abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212446251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 01:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
jeetje
beter meteen zo'n beetje alle bronnen van hulp en handel stoppen richting die regio met miljoenen mensen

oh wacht, dat is al gedaan
pi_212446278
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 05:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jeetje
beter meteen zo'n beetje alle bronnen van hulp en handel stoppen richting die regio met miljoenen mensen

oh wacht, dat is al gedaan
Maar ze moeten dat natuurlijk wel blijven doen! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212446319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Ulx het volgende:
Ik wil niet lullig doen over het management van UNRWA, maar als je jarenlang zo'n beetje elke maand roept dat je op instorten staat terwijl je halsstarrig weigert te hervormen, misschien, heel misschien, doe je dan iets fout. Zou het wellicht kunnen dat je manier van werken niet de beste is? Dat je iets verkeerd doet? Of misschien verdwijnt er geld? Worden er donaties uitgegeven aan verkeerde zaken? Zoiets?

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Enig idee wat die organisatie doet en wat dat allemaal kost? Maar mss kan jij ze wat adviezen voor hervormingen geven waar ze nog niet aan gedacht hebben :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212446331
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja dat ziekenhuis. Waar de wereld die selfie noodoproep van een verpleegster zagen of die geluidsopname hoorde van de directeur. Beide fragmenten bleken later gewoon nep te zijn.

Het ziekenhuis met die Hamas raket inderdaad. Een raket die volgens IDF vanuit het oosten neerstortte. Precies zoals die twee terroristen over de telefoon bevestigde. New York Times en paar andere grote bronnen beweerde paar weken later dat die Hamas raket vanuit t westen kwam.

Het ziekenhuis met het commandocentrum en met directe toegang tot de tunnels. We zijn afgelopen jaren doodgegooid met fantastische animaties hoe dat geavanceerde gangenstelsel en commandocentrum onder en in dat ziekenhuis eruit zou moeten zien. Het ziekenhuis waar de journalisten de ruimtes mochten filmen waar niks aangepast zou zijn. Jup dat ziekenhuis, we hebben het over dezelfde

‘Trust me bro’ ;)
Hoofd van het ziekenhuis Muhammad Abu Salmiya is inmiddels vrij gelaten door IDF. Wel eerst gemarteld en met een gebroken been huiswaarts.
pi_212446377
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 06:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Enig idee wat die organisatie doet en wat dat allemaal kost? Maar mss kan jij ze wat adviezen voor hervormingen geven waar ze nog niet aan gedacht hebben :{w
Voor een groot deel het vuile werk van Hamas zoals vrouwen en kinderen onderwijzen, maar daar falen ze behoorlijk in zoals we gezien hebben. En de eeuwige zielige vluchteling ideologie in stand houden.
pi_212446409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 06:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hoofd van het ziekenhuis Muhammad Abu Salmiya is inmiddels vrij gelaten door IDF. Wel eerst gemarteld en met een gebroken been huiswaarts.
:')

Bron: Trust me bro.
Intolerant voor intolerantie
pi_212446422
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:30 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Al die Israëlische ambassadeurs en consulaatmedewerkers ook, wat een lafaards. Die zijn niet eens in Israël om te vechten! B-)
pi_212446454
Yair Netanyahu is ook echt een verwende slappe lul zonder integriteit en eer. Als zoon van heb je een voorbeeldfunctie en hij doet zelfs niet het minst van het minst om die te vervullen. Dat is iemand die bij mij echt haat opwekt.
pi_212446631
quote:
Groep Palestijnse en Libanese academici weigeren Nederlandse subsidie
Een groep Palestijnse en Libanese academici heeft een Nederlandse subsidie geweigerd, vanwege de opstelling van de Nederlandse regering rond de oorlog in Gaza. Dat schrijft de Volkskrant. "Het geld aanvaarden zou neerkomen op het witwassen van racistisch en koloniaal beleid", zeggen ze.

https://nos.nl/collectie/(...)E-container-75462411
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212446634
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 02:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zeker nog geen bewijs van dat UNRWA daar ook maar iets mee te maken heeft als het al waar is?
Er is geen aanleiding voor ze om beter op te letten?
pi_212446639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 06:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat soort verhalen zoals marteling vind ik lastig te geloven. Iedereen kan dat beweren

Wat wel raar is, is dat die man naar huis is want hij was voor de inname van t ziekenhuis nog Hamas (leider).
pi_212446644
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 07:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Okay. Dan niet.
pi_212446795
twitter
  vrijdag 16 februari 2024 @ 08:15:18 #284
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212446989
quote:
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu stelt dat Israël zich verzet tegen partijen die het land proberen een tweestatenoplossing te „dicteren”. Dat schrijft de minister-president vrijdag op X. Volgens hem kan „een permanente regeling met de Palestijnen” alleen worden bereikt door directe onderhandelingen tussen de partijen, zonder dat daar van tevoren al voorwaarden aan worden gesteld.
Zoals eerder geconstateerd: de zogenaamde 'tweestatenoplossing' blijft toch vooral een internationaal sprookje, waar de twee 'staten' in kwestie zelf helemaal geen zin in hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 08:23:05 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212447087
Toch is het de enige oplossing hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212447171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:23 schreef sp3c het volgende:
er zijn geen twee staten en die gaan er ook niet komen als israel het niet toelaat :) die oplossing bestaat niet

toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het verhaaltje uit

met het argument 'ja maar dan doen ze iets wat wij niet willen'' wordt dit al decennia tegengehouden

nadat men voor die decennia zelf eerder in de vorm van hyper capabele militia's zelf grond kwam veroveren in deze regio en plotsklaps een staat kon/mocht/ging oprichten :) volgens alle definities waren dat.. tja.. terroristen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 08:29:34 ]
pi_212447184
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Zoals eerder geconstateerd: de zogenaamde 'tweestatenoplossing' blijft toch vooral een internationaal sprookje, waar de twee 'staten' in kwestie zelf helemaal geen zin in hebben.
overigens valt er als israel ook niet te onderhandelen met hamas natuurlijk
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 08:41:48 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212447305
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]
er zijn geen twee staten en die gaan er ook niet komen als israel het niet toelaat :) die oplossing bestaat niet
Nee als die er al waren dan was het al opgelost he

Het is iets wat er moet gaan komen
quote:
Wat zit je nu weer raar te doen :?
pi_212447380
quote:

[..]
Klopt maar uiteindelijk zijn 2 levensvatbare Staten de oplossing om uit deze geweldspiraal te komen. Of een genocide natuurlijk maar ik zou mij als palastijn niet erg op verheugen want de kans dat je aan de winnende kant beland is nogal klein.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212447451
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Klopt maar uiteindelijk zijn 2 levensvatbare Staten de oplossing om uit deze geweldspiraal te komen. Of een genocide natuurlijk maar ik zou mij als palastijn niet erg op verheugen want de kans dat je aan de winnende kant beland is nogal klein.
Ik zie het niet gebeuren.

1947 - Arabieren weigeren.
1950 - Jordanie en Egypte verdelen het onderling
1960 - Arabische wereld slaat aanbod van Israel af
etc.
2001 - Fatah slaat laatste aanbod af.

Het eerste aanbod was het beste..
pi_212447524
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wel mogelijk. Denk er eens in hele simpele termen over:

Er zijn twee obstakels voor de tweestatenoplossing:
1. De Palestijnen willen maar één staat en die moet in de plaats van Israël komen.
2. De Israëliërs willen geen terroristenstaat naast zich.

Obstakel 2 vervalt zodra obstakel 1 wordt opgelost. Dat kan op twee manieren: of de wens weghalen, of de Palestijnen. Dat laatste is geen optie. Wat de genocidebrullers ook vinden. En hoe haal je een wens weg die zo diep verankerd zit in de bevolking? Net als bij de nazi's en de Japanners: het eruit rammen. Sorry Palestijnen, maar jullie zullen nog even moeten lijden tot je murw bent. :{

quote:
met het argument 'ja maar dan doen ze iets wat wij niet willen'' wordt dit al decennia tegengehouden
Terecht, natuurlijk. Wie wil er nou een terroristenstaat naast zich, die dagelijks raketten op je afvuurt? :?
quote:
nadat men voor die decennia zelf eerder in de vorm van hyper capabele militia's zelf grond kwam veroveren in deze regio en plotsklaps een staat kon/mocht/ging oprichten :) volgens alle definities waren dat.. tja.. terroristen
Whatever. Gedane zaken nemen geen keer.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 09:26:45 #292
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212447806
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 07:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Prima hoor, graag of niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212448033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De oplossing lijkt zo duidelijk en toch is ook de Palestijn (72%) tegen een tweestaten oplossing. Dat is toch opmerkelijk. Ze vinden de bezette West Bank en de blokkade van Gaza onacceptabel, maar een eigen staat willen die mensen ook weer niet want ‘verlies grondgebied’, ‘Israël blijft controleren’, ‘de VN drukt dit erdoor’ en weet ik veel wat. Het komt knap onredelijk over

Daarentegen is meer dan 80% van de Palestijnen die in Israël wonen, toch 1,5 miljoen, voorstander van twee staten. Het zijn twee drie totaal andere werelden
pi_212448169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoeft toch niet? Het staat al in Gaza. Hamas kan gewoon wat gijzelaars aanbieden in ruil voor een gevechtspauze zodat ze het kunnen 'verdelen onder de bevolking'. ;) Dat doet Israël meteen.
Je bent niet helemaal bij de tijd. Netanyahu heeft juist bijzonder weinig interesse in de gijzelaars.
pi_212448846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent niet helemaal bij de tijd. Netanyahu heeft juist bijzonder weinig interesse in de gijzelaars.
Hamas nog minder in de eigen bevolking
pi_212448870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 10:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hamas nog minder in de eigen bevolking
Ja dus?

Beide kut.
pi_212448883
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Al Jazeera lijkt mij een waardeloze bron van informatie. Ze zullen het vast wel eens bij het rechte eind hebben alleen zijn duidelijk gekleurd. Ik klik t meteen weg.

New York Times, CNN en BBC lijkt mij bronnen die serieus te nemen zijn. Channel12 trouwens ook.

Sta ik hierin alleen?
In combinatie met andere soortgelijke bronnen in het midden en aan het andere einde van het politieke spectrum voor de balans wel ja.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 11:16:01 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212449226
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:23 schreef sp3c het volgende:
een rat en een slang in een hokkie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 11:17:59 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212449253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 11:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
een rat en een slang in een hokkie
Elk zijn eigen hokkie
  vrijdag 16 februari 2024 @ 11:20:39 #300
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212449277
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 11:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Elk zijn eigen hokkie
met tunnels en drones
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')