in zijn haar heeft?
Net? Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het klonk alsof jimmy en Tom dat al
Hebben besproken
Kan het mis hebben hoor
Paars.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Wat moet dat voor een kleur worden wat Jimmie in zijn haar heeft?
Is er iets mis met paarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er iets mis met paars
* greysbones flipt haar paarse haar over haar schouderAls het daadwerkelijk paars gaat worden is daar niets mis mee, vraag me alleen af of dit paars wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk meer grijs paarsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk paars gaat worden is daar niets mis mee, vraag me alleen af of dit paars wordt...
Ik kan het om de een of andere reden beter hebben van Alice dan van Sorbo. Bij Alice klinkt het overtuigender en meer "echt".quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
Alice denkt soms ook dat ze iedereen moed moet in praten
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal wel even een verschil aangeven tussen Alice en Sabeau trouwens. Alice doet dit omdat ze het oprecht vindt. Sabeau praat omdat ze er ergens een voordeel uit denkt te halen.
Zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het om de een of andere reden beter hebben van Alice dan van Sorbo. Bij Alice klinkt het overtuigender en meer "echt".
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
Dankjewel voor de brief van de paar dagen durende relatie.
Dacht nog korter. Was het niet alice die 4 dagen voor ze het huis in ging een relatie kreeg?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ja dat is ook wel maf idd : een maand
Volgens mij een maandquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht nog korter. Was het niet alice die 4 dagen voor ze het huis in ging een relatie kreeg?
Of bedoel je daardoor nu een maand![]()
Alice denkt nu ook dat ze iets MOETEN krijgen morgen op valentijnsdag.
Zij overschreeuwd zichzelf ook ,,wel op een totaal andere manier als Sabo maar wel op het niveau van een 19-jarigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |